Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34343 hozzászólás a témában

#1921
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

11-27-bol kimarad a 16, de van 18.    Ez azert nekem fura "csere".

A 20-as sincs semmi szukseg szerintem.

De ha mar mar, szukseg az egesz lancatdobos rendszerre sincs.   Ideje lenne valami valodi innovaciot mutatni.  Hajtas/valtas zero hibalehetoseggel, ~15 valodi attetellel, konnyu hatsokerek cserevel.   Es persze ne legyen tul nehez se.


  • eddie1978 és (ex)Cat kedveli ezt

#1922
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

http://road.cc/conte...rocket-going-be

 

Those five cassettes are:

  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23
  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25
  • 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27

Donnak ez tetszene...

Hát ha a verseny felhasználás miatt csinálják akkor sztem pont nem ezekre a sorokra van igény. Jelenleg a mezőny 99%-a 11-28 sorral megy, még sík szakaszokon is, sprinter, hegyimenő mindenki, pedig van más kiosztás is 11-ből. Viszont nagyon itt vannak az extrém meredekségű emelkedők meg manapság mindenki pörgetni szeret ezért nem ritka, hogy felteszik a 11-30 sőt 11-32-t is egyes napokra. Na ott már azért érezhetőek lehetnek az ugrások. Sztem ebből a cuccból egy 11-30 vagy 11-32 fog menni és akkor tényleg nem nagyon kell a sorral foglalkozni. (ja és mindenen átrombolnak majd nagytárcsán)



#1923
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.348 hozzászólás

https://www.decathlo...id_8339667.html

 

Akinek jó az XXS-es váz, annak ez kiváló választás, ha meg tudja oldani az elhozatalt.. Ifjú titán-gyermek-achondropláziás?

 

még a kiegészítők sem "elspóroltak", antares nyereg, deda zero2 többi.. Hajtókar-fékek szintén nem olcsósítottak.

 

Általában (igazából mindig) nem szeretem a BTwin cuccokat, de ez nem tunik rossz csomagnak-vételnek.

néhány napja láttam egy decás geo táblázatot,és ott az xs-es váz volt jó az én méretemben. azt hiszem annak volt 530 mm-es a felső csöve. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1924
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.348 hozzászólás

http://road.cc/conte...rocket-going-be

 

Those five cassettes are:

  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23
  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25
  • 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27

Donnak ez tetszene...

ha jól fordított a gugli fordító,akkor megtartanák elől a 2 lánctányért? a 12-25,és a 12-27 is tetszik a mostani 53-39-hez. igazából a 11-es 12-25-ös sor is bejön. nekem igazi mindenes lenne. frankó cucc. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1925
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

https://www.decathlo...id_8339667.html

 

Akinek jó az XXS-es váz, annak ez kiváló választás, ha meg tudja oldani az elhozatalt.. Ifjú titán-gyermek-achondropláziás?

 

még a kiegészítők sem "elspóroltak", antares nyereg, deda zero2 többi.. Hajtókar-fékek szintén nem olcsósítottak.

 

Általában (igazából mindig) nem szeretem a BTwin cuccokat, de ez nem tunik rossz csomagnak-vételnek.


Vejne módosította - 2018. március 21. - 07:00

  • donciccio kedveli ezt

#1926
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://road.cc/conte...rocket-going-be

 

Those five cassettes are:

  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23
  • 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25
  • 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25
  • 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27

Donnak ez tetszene...


  • donciccio és Procolus kedveli ezt

#1927
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.wiggle.co...elset-wide-rim/

 

ez top vételnek tunik ennyiért. 18mm széles felnik, klassszikus alacsony profil, igen kedvező tömegadatok.

 

Úgy látom, ár-tömeg arányban verhetetlen, de mellette még gyártótól is van, amit el is lehet adni később.

 

Ha nem vettem volna most gurigát, elgondolkoznék ezen is.



#1928
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.672 hozzászólás

Zsolti ! Egyik bringás haverom útépítő, sokat beszéltünk már erről.

Lehet hogy az alapozás sem olyan mély, mint máshol. A rétegvastagsággal is vannak gondok néha. De a lényeg, hogy kint amikor elkezd repedezni az út, egyszerűen újrahúzzák az egészet. Nem foltozgatják, kátyúzgatják évekig, évtizedekig. Nálunk ez kb kizárt.

Jó példa pl a Bartók Béla út. Azt sok éve újraaszfaltozták, évek után is tökéletes volt. Semmi repedés, kátyú,..semmi. Pedig hatalmas a forgalom rajta, iszonyat mennyiségű bkv csuklós busszal súlyosbítva. 

Életem legnagyobb meglepetése Albánia volt. Teljesen hibátlanok az utak, olyan Ausztria szintűen tökéletesek.


Marci

#1929
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Bár zúgna fülig de belefele valamelyik honatya az Udvarház Étterembe, mint leendő kastélya alá a kacsaláb alapjait hogy legyen hol megásnia; meglássátok, lenne olyan aszfalt, hogy a bahreini nagydíj rendezői ide járnának tanulmányi-kirándulni a csodájára, nem lenne több autós behajtás (igaz, más se!:D) és olyan sorompórendszer lenne őrtoronnyal, hogy a szociban a Brandenburgi kapu strázsái figyelmetlen, kelekóla óvodásoknak tetszenének!...



