Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
18873 hozzászólás a témában

#481
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.096 hozzászólás

7606e1.jpg


  • karakoram és Procolus kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#482
Procolus

Procolus

    fórumtag

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás
  • LocationSzombathely

megkapta a karbon kormanyt, hatul meg lecsereltem a szivargos thunder burtot racing ralphra (speed snakeskin). tobbet tenyleg nem piszkalom :D

9.43kg, kiegeszitokkel 9.88kg.

 

jwcxCZw.jpg

Nagyon jól néz ki 


  • arn kedveli ezt

#483
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Thx :) fekete a gyengem. nem is szeretnek nyilegyenes futast, de mindegyik gumi ugyanugy kolbaszol rajta.

A pro kormany ar/ertekben tetszett, szinben is frankon passzol. Eredetileg canyont akartam, de dragabban masfelszer nehezebb kormany nem er annyit. Ha canyon bringa melle veszed, akkor lett volna hasonlo arban, viszont korabbi vasarlasra nem vonatkozik.

A nyereg a wiggle fele cosine carbon, de persze ezt is a velo gyartja. Korabban vettem egy titant, mindkettot szeretem.

Ar/ertek aranyra mentem ra, grammozos alkatreszek nincsenek rajta.
  • Vejne kedveli ezt

#484
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

megkapta a karbon kormanyt, hatul meg lecsereltem a szivargos thunder burtot racing ralphra (speed snakeskin). tobbet tenyleg nem piszkalom :D

9.43kg, kiegeszitokkel 9.88kg.

 

jwcxCZw.jpg

 

Szép bringa! Talán egy kis fekete még nem ártana rá  :P :D A PRO kormány, mint a márkahűség egy eleme került fel, vagy ár/érték arány? 

Néztem a videókat is, szerintem simán csak a gumik kolbászolnak ennyit, a kerék teljesen jónak tűnik. Magam részéről sem találkoztam még olyan gumival, ami tökéletesen simán futott volna, ilyen pici szitálás mindig látható valamiért, pedig én sem az olcsó gumikkal járok, most éppen rocket ron van fent. 



#485
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.060 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Szép építés!

Milyen nyerged van pontosan?


---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#486
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

megkapta a karbon kormanyt, hatul meg lecsereltem a szivargos thunder burtot racing ralphra (speed snakeskin). tobbet tenyleg nem piszkalom :D

9.43kg, kiegeszitokkel 9.88kg.

 

jwcxCZw.jpg


arn módosította - 2018. május 06. - 20:58

  • karakoram, dzsonhee, TripleB és 2 további fórumtag kedveli ezt

#487
deviantRider

deviantRider

    fórumtag

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
  • LocationNyíregyháza

Szerintem magában a gumiban van ennyi egyenetlenség. 2016-ban volt ilyen problémám egy pár Scwalbe 2.25-ös külsővel, cserélve is volt garanciában, mégis volt/van oldalirányú mozgása.

Lehetséges. Majd vizsgálódom még, de annyira nem zavaró.



#488
ultio

ultio

    TARC

  • fórumtag
  • 1.158 hozzászólás

 

Amúgy gondolkoztam azon, hogy most akkor a felni túl keskeny és amiatt járkál el oldal irányba a gumi vagy a küllők lazák?

 

Szerintem magában a gumiban van ennyi egyenetlenség. 2016-ban volt ilyen problémám egy pár Scwalbe 2.25-ös külsővel, cserélve is volt garanciában, mégis volt/van oldalirányú mozgása.


Canyon Spectral AL 5.0 EX (2017)
rasti rusti

#489
deviantRider

deviantRider

    fórumtag

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
  • LocationNyíregyháza

lájkolom a sufni-tunigolt alkatrészeket a Bringán! ;) azt látom, hogy 2,6-os gumik, de mennyi hely van körülöttük?

 

Elöl nincs gond, ott 8-10mm hely maradt. De hátul már van, mert ha nagy nyomatékkal megyek (vagyis ha gyorsulok), akkor beleér párszor váz (chainstay) egyik oldalába. Ott nincs is több hely 3 mm-től oldal irányokba.

 

Szóval hátulra nem tanácsos már ekkora, rájöttem. Talán a 2.4-es még elmenne. Jah, meg nekem 19mm-es a felnim is. Tudom ,ez se ideális ilyen méretre már, de nem DH-zok, meg nem vadulok annyira, hogy esetleg lefordulhat a felniről. A következő bicajomnál már figyelek erre is, mert nekem bejön a plusszos méret amúgy. A fatbike már kevésbé.

 

Amúgy gondolkoztam azon, hogy most akkor a felni túl keskeny és amiatt járkál el oldal irányba a gumi vagy a küllők lazák?



#490
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.096 hozzászólás

lájkolom a sufni-tunigolt alkatrészeket a Bringán! ;) azt látom, hogy 2,6-os gumik, de mennyi hely van körülöttük?


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#491
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 339 hozzászólás

A teknikához nem értek, de jó kis geg ez a bringa felirat.



#492
deviantRider

deviantRider

    fórumtag

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
  • LocationNyíregyháza

Jó kis bringa lett ez, hajrá! A zee váltó kicsit kilóg a sorból, azt meg elképzelni sem tudom, hogy az a váltókar hogyan tudja pontosan kezelni, de ez legyen az én problémám, tesztelni tökéletes :) 8-9-10-es rendszer? Ha 8 akkor értem, ha nem, akkor nem. 

Az átfestés miért? Szép lett, jól beleillik a képbe, csak mi baj volt a meridával? 

