
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#17621
Írta 2011. október 19. - 22:54

#17622
Írta 2011. október 19. - 22:21

11-28 hátsó sorhoz és 50-34es kompakt hajtómûhöz szerintetek elég egy rövid kanalas hátsóváltó?
A válaszokat elõre is köszi!
Elég. Vagyis nem 100% de nekem 50-34 fut 12-27es sorral gond nélkül, ebbõl arra következtetek, hogy a 28at is elbírja még hátul.
#17623
Írta 2011. október 19. - 22:20

11-28 hátsó sorhoz és 50-34es kompakt hajtómûhöz szerintetek elég egy rövid kanalas hátsóváltó?
A válaszokat elõre is köszi!
elég, a hoszúkanalast a tripla hajtómûhöz ajánlják.
#17624
Írta 2011. október 19. - 22:20

Fel kéne találni újra a 9 fokozatot.

#17625
Írta 2011. október 19. - 22:18

A válaszokat elõre is köszi!


#17626
Írta 2011. október 19. - 22:11

Nem mondanam, hogy csupa jo hir.
#17627
Írta 2011. október 19. - 21:17

végülis nincs teljesen levágva a villanyak, tehát elboldogulhatsz ezzel a kormánymagassággal
a felsõcsõ érdekes. ha ez egy 53-as váz, akkor lehet a felsõcsöve 52-54 közt bármi. ha 52 cm akkor kb 15 centis stucni lenne ideális......
Ajjaj, akkor lehet kihagyom.Elég messze van tõlem, nem biztos, h megéri elmenni odáig feleslegesen.Köszönöm a segítséget, akkor várok még az igazira.szerintem kicsi lesz
#17628
Írta 2011. október 19. - 19:49

szerintem kicsi leszSziasztok!
Úgy néz ki holnap megnézem ezt a bicajt és lehet meg is veszem:
Stevens Stelvio « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Jó vételnek gondoljátok?179cm vagyok, jó az 53-as vagy kicsi?Köszönöm!
#17629
Írta 2011. október 19. - 18:53

Pl a meridának is volt egy szériája, ahol eltörött az összes cx karbon villa nyaka
ezt nem is tudtam. megyek megnyugtatom az exosztálytársat, hogy nem õ volt a hülye amikor a pár hónapos géppel felnyalta a betont, pont egy lejtõ elõtt.

#17630
Írta 2011. október 19. - 18:00

RAUH-Welt
B E G R I F F
#17631
Írta 2011. október 19. - 17:00

a felsõcsõ érdekes. ha ez egy 53-as váz, akkor lehet a felsõcsöve 52-54 közt bármi. ha 52 cm akkor kb 15 centis stucni lenne ideális......
#17632
Írta 2011. október 19. - 16:55

Köszönöm, sztem azért kipróbálom, hátha nem érzem kicsinek.A hajtómû octalinks, tehát nem mai darab.A méreten nem javítana a stucni csere, vagy a nyereg hátrébb húzása?Vagy úgy már elb...ott a geometria?Jó vétel önmagában, de a méret nekem nem tetszene - vajon mikori? Legalább 4-5 évesnek nézem. Ha 10-es 105-ös, akkor már jó (nem, mintha a 9-es nem lenne jó, de ma 10-es a szokásos). No meg a felnik állapota - milyen Mavic? A három lánckerék nem egyértelmûen hátrány, Mo-n is van, ahol jól jöhet.
A méretrõl: szvsz kicsit sajnos kicsi, 56-ost szavaznék neked. A http://forum.bikemag...4/index419.html témában tavasszal több méretezõprogamot is ajánlottak, méregess, számolgass.
#17633
Írta 2011. október 19. - 16:29

Jó vétel önmagában, de a méret nekem nem tetszene - vajon mikori? Legalább 4-5 évesnek nézem. Ha 10-es 105-ös, akkor már jó (nem, mintha a 9-es nem lenne jó, de ma 10-es a szokásos). No meg a felnik állapota - milyen Mavic? A három lánckerék nem egyértelmûen hátrány, Mo-n is van, ahol jól jöhet.[...] Úgy néz ki holnap megnézem ezt a bicajt és lehet meg is veszem:
Stevens Stelvio « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Jó vételnek gondoljátok?179cm vagyok, jó az 53-as vagy kicsi?Köszönöm!
A méretrõl: szvsz kicsit sajnos kicsi, 56-ost szavaznék neked. A http://forum.bikemag...4/index419.html témában tavasszal több méretezõprogamot is ajánlottak, méregess, számolgass.
#17634
Írta 2011. október 19. - 16:24

