Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34365 hozzászólás a témában

#17641
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.392 hozzászólás
nagyon jó vétel sztem. Cinelli kormányszarv és könyöklö « kormányzás « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása a spinaci-ra lehet,h be is nevezek,ha valós az eladási ár.
más: vlki közületek vett már campagnolo vázmatrica szettet? pl ilyet: MATRICA szett kerékpárra Campagnolo

#17642
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>- tizedmm-re pontosan 130 mm-e a hátsó saru? [stb.]
Ezek a pontossagok regen egy acel Colnagonal sem voltak meg, megis jo biciklinek szamitott.
Mivel ezek a karbon "csodak" 2-3 darabbol allnak, az egyes reszek pedig egy mintaformahoz igazodnak, azert nem lehet olyan nehez pontosra csinalni.

#17643
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 hozzászólás

a chinarelloknál engem inkább az érdekelne, hogy pl:
- tizedmm-re pontosan 130 mm-e a hátsó saru?
- középen áll e benne a kerék?
- stimmel a nyeregcsõ helye?
- párhuzamos e a középcsapágyház a hátsó saruval?

ha az anyagminõséget nem is cseszik el, sztem ezekben lehet hogy nem annyira ragaszkodók :-)


hát...
láttam már drága biciklit, amit hátulról megnézve a két kerék nem volt egészen egymás mögött.
persze ez két dolog miatt is lehet. egy a váz pontatlansága. a másik , hogy a tulaj csak "bedobta" a kereket...

szerintem a chinarellok olyanok mint a "b"-s gumik... ha mákod van hazaérsz... bár utóbbiaknál lehet tudni, hogy valami nem stimmel(azért B-s)
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#17644
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Hátezmarhajó... :D :D szétröhögöm magam. De az mekkora ötlet, hogy a kínai tucatvázakat ezzel a névvel hozzák forgalomba. Sikk lehet Németországban ilyen agyontuningolt kínai karbonvázzal menni. Erre tuti mindenki felfigyel, de pl egy Cervelo R3 ott tucatáru lehet.
11:38:11 IM 2012

#17645
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Hát, nem. :)

Feltöltött kép

#17646
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
jja én azt hittem hogy a chinarellot az átlag felhasználó mondjuk shimano sora-val párosítja

#17647
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

a chinarelloknál engem inkább az érdekelne, hogy pl:
- tizedmm-re pontosan 130 mm-e a hátsó saru?
- középen áll e benne a kerék?
- stimmel a nyeregcsõ helye?
- párhuzamos e a középcsapágyház a hátsó saruval?

ha az anyagminõséget nem is cseszik el, sztem ezekben lehet hogy nem annyira ragaszkodók :-)


Ezek, amiket felsoroltál, azért picit hamarabb kibuknának, mint az anyagminõség. Nem hiszem, hogy emberek Super Recorddal szerelnének egy olyan bringát, amiben csálén áll a kerék. Pont az a gond, hogy külsõre teljesen olyanok, mint az eredeti, csak nem tudhatod, hogy mögötte mi van.

#17648
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
a chinarelloknál engem inkább az érdekelne, hogy pl:
- tizedmm-re pontosan 130 mm-e a hátsó saru?
- középen áll e benne a kerék?
- stimmel a nyeregcsõ helye?
- párhuzamos e a középcsapágyház a hátsó saruval?

ha az anyagminõséget nem is cseszik el, sztem ezekben lehet hogy nem annyira ragaszkodók :-)

#17649
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A kinai piacon vett vizforralo sem ol meg mindenkit. ;)

