2017-es gyártású. egy picit ennek is más a pálca formája,mint pl az idei modellnek.
2017-es gyártású. egy picit ennek is más a pálca formája,mint pl az idei modellnek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
vettem végül egy flite flow nyerget. volt benne egy kis kockázat,h esetleg ez a lukas verzió nem lesz kényelmes,de végül nem így történt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
igen. ez a nyereg eléggé hátra van tolva. amúgy 1997-es gyártású. nem csodálom,h szétjött már rajta a bőrözés. ezeknek a régi nyergeknek teljesen más a pálcáik alakja,mint a mostaniaknak. ennél a beállításnál adja ki a függőón a középrésztől való távolságot.
Na igen, a "spárgára kulcscsomó" népi mérőműszer. Sajna nálam empirikusan megy: beállítom "szemre", aztán a térdem-csípőm "visszajelzései" alapján módosítok előre-hátra. Inkább a komfort jegyében (erősen far-combbicepsz domináns vagyok születésemtől fogva... )
egyébként ha jól látom, Don bringáján is hátra van tolva a nyereg, pedig, nekem ezzel a flite-tal az a tapasztalatom, hogy jó 1.5 cm-rel hátrébb van rajta a sín, mint a speci kínai replikán.. Ha én hátul ülök, akkor Don egyenesen a "virtuális csomagtartón"
igen. ez a nyereg eléggé hátra van tolva. amúgy 1997-es gyártású. nem csodálom,h szétjött már rajta a bőrözés. ezeknek a régi nyergeknek teljesen más a pálcáik alakja,mint a mostaniaknak. ennél a beállításnál adja ki a függőón a középrésztől való távolságot.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
kevés küllő,magas perem acél vázban. sztem nem néz ki rosszul.
valóban jól mutat De nekem (a saját bringámon..) akkor is sok küllő van... 24 hátul, 20 elol. Ideálisan hátul 20 lenne, elol 16-18.
Nincs szükségem annyi küllőre, erős úgy sem vagyok, málhát nem cipelek, a modern 19belső-25külső szélességű felnik félaero (30-35mm) profillal meg úgyis kőmerevek oldalirányban, szóval nem kell hozzá menyasszonyi fátyol sűrűségű küllőzés.
egyébként ha jól látom, Don bringáján is hátra van tolva a nyereg, pedig, nekem ezzel a flite-tal az a tapasztalatom, hogy jó 1.5 cm-rel hátrébb van rajta a sín, mint a speci kínai replikán.. Ha én hátul ülök, akkor Don egyenesen a "virtuális csomagtartón"
Vejne módosította - 2018. július 31. - 16:51
nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre
kevés küllő,magas perem acél vázban. sztem nem néz ki rosszul.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre
szerintem ebbe felesleges belemenni. Én amit változtatnék:
- sárga oldalfalú külsők és sárga bandázs
- kevesebb küllős, valamivel magasabb profilú kerékszett, szélesebb felnivel
- távtartók feketére cserélése (ez folyamatban, de nem megy gyorsan, idő kell a postának)
A nyeregről már szerintem számtalan-kiscsillió alkalommal leírtam: imádom, DE a sín annyira elol van, hogy még ebben a helyzetben is úgy érzem, előrébb ülök, mint a flite-nál "középállásban". Egyébként a koppig hátratolt, 25mm-es hátrahajlású nyeregcsövön "vicces", mennyit nyertem: az első pár alkalommal állandóan a hátsó kerekem nézegettem, mert úgy éreztem, ereszt-puha-túl lágy hátul a bringa. Pedig csak az extra hátratoltság, üreges titánpálca és karbon kombinációját élveztem.
Ez egy 12 USD-be kerülő titánsínes Spesh BG replika. És nekem ergonomiailag nagyon bejön eddig.
Egyébként vicces, hogy mások pont azt szokták mondnai, hogy olyan egységes-letisztultnak tűnik. De nézd azt is, hogy az anyagiak és költségtudatosság FONTOSABB, mint, hogy más ízlésének megfeleljek, főleg, ha utóbbi a saját számízével semmilyen összhangban sincs Pl. a tányér esete: így jobb a láncvonal. Az többet számít, mint a "kinézet". Bár lehet, cserélem majd a nagytányért 48t-re.
De színesebb vázat, "splash" mintával, többszínű bandázzsal és több grafikás nyeregcsővel elfogadnék. A felnimatricákat viszont lehet, lekapom.
