Sok hulyeseget irsz, de azert ez tenyleg durva.
én se értem mi ez. céltalan kötözködés vagy miféle ótvarság?
Sok hulyeseget irsz, de azert ez tenyleg durva.
én se értem mi ez. céltalan kötözködés vagy miféle ótvarság?
Sok hulyeseget irsz, de azert ez tenyleg durva.
A sznobok és mazochisták eltartják őket
valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?
mert akkor lázadás, polgárháború stb törne ki (és nem csak ketten nyomatnánk Donci-val)
![]()
A sznobok és mazochisták eltartják őket
valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?
mert akkor lázadás, polgárháború stb törne ki (és nem csak ketten nyomatnánk Donci-val)
http://www.chainreac...9&sort=discount
valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?
nem tudnak meccselni a sh ár:minőség arányával. Bár ez az áttétel-redundancia csodálatra méltó. 50-34 pl. egy nagyon használhatatlan felállás síkon, az 52-36 szintén kevésbé szerencsés. És 11t-vel indítani, malomkerékkel zárni a sorokat& mellé a fenti kettőből valami garantálja, hogy egy amatőr kb. mindig borzalmas láncvonallal, krix-kraxba váltva fog közlekedni..
bár ultegrából van 14-26 meg 14-28 is, ami teljesen jól tekerhető hobbistának 52-50-es nagytányérral.
http://www.wiggle.co...-road-wheelset/
ezek a prime kerékszettek ár:érték arányban elég jónak tűnnek..
Vejne módosította - 2018. március 28. - 07:25
http://apro.bikemag....o-l428798.html#
először nem értettem a 32k-s árat de a negyedik képen lévő felirat meggyőzött: top modell !!!!!
https://cyclingtips....ad-bike-review/
szeretem az ilyen teszteket. Ez az oldal szokott is készíteni belőle, pl. CAAD12 vs. SuperSix, vagy ugyanaz a bringa diszkes vs. felnifékes változatban. Megnéznék egy Cervelo R2 vs. R3 illetőleg egy BMC SLR03 és 02 összevetést is.
Érdekes geometriája van az Attainnek, lazán az 56-ost kellene belőle vásárolnom.
https://cyclingtips....rca-omr-review/
Amikor olvastam, az volt az első gondolatom: miért nem adnak ki klasszik néven a 2. generációsból egy frissített-újvonalas változatot kissé átdolgozott, komfortra hegyezett karbonszövettel, szélesebb gumiférőhellyel meg keskeny nyeregcsővel? MÁs megelőzött
https://cyclingtips....-hi-mod-review/
ennek az útravaló üzenetét nem foglalom össze, ez egy átgondolt kerékpár. Főleg, amit a villákkal, csőátmérőkkel, szögekkel mívelt a Dali.
a jobb felső tetszik.
jó kis oldal ez,majd még körbe nézek rajta. hátha találok vlmi érdekeset.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://cyclingtips....ad-bike-review/
szeretem az ilyen teszteket. Ez az oldal szokott is készíteni belőle, pl. CAAD12 vs. SuperSix, vagy ugyanaz a bringa diszkes vs. felnifékes változatban. Megnéznék egy Cervelo R2 vs. R3 illetőleg egy BMC SLR03 és 02 összevetést is.
Érdekes geometriája van az Attainnek, lazán az 56-ost kellene belőle vásárolnom.
https://cyclingtips....rca-omr-review/
Amikor olvastam, az volt az első gondolatom: miért nem adnak ki klasszik néven a 2. generációsból egy frissített-újvonalas változatot kissé átdolgozott, komfortra hegyezett karbonszövettel, szélesebb gumiférőhellyel meg keskeny nyeregcsővel? MÁs megelőzött
https://cyclingtips....-hi-mod-review/
ennek az útravaló üzenetét nem foglalom össze, ez egy átgondolt kerékpár. Főleg, amit a villákkal, csőátmérőkkel, szögekkel mívelt a Dali.
https://www.ebay.com...wrQ05WAP5RhLRIg
Hopp, ezzel a középcsapággyal, és egy Comp Ultra hajtókarral (vagy Comp One, ha olcsót akarsz) elég mókás lenne az olasz acél.
http://bikes.merlinc...Campagnolo Comp
30mm-es tengellyel adná nagyon. CSak értelme nincs, mert ezeknél a régi acélvázaknál amúgy is centiket leng ki a középcsapágy, annyira ruganyosak a csövek, semmit sem nyernél egy ekkora böhöm átmérőju tengellyel. Bár ezek a karok jól néznek ki. De maradok UT-on
11-27-bol kimarad a 16, de van 18. Ez azert nekem fura "csere".
A 20-as sincs semmi szukseg szerintem.
De ha mar mar, szukseg az egesz lancatdobos rendszerre sincs. Ideje lenne valami valodi innovaciot mutatni. Hajtas/valtas zero hibalehetoseggel, ~15 valodi attetellel, konnyu hatsokerek cserevel. Es persze ne legyen tul nehez se.
