Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#1461
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

147_1718.png

 

találtam egy képet erről a festka bringáról. nem néztem utána,h alu,vagy karbon,de ez pl tetszik. campa 2x12,és kívül vezetett bovdenek. mondjuk azon a 2x12-n még kellene reszelni sztem. kellene hozzá még néhány sor. a hajtómű továbbra sem tetszik,de úgy látszik,ezen a dizájnon már nem fognak változtatni jó néhány évig.


donciccio módosította - 2018. augusztus 02. - 07:52

  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1462
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
Ha hihetek az alulmero km oramnak, valami 4500-4600 km lehet ( használtan vettem, párja volt 4000)

120tpi, 23*622, de a tényleges szélesség 26.2 tolomerovel.

Legyek őszinte? Szerintem gurul úgy, mint a rubino pro, de sokkal jobban tapad. Biztonságosabbnak érzem.

Szerintem amennyibe volt, bőven megérte. Defekt sajnos volt több is, de olyan szr helyzetekben, hogy szerintem ott supersport plusszal is megkapom.

Egyszer egy drótdarab állt bele szinte merőlegesen, egyszer szoros forgalomban egy szétutott vodkasflaska szúrt, egyszer meg az udvaron lévő faszipantos zúzott kő és építési hulladék kombija.

Utóbbi borzalom egy ultrasportomat ki is szakította... Nem fogják lediszkovezni a feljarot, cserébe ma rakrtak még pár réteg zúzott követ jó kis shard designnal.

Jó guminak találtam. Correre EPS.

Van itthon tarcsi tufo calibra plus, meg 20€ darabaron vettem februárban, szállítás költség nélkül. ☺☺ majd lehet kiprblom, de sajnálom feltenni ilyen balkáni vidéken.

Apropó, a correre egyik legnagyobb előnye, hogy ujjal simán felpattintod a felnire, még a thenart sem kell használni, csak az ujjak végperceit. Ellenben a rubinokkal, aminél lehet ám gyakorolni az impulzuskontrollt..
  • Rabbit kedveli ezt

#1463
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
  • LocationKelenföld

szerintem ebbe felesleges belemenni. Én amit változtatnék:

 

- sárga oldalfalú külsők és sárga bandázs

- kevesebb küllős, valamivel magasabb profilú kerékszett, szélesebb felnivel

- távtartók feketére cserélése (ez folyamatban, de nem megy gyorsan, idő kell a postának)

 

A nyeregről már szerintem számtalan-kiscsillió alkalommal leírtam: imádom, DE a sín annyira elol van, hogy még ebben a helyzetben is úgy érzem, előrébb ülök, mint a flite-nál "középállásban". Egyébként a koppig hátratolt, 25mm-es hátrahajlású nyeregcsövön "vicces", mennyit nyertem: az első pár alkalommal állandóan a hátsó kerekem nézegettem, mert úgy éreztem, ereszt-puha-túl lágy hátul a bringa. Pedig csak az extra hátratoltság, üreges titánpálca és karbon kombinációját élveztem.

 

Ez egy 12 USD-be kerülő titánsínes Spesh BG replika. És nekem ergonomiailag nagyon bejön eddig.

 

Egyébként vicces, hogy mások pont azt szokták mondnai, hogy olyan egységes-letisztultnak tűnik. De nézd azt is, hogy az anyagiak és költségtudatosság FONTOSABB, mint, hogy más ízlésének megfeleljek, főleg, ha utóbbi a saját számízével semmilyen összhangban sincs :) Pl. a tányér esete: így jobb a láncvonal. Az többet számít, mint a "kinézet". Bár lehet, cserélem majd a nagytányért 48t-re.

 

De színesebb vázat, "splash" mintával, többszínű bandázzsal és több grafikás nyeregcsővel elfogadnék. A felnimatricákat viszont lehet, lekapom. :)

 A CST gumi bejött, Vejne? Mennyit mentél már vele?



#1464
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

641_8659.jpg

637_7583.jpg

 

beletelt némi állítgatásba,mire megtaláltam a megfelelő pozíciót,de a végén kb ugyanazok a paraméterek jöttek ki,mint a régi flite max nyergemnél. nyeregmagasság,középrésztől való távolság,és még egy pici döntés is. ez a döntés kb 1-2 fokot jelent. vlhol a kettő közt. érdekes egy darab,az tuti. ahol lukas,ott egy kicsit puhább,mint a sima flite,de amúgy az eleje meg szinte kőkemény. nem volt még ilyen lyukas nyergem. ezt meg is éreztem az elején. máshová estek a nyomáspontok. meg kellett szokni,de most már tök kényelmesnek találom. remélem tartós is lesz,mert drága dolog. :)


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1465
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

tn_630_4655.jpg

 

2017-es gyártású. egy picit ennek is más a pálca formája,mint pl az idei modellnek. 