Vejne módosította - 2018. július 31. - 05:32
https://drive.google...fkZwvlT3fC36QBY
Na. Itt a 17 fok. Cseppet izlesesebb mint a világítótorony a nyak tetején.
Érdekes hogy még így 23 mm tavtartoval is mélyebbre került a kormány, bár jóval rövidebb lett a reach. Vertikálisan közelebb van a 125 mm hosszhoz, míg syntace kicsit még 135 fölött is volt.
Tetszik A párhuzamosság.. Remélem hogy a hezagolo tartani fogja a kormányt. Polioxi-metilen műanyag, csak sajnos az uno stucni feje kerekded módon fogja a kormányt, így eléggé kilóg a stucni alól. Max felteszem a nagy henger alu szűkítőt.
A bowdenhazbol mindenképpen vágni kell majd...
nem tom özzeg, de nekem ez a bringa nincs egyben. ilyen szedett-vedett . túl sok a szín, acélvázhoz nem annyira passzol a kevés küllő, kicsi a tányér, stucni alatt felett szürke távtartók, nyereg koppig hátra ....nem is tudom milyen nyereg ez, ránézésre olyan mint egy megsértődött madár csőre
Vejne módosította - 2018. július 30. - 18:03
tetszik ez a matt, grafitszínű nyeregcső
be tudjuk azonosítani?
http://www.retrobike...2f2476de8ce409d
Szerintem par ev mulva ki fogjak talalni, hogy az igazi exkluziv meno bringakon megiscsak legyen felnifek, mert az konnyebb, klasszikusabb, barmi...
De tokmindegy. Amig nem muszaj, nekem nem lesz, mert nem hianyzik, es a hidrohoz nem is ertek, es nem is akarok.
én nem mondtam jobb/rosszabb , nekem egyik se kell.
pusztán simán merem borítékolni -és ezt egy nagy tábls csokiba is- hogy 5 év múlva csak tárcsafék felfogatásra leyz lehetőség a vázakon (kis szériás egyedieket leszámítva)
2 dolog tűnt fel:
- eltűntek a hírekből a tárcsafékes bukásokból fakadó nyílt sebes vágások
- a tdf-en imádják mutogatni ha a szerelő a kocsiból kilógva a versenyző hátsóján (felnifékjén) matat
felnifék azért nem megy tönkre, vagy igen? csak egyszer kell megvenni a jót, aztán cserélni a betétet. tőlem keresztrefeszítheti magát a tárcsadealer akkor se fogok venni
valószínűleg ugyanazért nyomják a tárcsás dolgot mint amit korábban írtam: többet lehet rajta keresni, főleg úgy hogy a felnifék örök darab
én nem mondtam jobb/rosszabb , nekem egyik se kell.
pusztán simán merem borítékolni -és ezt egy nagy tábls csokiba is- hogy 5 év múlva csak tárcsafék felfogatásra leyz lehetőség a vázakon (kis szériás egyedieket leszámítva)
tegnap mentem egy 5 órás karikát,így alaposan ki tudtam próbálni ezt a csuda flite nyerget. tetszik. nem hinné az ember,de tényleg kényelmes. amikor az üzletben felraktam,az alacsonyabb profil miatt lejjebb is került a fenekem. most,h belőttem a megfelelő magasságot sokkal jobbnak érzem a pozícióm a bringán az alacsonyabbhoz képest. a régi flite max nyergemhez képest is egy kicsivel kényelmesebbnek érzem. az ülőgumóimat jobban támasztja,így nagyobb felületen tudok ülni. emiatt érződhet kényelmesebbnek.
jó lenne kipróbálni belőle egy flite flow verziót is. igazából akkor tudnék dönteni,h ez a fajta a tuti nekem,vagy a lukas variáns.
szóval jó cucc,de ettől még az árával nehezen barátkozok.
ez kb 40e ft?
