Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#13281
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás
Nekem nem rejtett a bowden (régebbi 10-es ultegra kar - 6600-as)

A shimano rejtett bovdenezés átka.



#13282
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

10-es SH hátsó válóbowden szakadt már el nektek? kíváncsi lennék hogy hol. (nekem a váltókarból kijövet szálasodott ki egyszer a bowden de még éppen nem szakadt el csak nem váltott rendesen mert beszorult a bowden a házba, de a haveromnak ugyanitt el is szakadt, mehetett haza kónuszon)


A shimano rejtett bovdenezés átka.


A sebesség mindent megold.

 


#13283
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás
Itt az új 11-es DureAce szett elsõ tesztje (amit olvastam)
Csupa jót ír.
egy dolog nem tetszik: a hátsó váltóban nagyon megtörik a bowden kónuszon. Nem hiszem el, hogy ez elõbb-utóbb nem esz meg valamit. Vagy a váltó házába mar bele vagy a bowden szálasodik ki egy idõ után.Bár a cikkben azt írják, hogy az SH szerint ez csak egy "Cosmetic issue"
És még egy jó hír aminek örültem, hogy pl a mavic kerekekkel kompatibilis az új sor. Gondolom ki kell venni a sor alól a távtartó gyûrût amit most be kell tenni a 9-10-es rendszerek sorai alá. Sram kazettatestekkel is jó lesz viszont a DT agyakon komplett kazettát kell cserélni.

Shimano Dura-Ace 9000 Mechanical Groupset - BikeRadar

10-es SH hátsó válóbowden szakadt már el nektek? kíváncsi lennék hogy hol. (nekem a váltókarból kijövet szálasodott ki egyszer a bowden de még éppen nem szakadt el csak nem váltott rendesen mert beszorult a bowden a házba, de a haveromnak ugyanitt el is szakadt, mehetett haza kónuszon)

#13284
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás

Sziasztok!

Gumi kérdésem lenne. ...
Conti super sport plus
...
köszönet
Kicsikrisz


Fitnesz bringára jó lesz ez is!!!
onnantól kezdve elfelejtheted a defekteket!! ;)
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#13285
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás
[quote name='ave']Re: gepida:
Nem a bolt hibaja, ez a gyari beallitas, bakker...

...és ha valaki így szereti? :D

Ridley Noah Fast 


#13286
Kicsikrisz75

Kicsikrisz75

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás
Sziasztok!

Gumi kérdésem lenne. Visszaolvastam a fórumot elég hosszan, de mégis segítséget szeretnék kérni tõletek.
Van egy Mali ironman bringám, ez át lett alakítva fitness bringává (így kényelmes na :)) külsõ gumi kellene rá, jelenleg vittoria zaffiro 23-622 van rajta, de már eléggé ki van sajna. Nem volt vele sok gondom, viszonylag jó, de nem nagyon tartja a nyomást, és jópár defekt is volt, és útszélén szerelni sem könnyû.
Elolvastam rengeteg gumitesztet, de nem jutok dûlõre. Az biztos hogy hjatogatós kellene, 25-ös méretben gondolkodom (talán egy kicsit ballonosabb).
Mit kellene rátenni? Hogy mire kellene az jó kérdés, kb 90% aszfalt, és bringaút. A többi meg minden más. A zafirroval is mentem mindenen amin tudtam :)
Conti super sport plust ajánlanak, de nehéz mint a sár. Zaffiro pro-t is ajánlanak, de nem tudom mi lesz a defektekkel. Ill Rubino pro, tudom hogy ez nem ugyn az a kategória, de még belefér talán.
Vélemények esetleg?
Sajna nem ismerem a többi márkát/tipust, ezért kéne egy kis tanács. (pl maxis CSt? esetleg)

köszönet
Kicsikrisz

#13287
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
neuzerék is így rakták anno a cuccaikat. lehet hogy ott volt egy fvkar pozíció újító csávó és leigazolták :-)

#13288
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ma gondoltam a hirdetõre, mikor láttam jóárusított Scirocco-szettet... erre fölteszi:

Campagnolo 8as szett szép állapot ! 38.000 ft. « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása

és kb. 10 percet ha kibír a szett így hirdetésben :) Most nagyon karácsonyi hangulat lehet, hogy mindenki ajándékozni akar...

Szerintem max ennyit ér.


A sebesség mindent megold.

 


#13289
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Re: gepida:
Nem a bolt hibaja, ez a gyari beallitas, bakker...