#17650
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Azért kérdezõsködtem, mert ismerek két chinarello tulajdonost és egyik bringának sincs semmi baja pedig használva vannak rendesen. A másik ok, hogy ott, ahol ezek a vázak kaphatók, lehet kapni másmilyen vázakat is pl egy az egyben a c12 vázat. Szerintem azt nem merné magának matricáztatni az úriember, ha veszélyes lenne. Harmadik ok, az egyik 2012-es 29er vázat hamarabb láttam festetlenül a chinarellokkal foglalkozó gyár honlapján, mint ahogy a márka bemutatta. Aztán ott vannak még a kiegészítõk, az olasz márka ugyanazokat a kormányokat, nyeregcsöveket, stb. matricáztatja a saját nevére, mint más gyártók, ezeket is lehet kapni azokon a bizonyos oldalakon. Törött villanyakakból nem vonnék le messzemenõ következtetéseket. Pl a meridának is volt egy szériája, ahol eltörött az összes cx karbon villa nyaka és láttam már profi versenyen fékezés közben leszakadó fejcsövet is egy specialized-nál. Persze lehet, hogy nem esnek át ezek a vázak ugyanolyan minõségellenõrzésen, mint amin azok a vázak, amit egy bizonyos márkának gyártanak és elõfordul pár hibás darab.


A sebesség mindent megold.

 


#17651
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás
ITALIAN CYCLING JOURNAL: October 2011

#17652
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Hol írnak ezekrõl a balesetekrõl? [...]

Troy elrettentõ képei jöhettek innen, pontos körülményeket nem találtam: Weight Weenies • View topic - ASIAN CHINARELLO'S.
Ennek kapcsán itt egy régebbi, de érdekes cikk a szénszálas kompozit vázakról (angolul) - remélem, nem volt még: Black Magic (azaz Fekete mágia), Joe Lindsey írta, az alcím az sejteti, hogy „nincs még egy anyag, mely annyit ígérne, mint a szénszál, hogy lehet, hogy oly keveset tudunk róla?”.
Mivel többen nem olvasnak angolul, pár gondolatot kiragadnék:
Az alapanyag PAN, polyacrylonitril, azaz közönséges akril (mint a ruhákban), ezt égetik (pirolízis) hosszú szénszálakká. További hõkezeléssel befolyásolni lehet a tulajdonságait, így hajlító- és nyíróerõkkel szembeni ellenállóképességének mértéket.
A hajlékonyságnál alkalmazott higher modulus (azaz „merevebb”) szakszó nem föltétlenül jelent „jobb” anyagot; merevebb, de ez lehet túl merev is, azaz rázós lesz a bicikli - minden az alkalmazás módjától függ. Alap PAN lapokat csak kevesen gyártanak.
A legtöbb bicikligyártó kiadja a vázgyártást, fóleg ázsiai vázgyártó alvállalkozóknak, csak a Time és a Giant gyártja maga az alaplapot is.
Egyetlen öntõforma több százezer dollárba is kerülhet, ezért egyes gyártók csak matricázzák a vázakat, de a legtöbben saját maguk terveznek és azt gyártatják alvállalkozókkal.
A szénszáltudomány még messze nem tart ott, mint a fémtudomány. Modellek vannak, ezeket egyrészt makroszkópikus tesztekkel (hajlítás, törés, ütés) másrészt szétcincálással ellenõrzik. Az egyik (szénszálmodellezésre) alkalmazott végeselem-módszer elvileg helytelen (izotróp anyagot modelleznek, mint pl. alumínium v. acél, a szénszál nem olyan), de használják, mert az anizotróp megfelelõját csak nagy gyártók engedhetik meg maguknak. Mivel egyelõre nem is tudnak még eleget az anyag (ráadásul kompozit, azaz összetett: mûgyantában szénszálak) elvi viselkedésérõl, emellett a gyártás szinte kizárólag kézimunkával történik, a minõségellenõrzés nagyon fontos. Ez erõsen munkaigényes, így árnövelõ hatású.
A felhasználók keveset tudnak a szénszálas anyag tulajdonságairól, így a balesetek jórészének felhasználói hiba az oka (pl. csavar túlhúzása).
Nincs egységes terminológia, így a reklámok elárasztanak pl. OCLV Red vagy FACT 10m megnevezésekkel - kevesen tudják, mik ezek, még kevesebben, hogy összehasonlíthatóak-e (és hogyan), hisz egyik gyártó másról beszél, mint a másik (marketing...).
Mi várható? A technológiában további javulás csak apró lépésekben (így pl. grammokban) várható. Lehet, hogy „kevesebb” szénszál lesz a jövõben (a csúcsbicikliken).
A szénszálas alapanyagok gyártása energia stb. igényes, ha a világ lelassul, elképzelhetõ (várható?) valamilyen mértékû hiány. A bicikliipar messze nem a legnagyobb használó, „... a Trek teljes évi szükséglete kevesebb, mint egyetlen szélturbináé...”.
Persze az igazi az eredeti cikk (vagy újabb ugyanerrõl).