 

10-es rendszer. A váltókar módosítva lett így pont annyit húz, amennyi kell. Gyakorlatilag amire felcsavarodik a váltóbowden, arra ragasztottam egy pvc darabot, így több kábelt húz egy "kattanásra", mert nőtt a dob átmérője. (pont eltaláltam elsőre mennyi anyag kell oda. kb 1.5mm vastag) A rövid kanalas váltó meg azért, mert nekem felesleges ettől hosszabb. Meg ez jobban feszít, halkabb az egész, nem mozog stb. Meguntam a neon zöldet, így átfestettem. Lehet idővel az egész bicaj ilyen zöld lesz. Vagy sivatagi homok barna. Szóval maradok a katonai színeknél. De ez egyelőre a jövő zenéje.  Amúgy van a honlapomon régebbi kép is, hogy miből, mi lett. Szép volt másik zölden is, de én már csak ilyen vagyok.. Valamit alkotnom kell. :D


deviantRider módosította - 2018. január 16. - 16:54


#493
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

A "láncterelő" egy homemade cucc. Nem nagyon van rá szükség (NW miatt), de rajta hagytam. A váltó most egy olcsó (1000FT!) első marokváltó (a gumi leszedve róla). Keveset gurulok most télen ezért próbálgattam ezt-azt addig is. Kíváncsi vagyok milyen lesz hosszabb távon. (de van tervben másik váltó helyette)

 

Amúgy big seven. Átfestve.

Jó kis bringa lett ez, hajrá! A zee váltó kicsit kilóg a sorból, azt meg elképzelni sem tudom, hogy az a váltókar hogyan tudja pontosan kezelni, de ez legyen az én problémám, tesztelni tökéletes :) 8-9-10-es rendszer? Ha 8 akkor értem, ha nem, akkor nem. 

Az átfestés miért? Szép lett, jól beleillik a képbe, csak mi baj volt a meridával? 



#494
deviantRider

deviantRider

    fórumtag

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
  • LocationNyíregyháza

Két érdekes dolog tűnt fel, a váltókar, és a láncterelő. Mifélék ezek? Ja, és ez nine vagy seven? 

A "láncterelő" egy homemade cucc. Nem nagyon van rá szükség (NW miatt), de rajta hagytam. A váltó most egy olcsó (1000FT!) első marokváltó (a gumi leszedve róla). Keveset gurulok most télen ezért próbálgattam ezt-azt addig is. Kíváncsi vagyok milyen lesz hosszabb távon. (de van tervben másik váltó helyette)

 

Amúgy big seven. Átfestve.



#495
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

H34Da5n.jpg
 

H34Dyep.jpg

 

Két érdekes dolog tűnt fel, a váltókar, és a láncterelő. Mifélék ezek? Ja, és ez nine vagy seven? 



#496
deviantRider

deviantRider

    fórumtag

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
  • LocationNyíregyháza

H34Da5n.jpg
 

H34Dyep.jpg



#497
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

csak par honapja hasznalom az oval nw tanyert, de nem volt gond, pedig ket szemmel hosszabbra is hagytam, ahogy a tanyer gyartoja ajanlotta.



#498
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.416 hozzászólás

Valószínű kellene egy narrow-wide, vagy egy kis felső giude. Egyik sem túl drága. 

 

Országútimon elől nw tányér van, a belső pozícióban sima ultegra váltóval, és évek óta nincs. vele gondom. 

 

Szerintem is, NW-s tányérra szavaznék ha lehet :)

 

end.re:-nek meg gratula!



#499
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 877 hozzászólás

igen, ez sima egysebis tányér. ...és igen, valóban nincs túl jó hírük, bár nekem eddig beváltak, nem tapasztaltam túlzott kopást korábban (bár amennyit én tekerek... :rolleyes: ), mikor még ss hajtásban használtam  akkor sem(nem ezt a példányt, ez majdnem új). ugyanez a rendszer volt a uniton, ott nem volt ilyen gondom, szóval most némileg tanácstalan vagyok, de valami majd csak lesz.... :)

Valószínű kellene egy narrow-wide, vagy egy kis felső giude. Egyik sem túl drága. 

 

Országútimon elől nw tányér van, a belső pozícióban sima ultegra váltóval, és évek óta nincs. vele gondom. 



#500
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 465 hozzászólás

igen, ez sima egysebis tányér. ...és igen, valóban nincs túl jó hírük, bár nekem eddig beváltak, nem tapasztaltam túlzott kopást korábban (bár amennyit én tekerek... :rolleyes: ), mikor még ss hajtásban használtam  akkor sem(nem ezt a példányt, ez majdnem új). ugyanez a rendszer volt a uniton, ott nem volt ilyen gondom, szóval most némileg tanácstalan vagyok, de valami majd csak lesz.... :)

Nekem anno mikor on-one ss-em volt, olyan problémám is akadt, hogy nem volt síkban a középcsapágy ház. Ez persze észrevehetetlen mértékű volt, simán be lehetett tekerni mindent, össze lehetett szerelni az átmenőtengelyes külső csapágyas hajtókart, csak épp a tányér nem állt tökéletesen egyenesen. 

Aztán mikor felszabályozták a monoblokk házat (nagyon minimális szinte elhanyagolható mennyiségű fémet ledolgozva a házról), hipp-hopp megszűnt ez a probléma. Nálam még a hátsó csúszó papuccsal is voltak gondok, de mivel ez ejtő papucsos, gondolom pontos, így elöl lehet érdemes még talán megnézni. Aztán ha az sem, akkor sarutávolság hátul, minden vonalban van-e, mert szemre biztosan, de valójában nagyon nüansznyi is elég a bizonytalankodáshoz. 

Vagy minden jó, és fogalmam sincs, hogy mi okozhatja a leesést. :)