Szépek a kékségek nagyon, de tessék mondani rendes Canyon színben (tök fekete ) nem volt?!
arn: csak a gravel, megértelek!
karakoram módosította - 2019. május 29. - 15:14
Szépek a kékségek nagyon, de tessék mondani rendes Canyon színben (tök fekete ) nem volt?!
arn: csak a gravel, megértelek!
karakoram módosította - 2019. május 29. - 15:14
felnis feknel (outis patko) amugy mi a max gumiszelesseg?
mostanaban ra se ultem a montira... igaz ennek az is oka, hogy folyamatosan esik, en meg utalom a bringat takaritani. kirandulni ezzel is lehet
arn módosította - 2019. május 29. - 10:26
Gyárilag eTap volt a bringán, de még a régi 11-es rendszer. Direkt azért is vettem meg, így mindenem csereszabatos a CX-en lévő cuccal. Plusz még a régi görgőmre is fel tudom tenni, mert hagyományos 130mm-es papucstávolság van hátul, gyorszárral. Rengeteget görgőzöm télen, nekem ez is szempont.
Felnik passz. Ez 18mm belső szélességű, úgy tudom, ami most nekem van. De a kerékszett jó nehéz, gyári adat szerint is valami 1800 grammos. Nem baj, jó lesz. Ami meglepett, hogy akkorát fog a fék, hogy majdnem fejre állok, ha elfeledkezem. Mondjuk vizes körülmények közt biztosan rosszabb, mint bármelyik tárcsás. Egyébként direkt nem tárcsásat akartam. Minden 'olajos' rendszer már, elég az olajjal/fékfolyadékkal szívni a montin, nem akartam még itt is. (Hja, Trickstuff Piccola ettől még eszméletlen király!)
Kék meg azért lett, mert nem akartam feketét és eTapos meg nem volt más színben
Shimano Ultegrával volt még Ultimate Di2 ennél jobb áron, de ott meg az totál más rendszer ugye, elég egy elektronyos rencee.
Meg az sem utolsó, hogy faék egyszerű soha el nem romlós dolgok vannak csak a bringán, ha a kerekek agyai bírni fogják, akkor sok minden nem fog itt tönkremenni, úgy gondolom nagyon sokáig.
A görgő kérdést megértem, én is pont ezért döntöttem tavalyelőtt a gyorszáras + patkófékes megoldás mellett.
Egy 1,2 kilós alacsony profilú karbon kerékkel és belső nélkül ez bringa szinte magától menne fel bárhová...
Jó kis bringa, látom, eléggé rákattantál erre a színvilágra is
A red szett már az új axs, vagy a régebbi canyonról pakoltad át?
Öröm látni, hogy valaki még hisz a felnifékben, fékerőben szerintem is bőven elég, amit egy mai modern ilyen megoldás nyújt. Ugyanakkor felnifékes felniből lehet kapni manapság széles kivitelt, vagy ezek az országúti felnik megálltak a 18 mm-nél, és kész?
Gyárilag eTap volt a bringán, de még a régi 11-es rendszer. Direkt azért is vettem meg, így mindenem csereszabatos a CX-en lévő cuccal. Plusz még a régi görgőmre is fel tudom tenni, mert hagyományos 130mm-es papucstávolság van hátul, gyorszárral. Rengeteget görgőzöm télen, nekem ez is szempont.
Felnik passz. Ez 18mm belső szélességű, úgy tudom, ami most nekem van. De a kerékszett jó nehéz, gyári adat szerint is valami 1800 grammos. Nem baj, jó lesz. Ami meglepett, hogy akkorát fog a fék, hogy majdnem fejre állok, ha elfeledkezem. Mondjuk vizes körülmények közt biztosan rosszabb, mint bármelyik tárcsás. Egyébként direkt nem tárcsásat akartam. Minden 'olajos' rendszer már, elég az olajjal/fékfolyadékkal szívni a montin, nem akartam még itt is. (Hja, Trickstuff Piccola ettől még eszméletlen király!)
Kék meg azért lett, mert nem akartam feketét és eTapos meg nem volt más színben
Shimano Ultegrával volt még Ultimate Di2 ennél jobb áron, de ott meg az totál más rendszer ugye, elég egy elektronyos rencee.
zscs módosította - 2019. május 28. - 11:04
Még egy kék Ultimate.
Canyon Ultimate CF SL DISC 8.0 - 2018
Ex: Focus Culebro SL 2.0 - 2014
T'om, a nyeregtáska randa szürke, meg itt-ott még lenne mit variálni - de hagytam mindent gyári állapotában és így is tervezem még sokáig.
Hja, a háttérben az ott egy buszmegálló, fullextrás, szupertiszta, 2 kaspó volt az ablakába téve frissen ültetett virágokkal. Jó, a gazt (még) nem nyírták le körülötte, de hát osztrákoknál sem lehet mindig minden tökéletes!
Jó kis bringa, látom, eléggé rákattantál erre a színvilágra is
A red szett már az új axs, vagy a régebbi canyonról pakoltad át?
Öröm látni, hogy valaki még hisz a felnifékben, fékerőben szerintem is bőven elég, amit egy mai modern ilyen megoldás nyújt. Ugyanakkor felnifékes felniből lehet kapni manapság széles kivitelt, vagy ezek az országúti felnik megálltak a 18 mm-nél, és kész?
