2018-as Dwars door West-Vlaanderen Az egy Cube.
ave módosította - 2018. április 24. - 23:24
én nem sok jót hallottam a cube vázakról. sok a törés.
minden gyártónál "sok". Egyébként a 2000es évek közepére, első évtizedére volt "inkább jellemző", az elmúlt bő 8-9 évben nem igazán voltak ilyen jellegu negatívumok.
Egyébként annyi jó nem-olasz gyártó van, hogy simán érdemes nyitni. Felt, Fuji, Orbea, Simplon, Stevens, Storck, Lapierre, Ridley, Look, BH.. van választék-élet bőven az olaszon kívül is.
Amúgy pár hete elég retró-youngtimer fetisizmusom lett, valami ellenállhatatlan vágyat érzek egy 2005 körüli Storck Scenario váz birtoklására.. De alumínyum is játszana, valahogy kezd átjönni az "alu az új titán" szemléletmód.
Mentségemre legyen mondva, nehéz időszakban vagyok
én nem sok jót hallottam a cube vázakról. sok a törés.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Az Agree egy jó váz, de személy szerint nem abban gondolkoznék.
A sebesség mindent megold.
http://www.workswell...0170117/12.html
tudom, túristageo, de az 56-os kb. megtestesíti az ideálom. Oké, lehetne 410mm-es a láncvilla
Vejne módosította - 2018. április 23. - 18:45
Miért Wilier? Sokat vagy a biondosokkal?
ezt a vázat tudnám beszerezni a legkisebb vesződséggel. néztem régebben egy colnago vázat. az jobban tetszene,de már régi cucc,és nehéz lenne hozzá jutni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ezek szerint a magadnak is csak félbe bevallott, alu merida+sram/shimano vegyes, mindenképp sloping geos, tárcsafékes dream bringáról már letettél :-)
igen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:
a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html
a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is.
a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt.
a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.
pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade.
a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne.
szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak.
Miért Wilier? Sokat vagy a biondosokkal?
A sebesség mindent megold.
ezek szerint a magadnak is csak félbe bevallott, alu merida+sram/shimano vegyes, mindenképp sloping geos, tárcsafékes dream bringáról már letettél :-)
fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:
a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html
a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is.
a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt.
a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.
pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade.
a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne.
szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak.
fejben rakosgatok össze magamnak egy amolyan modernebb bringát. vannak ötleteim,de azért első sorban az anyagi oldaláról közelítem meg a dolgot. akárhogy számolok,nem lenne egy olcsó mulatság. így azt hiszem marad az elméleti síkon épített bringa. egy wilier cento 1 air vázra épülne a gép. egy ilyen piros vázra:
a hajtómű egy fulcrum lenne: https://shop.zweirad...mm-39-53-Z.html
a váltó,és fék szettnek egy régebbi 10-es campa recordot használnék. na igen ez nem a legmodernebb technika,de van mindenem hozzá,és sztem elég olcsó a fenntartása. mindemellett,a tapasztalataim alapján rendkívül tartós cucc is.
a kormány,stucni kombó még egy kicsit kérdőjel számomra. jó lenne,ha nem fekete lenne. a legjobban az tetszene,ha acélszürke felületkezelésű lenne. ilyet nem sokat látok mostanában. ebből kitűnik,h alu alkatrészekre tenném a zizit. mondjuk,ha nem jönne össze,akkor lehetne fekete is. ott elég nagy lenne a merítés. annyi tuti,h kör keresztmetszetű profilt szeretnék a kormánynak. ha úgy adódna,akkor felraknám rá a 3T tiramisu kormány kiegészítőt.
a nyereg is megvan már a fejemben. egy selle italia flite max-ra esne a választásom.
pedál is maradna a mostani look kéo max szintű,esetleg egy kéo blade.
a kerekek még nincsenek meg a fejemben. vlmi könnyű alu szett lenne a legjobb,max 30-35 mm magas felnikkel. első sorban campa,v fulcrum gurcsik felé hajlok. jó lenne,ha kónuszos lenne.
szóval vlmi ilyesmit képzelek el magamnak.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
>van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban.
NIncs CAMPA szerszam hozza. Kozben meg Campa lancbonto van. De ezt old meg magadnak. A karbon hajtomuvek eseten a Park Tool megoldasa pl. gyonyoru. De hat mit is lehetne csinalni mast...
Hasonloan botranyos az FSA hajtomuvem megoldasa, de ok legalabb rajottek, hogy lehet megcsinalni, hogy egyik iranyban huzva a csavart raszoritod a hajtokart a tengelyre, a masik iranyba tekerve meg lehuzod. Tok egyszeru megoldas, 3 perc alatt szerelem at a power2maxot egyik bringarol a masikra, de csak azert tart ilyen sokaig, mert alapos vagyok, ujrazsirzom, stb.
van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban.
Ezt látva, nem is tudom, sírjak e, avagy nevesek...
Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.
van hozzá szerszám. kb mindegyik szerszámboltban.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Vegulis UT-vel volt tapasztalatom, Fulcrum hajtomuvem volt egy idoben. Azzal nem volt gondom, hangot se nagyon adott.
De ez a PT ez borzalom. Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.
Nem csoda, hogy azon kell recsegni, hogy 10-et is lehet valtani egyszerre.
a shimi még mindig nem tud egy rendes,keskeny q faktorú,karbon hajtóművet csinálni. mondjuk alut sem tud,de ez már más kérdés.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Vegulis UT-vel volt tapasztalatom, Fulcrum hajtomuvem volt egy idoben. Azzal nem volt gondom, hangot se nagyon adott.
De ez a PT ez borzalom. Nincs is campa szerszam a leszedeshez, ha jol latom.
Nem csoda, hogy azon kell recsegni, hogy 10-et is lehet valtani egyszerre.
https://www.merlincy...ike-108933.html
az out of stock felirat NE TÉVESSZEN meg, legörgetsz, kiválasztasz egy kormány-stucni kombót, ami van készleten, és máris látod, hogy ennyibe még a pedál-cipő is belefér náluk...
na igen. Ezért felbecsülhetetlen egy jó bolt. Ahol van PT lehúzó, olasz középrész menetvágó, meg találékony szerelők.
Pl. most fogok villanyakat hegesztetni, ha megjön a csomagom. De a 9s átdobó 10s-re alakítása laposfogóval is költségtudatos megoldás (nem szerette az fd-5501-es a 10s láncot, néha-néha kidobta kintre a láncot. Fogó elő, kilapít, azóta gondmentes)
Az az érdekes, hogy a power-shift mechanikás karokat MINDENKI szereti, kivéve, aki őstulok campag-zelóta. Nem értem, mi a baj egy olyan váltókarral, ami könnyebben klikkelhető, finomabb működésű, ergonomikusabb a kioldógombja..
A PT lehúzó is megér egy misét, a Parktool rendszeresen törik, szó nélkül visszakaptam az árát. Otthoni használatra egy Cyclus meg egy kicsit drága.