Isten Éltesse Dont, üdvözlet helyett küldök egy rozsdaboglya-MÉH-szökevény gyűjteményt:
http://www.fieldcycles.com/latest
óóóóó...... köszi szépen.
Isten Éltesse Dont, üdvözlet helyett küldök egy rozsdaboglya-MÉH-szökevény gyűjteményt:
http://www.fieldcycles.com/latest
óóóóó...... köszi szépen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Isten Éltesse Dont, üdvözlet helyett küldök egy rozsdaboglya-MÉH-szökevény gyűjteményt:
http://www.fieldcycles.com/latest
http://fieldcycles.com/gallery
Vejne módosította - 2018. augusztus 03. - 12:08
Egy régebbi ötlet lett volna egy másik CST modell, a cito. Sajnos már nem kapható, pedig jó áron kínálták:
https://www.ebay.com...5.c100005.m1851
a linket elmentettem azért, hogy tudjak mire hivatkozni. Ez egy kissé nívósabb cucc, legalábbis papíron..
Amúgy valamiért erélyesen vonzódom a "kevésbé gyakori" termékek iránt. Ezért is használok Exustar pedált-stoplit, Procraft kormányt, CST gumit. Láncból meg következőnek vagy PYC lesz, vagy Taya, netán ez a noname
11 Speed Chain Gold Road Bike Bicycle Cycle Wheel Chain 116 Links Universal SD | eBay
Ha hihetek az alulmero km oramnak, valami 4500-4600 km lehet ( használtan vettem, párja volt 4000)
120tpi, 23*622, de a tényleges szélesség 26.2 tolomerovel.
Legyek őszinte? Szerintem gurul úgy, mint a rubino pro, de sokkal jobban tapad. Biztonságosabbnak érzem.
Szerintem amennyibe volt, bőven megérte. Defekt sajnos volt több is, de olyan szr helyzetekben, hogy szerintem ott supersport plusszal is megkapom.
Egyszer egy drótdarab állt bele szinte merőlegesen, egyszer szoros forgalomban egy szétutott vodkasflaska szúrt, egyszer meg az udvaron lévő faszipantos zúzott kő és építési hulladék kombija.
Utóbbi borzalom egy ultrasportomat ki is szakította... Nem fogják lediszkovezni a feljarot, cserébe ma rakrtak még pár réteg zúzott követ jó kis shard designnal.
Jó guminak találtam. Correre EPS.
Van itthon tarcsi tufo calibra plus, meg 20€ darabaron vettem februárban, szállítás költség nélkül. ☺☺ majd lehet kiprblom, de sajnálom feltenni ilyen balkáni vidéken.
Apropó, a correre egyik legnagyobb előnye, hogy ujjal simán felpattintod a felnire, még a thenart sem kell használni, csak az ujjak végperceit. Ellenben a rubinokkal, aminél lehet ám gyakorolni az impulzuskontrollt..
Köszönöm a kimerítő és gyors választ, ez egész olyan, mint a régi fórum.
Vessetek a mókusok elé, hogy meggyalázom ezt a topikot, most a cyclocrosson drótos Cultivator van fent, arra sem szólhatok egy egy rossz szót sem. Gurul (gyenge 4 bar), fékez, kanyarodik sárosan, szárazon, aszfalton és erdőben is. Defekt egy darab kapitális akáctüske: inkább kisebb nyársnak nevezném, mindent vitt volna.
Visszatérve a Correre-re, kíváncsi leszek, mennyit hajtasz még bele, de főként hogy öregszik-e az anyaga. Majd esetleg tájékoztasd a fórumozókat, lehet nem csak engem érdekel.
találtam egy képet erről a festka bringáról. nem néztem utána,h alu,vagy karbon,de ez pl tetszik. campa 2x12,és kívül vezetett bovdenek. mondjuk azon a 2x12-n még kellene reszelni sztem. kellene hozzá még néhány sor. a hajtómű továbbra sem tetszik,de úgy látszik,ezen a dizájnon már nem fognak változtatni jó néhány évig.
