Még egy kék Ultimate.
Még egy kék Ultimate.
Canyon Ultimate CF SL DISC 8.0 - 2018
Ex: Focus Culebro SL 2.0 - 2014
T'om, a nyeregtáska randa szürke, meg itt-ott még lenne mit variálni - de hagytam mindent gyári állapotában és így is tervezem még sokáig.
Hja, a háttérben az ott egy buszmegálló, fullextrás, szupertiszta, 2 kaspó volt az ablakába téve frissen ültetett virágokkal. Jó, a gazt (még) nem nyírták le körülötte, de hát osztrákoknál sem lehet mindig minden tökéletes!
Jó kis bringa, látom, eléggé rákattantál erre a színvilágra is
A red szett már az új axs, vagy a régebbi canyonról pakoltad át?
Öröm látni, hogy valaki még hisz a felnifékben, fékerőben szerintem is bőven elég, amit egy mai modern ilyen megoldás nyújt. Ugyanakkor felnifékes felniből lehet kapni manapság széles kivitelt, vagy ezek az országúti felnik megálltak a 18 mm-nél, és kész?
T'om, a nyeregtáska randa szürke, meg itt-ott még lenne mit variálni - de hagytam mindent gyári állapotában és így is tervezem még sokáig.
Hja, a háttérben az ott egy buszmegálló, fullextrás, szupertiszta, 2 kaspó volt az ablakába téve frissen ültetett virágokkal. Jó, a gazt (még) nem nyírták le körülötte, de hát osztrákoknál sem lehet mindig minden tökéletes!
Hogy két különböző áttétellel használhasd őket?
Vagy a másik nem SS? (attól még..)
És muszáj leszel kicserélni az egyik féktárcsát az összhang érdekében
a másik váltós, nem vagyok elég erős sajnos, hogy mindenhová ss-el menjek.
áááá, azért ilyen szedett-vedett, mert így tudtam összehozni hogy működjön:
- elöre nincs CL tárcsaadapterem ami a 15mm-es tengellyel is működne,
- hátul meg a BB7 nem komálja a 160mm-es tartóbakos tárcsát, a pofát meg nem akartam fületleníteni.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
- a 32:19 talán túlságosan könnyű ezekkel a kerekekkel
- van másik 650B bicajom, minek még egy?
Hogy két különböző áttétellel használhasd őket?
Vagy a másik nem SS? (attól még..)
És muszáj leszel kicserélni az egyik féktárcsát az összhang érdekében
Project Unit, stage two: 650B experiment
Agymenés ON:
Egy ideje gondolkoztam ezen a dolgon, hogy 650B kerekeket tegyek a Unitba. A végső lökést az adta meg, hogy egy óvatlan pillanatban rágugliztam, mennyire nehezek a 29er felnijeim (nagyon). Azóta kétszer olyan nehéznek érzem őket, pedig sejtettem, hogy nem könnyű darabok... Szóval most a kérdés, hogy 650B legyen, vagy vegyek inkább két finom, könnyű 29er felnit.
A próbatekerés egyébként teljesen jó volt, bár nem volt kifejezetten forradalmi a változás. (Mitől lenne az?)
+ 297mm középcsapi magasság
+ minden kicsit könnyebben megy (gyorsítás, manőverezés, nyuszihopp)
- ráz (mondjuk kicsit magasabb nyomáson próbáltam, mint a 29er "üzemi nyomása")
- a 32:19 talán túlságosan könnyű ezekkel a kerekekkel
- van másik 650B bicajom, minek még egy?
Agymenés OFF.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ma végre meg is hajtottam egy rövidke körre a paripákat.
talpfa módosította - 2019. május 12. - 21:34
Túl a második tekerésen és 160 kilométeren és a hajam még mindig tart...
https://www.canyon.c...rahmengroesse=M
Szia,
A Kona Lava Dome 2003as ebben a formában, a váz színe. Őt úgy "mentettem" meg, nehogy kocsmába járósként végezze.
Ennek megfelelően teljesen újjá építettem, fényezés, matricázás, teljesen az alapoktól.
A váz 2002es, ronda lila színe volt (nekem nem tetszett).
Mivel 2003-ban semmit nem változott a váz geoja, csak a színe, illetve a matricázása volt egy picit más, így a 2003 "gyári" dizájnt választottam, újra festés alapjául.
Közel 90%os gyári szereléssel került hozzám, Rock Shox Judy TT telóval..stb. A gyári szerelése nekem nem igazán érte el az inger küszöbömet, így meg is szabadultam mindentől.
A képen meg látható a végeredmény.
A Magellán Crux 1998-as és az első kerékpár építésem 1998-ból.
Az utóbbi pár évben tuningoltam rajta pár dolgot, többek között a telót is akkor vettem (nagy szerencsével).
