igazi "adventure bike"... ugy volt, hogy tekerek egy fel orat a beallitasok tesztelesere, mert dog faradtnak ereztem magam. ehhez kepest lett masfel ora, frissebben szalltam le rola, mint amikor elindultam. varom mar, hogy hosszabb tavon is tesztelhessem, egyelore joval turazosabbnak tunik, mint a cx.
annyira meglepett, hogy milyen jol csillapit, hogy 4.5 baros guminyomassal elvittem egy par kmes sotter-foldutra is. ez nem tudom, hogy a gumi vagy a vaz erdeme, mert mashogy csillapit, mint az alu giant. maga a gp5000 is ugyan csak 32mm, de eleg magas profilu. csak ott ereztem, hogy magas nyomassal megyek, ha vmi nagyobb bukkanok jottek (fucsomok, ilyesmi), az apro kavicsokat, es a foldut egyenetlensegeit hasonloan jol szurte, mint a 3.5 baros tcx. es mindezt ugy, hogy reszponzivabb az egesz kigyorsitasoknal. majd kiprobalom alacsonyabb nyomason is, de ilyen shortcutokra teljesen jo ezen a nyomason is.
ami kicsit fura, az a lapos villaszog, a cx bringahoz kepest is nehezen fordul. mar abbol is feltunik ez, hogy allo helyzetben is konnyen kifordul a kormany. nem ertem, hogy hova kell ilyen stabilitas.
a gp5000 tl gordulese vmi alomszeru! gp4000et hasznaltam egy evig, es azt is nagyon szerettem, a g-one (s-one volt korabban) a kanyarban nincs.