T'om, a nyeregtáska randa szürke, meg itt-ott még lenne mit variálni - de hagytam mindent gyári állapotában és így is tervezem még sokáig.
Hja, a háttérben az ott egy buszmegálló, fullextrás, szupertiszta, 2 kaspó volt az ablakába téve frissen ültetett virágokkal. Jó, a gazt (még) nem nyírták le körülötte, de hát osztrákoknál sem lehet mindig minden tökéletes!
Hogy két különböző áttétellel használhasd őket?
Vagy a másik nem SS? (attól még..)
És muszáj leszel kicserélni az egyik féktárcsát az összhang érdekében
![]()
a másik váltós, nem vagyok elég erős sajnos, hogy mindenhová ss-el menjek.
áááá, azért ilyen szedett-vedett, mert így tudtam összehozni hogy működjön:
- elöre nincs CL tárcsaadapterem ami a 15mm-es tengellyel is működne,
- hátul meg a BB7 nem komálja a 160mm-es tartóbakos tárcsát, a pofát meg nem akartam fületleníteni.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
- a 32:19 talán túlságosan könnyű ezekkel a kerekekkel
- van másik 650B bicajom, minek még egy?
Hogy két különböző áttétellel használhasd őket?
Vagy a másik nem SS? (attól még..)
És muszáj leszel kicserélni az egyik féktárcsát az összhang érdekében
Project Unit, stage two: 650B experiment
Agymenés ON:
Egy ideje gondolkoztam ezen a dolgon, hogy 650B kerekeket tegyek a Unitba. A végső lökést az adta meg, hogy egy óvatlan pillanatban rágugliztam, mennyire nehezek a 29er felnijeim (nagyon). Azóta kétszer olyan nehéznek érzem őket, pedig sejtettem, hogy nem könnyű darabok... Szóval most a kérdés, hogy 650B legyen, vagy vegyek inkább két finom, könnyű 29er felnit.
A próbatekerés egyébként teljesen jó volt, bár nem volt kifejezetten forradalmi a változás. (Mitől lenne az?)
+ 297mm középcsapi magasság
+ minden kicsit könnyebben megy (gyorsítás, manőverezés, nyuszihopp)
- ráz (mondjuk kicsit magasabb nyomáson próbáltam, mint a 29er "üzemi nyomása")
- a 32:19 talán túlságosan könnyű ezekkel a kerekekkel
- van másik 650B bicajom, minek még egy?
Agymenés OFF.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ma végre meg is hajtottam egy rövidke körre a paripákat.
talpfa módosította - 2019. május 12. - 21:34
Túl a második tekerésen és 160 kilométeren és a hajam még mindig tart...
https://www.canyon.c...rahmengroesse=M
Szia,
A Kona Lava Dome 2003as ebben a formában, a váz színe. Őt úgy "mentettem" meg, nehogy kocsmába járósként végezze.
Ennek megfelelően teljesen újjá építettem, fényezés, matricázás, teljesen az alapoktól.
A váz 2002es, ronda lila színe volt (nekem nem tetszett).
Mivel 2003-ban semmit nem változott a váz geoja, csak a színe, illetve a matricázása volt egy picit más, így a 2003 "gyári" dizájnt választottam, újra festés alapjául.
Közel 90%os gyári szereléssel került hozzám, Rock Shox Judy TT telóval..stb. A gyári szerelése nekem nem igazán érte el az inger küszöbömet, így meg is szabadultam mindentől.
A képen meg látható a végeredmény.
A Magellán Crux 1998-as és az első kerékpár építésem 1998-ból.
Az utóbbi pár évben tuningoltam rajta pár dolgot, többek között a telót is akkor vettem (nagy szerencsével).
A fényezése minden eredeti. Ő a nagyon megvigyázott darab, laza kirándulások, ősmontis találkozók alkalmával veszem elő. Szóval templomba járós
Ide felraktam az építés menetét, ha valaki kíváncsi rá:
http://www.retrobike...p?f=21&t=396604
Hude szep bicok, melyik mikori evjarat? Mennyire ragaszkodsz a gyari allapothoz?
Szia,
A Kona Lava Dome 2003as ebben a formában, a váz színe. Őt úgy "mentettem" meg, nehogy kocsmába járósként végezze.
Ennek megfelelően teljesen újjá építettem, fényezés, matricázás, teljesen az alapoktól.
A váz 2002es, ronda lila színe volt (nekem nem tetszett).
Mivel 2003-ban semmit nem változott a váz geoja, csak a színe, illetve a matricázása volt egy picit más, így a 2003 "gyári" dizájnt választottam, újra festés alapjául.
Közel 90%os gyári szereléssel került hozzám, Rock Shox Judy TT telóval..stb. A gyári szerelése nekem nem igazán érte el az inger küszöbömet, így meg is szabadultam mindentől.
A képen meg látható a végeredmény.
A Magellán Crux 1998-as és az első kerékpár építésem 1998-ból.
Az utóbbi pár évben tuningoltam rajta pár dolgot, többek között a telót is akkor vettem (nagy szerencsével).
A fényezése minden eredeti. Ő a nagyon megvigyázott darab, laza kirándulások, ősmontis találkozók alkalmával veszem elő. Szóval templomba járós
arn módosította - 2019. május 05. - 23:23
Ezzel is elkészültem és ez is "retro", mint a másik.