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1466
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

vettem végül egy flite flow nyerget. volt benne egy kis kockázat,h esetleg ez a lukas verzió nem lesz kényelmes,de végül nem így történt. :)

627_7483.jpg628_2454.jpg


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1467
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

igen. ez a nyereg eléggé hátra van tolva. amúgy 1997-es gyártású. nem csodálom,h szétjött már rajta a bőrözés. ezeknek a régi nyergeknek teljesen más a pálcáik alakja,mint a mostaniaknak. ennél a beállításnál adja ki a függőón a középrésztől való távolságot. 

Na igen, a "spárgára kulcscsomó" népi mérőműszer. Sajna nálam empirikusan megy: beállítom "szemre", aztán a térdem-csípőm "visszajelzései" alapján módosítok előre-hátra. Inkább a komfort jegyében (erősen far-combbicepsz domináns vagyok születésemtől fogva... )


  • donciccio kedveli ezt

#1468
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

 

 

egyébként ha jól látom, Don bringáján is hátra van tolva a nyereg, pedig, nekem ezzel a flite-tal az a tapasztalatom, hogy jó 1.5 cm-rel hátrébb van rajta a sín, mint a speci kínai replikán.. :) Ha én hátul ülök, akkor Don egyenesen a "virtuális csomagtartón" :)

igen. ez a nyereg eléggé hátra van tolva. amúgy 1997-es gyártású. nem csodálom,h szétjött már rajta a bőrözés. ezeknek a régi nyergeknek teljesen más a pálcáik alakja,mint a mostaniaknak. ennél a beállításnál adja ki a függőón a középrésztől való távolságot. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1469
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

tn_593_7459.jpg

kevés küllő,magas perem acél vázban. sztem nem néz ki rosszul. ;)

valóban jól mutat :) De nekem (a saját bringámon..) akkor is sok küllő van... 24 hátul, 20 elol. Ideálisan hátul 20 lenne, elol 16-18.

 

Nincs szükségem annyi küllőre, erős úgy sem vagyok, málhát nem cipelek, a modern 19belső-25külső szélességű felnik félaero (30-35mm) profillal meg úgyis kőmerevek oldalirányban, szóval nem kell hozzá menyasszonyi fátyol sűrűségű küllőzés.

 

egyébként ha jól látom, Don bringáján is hátra van tolva a nyereg, pedig, nekem ezzel a flite-tal az a tapasztalatom, hogy jó 1.5 cm-rel hátrébb van rajta a sín, mint a speci kínai replikán.. :) Ha én hátul ülök, akkor Don egyenesen a "virtuális csomagtartón" :)


Vejne módosította - 2018. július 31. - 16:51


#1470
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre

tn_593_7459.jpg

kevés küllő,magas perem acél vázban. sztem nem néz ki rosszul. ;)


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1471
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre

szerintem ebbe felesleges belemenni. Én amit változtatnék:

 

- sárga oldalfalú külsők és sárga bandázs

- kevesebb küllős, valamivel magasabb profilú kerékszett, szélesebb felnivel

- távtartók feketére cserélése (ez folyamatban, de nem megy gyorsan, idő kell a postának)

 

A nyeregről már szerintem számtalan-kiscsillió alkalommal leírtam: imádom, DE a sín annyira elol van, hogy még ebben a helyzetben is úgy érzem, előrébb ülök, mint a flite-nál "középállásban". Egyébként a koppig hátratolt, 25mm-es hátrahajlású nyeregcsövön "vicces", mennyit nyertem: az első pár alkalommal állandóan a hátsó kerekem nézegettem, mert úgy éreztem, ereszt-puha-túl lágy hátul a bringa. Pedig csak az extra hátratoltság, üreges titánpálca és karbon kombinációját élveztem.

 

Ez egy 12 USD-be kerülő titánsínes Spesh BG replika. És nekem ergonomiailag nagyon bejön eddig.