Megpörgethetnék már a Pinion vagy valami hasonló megoldások fejlesztését akár lánc vagy szíjhajtással. Sőt volt valahol egy olyan prototípus váz, talán lengyel, ahol jobb oldalon dupla láncvilla volt és abban futott a lánc. Az is örök élet lenne. Egy éve van cx és xc bringám, de ahogy kinéz a hajtás időnként. Sírhatnékom van. Nem normál üzemi körülmény a lánchajtásnak amikor ki sem látszik a sárból.
eddie1978 módosította - 2018. március 21. - 23:52
11-27-bol kimarad a 16, de van 18. Ez azert nekem fura "csere".
A 20-as sincs semmi szukseg szerintem.
De ha mar mar, szukseg az egesz lancatdobos rendszerre sincs. Ideje lenne valami valodi innovaciot mutatni. Hajtas/valtas zero hibalehetoseggel, ~15 valodi attetellel, konnyu hatsokerek cserevel. Es persze ne legyen tul nehez se.
http://road.cc/conte...rocket-going-be
Those five cassettes are:
- 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23
- 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25
- 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
- 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25
- 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
Donnak ez tetszene...
Hát ha a verseny felhasználás miatt csinálják akkor sztem pont nem ezekre a sorokra van igény. Jelenleg a mezőny 99%-a 11-28 sorral megy, még sík szakaszokon is, sprinter, hegyimenő mindenki, pedig van más kiosztás is 11-ből. Viszont nagyon itt vannak az extrém meredekségű emelkedők meg manapság mindenki pörgetni szeret ezért nem ritka, hogy felteszik a 11-30 sőt 11-32-t is egyes napokra. Na ott már azért érezhetőek lehetnek az ugrások. Sztem ebből a cuccból egy 11-30 vagy 11-32 fog menni és akkor tényleg nem nagyon kell a sorral foglalkozni. (ja és mindenen átrombolnak majd nagytárcsán)
https://www.decathlo...id_8339667.html
Akinek jó az XXS-es váz, annak ez kiváló választás, ha meg tudja oldani az elhozatalt.. Ifjú titán-gyermek-achondropláziás?
még a kiegészítők sem "elspóroltak", antares nyereg, deda zero2 többi.. Hajtókar-fékek szintén nem olcsósítottak.
Általában (igazából mindig) nem szeretem a BTwin cuccokat, de ez nem tunik rossz csomagnak-vételnek.
néhány napja láttam egy decás geo táblázatot,és ott az xs-es váz volt jó az én méretemben. azt hiszem annak volt 530 mm-es a felső csöve.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://road.cc/conte...rocket-going-be
Those five cassettes are:
- 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23
- 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25
- 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
- 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 23, 25
- 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 23, 25, 27
Donnak ez tetszene...
ha jól fordított a gugli fordító,akkor megtartanák elől a 2 lánctányért? a 12-25,és a 12-27 is tetszik a mostani 53-39-hez. igazából a 11-es 12-25-ös sor is bejön. nekem igazi mindenes lenne. frankó cucc.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.decathlo...id_8339667.html
Akinek jó az XXS-es váz, annak ez kiváló választás, ha meg tudja oldani az elhozatalt.. Ifjú titán-gyermek-achondropláziás?
még a kiegészítők sem "elspóroltak", antares nyereg, deda zero2 többi.. Hajtókar-fékek szintén nem olcsósítottak.
Általában (igazából mindig) nem szeretem a BTwin cuccokat, de ez nem tunik rossz csomagnak-vételnek.
Vejne módosította - 2018. március 21. - 07:00
http://road.cc/conte...rocket-going-be
Those five cassettes are:
Donnak ez tetszene...
http://www.wiggle.co...elset-wide-rim/
ez top vételnek tunik ennyiért. 18mm széles felnik, klassszikus alacsony profil, igen kedvező tömegadatok.
Úgy látom, ár-tömeg arányban verhetetlen, de mellette még gyártótól is van, amit el is lehet adni később.
Ha nem vettem volna most gurigát, elgondolkoznék ezen is.
Zsolti ! Egyik bringás haverom útépítő, sokat beszéltünk már erről.
Lehet hogy az alapozás sem olyan mély, mint máshol. A rétegvastagsággal is vannak gondok néha. De a lényeg, hogy kint amikor elkezd repedezni az út, egyszerűen újrahúzzák az egészet. Nem foltozgatják, kátyúzgatják évekig, évtizedekig. Nálunk ez kb kizárt.
Jó példa pl a Bartók Béla út. Azt sok éve újraaszfaltozták, évek után is tökéletes volt. Semmi repedés, kátyú,..semmi. Pedig hatalmas a forgalom rajta, iszonyat mennyiségű bkv csuklós busszal súlyosbítva.
Életem legnagyobb meglepetése Albánia volt. Teljesen hibátlanok az utak, olyan Ausztria szintűen tökéletesek.