Csak a Hong Fu es a meg annal is noname-ebb ebayes vazakat kell (erdemes) kerulni.
gyorszarat meg szabad huzni, sot kell is, de egy jo gyorszarral nem kell brutal ero ahhoz, hogy tartson.
#17635
Írta 2011. október 19. - 16:19

Beleszerettem a 2012-es kellys 5.0-ás vázba. Nyugtassatok meg! A képen ugye egy sokkal olcsóbb gagyi váz van? Drágábbra nem telik. Szerintetek megvehetem? Nem fogom összevérezni a kulacsomat?
Kellysék már jó pár éve gyártanak karbonvázakat. Nem túl nagy nevû cég ugyan, de azért ismert márka. Merem remélni nem járatja le magát nyakatörött vásárlókról szóló sajtóhírekkel. A Csimpy már sok ezer kilómétert tett a 2009-es kellys urc 6.9 vázába balesetmentesen.
Egy aluvázat már használok, azt megtartanám a kátyus kavicsszóródásos utakra. A karbon lenne a száguldós gép, jobb betonra. Persze azzal sem tudnám kihagyni a köztes rossz minõségû szakaszokat. Csak ott óvatosan mennék vele.
sztem még egy jó darabig nem kaphatóak a kelly's 2012-es vázai, legalábbis amikor én nézegettem ilyesmit, tavasz körülre mondták az azévi vázakat.
de ne legyen igazam....
#17636
Írta 2011. október 19. - 16:08

Ez jó hír! De vajon a villanyaknál azon az ominózus ponton ahol az iszonyú fotón látható villa kettétört is zsokott lenni ilyen megerõsítés. HA jól gondolom itt lépnek fel menet közben a legkomolyabb erõk.
Az alubetét azért szokott lenni, mert adott esetben egy átlagnál jobban bordázott gyorszár a nem megfelelõen kialakított carbonfelületet megroppantaná azzal hogy rászorítod. Azért van ott az alubetét, hogy az aluba mélyedjen bele a gyorszár fogazása, ne pedig a carbonba.
A villanyak téma teljesen más, de a csúcs villákban nincs alubetét ott sem, max csak ugyanúgy a papucsnál.
Kellysék már jó pár éve gyártanak karbonvázakat.
Kellysék soha nem gyártottak karbonvázakat.
#17637
Írta 2011. október 19. - 16:06

Úgy néz ki holnap megnézem ezt a bicajt és lehet meg is veszem:
Stevens Stelvio « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
Jó vételnek gondoljátok?179cm vagyok, jó az 53-as vagy kicsi?Köszönöm!
#17638
Írta 2011. október 19. - 16:05

A karbonvázak számottevõ többsége acél, vagy alubetéttel rendelkezik a papucsnál, tehát igen.
Ez jó hír! De vajon a villanyaknál azon az ominózus ponton ahol az iszonyú fotón látható villa kettétört is szokott lenni ilyen megerõsítés? Ha jól gondolom itt lépnek fel menet közben a legkomolyabb erõk.
#17639
Írta 2011. október 19. - 15:53

Kellysék már jó pár éve gyártanak karbonvázakat. Nem túl nagy nevû cég ugyan, de azért ismert márka. Merem remélni nem járatja le magát nyakatörött vásárlókról szóló sajtóhírekkel. A Csimpy már sok ezer kilómétert tett a 2009-es kellys urc 6.9 vázába balesetmentesen.
Egy aluvázat már használok, azt megtartanám a kátyus kavicsszóródásos utakra. A karbon lenne a száguldós gép, jobb betonra. Persze azzal sem tudnám kihagyni a köztes rossz minõségû szakaszokat. Csak ott óvatosan mennék vele.
#17640
Írta 2011. október 19. - 15:19

A kérdésem az volna meg szabad e húzni a gyorszárat úgy mint a régi aluváznál? Elvégre a kerék biztonságos rögzítése nagyon fontos.
A karbonvázak számottevõ többsége acél, vagy alubetéttel rendelkezik a papucsnál, tehát igen.