#1930
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

pár hete ekéztem a szar magyar aszfaltot

 

aztán tettem egy próbát a HHH úton

 

azt gondoltam hogy korábban túloztam, de ez.... ez extrém szintű hulladéktelep, itt nincs mit kerülgetni  :angry:

Innen csak az marad, hogy azért kezd imádkozni az ember, hogy minél gyorsabban romoljon a minősége egészen addig amíg vállalhatatlan nem lesz. Akkor fogják csak felújítani. Egyik éjszaka egy traktorral meg valami ekével kéne felmenni rajta párszor. Onnan nem lenne visszaút meg kátyúzgatás. Egyébként az alsó rész tök jó a Fenyőgyöngyéig, 4-5 éve csinálták meg, addig az is szar volt. (köszi csipak peti, ha már loptad a pénzt a villádhoz amit kicsit odébb építettél mint kellet volna...) A fenyőgyöngyétől meg lehet egyenesen is menni, igaz nem annyira meredek, de résztávozni jó. Amúgymeg egészen addig zavar ez igazán ameddig nem veszel egy montit...

És itt most nem arra gondolok, hogy a szar aszfalton menjél montival hanem arra, hogy menj be az erdőbe vele és használd rendeltetésének megfelelően.



#1931
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Felújítva nem mostanában lesz, csak elkalandoztam a gondolataimmal... :)

 

Viszont aki járt, jár arrafelé hétvégén az tapasztalhatta, mennyi lett az autó. Fent már de. 9-10 körülre teleparkolják, a kanyarban is autók állnak, beláthatatlan a felső kanyar; de nem is ez a nagyobb gond. Tegyük fel, autós felmegy Fenyőgyöngyéig, látja, nincsenhely. Jó, akkor tovább. Fent ismét látja, nincsen hely, erre ideges lesz és úgy jön lefelé 50-60-nal függetlenül az útminőségtől, ahogy a nagykönyvben írva vagyon! Kis híján egy ilyen száguldozó autós csapott el tavaly egyszer; de mi cajgások még hagyj'án! Az Országos Kéktúra jelzése 3 helyen keresztezi az utat, ebből 2 közvetlenül kanyarok előtt/után van, egy pedig egy kis domb után egyszerre.

Szóval, én jobban aggódok a gyalogtúrázók testi épsége miatt. Biztosan volt már baleset, csak nem kapott még nagy nyilvánosságot. Magam is megálltam 1x segíteni egy balesetnél, ami a vízműnél volt, igaz, ott egy felfelé kb. 60-nal száguldó Subaru terepjárós csapott el a kanyarban egy lefelé csorgó robogóst (aki vélhetően lábtöréssel "megúszta", nem kaptam infót utána erről).

 

Szóval a kátyúk sebességcsökkentő hatásán túl valami jó lenne még. ;)



#1932
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

HHH tenyleg nagyon vacak, de ez van, fel lehet jutni es ingyen ad egy sebessegkorlatozo feature-t is az autosoknak, ez is valami.

JH hatso utvonal kb. ugyanilyen,  ha nem rosszabb.   Azert az lassuk, be par orszagutis miatt nem erdemes felujitani ezeket.  Montisoknak, turazoknak meg tokeletes ahogy van.

En evente 1-2x megyek arra autoval is, de fizetos kapu valoban lehetne.



#1933
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

HHH?

Mióta elkészült a kilátó fenn, nagyságrendekkel megugrott az autós forgalom a hétvégén. Boldog-boldogtalan felmegy autóval, aminek következményeképp sajnos rohamosan romlik a korábban sem éppen jó állapotú aszfalt minősége.

 

Mivel sokak számára ez az egyetlen többé-kevésbé autómentes terep, ahol résztávozhat, tervezem, hogy megkeresem az erdészetet és kiderítem, kihez tartozik az út.

 

Ötlet:

Cirbolya utca utái részre, ahol a kék jelzés az útra kijön, fizetős sorompó építése.

 

 - Behajtás (felfelé hajtás ingyenes), jegyet kell húzni

 - ha valaki a fenti éttermembe vagy a szállóra megy, ott érvényesítenék a jegyét, hogy az útja INGYENES --> nekik lefelé díjmentes kihajtás

 - ottlakók: díjmentes

 - futók: sokan parkolnak a Feketesalak út körül. Nekik is ki lehetne találni valamilyen jó megoldást, filléres összegű havi bérlet formájában például

 

A kilátóba felhajtó autós pedig fizessen keményen, hogy rontja az aszfaltot és szennyezi a levegőt. 500 Ft/óra akár.  befolyó összegből aztán jutna legalább kátyúzásra vagy az egyébként sózott, alapvetően szépen karbantartott út egyéb fenntartási munkálataira.