A fényezése minden eredeti. Ő a nagyon megvigyázott darab, laza kirándulások, ősmontis találkozók alkalmával veszem elő. Szóval templomba járós
Ide felraktam az építés menetét, ha valaki kíváncsi rá:
http://www.retrobike...p?f=21&t=396604
Hude szep bicok, melyik mikori evjarat? Mennyire ragaszkodsz a gyari allapothoz?
Szia,
A Kona Lava Dome 2003as ebben a formában, a váz színe. Őt úgy "mentettem" meg, nehogy kocsmába járósként végezze.
Ennek megfelelően teljesen újjá építettem, fényezés, matricázás, teljesen az alapoktól.
A váz 2002es, ronda lila színe volt (nekem nem tetszett).
Mivel 2003-ban semmit nem változott a váz geoja, csak a színe, illetve a matricázása volt egy picit más, így a 2003 "gyári" dizájnt választottam, újra festés alapjául.
Közel 90%os gyári szereléssel került hozzám, Rock Shox Judy TT telóval..stb. A gyári szerelése nekem nem igazán érte el az inger küszöbömet, így meg is szabadultam mindentől.
A képen meg látható a végeredmény.
A Magellán Crux 1998-as és az első kerékpár építésem 1998-ból.
Az utóbbi pár évben tuningoltam rajta pár dolgot, többek között a telót is akkor vettem (nagy szerencsével).
A fényezése minden eredeti. Ő a nagyon megvigyázott darab, laza kirándulások, ősmontis találkozók alkalmával veszem elő. Szóval templomba járós
arn módosította - 2019. május 05. - 23:23
Ezzel is elkészültem és ez is "retro", mint a másik.
igazi "adventure bike"... ugy volt, hogy tekerek egy fel orat a beallitasok tesztelesere, mert dog faradtnak ereztem magam. ehhez kepest lett masfel ora, frissebben szalltam le rola, mint amikor elindultam. varom mar, hogy hosszabb tavon is tesztelhessem, egyelore joval turazosabbnak tunik, mint a cx.
annyira meglepett, hogy milyen jol csillapit, hogy 4.5 baros guminyomassal elvittem egy par kmes sotter-foldutra is. ez nem tudom, hogy a gumi vagy a vaz erdeme, mert mashogy csillapit, mint az alu giant. maga a gp5000 is ugyan csak 32mm, de eleg magas profilu. csak ott ereztem, hogy magas nyomassal megyek, ha vmi nagyobb bukkanok jottek (fucsomok, ilyesmi), az apro kavicsokat, es a foldut egyenetlensegeit hasonloan jol szurte, mint a 3.5 baros tcx. es mindezt ugy, hogy reszponzivabb az egesz kigyorsitasoknal. majd kiprobalom alacsonyabb nyomason is, de ilyen shortcutokra teljesen jo ezen a nyomason is.
ami kicsit fura, az a lapos villaszog, a cx bringahoz kepest is nehezen fordul. mar abbol is feltunik ez, hogy allo helyzetben is konnyen kifordul a kormany. nem ertem, hogy hova kell ilyen stabilitas.
a gp5000 tl gordulese vmi alomszeru! gp4000et hasznaltam egy evig, es azt is nagyon szerettem, a g-one (s-one volt korabban) a kanyarban nincs.
Arn, szép és nagyon jó vétel! A "nagyon kéne" kategória:)
hivatalosan ez a legszelesebb, de ahogy elneztem kb 35os mehet bele max. ezert esett ki a canyon - hasonlo arban lett volna - de max 30as gumit fogad, es abbol sokkal kisebb a valasztek. ez a 32 epp optimalis lesz a 90% aszfalt, meg 10% terep kombohoz cxel az utobbi ket evben mar 30as gumival jartam (g-one speed), van vele terepezos tapasztalat. amolyan "gravel light" lesz, nagyon gyors slickel.
igen, a fekete az matt, a tobbi lakk. sokkal szebb, mint az ultegras valtozata, a 105os meg nagyon jo lett iden, igy nem volt kerdes melyik lesz.
arn módosította - 2019. április 11. - 14:47
scott addict 20 disc
a dobozt csak azert linkelem, mert azt hittem vmi tandemet vagy ket bringat hoztak - 200x120cm, a futar anyazott rendesen, mire felhozta lepcson a masodikra a toltoanyagnak felhasznalt papirmennyiseg (az ajtonal kb csak ketharmada van) egy kisebb afrikai allam egy eves papirtermelese lehetett.
a szep barna oldalfalu gumi sajnos ugrik (pedig nagyon bejon a szine), gp5000 tl lesz helyette. nyerget meglatjuk, a gyari 120as stucni 100asra lett cserelve. mas valtoztatast nem tervezek, remelem kenyelmes lesz a tobb oras tekeresekre.
Nagyon szép és átgondolt bringa! A 32 mm-s gumi gondolom messze nem a legszélesebb ami még belefér.
A színe kifejezetten tetszik, a felső cső tetején a fekete rész az matt, míg a többi szín az fényes?
Mars módosította - 2019. április 11. - 14:27