Feltöltött kép

#13290
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Néztem én is ezt a szettet, gondoltam, hogy belinkeled... :) A Bianchi is nagyon jó vétel volt annak ellenére, hogy volt rajta egy horpadás... nem sokáig volt fent a hirdetés


Ma gondoltam a hirdetõre, mikor láttam jóárusított Scirocco-szettet... erre fölteszi:

Campagnolo 8as szett szép állapot ! 38.000 ft. « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása

és kb. 10 percet ha kibír a szett így hirdetésben :) Most nagyon karácsonyi hangulat lehet, hogy mindenki ajándékozni akar...

#13291
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

ez a szett azért úgy rendben van: Shimano Dura Ace 7410 komplett szett « váltó / fék « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása tegnap volt még fönt egy bianchi acélváz,azzal passzolt volna az alkatrészcsalád. genius csöves volt,krómozott villákkal,meg ahogy kell.


Néztem én is ezt a szettet, gondoltam, hogy belinkeled... :) A Bianchi is nagyon jó vétel volt annak ellenére, hogy volt rajta egy horpadás... nem sokáig volt fent a hirdetés

#13292
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

ezzel minden rendben. rá van írva hogy Giant :-)
másik kedvencem ez a fékkar-pozícionálás: Gepida Bandon 810-es-új/58"-as « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása


Ráadásul ez egy bolt.


A sebesség mindent megold.

 


#13293
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Finoman szólva elmérte a tulaj a vázméretet..

Eladó « kerékpár / váz « TRIATLON « Kategóriák tallózása


ezzel minden rendben. rá van írva hogy Giant :-)
másik kedvencem ez a fékkar-pozícionálás: Gepida Bandon 810-es-új/58"-as « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása

#13294
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Azonnal megvenném, ha tehetném..
11:38:11 IM 2012

#13295
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.437 hozzászólás
ez a szett azért úgy rendben van: Shimano Dura Ace 7410 komplett szett « váltó / fék « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása tegnap volt még fönt egy bianchi acélváz,azzal passzolt volna az alkatrészcsalád. genius csöves volt,krómozott villákkal,meg ahogy kell.

#13296
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Finoman szólva elmérte a tulaj a vázméretet..

Eladó « kerékpár / váz « TRIATLON « Kategóriák tallózása
11:38:11 IM 2012

#13297
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

: ) szétjárom elõbb az agyakat. De tény, hogy ennek az agynak a sarutávja 126 mm, azonban a váz fogadna nagyobbat is. A közeljövõben semmi nagy átalakítás nem férne bele, csak tudod. Év vége, tél-karácsony, készletsöprés-nagyakciók. Hajlamos elragadtatni magát a hülyegyermek.

Bár mikor tekerek, én sem értem, hogy miért akarok bármin is változtatni, de gép elõtt ülve meg más. : ) Ezért jobb a bringán.. addig meg olvasgatok.


Annyit azért hozzátennék, hogy a 126-os vázba 126-os agy való a 130-asba 130-as és így tovább. A masszívabb, általad is említett "nehéz" váz könnyen átalakítható 130-as sarutávolságúra, mert elviseli a váz. Nyitni kell a villákon egy keveset úgy hogy szimmetrikus maradjon a váz és utána újra párhuzamosítani a papucsokat. Komolyabb vázakat nem is illik feszegetni és nem is biztos, hogy tolerálják.

#13298
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

A kerékpárt tekerni kell, nem racsnizni:) És ha így teszel, akkor jó esetben semmilyen keréknek nincs hangja:) Súlya az agynak sogadlagos szempont szerintem. Egy nehéz vázzal épített bringán nem oszt nem szoroz pár gramm az agyon. Az agy inkább legyen tartós és jól tömített kónuszos. Ugyanez a felnin már érezhetõ változást hoz. Ha a felnikkel meg vagy elégedve, akkor miért nem cseréled csak a hátsó agyat?
Én egyébként már egy kicsit elvesztettem a fonalat, hogy mit is szeretnél. Ha jól emlékeszem egy régi, 126mm-es sarutávolságú vázad van. Szerintem ebbe felesleges nagyobb összegeket invesztálni, hacsaknem valami különleges váz, de akkor meg korabeli alkarészekkel érdemes felaggatni. Láttam szemezgettél azzal a modoloval is. Szerintem felejtsd el, oké hogy lehet állítgatni, de megint félmegoldás, nem tudom elhinni, hogy nincs útban az a bumfordi mechanika. Akkor már ezerszer inkább alsócsöves váltás, az kijön 2000forintból.
Ha megvetted már az UG sort, rakd föl és használd a bringát, közben megismerkedsz a bringával, a bringázással, az alkatrészekkel és benned is letisztul, hogy mit szeretnél és annak megfelelõen tudsz elkezdeni fejleszteni.
Hajrá!