#17653
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás

a kéepeket nézegetve azért nem kell elhinni hogy ezek a kínai krbon vázak szarok de az igazi pinarello az bezzeg nem .mivel arrafelé készül a pinarello is.
Más én találkoztam itthon elvileg 'igazi' pinarello vázzal amit egy hazai Pinarelllo forgalmazó ( nem mondok nevet) adott el és ugyanez történt ( villanyak törés)

Ugyanakkor azt sem tudhatjuk mi történt ( amígy beszámolókat lusták vagyunk keresni) lehet bármilyen váz vagy villa legyen bármilyen neves is íígy járt volna.



Az erdekesseg abban a beszamoloban rejlik amit egy Hong-Kongban elo uriember irt aki ezeket a sufnigyarakat latogatta, es a gyartasi procedurarol szemelyesen ertesult...ez az amit mindenkeppen elo fogok keresni, oltari megoldasok.....tenyleg az ujsagpapirtol elkezdve mindenre lehet gondolni.

#17654
csimpy

csimpy

    vendég

  • fórumtag
  • 184 hozzászólás
Kobuc:

szét is szedném, de akkor már másik vázba építeném át. de ez mostanában nem fenyeget, meg egyébként is teljesen megfelel nekem a bicajom ezzel a vázzal.
de amúgy is legfeljebb konyhamérlegen tudnám megmérni....

#17655
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
for all my friends · broken chinese frameset.

#17656
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
a kéepeket nézegetve azért nem kell elhinni hogy ezek a kínai krbon vázak szarok de az igazi pinarello az bezzeg nem .mivel arrafelé készül a pinarello is.
Más én találkoztam itthon elvileg 'igazi' pinarello vázzal amit egy hazai Pinarelllo forgalmazó ( nem mondok nevet) adott el és ugyanez történt ( villanyak törés)

Ugyanakkor azt sem tudhatjuk mi történt ( amígy beszámolókat lusták vagyunk keresni) lehet bármilyen váz vagy villa legyen bármilyen neves is íígy járt volna.

#17657
csimpy

csimpy

    vendég

  • fórumtag
  • 184 hozzászólás

Lusta voltam a beszàmolòkat elõkeresni, itt van pàr kèp..


basszus, ez durva.....

#17658
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás

Hol írnak ezekrõl a balesetekrõl?


Feltöltött kép
Feltöltött kép
Feltöltött kép

Lusta voltam a beszàmolòkat elõkeresni, itt van pàr kèp..

#17659
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Amikre mèg csak vèletlenül sem ülnèk fel..èrdemes utànanèzni milyen baleseteket szenvednek Chinarellokkal pl, pedig azok mèg vmivel dràgàbbak is. Ilyesmivel èn nem szòrakoznèk.


Hol írnak ezekrõl a balesetekrõl?

Kínában :)

Szóval a 200$-os vázakról van szó. :)


A sebesség mindent megold.

 


#17660
Kobuc

Kobuc

    vendég

  • fórumtag
  • 144 hozzászólás

Kishazánkban a kifutó 2011-es kellys fullkarbonvázakat 200 e ft alatt meg lehet venni. A komplett bringákat is. Rá vagyok kattanra a dologra.

Helyesbítek: A komplett bringákat is akciózzák mindenhol.