 

Egyébként vicces, hogy mások pont azt szokták mondnai, hogy olyan egységes-letisztultnak tűnik. De nézd azt is, hogy az anyagiak és költségtudatosság FONTOSABB, mint, hogy más ízlésének megfeleljek, főleg, ha utóbbi a saját számízével semmilyen összhangban sincs :) Pl. a tányér esete: így jobb a láncvonal. Az többet számít, mint a "kinézet". Bár lehet, cserélem majd a nagytányért 48t-re.

 

De színesebb vázat, "splash" mintával, többszínű bandázzsal és több grafikás nyeregcsővel elfogadnék. A felnimatricákat viszont lehet, lekapom. :)


Vejne módosította - 2018. július 31. - 05:32

  • Kisherceg és donciccio kedveli ezt

#1472
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

https://drive.google...fkZwvlT3fC36QBY

Na. Itt a 17 fok. Cseppet izlesesebb mint a világítótorony a nyak tetején.

Érdekes hogy még így 23 mm tavtartoval is mélyebbre került a kormány, bár jóval rövidebb lett a reach. Vertikálisan közelebb van a 125 mm hosszhoz, míg syntace kicsit még 135 fölött is volt.

Tetszik A párhuzamosság.. Remélem hogy a hezagolo tartani fogja a kormányt. Polioxi-metilen műanyag, csak sajnos az uno stucni feje kerekded módon fogja a kormányt, így eléggé kilóg a stucni alól. Max felteszem a nagy henger alu szűkítőt.

A bowdenhazbol mindenképpen vágni kell majd...

535DSC_0230.jpg
204DSC_0229.jpg

896DSC_0231.jpg

nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre


  • donciccio és Vejne kedveli ezt

#1473
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
https://drive.google...fkZwvlT3fC36QBY

Na. Itt a 17 fok. Cseppet izlesesebb mint a világítótorony a nyak tetején.

Érdekes hogy még így 23 mm tavtartoval is mélyebbre került a kormány, bár jóval rövidebb lett a reach. Vertikálisan közelebb van a 125 mm hosszhoz, míg syntace kicsit még 135 fölött is volt.

Tetszik A párhuzamosság.. Remélem hogy a hezagolo tartani fogja a kormányt. Polioxi-metilen műanyag, csak sajnos az uno stucni feje kerekded módon fogja a kormányt, így eléggé kilóg a stucni alól. Max felteszem a nagy henger alu szűkítőt.

A bowdenhazbol mindenképpen vágni kell majd...

535DSC_0230.jpg
204DSC_0229.jpg

896DSC_0231.jpg

Vejne módosította - 2018. július 30. - 18:03


#1474
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

tetszik ez a matt, grafitszínű nyeregcső

 

be tudjuk azonosítani?

 

http://www.retrobike...2f2476de8ce409d



#1475
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Szerintem par ev mulva ki fogjak talalni, hogy az igazi exkluziv meno bringakon megiscsak legyen felnifek, mert az konnyebb, klasszikusabb, barmi...

De tokmindegy.  Amig nem muszaj, nekem nem lesz, mert nem hianyzik, es a hidrohoz nem is ertek, es nem is akarok.


  • MJani01 és donciccio kedveli ezt

#1476
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

én nem mondtam jobb/rosszabb , nekem egyik se kell.

pusztán simán merem borítékolni -és ezt egy nagy tábls csokiba is- hogy 5 év múlva csak tárcsafék felfogatásra leyz lehetőség a vázakon (kis szériás egyedieket leszámítva)

2 dolog tűnt fel:

 

- eltűntek a hírekből a tárcsafékes bukásokból fakadó nyílt sebes vágások

- a tdf-en imádják mutogatni ha a szerelő a kocsiból kilógva a versenyző hátsóján (felnifékjén) matat



#1477
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

felnifék azért nem megy tönkre, vagy igen? csak egyszer kell megvenni a jót, aztán cserélni a betétet. tőlem keresztrefeszítheti magát a tárcsadealer akkor se fogok venni

 

valószínűleg ugyanazért nyomják a tárcsás dolgot mint amit korábban írtam: többet lehet rajta keresni, főleg úgy hogy a felnifék örök darab

én nem mondtam jobb/rosszabb , nekem egyik se kell.

pusztán simán merem borítékolni -és ezt egy nagy tábls csokiba is- hogy 5 év múlva csak tárcsafék felfogatásra leyz lehetőség a vázakon (kis szériás egyedieket leszámítva)


