Ja ertem mar, szoval elo lesz feszitve, es emiatt kesobb kirughatja magat.
De ahogy Sheldon irja is, ezt kerekepites alatt nem olyan lehetetlen kivedeni.
En mondjuk meg se probalok kereket fuzni, szoval nem tudom mennyire nehez ez a tulhuzas/visszaengedes, de hat aki nekiall, az ertsen is hozza.
Mondjuk legutobb egy 8-as kiszedes az egyik Dura Ace C24 hatso kerekemben ugy sikerult a mesternek, hogy a kullo nem all iranyban. (kullomagnes pont arra a kullore kene, de nem lehet, mert tok ferde) De ugye ezeknek a kulloknek nem J feje van, mas jellegu hanyagsagra gyanakszom. Mindenesetre nem fogom ot ajanlni masnak, es magamnak is kereshetek mast.
én építettem már pár kereket, kb féltucatot (mind ugyanarra a 32lyuk/3 kereszt mintára). ezzel nagyon az elején vagyok a tanulásnak, de mit lehet tenni. ami az egyik legfőbb tapasztalat, hogy a dolog elméleti hátterének a tudása, a "hozzáértés" kb 30%. a másik 70% ami sokkal fontosabb a gyakorlat, az a rutin, amivel el lehet jutni oda, ahol a "művészet" kezdődik. ave, Bp-n akit tudok ajánlani, a Zöld Pontban Kántor Zoli. ő nagyon érzi a keréképítést.