: ) szétjárom elõbb az agyakat. De tény, hogy ennek az agynak a sarutávja 126 mm, azonban a váz fogadna nagyobbat is. A közeljövõben semmi nagy átalakítás nem férne bele, csak tudod. Év vége, tél-karácsony, készletsöprés-nagyakciók. Hajlamos elragadtatni magát a hülyegyermek.

Bár mikor tekerek, én sem értem, hogy miért akarok bármin is változtatni, de gép elõtt ülve meg más. : ) Ezért jobb a bringán.. addig meg olvasgatok.

#13299
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 hozzászólás
A kerékpárt tekerni kell, nem racsnizni:) És ha így teszel, akkor jó esetben semmilyen keréknek nincs hangja:) Súlya az agynak sogadlagos szempont szerintem. Egy nehéz vázzal épített bringán nem oszt nem szoroz pár gramm az agyon. Az agy inkább legyen tartós és jól tömített kónuszos. Ugyanez a felnin már érezhetõ változást hoz. Ha a felnikkel meg vagy elégedve, akkor miért nem cseréled csak a hátsó agyat?
Én egyébként már egy kicsit elvesztettem a fonalat, hogy mit is szeretnél. Ha jól emlékeszem egy régi, 126mm-es sarutávolságú vázad van. Szerintem ebbe felesleges nagyobb összegeket invesztálni, hacsaknem valami különleges váz, de akkor meg korabeli alkarészekkel érdemes felaggatni. Láttam szemezgettél azzal a modoloval is. Szerintem felejtsd el, oké hogy lehet állítgatni, de megint félmegoldás, nem tudom elhinni, hogy nincs útban az a bumfordi mechanika. Akkor már ezerszer inkább alsócsöves váltás, az kijön 2000forintból.
Ha megvetted már az UG sort, rakd föl és használd a bringát, közben megismerkedsz a bringával, a bringázással, az alkatrészekkel és benned is letisztul, hogy mit szeretnél és annak megfelelõen tudsz elkezdeni fejleszteni.
Hajrá!

Nos, a sima azért lenne "Jó", mert könnyen beszerezhetõ, bárhol szervizelik, sok róla a vélemény-tapasztalat szinte mindenkinél. Szeretem amúgy nagyon a felnijeim, nem sok km-esek és könnyûek. Az agyak közül simából a Tiagrát néztem, mint olcsó de jó megoldást, meg a "trekking" agyak közül a Deore LX és XT agyakat.

Igazából az egyetlen dolog, amit gyûlölök a 105-öseimben, hogy holtak, csendesek, mint a sír. Csak a menetszelet hallani tekerés közben, nincs az a zakatolás, mint a Gipiemme esetén volt :) Szeretnék úgymond "minél könnyebb" agyat, mert a váz maga sajnos nem túl könnyû, a felnik azok, de a 36 küllõ az jelentõsen megdobhatja :) Nomeg a zsírseggem. : o)



#13300
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Szerintem normál használatra tökéletes egy jó 32 küllõs fûzött kerék, akár használtan is. Könnyebb javítani, ha gond van vele, régebbi bringában szerintem szebben is mutat. Én openproval versenyeztem nem is keveset, és nagyon szeretem még most is. Opensport edzõkeréknek van.
Az opensport meg az ambrosio nekem szimpatikus, bár picit drágállom õket.
A hátsó agyat kell eldöntened, hogy mit is szeretnél. Campa vagy Shimano/Sram kompatibiliset. Szerintem ez legyen a vezérfonal. Ha sh szettet szeretnél, akkor legyen az agy is sh. Kilences rendszerû aggyal jársz a legjobban Sh esetében, mert arra 8-10seb rámegy, lehet vele variálni (10es esetében kell egy 1mm-s hézagoló, ha 9-esre akarod feltenni).


Nos, a sima azért lenne "Jó", mert könnyen beszerezhetõ, bárhol szervizelik, sok róla a vélemény-tapasztalat szinte mindenkinél. Szeretem amúgy nagyon a felnijeim, nem sok km-esek és könnyûek. Az agyak közül simából a Tiagrát néztem, mint olcsó de jó megoldást, meg a "trekking" agyak közül a Deore LX és XT agyakat.

Igazából az egyetlen dolog, amit gyûlölök a 105-öseimben, hogy holtak, csendesek, mint a sír. Csak a menetszelet hallani tekerés közben, nincs az a zakatolás, mint a Gipiemme esetén volt :) Szeretnék úgymond "minél könnyebb" agyat, mert a váz maga sajnos nem túl könnyû, a felnik azok, de a 36 küllõ az jelentõsen megdobhatja :) Nomeg a zsírseggem. : o)