Áh, campynál van egy betűkód, az segít, mit hova tudsz bedobni.
Egyébként nekem most a hibrid 13-26-os sorom tök jó, de, a 18t erősen redundáns fokozat, amint ráváltok, megy is tovább vgy 17-re, vagy 19-re. De nem fogok kivenni lánckereket, mert minek?
Egyébként úgy van "kirakva", hogy 9s 13-23 veloce sor 2.2mm-es hézagolókkal, a sorkezdő lánckerék 10s veloce 13t-je, amit havertól kaptam egy régi bontott sorból, a sor tetején meg szintén bontott 26t. Így tkp. rotorcsere, hátsó váltó és sor cseréje nélkül lett 13-26-os 10s rendszerem (előtte 2001 előtti 9s ergopower volt, 9s soron.. kicseréltem az ergopowert, a váltó maradt, sor áthézagolva maradt, rotor maradt..)
Ja, és így a 10s 13-26 sor ára 29 euró, a bontott lánckerekek meg ugye ingyé'.
így a sor hézagolása végig 3.95mm, kivéve a legalsó lánckereket, ami c10 (4.1).
Így tökéletesen működik, és nagyon szépen teszi a dolgát (10s centaur váltókar mellé 2000-es actuation ratiojú Daytona váltó)
Vejne módosította - 2018. augusztus 13. - 11:45