donciccio módosította - 2018. augusztus 02. - 07:52
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
szerintem ebbe felesleges belemenni. Én amit változtatnék:
- sárga oldalfalú külsők és sárga bandázs
- kevesebb küllős, valamivel magasabb profilú kerékszett, szélesebb felnivel
- távtartók feketére cserélése (ez folyamatban, de nem megy gyorsan, idő kell a postának)
A nyeregről már szerintem számtalan-kiscsillió alkalommal leírtam: imádom, DE a sín annyira elol van, hogy még ebben a helyzetben is úgy érzem, előrébb ülök, mint a flite-nál "középállásban". Egyébként a koppig hátratolt, 25mm-es hátrahajlású nyeregcsövön "vicces", mennyit nyertem: az első pár alkalommal állandóan a hátsó kerekem nézegettem, mert úgy éreztem, ereszt-puha-túl lágy hátul a bringa. Pedig csak az extra hátratoltság, üreges titánpálca és karbon kombinációját élveztem.
Ez egy 12 USD-be kerülő titánsínes Spesh BG replika. És nekem ergonomiailag nagyon bejön eddig.
Egyébként vicces, hogy mások pont azt szokták mondnai, hogy olyan egységes-letisztultnak tűnik. De nézd azt is, hogy az anyagiak és költségtudatosság FONTOSABB, mint, hogy más ízlésének megfeleljek, főleg, ha utóbbi a saját számízével semmilyen összhangban sincs
Pl. a tányér esete: így jobb a láncvonal. Az többet számít, mint a "kinézet". Bár lehet, cserélem majd a nagytányért 48t-re.
De színesebb vázat, "splash" mintával, többszínű bandázzsal és több grafikás nyeregcsővel elfogadnék. A felnimatricákat viszont lehet, lekapom.
A CST gumi bejött, Vejne? Mennyit mentél már vele?
beletelt némi állítgatásba,mire megtaláltam a megfelelő pozíciót,de a végén kb ugyanazok a paraméterek jöttek ki,mint a régi flite max nyergemnél. nyeregmagasság,középrésztől való távolság,és még egy pici döntés is. ez a döntés kb 1-2 fokot jelent. vlhol a kettő közt. érdekes egy darab,az tuti. ahol lukas,ott egy kicsit puhább,mint a sima flite,de amúgy az eleje meg szinte kőkemény. nem volt még ilyen lyukas nyergem. ezt meg is éreztem az elején. máshová estek a nyomáspontok. meg kellett szokni,de most már tök kényelmesnek találom. remélem tartós is lesz,mert drága dolog.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
2017-es gyártású. egy picit ennek is más a pálca formája,mint pl az idei modellnek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
vettem végül egy flite flow nyerget. volt benne egy kis kockázat,h esetleg ez a lukas verzió nem lesz kényelmes,de végül nem így történt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
igen. ez a nyereg eléggé hátra van tolva. amúgy 1997-es gyártású. nem csodálom,h szétjött már rajta a bőrözés. ezeknek a régi nyergeknek teljesen más a pálcáik alakja,mint a mostaniaknak. ennél a beállításnál adja ki a függőón a középrésztől való távolságot.
Na igen, a "spárgára kulcscsomó" népi mérőműszer. Sajna nálam empirikusan megy: beállítom "szemre", aztán a térdem-csípőm "visszajelzései" alapján módosítok előre-hátra. Inkább a komfort jegyében (erősen far-combbicepsz domináns vagyok születésemtől fogva... )
egyébként ha jól látom, Don bringáján is hátra van tolva a nyereg, pedig, nekem ezzel a flite-tal az a tapasztalatom, hogy jó 1.5 cm-rel hátrébb van rajta a sín, mint a speci kínai replikán..
Ha én hátul ülök, akkor Don egyenesen a "virtuális csomagtartón"
igen. ez a nyereg eléggé hátra van tolva. amúgy 1997-es gyártású. nem csodálom,h szétjött már rajta a bőrözés. ezeknek a régi nyergeknek teljesen más a pálcáik alakja,mint a mostaniaknak. ennél a beállításnál adja ki a függőón a középrésztől való távolságot.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
kevés küllő,magas perem acél vázban. sztem nem néz ki rosszul.
valóban jól mutat De nekem (a saját bringámon..) akkor is sok küllő van... 24 hátul, 20 elol. Ideálisan hátul 20 lenne, elol 16-18.
