Srácok, nem egy campagnolos arctól hallottam már (plusz ideveszem saját magam is), hogy bizony, a PowerShift (Escape) karokat JOBBAN kedvelik használat szempontjából, azon egyszeru okoknál fogva, hogy kisebb erővel működnek, és nem tudsz "véletlenül" többet váltani kisebb lánckerék irányába. Mivel ritkán, de elő-elő fordul, hogy tényleg véletlen többet lép az ember (nagyon kemény a kioldókar, aztán erősebben megnyomva van, hogy megcsúszik az ember keze...) illetőleg rossz úton fokozott erre a veszély, s minimális a nyereség a sokváltással, így én ezt teljesen meg tudom érteni-el tudom fogadni.
Másik a lágyabb rugójú hátsó váltó, kisebb erővel bírható működésre (ezért sem ajánlja campagnolo, hogy Power-Ultra shift alkatrészeket keverj, mert semmiképp sem lesz optimális..)
Egyetlen gyenge pontja az escape-power karoknak, a műanyag belsőség&műanyag pöcök. Nem értem, miért nem lehetne fémbű' legyártani a mozgó alkatrészeket, meg a pöcköt, megnyakalva egy EPS-szerű lekonyuló kioldókarral. Nekem az lenne a leginkább ideális campag ergo.
Más: sosem volt a mostani váltókarom előtt 2. generációs campag-karom, de engem megvett kilóra... A 3. generációs és újabb formák ugyan nagyon kényelmesek, de a 2. genes valahogy jobban illik a mancsomba, jobbnak találom a fogását, és még szebb is, igaz, modern biciklin nagyon ronda, de a rozsdaboglya méh-szökevényemen ki is néz.
A "rövidebb úton vált" szöveget meg a 7800-6600... óta minden szettnél elsütik, de, még az egy szetten belüli modellfrissítés alkalmával is. Lassan már tényleg eljutunk oda, hogy elég "rágondolni", és már kúszik is a lánc hátul 