ejej, igen, 1"-os a villa.
maxibike, recikli, helyi boltok(Pécs) körbetelefonálása megvolt már, semmi biztató egyelőre.
https://www.ebay.com...dIAAOSwiYFXK~GG
expandert asszem ad hozzá, ha nem, akkor meg kb. 1500 ft egy colos expander..
ejej, igen, 1"-os a villa.
maxibike, recikli, helyi boltok(Pécs) körbetelefonálása megvolt már, semmi biztató egyelőre.
https://www.ebay.com...dIAAOSwiYFXK~GG
expandert asszem ad hozzá, ha nem, akkor meg kb. 1500 ft egy colos expander..
ejej, igen, 1"-os a villa.
maxibike, recikli, helyi boltok(Pécs) körbetelefonálása megvolt már, semmi biztató egyelőre.
nekem van egy columbus csoves, gravirozott vallu 21.5cm hosszu nyakas villam, amit tervezek athegeszteni aheadre..
eladnam szivesen, de nem fogom. Mindenkepp olyan embernek adnam csak, aki vagy nem vag a nyakabol, vagy meg ratold. Es bizony, abba a vazba cc. 18centi nyakas villa fog kelleni..
Vary Kovacs Gergo?
Wiedemann Gabi?
Nem írtál méretet, de gondolom 1"-os villát keresel. Például érdeklődj a maxi bike-nál: maxi-bike.hu/content/colnago-1-villa
ejej, igen, 1"-os a villa.
maxibike, recikli, helyi boltok(Pécs) körbetelefonálása megvolt már, semmi biztató egyelőre.
-keresek tovább, esetleg ha közületek lát valami érdekeset, az belinkeli/elküldi/faxolja/postagalamb/stb nekem -> boldogan használom tovább, és imádkozok, hogy nagy tempónál se legyen gond az egyenesfutással
-menthetetlenül elmerürök a "vintage" mocskában és veszek valami túlárazott moser-t/tetszőleges 54-55ös columbus csöves vázszettet, amire átpakolom a homogén tricolor szettemet
Nem írtál méretet, de gondolom 1"-os villát keresel. Például érdeklődj a maxi bike-nál: maxi-bike.hu/content/colnago-1-villa
Probalok a varosban egy ilyen szelephosszabbitot talalni, es semmi.
Egy-ket helyen van hosszabbito, de nem ilyen, hanem szelepszetszedos, ami nekem nem jo.
Mashol meg van, csak eppen 30mm-s hosszabbito... (egy vicc)
Nincs valakinek ilyen otthon?
sziasztok! segítséget, tippet szeretnék kérni a következő probléma/dilemma fel, ill. megoldásához:
adott egy f.moser bringa, amivel jól elcsaptak(védett úton haladva elém kanyarodtak - 5ös bmw, tipik késő 40es vállalkozó, csak a sztereotipiák erősítése kedvéért..). villa kuka, vázon nem látom, hogy deformálódott volna.
mivel imádom a kis olaszt, így most villát vadászok, de az ebay nem túl segítőkész(~60k lenne egy ugyan olyan villa, mint ami most van a vázban), itthon egyelőre nem találtam semmit sem.
opciók:
-keresek tovább, esetleg ha közületek lát valami érdekeset, az belinkeli/elküldi/faxolja/postagalamb/stb nekem -> boldogan használom tovább, és imádkozok, hogy nagy tempónál se legyen gond az egyenesfutással
-menthetetlenül elmerürök a "vintage" mocskában és veszek valami túlárazott moser-t/tetszőleges 54-55ös columbus csöves vázszettet, amire átpakolom a homogén tricolor szettemet
-radikális: decathlonból 240-ért 105ös váltással, karbon villával túrázós geóval megáldott tucattermékbe dőlök.
a józanító/lelkesítő hozzászólásokat előre is köszi!
volt egy kis gondom elől,a nagytányérról való leváltással. időnként nem a helyére esett a lánc. inkább a fogak tetejére,és nem bele. 2007-es UT Centaur karjaim vannak,és ráraktam egy régebbi 4szög tengelyes Record karnak a lánctányérjait. nem volt a legjobb ötlet,mert a mellékelt képen bejelöltem azt a részt,ami a régi lánctányérokon nincsen. ez egy bemarás,ami miatt közelebb kerül a kicsi,és a nagy lánctányér. néhány tized mm-ről van szó,de emiatt nem rakta le rendesen a láncot a váltó. emiatt a kis apróság miatt egy kicsit leszűkülnek a lehetőségeim lánctányér vásárlás ügyben.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sok hulyeseget irsz, de azert ez tenyleg durva.
én se értem mi ez. céltalan kötözködés vagy miféle ótvarság?
Sok hulyeseget irsz, de azert ez tenyleg durva.