de ha kb kibír 40e km-t akkor 1ft/km :-) ha tényleg passzol hozzád és emiatt még több kedved lesz bringázni mint egy majdnem perfekt, de "csak" 20 ezerbe kerülővel akkor érdemes megvenni. vagy megnézni hogy a szeptemberi akciókba bekerül e és mennyivel olcsóbban
most ránéztem az apróra. rengeteg az eladó fizik :-)
sikerült kikölcsönöznöm egy Flite teszt nyerget. eddig csak egy bő órát mentem vele,de néhány tapasztalat azért összejött. még az üzletben feldobtam a nyerget. szemre lőttem be a vízszintes síkot. magasságot nem állítottam. ahogy elindultam,éreztem,h alacsonyabban ülök. törpejárás fíling. aztán elkezdtem azt is érezni,h rövidebben fogok. szóval a magassága alacsonyabb a régi max flite nyergemnél,és néhány milit tévedtem a vízszintes síkon is. kb 7 mm-el alacsonyabb a profilja,a régihez képest. ennek örülök,mert esztétikailag jobban mutat a bringa egy hosszúnak tűnő nyeregcsővel,és alacsony nyereggel. itthon már belőttem a megfelelő magasságot,és távolságot a kormánytól. holnap egy hosszabb teszt karika következik.
annyi biztos,h keményebb,mint a flite max. alapvetően kényelmesnek éreztem,de ebből jobb lehet nekem a flow verzió. 145x275 mm,és 212 gramm,amit mértem. a régi 260 gramm fölött van. jó cucc. tetszik. ezt a teszt nyereg dolgot meg kifejezetten támogatom. ha már ennyire drágák,akkor tényleg jó,h ki lehet próbálni őket.
néhány képecske:
elég érdekesen mutat ez a 2018-as nyereg a 80-as évek szülötte c-record nyeregcsövön.
tegnap mentem egy 5 órás karikát,így alaposan ki tudtam próbálni ezt a csuda flite nyerget. tetszik. nem hinné az ember,de tényleg kényelmes. amikor az üzletben felraktam,az alacsonyabb profil miatt lejjebb is került a fenekem. most,h belőttem a megfelelő magasságot sokkal jobbnak érzem a pozícióm a bringán az alacsonyabbhoz képest. a régi flite max nyergemhez képest is egy kicsivel kényelmesebbnek érzem. az ülőgumóimat jobban támasztja,így nagyobb felületen tudok ülni. emiatt érződhet kényelmesebbnek.
jó lenne kipróbálni belőle egy flite flow verziót is. igazából akkor tudnék dönteni,h ez a fajta a tuti nekem,vagy a lukas variáns.
szóval jó cucc,de ettől még az árával nehezen barátkozok.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
majdnem. venni fogják mert csak az lesz...
versenyző/csapat meg egy darabig lázad, próbálkozik aztán majd úgyis azzal megy amit alá tolnak
felnifék azért nem megy tönkre, vagy igen? csak egyszer kell megvenni a jót, aztán cserélni a betétet. tőlem keresztrefeszítheti magát a tárcsadealer akkor se fogok venni
valószínűleg ugyanazért nyomják a tárcsás dolgot mint amit korábban írtam: többet lehet rajta keresni, főleg úgy hogy a felnifék örök darab
Szerintem sz@rd le. Ez van. Kár ezen kattogni. Majd a piac eldönti. Amíg veszik, addig lesz.
majdnem. venni fogják mert csak az lesz...
versenyző/csapat meg egy darabig lázad, próbálkozik aztán majd úgyis azzal megy amit alá tolnak
Bikertigger módosította - 2018. július 21. - 11:43
próbálom követni az eurobike újdonságait. nagyon nyomul az a rohadvány tárcsafék az országúti vonalon.
Szerintem sz@rd le. Ez van. Kár ezen kattogni. Majd a piac eldönti. Amíg veszik, addig lesz. A belső bovdenezést, a pres fit-es csapágyakat, a sok boost-os baromságot stb is eladják. Évről évre minden x%-kal mervebb és y grammal könnyebb. Természetesen nem biztos, hogy minden fejlesztés hasznonatalan. Úgy érzem picit túlreagálod.
Lehet előny is a tárcsa. Kisebb erővel lehet fékezni. Nem fékezi el az ember a drága kerékszettet. Karbon kerekeken nem tudom ost milyen a fékerő, de voltak ott is problémák.
Igen szebb a felnifékes bringa, mert letisztultabb. Akkor is ez van.
eddie1978 módosította - 2018. július 21. - 10:43
Basso bringák. tetszik a stucni "integrálásuk" kicsit magasabb a homlok cső,de nem túlzottan. nem lesz belőle olyan megoldás,mint a LOOK esetében. az sztem szörnyen néz ki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A