Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

nem biciklizem többet!!!

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
178 hozzászólás a témában

#41
Gui

Gui

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 707 hozzászólás
en is ugyanilyen megfontolasbol vettem biciklit ,hogy varos aztan meg azon veszem eszre magam ,hogy sokat vagyok terepen es minden nap tekerek :P
hat nekem altus van hatul van benne 2000 es olyat kapott eddig tolem es az elettol ,hogy en mar reg megmakkantam volna !!!

no meg a maraton azert asszem rendesen kimeriti a nem rendeltetes szeru hasznalatot es csak csgy-t tudom idezni.

Egy téveszmét hagy oszlassak el: A Shimano-nak az Alivio a legalsó kategoriás MTB szettje. Az Acera-Altus "MTB stílusú alkatrészcsalád városi sportolásra".


"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey


Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:

#42
yola

yola

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.555 hozzászólás
boltba járos brengo xt-vel hmmm.
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!

#43
Ano

Ano

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.653 hozzászólás
  • LocationCsömör
Hááát nekem az elsõ bringámat azért vettem mert csak tekergetni akartam a városban és néha kimenni kicsit terepre, de azért jófajta legyen ... meg is vettem 90e pénzért merevvillával hátul acera váltóval .. de egyre többet mentem terepen (eleinte csak ovatosan mert kissé tulsulyos voltam) ... aztán 2 hónappal késöbb elmentem életem elsõ maratonjára (Dunamarci 2003) és az Acera váltóm pont a célban szakadt ketté ... pedig nem is álatkodtam vele és nem is akadt be semmise ... szal lényeg hogy alig 1200 km után meghalt ... nem volt szép tõle ... utána vettem egy Xt-t ... az azóta is megvan és gyönyörûen mûködik (kb 8000 - 10000 km van benne) pedig volt sokmindenben része (sár, hó stb) ... most azért vettem egy XTR-t mert összeraktam egy "boltbajárós" bringát és arra átraktam az Xt-t és a "verseny" montimra vettem az XTR-t ... :)
Mert tekerni jó!

#44
yola

yola

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.555 hozzászólás
nem azt mondom ,hogy nem kapsz jó váltót ha veszel egy xt-t acera 4x áráért, csak nem mindenkinek elérhetõ.
aki két hetente állatkodik úgy is tisztába van vele milyent kll vennie!
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!

#45
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Relatív. Ismerek olyan hobbistát, aki csak hetente, kéthetente teker, de akkor kimegy a legnagyobb hólatyakos szutyokba marhanagy hegyek közé. Sajna én is sok esetben vettem már alsó/középkategóriás cuccost, de elmálltak, s a végén sokal drágábban jött ki, mintha vettem volna a legelején egy XT-t. Tény persze, hogy kezdõ bringást sokkolja egy jó kis alkatrész ára - de majd idõvel úgyis megtanulja, kitapasztalja, hogy mire van szüksége.

#46
yola

yola

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.555 hozzászólás
viszont az altus acera kategória hobbyra teljesen tökéletes ;)
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!

#47
csgy

csgy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 647 hozzászólás
Egy téveszmét hagy oszlassak el: A Shimano-nak az Alivio a legalsó kategoriás MTB szettje. Az Acera-Altus "MTB stílusú alkatrészcsalád városi sportolásra".

#48
Gui

Gui

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 707 hozzászólás
Hat en beleolvastam a topikba es az a velemenyem ,hogy ha minoseg kell akkor azt sajnos meg kell fizetni , ha meg nincs penzed es altus acera cuccokat veszel (nekem is ilyen van) akkor ket szemed az alkatreszeken legyen ,es karbantartasok iszonyu gyakran kell vegezni es akkor nem lesz baj.

Egyebkent az altus acera alivio, Hetvegi kategoria hobby sport a shimanotol ,szal az a hetvegen kimegyek a hegyekbe hazajovok az osvenyen lassan es ovatosan kategoria. Aki ettol tobbet ad neki ,az szamoljon a kovetkezmenyekkel!!!

Ha egy 0.9 motort uvegen jaratsz ,mert szeretnel ,gyorsan menni es gyorsulgatni ,akkor a motor hamar megadja magat. Akkor miert nem fikazza senki a motor gyartot ? Lehet azert mert nem arra lett tervezve ?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey


Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:

#49
Mr. Smily Head

Mr. Smily Head

    vendég

  • fórumtag
  • 52 hozzászólás
Ezek itt a kulcsszavak: (nem) rendeltetésszerû használat,
Hibás széria, karbantartás, odafigyelés
plusz: aki hülye haljon meg(Bicajostul)!!!
!smily!

#50

    vendég

  • fórumtag
  • 29 hozzászólás
Bence!

Azért is lehet könyebb dolgom (?) mert egy o.utis legalacsonyabb kategóriás cucc mindig jobb (mûködés, alapanyag) mint egy montis legalacsonyabb kategóriás cucc. Pedig pont fordítva kellene lennie, mert egy monti cucc sokkal nagyobb igénybevételeknek van kitéve!!! (Nem arra gondolok amikor a Tour de ...akármelyiken a célegyenesben az utolsó 100 m-en tépik a kormányt és a láncot 60-70 km/h-nál)

Mert ugye az o.uti cuccok mindig is drágábbak voltak.