Nincs szükségem annyi küllőre, erős úgy sem vagyok, málhát nem cipelek, a modern 19belső-25külső szélességű felnik félaero (30-35mm) profillal meg úgyis kőmerevek oldalirányban, szóval nem kell hozzá menyasszonyi fátyol sűrűségű küllőzés.
egyébként ha jól látom, Don bringáján is hátra van tolva a nyereg, pedig, nekem ezzel a flite-tal az a tapasztalatom, hogy jó 1.5 cm-rel hátrébb van rajta a sín, mint a speci kínai replikán.. Ha én hátul ülök, akkor Don egyenesen a "virtuális csomagtartón"
Vejne módosította - 2018. július 31. - 16:51
nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre
kevés küllő,magas perem acél vázban. sztem nem néz ki rosszul.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre
szerintem ebbe felesleges belemenni. Én amit változtatnék:
- sárga oldalfalú külsők és sárga bandázs
- kevesebb küllős, valamivel magasabb profilú kerékszett, szélesebb felnivel
- távtartók feketére cserélése (ez folyamatban, de nem megy gyorsan, idő kell a postának)
A nyeregről már szerintem számtalan-kiscsillió alkalommal leírtam: imádom, DE a sín annyira elol van, hogy még ebben a helyzetben is úgy érzem, előrébb ülök, mint a flite-nál "középállásban". Egyébként a koppig hátratolt, 25mm-es hátrahajlású nyeregcsövön "vicces", mennyit nyertem: az első pár alkalommal állandóan a hátsó kerekem nézegettem, mert úgy éreztem, ereszt-puha-túl lágy hátul a bringa. Pedig csak az extra hátratoltság, üreges titánpálca és karbon kombinációját élveztem.
Ez egy 12 USD-be kerülő titánsínes Spesh BG replika. És nekem ergonomiailag nagyon bejön eddig.
Egyébként vicces, hogy mások pont azt szokták mondnai, hogy olyan egységes-letisztultnak tűnik. De nézd azt is, hogy az anyagiak és költségtudatosság FONTOSABB, mint, hogy más ízlésének megfeleljek, főleg, ha utóbbi a saját számízével semmilyen összhangban sincs Pl. a tányér esete: így jobb a láncvonal. Az többet számít, mint a "kinézet". Bár lehet, cserélem majd a nagytányért 48t-re.
De színesebb vázat, "splash" mintával, többszínű bandázzsal és több grafikás nyeregcsővel elfogadnék. A felnimatricákat viszont lehet, lekapom.
Vejne módosította - 2018. július 31. - 05:32
https://drive.google...fkZwvlT3fC36QBY
Na. Itt a 17 fok. Cseppet izlesesebb mint a világítótorony a nyak tetején.
Érdekes hogy még így 23 mm tavtartoval is mélyebbre került a kormány, bár jóval rövidebb lett a reach. Vertikálisan közelebb van a 125 mm hosszhoz, míg syntace kicsit még 135 fölött is volt.
Tetszik A párhuzamosság.. Remélem hogy a hezagolo tartani fogja a kormányt. Polioxi-metilen műanyag, csak sajnos az uno stucni feje kerekded módon fogja a kormányt, így eléggé kilóg a stucni alól. Max felteszem a nagy henger alu szűkítőt.
A bowdenhazbol mindenképpen vágni kell majd...
nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre
Vejne módosította - 2018. július 30. - 18:03
tetszik ez a matt, grafitszínű nyeregcső
be tudjuk azonosítani?
http://www.retrobike...2f2476de8ce409d
Szerintem par ev mulva ki fogjak talalni, hogy az igazi exkluziv meno bringakon megiscsak legyen felnifek, mert az konnyebb, klasszikusabb, barmi...
De tokmindegy. Amig nem muszaj, nekem nem lesz, mert nem hianyzik, es a hidrohoz nem is ertek, es nem is akarok.
én nem mondtam jobb/rosszabb , nekem egyik se kell.
pusztán simán merem borítékolni -és ezt egy nagy tábls csokiba is- hogy 5 év múlva csak tárcsafék felfogatásra leyz lehetőség a vázakon (kis szériás egyedieket leszámítva)
2 dolog tűnt fel:
- eltűntek a hírekből a tárcsafékes bukásokból fakadó nyílt sebes vágások
- a tdf-en imádják mutogatni ha a szerelő a kocsiból kilógva a versenyző hátsóján (felnifékjén) matat