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1478
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

tegnap mentem egy 5 órás karikát,így alaposan ki tudtam próbálni ezt a csuda flite nyerget. tetszik. nem hinné az ember,de tényleg kényelmes. amikor az üzletben felraktam,az alacsonyabb profil miatt lejjebb is került a fenekem. most,h belőttem a megfelelő magasságot sokkal jobbnak érzem a pozícióm a bringán az alacsonyabbhoz képest. a régi flite max nyergemhez képest is egy kicsivel kényelmesebbnek érzem. az ülőgumóimat jobban támasztja,így nagyobb felületen tudok ülni. emiatt érződhet kényelmesebbnek. 

 

jó lenne kipróbálni belőle egy flite flow verziót is. igazából akkor tudnék dönteni,h ez a fajta a tuti nekem,vagy a lukas variáns. 

 

szóval jó cucc,de ettől még az árával nehezen barátkozok.

ez kb 40e ft?

 

de ha kb kibír 40e km-t akkor 1ft/km :-) ha tényleg passzol hozzád és emiatt még több kedved lesz bringázni mint egy majdnem perfekt, de "csak" 20 ezerbe kerülővel akkor érdemes megvenni. vagy megnézni hogy a szeptemberi akciókba bekerül e és mennyivel olcsóbban

 

most ránéztem az apróra. rengeteg az eladó fizik :-)


  • donciccio kedveli ezt

#1479
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

sikerült kikölcsönöznöm egy Flite teszt nyerget. :) eddig csak egy bő órát mentem vele,de néhány tapasztalat azért összejött. még az üzletben feldobtam a nyerget. szemre lőttem be a vízszintes síkot. magasságot nem állítottam. ahogy elindultam,éreztem,h alacsonyabban ülök. törpejárás fíling. :D aztán elkezdtem azt is érezni,h rövidebben fogok. szóval a magassága alacsonyabb a régi max flite nyergemnél,és néhány milit tévedtem a vízszintes síkon is. kb 7 mm-el alacsonyabb a profilja,a régihez képest. ennek örülök,mert esztétikailag jobban mutat a bringa egy hosszúnak tűnő nyeregcsővel,és alacsony nyereggel. itthon már belőttem a megfelelő magasságot,és távolságot a kormánytól. holnap egy hosszabb teszt karika következik. :)

 

annyi biztos,h keményebb,mint a flite max. alapvetően kényelmesnek éreztem,de ebből jobb lehet nekem a flow verzió. 145x275 mm,és 212 gramm,amit mértem. a régi 260 gramm fölött van. jó cucc. tetszik. ezt a teszt nyereg dolgot meg kifejezetten támogatom. ha már ennyire drágák,akkor tényleg jó,h ki lehet próbálni őket. 

néhány képecske:

1_3170.jpg 2_3541.jpg

 

elég érdekesen mutat ez a 2018-as nyereg a 80-as évek szülötte c-record nyeregcsövön. :D

tegnap mentem egy 5 órás karikát,így alaposan ki tudtam próbálni ezt a csuda flite nyerget. tetszik. nem hinné az ember,de tényleg kényelmes. amikor az üzletben felraktam,az alacsonyabb profil miatt lejjebb is került a fenekem. most,h belőttem a megfelelő magasságot sokkal jobbnak érzem a pozícióm a bringán az alacsonyabbhoz képest. a régi flite max nyergemhez képest is egy kicsivel kényelmesebbnek érzem. az ülőgumóimat jobban támasztja,így nagyobb felületen tudok ülni. emiatt érződhet kényelmesebbnek. 

 

jó lenne kipróbálni belőle egy flite flow verziót is. igazából akkor tudnék dönteni,h ez a fajta a tuti nekem,vagy a lukas variáns. 

 

szóval jó cucc,de ettől még az árával nehezen barátkozok.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1480
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

majdnem. venni fogják mert csak az lesz...

versenyző/csapat meg egy darabig lázad, próbálkozik aztán majd úgyis azzal megy amit alá tolnak

felnifék azért nem megy tönkre, vagy igen? csak egyszer kell megvenni a jót, aztán cserélni a betétet. tőlem keresztrefeszítheti magát a tárcsadealer akkor se fogok venni

 

valószínűleg ugyanazért nyomják a tárcsás dolgot mint amit korábban írtam: többet lehet rajta keresni, főleg úgy hogy a felnifék örök darab