 

(Halkan jegyzem meg, össze kéne fognunk sokan cajgásoknak és megfizetni mondjuk egy OSZTRÁK brigádot Ausztriából, megegyezni a fenntartóval erről és tetetni le oda egy olyan aszfaltot, amilyet az osztrákok mondjuk Heiligenblut utáni panoráma úton tettek le. Valószínűleg 40-50 év múlva is aszfalt lenne és még az is lehet, olcsóbban kijönne, mintha valami  jobb esetben csak "kicsit korrupt" magyar banda végezné...)


zscs módosította - 2018. március 14. - 08:20

  • steveadorjan kedveli ezt

#1934
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

pár hete ekéztem a szar magyar aszfaltot

 

aztán tettem egy próbát a HHH úton

 

azt gondoltam hogy korábban túloztam, de ez.... ez extrém szintű hulladéktelep, itt nincs mit kerülgetni  :angry:



#1935
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

a helyi bringa boltban mondtak egy márkát,csak elfelejtettem a nevét. :( vlmi lengyel,vagy cseh cég is csinál jó árú,és jó minőségű lánctányérokat. rákeresnék a neten,de hát az aranyhal memóriám ismét megtréfált. :D

 

campa lánctányért vennék egymagában is. a többiből inkább párban cserélném. csak,h vlmennyire egységes legyen a kinézet. 

 

most gyorsan megnéztem a lánctányér kódját. FC-RE039 ez kell nekem. megnéztem a 2007-es centaur hajtóművet is,és ahhoz is pont ez a kód számú lánctányér való. 

ha cheh akkoe gebhardt lehet


  • Kisherceg és donciccio kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1936
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.348 hozzászólás

Don, az FC9-CE kezdetű karok kerülendőek.

 

1. préselt bililemez tányérok vannak rajta, harmadolyan keménységgel-tartóssággal, mint az FC7-CE... kezdetueknél

2. A préselt-vékony tányér miatt a csillagjuk vastagabb, így a karokra nem is tudsz normális 3.5-3.6mm vastag fülű tányért tenni, csak a gyári 2.8mm-es lemezkét. Persze mi megoldottuk, kiflexeltük a csillagból azt a kb. 0.8mm-t.

 

nagyjából ennyi :)

 

vegyél TA vagy Stronglight v Gebhardt tányért...

a helyi bringa boltban mondtak egy márkát,csak elfelejtettem a nevét. :( vlmi lengyel,vagy cseh cég is csinál jó árú,és jó minőségű lánctányérokat. rákeresnék a neten,de hát az aranyhal memóriám ismét megtréfált. :D

 

campa lánctányért vennék egymagában is. a többiből inkább párban cserélném. csak,h vlmennyire egységes legyen a kinézet. 

 

most gyorsan megnéztem a lánctányér kódját. FC-RE039 ez kell nekem. megnéztem a 2007-es centaur hajtóművet is,és ahhoz is pont ez a kód számú lánctányér való. 


donciccio módosította - 2018. március 12. - 08:56

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1937
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Don, az FC9-CE kezdetű karok kerülendőek.

 

1. préselt bililemez tányérok vannak rajta, harmadolyan keménységgel-tartóssággal, mint az FC7-CE... kezdetueknél

2. A préselt-vékony tányér miatt a csillagjuk vastagabb, így a karokra nem is tudsz normális 3.5-3.6mm vastag fülű tányért tenni, csak a gyári 2.8mm-es lemezkét. Persze mi megoldottuk, kiflexeltük a csillagból azt a kb. 0.8mm-t.

 

nagyjából ennyi :)

 

vegyél TA vagy Stronglight v Gebhardt tányért...



#1938
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

donciccio:

 

ugyanilyen hajtóműbe stronglight 39-es tettem, jó hozzá

 

kartontasakban postázták, szerencsére épp ott voltam amikor az agyhalottja próbálta begyűrni a postaládába

 

biztosan olcsóbb a campa-nál

Ne hat nem is Campa! ;)    Campa hajtomuhoz Campa tanyert!



#1939
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

a héten végre volt olyan jó idő,h el tudjak menni vele bringázni. két dolgot találtam,ami érdekesre sikeredett,illetve még cserélnem kellene. az ergo G rugóit nem feszítettem elő,így kevésbé határozott a váltás. főleg az alsó 3 fokozatban. kicsit fura. nem ilyenhez szoktam,de most így marad. emiatt nem fogom szétszedni. amit cserélnem kellene: a 39-es lánctányér. nem látszik kopottnak,de a lánc hangjából lejön nekem,h ez bizony cserére szorul. nézegettem a webshopokat. az árak az egekben. jó lenne párban cserélni,de úgy egy kész vagyon lenne. pl a wiggle-n kb 180 euróra jönne ki a kettő. ennyiből már lehetne venni egy komplett hajtóművet.  

Ne hagyd ugy a valtokart!  Rovid ahhoz az elet, hogy ne tokeletes valtasokkal toltsd! :)



#1940
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

donciccio:

 

ugyanilyen hajtóműbe stronglight 39-es tettem, jó hozzá

 

kartontasakban postázták, szerencsére épp ott voltam amikor az agyhalottja próbálta begyűrni a postaládába

 

biztosan olcsóbb a campa-nál