Ezért lehet az, hogy egy Altus v. C... cucc (még épp nem Tesco-kategória) nem jön be Neked, mert nem arra a felhasználásra találták ki amire használod, a drága cuccok meg ugyan pontosak, meg teszik a dolgukat de hát ugye meddig..... :-\

#51
trakis

trakis

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 410 hozzászólás
na én se nyavajogni akartam csak mondom mi a pálya...

mint zé írta gagyibb cucc tovább tart.... ezért használtam atus-acera cuccot egy rövid idõre.... nem jött be... a c-akárhanyasokat meg derékszögben hajtja az ember.

csak az a gáz hogy ilyet nem hozhat az újság cikk hogy hé ezt ne vedd meg mert ratli és csak illúzió... inkábba jó érték-arányt írja.... persze nem is kapna több cuccot tesztelésre így meghalna.... így viszont képregény.... na ez mondjuk durva túúlzás, sõt sértés a site- üzemeltetõnek. szoval bocs... de ez van valamilyen szinten.

#52

    vendég

  • fórumtag
  • 29 hozzászólás
De ügyes vagyok!!!!!!!! Hála Neked Palmer!

Különben ez a váz eladó. (Én adom el, fél évet használtam csak országúton! Nézzétek meg az"apró"-ban,ha érdekel !)



#53

    vendég

  • fórumtag
  • 29 hozzászólás
http://mali.hu/pics/bg_417.jpg

Csak kipróbálom a kép beszúrását....

#54
Chili de Palmer

Chili de Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.806 hozzászólás
Ezeket minden kezdõ megkérdi... ::)

Már neten lévõ képek:
képen jobb klikk - properties/tulajdonságok - kép címét kimásolni, ide bevágni és kész.

#55

    vendég

  • fórumtag
  • 29 hozzászólás

Figyi, végy el kalapácsot, üssed szét a cuccot, fotót nyomd fel, köríts hozzá sztorit és kész ;D


Hûûû..... rakom is fel a hazavágott alkatrészeimet....

Hmmm.....vagy......de tulajdonképpen ki fogja elhinni nekem, hogy tegnap akkorát sprinteltem hogy megpróbáljak utolérni egy mellettem elsuhanó Hondát, hogy derékszögben elhajlott a hajtókarom........(a hajtókar 90 fokos mesterséges meghajlítása még egyenlõre kérdéses elõttem :D :D :D)

Most komolyan: ide hogy lehet képet felrakni???
Buta kérdésemre okos választ remélek.

Na, üdv.

#56
Chili de Palmer

Chili de Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.806 hozzászólás
Ezt nem a Chicago Cubs mondja? ;D

Figyi, végy el kalapácsot, üssed szét a cuccot, fotót nyomd fel, köríts hozzá sztorit és kész ;D

#57
PR

PR

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.651 hozzászólás
  • LocationRákosmente
Titeket olvasva erõsödik bennem a felismerés, hogy k*rv* gyengén nyomom az ipart :'(
Én még nem törtem el semmit(mármint a biciklin biciklizés közben).
A Brooklyn Dodger's mondása: de majd jövõre... ;D

#58
Chili de Palmer

Chili de Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.806 hozzászólás
Úgy van, sajnos kompromisszumot kell kötni, nap mint nap, de én csak egyelten szempontot tartok szem elõtt, az árán kívül, hogy tartós legyen. Nem a pillesúlyban indulok én sem, ezért könnyen továbblapozok a karbonkereken meg a hasonló kákabelüeknek készített csodákon.

#59

    vendég

  • fórumtag
  • 29 hozzászólás
"én erre nem tudok reagálni, csak bólogatok itt a monitor elõtt, persze ez nem látszik."

id.: Chili Palmer



Én, mint országútis (húúúúú -már látom elõvillanni a bicskákat....Egy országútis a DH-sok, CC-sek, stb szóval a ducigumisok körében :o) könyebben áthidalom ezt az élettartam dolgot (megtehetem, mert csak hobbi szinten ûzöm) mert megveszem az olcsóbb, nehezebb, strapásabb alkatrészt (még mindig könnyebb mint egy monti alkatrész!) és használom viszonylag sokáig. O.úton megtehetõ egy olcsóbb cucc használata, eltörni, meghajlani az sem fog, max 25 helyett 23-mal megyek fel a hegyen de 2-3x annyi ideig használtam mint az "átlátszó" aluminium nagytesóját. Montisoknak ebbõl a szempontból nehezebb ugye a dolguk, mert több feltételt kell teljesítenie egy alkatrésznek: viszonylag könnyû is legyen ami nem hátrány (nem DH-ra gondolok) meg erõs (tartós) is. A probléma: e két tulajdonságot tekintve csak kompromisszumos megoldás születhet!

Hûûû ez már tényleg tech, de muszáj volt reagálnom JrAgeBee - Bence "bajtársunk" írására.

Szép, derûs bringásidõt!



#60
Chili de Palmer

Chili de Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.806 hozzászólás
Fõleg attól tudok idegbajt kapni, ha kedvenc paripám nem elég csöndes, szóval ha nyikorog, kattog, zörög, de úgy látszik én még jó évjáratban vettem, mert '95-ös alkatrészek is figyelnek még rajta... épségben pl. hátsóváltó (STX). Anno még az MBAH egyik számában volt egy hasonló cikk, Dave írta, hogy a gyártók nem a tartósságra mennek rá, hanem a minél nagyobb mûködésbeli precízségre, tehát amíg él a cucc, addig nagyon jó teljesítményt nyújtson, persze elég rövid ez az élet :-\ Akkor egy XT hátsóváltót emlegetett, azt hiszem '93-ast, ami szerinte egy atomcsapást is túlél. Talán azt nem, de mindenesetre tényleg elgondolkoztató, hogy ebben a proftiorientált világban kilopják a szemünket is és mi nem tudunk ellene mit tenni. De siránkozni nem érdemes, mert nem tudsz mást venni, amíg egyben van használd és élvezd az egész tekerést.