A sznobok és mazochisták eltartják őket
valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?
mert akkor lázadás, polgárháború stb törne ki (és nem csak ketten nyomatnánk Donci-val)
A sznobok és mazochisták eltartják őket
valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?
mert akkor lázadás, polgárháború stb törne ki (és nem csak ketten nyomatnánk Donci-val)
http://www.chainreac...9&sort=discount
valaki elmagyarázhatná, hogy tud a campag még nem bezárni-felszámolni a gyártást-lehúzni a rolót?
nem tudnak meccselni a sh ár:minőség arányával. Bár ez az áttétel-redundancia csodálatra méltó. 50-34 pl. egy nagyon használhatatlan felállás síkon, az 52-36 szintén kevésbé szerencsés. És 11t-vel indítani, malomkerékkel zárni a sorokat& mellé a fenti kettőből valami garantálja, hogy egy amatőr kb. mindig borzalmas láncvonallal, krix-kraxba váltva fog közlekedni..
bár ultegrából van 14-26 meg 14-28 is, ami teljesen jól tekerhető hobbistának 52-50-es nagytányérral.
http://www.wiggle.co...-road-wheelset/
ezek a prime kerékszettek ár:érték arányban elég jónak tűnnek..
Vejne módosította - 2018. március 28. - 07:25
http://apro.bikemag....o-l428798.html#
először nem értettem a 32k-s árat de a negyedik képen lévő felirat meggyőzött: top modell !!!!!
https://cyclingtips....ad-bike-review/
szeretem az ilyen teszteket. Ez az oldal szokott is készíteni belőle, pl. CAAD12 vs. SuperSix, vagy ugyanaz a bringa diszkes vs. felnifékes változatban. Megnéznék egy Cervelo R2 vs. R3 illetőleg egy BMC SLR03 és 02 összevetést is.
Érdekes geometriája van az Attainnek, lazán az 56-ost kellene belőle vásárolnom.
https://cyclingtips....rca-omr-review/
Amikor olvastam, az volt az első gondolatom: miért nem adnak ki klasszik néven a 2. generációsból egy frissített-újvonalas változatot kissé átdolgozott, komfortra hegyezett karbonszövettel, szélesebb gumiférőhellyel meg keskeny nyeregcsővel? MÁs megelőzött
https://cyclingtips....-hi-mod-review/
ennek az útravaló üzenetét nem foglalom össze, ez egy átgondolt kerékpár. Főleg, amit a villákkal, csőátmérőkkel, szögekkel mívelt a Dali.
a jobb felső tetszik.
jó kis oldal ez,majd még körbe nézek rajta. hátha találok vlmi érdekeset.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://cyclingtips....ad-bike-review/
szeretem az ilyen teszteket. Ez az oldal szokott is készíteni belőle, pl. CAAD12 vs. SuperSix, vagy ugyanaz a bringa diszkes vs. felnifékes változatban. Megnéznék egy Cervelo R2 vs. R3 illetőleg egy BMC SLR03 és 02 összevetést is.
Érdekes geometriája van az Attainnek, lazán az 56-ost kellene belőle vásárolnom.
https://cyclingtips....rca-omr-review/
Amikor olvastam, az volt az első gondolatom: miért nem adnak ki klasszik néven a 2. generációsból egy frissített-újvonalas változatot kissé átdolgozott, komfortra hegyezett karbonszövettel, szélesebb gumiférőhellyel meg keskeny nyeregcsővel? MÁs megelőzött
https://cyclingtips....-hi-mod-review/
ennek az útravaló üzenetét nem foglalom össze, ez egy átgondolt kerékpár. Főleg, amit a villákkal, csőátmérőkkel, szögekkel mívelt a Dali.
https://www.ebay.com...wrQ05WAP5RhLRIg
Hopp, ezzel a középcsapággyal, és egy Comp Ultra hajtókarral (vagy Comp One, ha olcsót akarsz) elég mókás lenne az olasz acél.
http://bikes.merlinc...Campagnolo Comp
30mm-es tengellyel adná nagyon. CSak értelme nincs, mert ezeknél a régi acélvázaknál amúgy is centiket leng ki a középcsapágy, annyira ruganyosak a csövek, semmit sem nyernél egy ekkora böhöm átmérőju tengellyel. Bár ezek a karok jól néznek ki. De maradok UT-on
11-27-bol kimarad a 16, de van 18. Ez azert nekem fura "csere".
A 20-as sincs semmi szukseg szerintem.
De ha mar mar, szukseg az egesz lancatdobos rendszerre sincs. Ideje lenne valami valodi innovaciot mutatni. Hajtas/valtas zero hibalehetoseggel, ~15 valodi attetellel, konnyu hatsokerek cserevel. Es persze ne legyen tul nehez se.
Megpörgethetnék már a Pinion vagy valami hasonló megoldások fejlesztését akár lánc vagy szíjhajtással. Sőt volt valahol egy olyan prototípus váz, talán lengyel, ahol jobb oldalon dupla láncvilla volt és abban futott a lánc. Az is örök élet lenne. Egy éve van cx és xc bringám, de ahogy kinéz a hajtás időnként. Sírhatnékom van. Nem normál üzemi körülmény a lánchajtásnak amikor ki sem látszik a sárból.
eddie1978 módosította - 2018. március 21. - 23:52