Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#12181
Írta 2013. április 02. - 07:22

#12182
Írta 2013. április 02. - 05:45

kezd kicsit elegem lenni ebbõl a téliesített tavaszból. már nem nagyon emlékszem mikor kellett téli ruházatban április 1-én tekernem.

sram kedvelõknek:http://www.bikeradar...11-speed-36896/
és 1 semmitmondó videó:http://www.youtube.com/watch?v=n6QJkKQXCx4&feature=youtu.be
#12183
Írta 2013. március 28. - 11:11

ennek 19-es a vége, ha 18-as lenne akkor ezt hivták egyes sornak,egyenkéntieken is használták de jó volt például az Alföldi versenyeken is. 39-es tányérral még a Kékesre is jó. "Félreértés ne essék, nem vagyok én hétvégi hobbistától több, de amikor egy 15 éves fékváltó-váltó kombinációval 100ból 100 váltás tökéletes, míg egy ropogós friss 10s-el 10bõl kettõ akadozó vagy rossz, akkor kicsit frusztrál a dolog, mert nem ezt várnám.. " én sem ezt várnám, de lehet hogy csak bejáratos.
a ropogos friss 10s termeked mar egy masik kor szulottje.
10-20 evvel ezelott meg illett also- es kozepkategoriaban is jo minoseget gyartani, manapsag mar nem.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12184
Írta 2013. március 28. - 07:22

#12185
Írta 2013. március 27. - 23:26

Sziasztok!
A "bush" feliratú váltógörgõnek alul vagy felül kell lennie? (RD-6600)
Elõre is köszi.
#12186
Írta 2013. március 27. - 19:17

A "bush" feliratú váltógörgõnek alul vagy felül kell lennie? (RD-6600)
Elõre is köszi.
#12187
Írta 2013. március 27. - 18:00

#12188
Írta 2013. március 27. - 17:29

Idofutamra valo.
Ez nem tudom milyen minoseg, de a Miche az eleg vacak, en mar lecsereltem. Szep, hogy barmilyen sort ossze lehet rakni, de pocsekul valt egy kozepkategorias Shimanohoz kepest.
Pontosan nem tudom hogy keszul, de nem ugy kovacsoljak, mint a Shimano, az biztos.
Igazából a Marchisio név még valamilyen szinten garanciát jelenthet a minõségre, mert úgy tudom, nagyon gondosan és aprólékosan készítik el a dolgaikat, elég horribilis árakon ( consulenza @ marchisio.info )
viszont a miche termékei azok meg átmatricázott egyéb gyártók által készített apróságok.. Legalábbis a fékjeik-hajtókarjaik-láncaik-soraik mindenképp. Viszont legalább gyûlnek az okok a majdani sorcserére.. nem ideális kiosztás, rossz emelkedés, kritikán aluli váltásteljesítmény..
Félreértés ne essék, nem vagyok én hétvégi hobbistától több, de amikor egy 15 éves fékváltó-váltó kombinációval 100ból 100 váltás tökéletes, míg egy ropogós friss 10s-el 10bõl kettõ akadozó vagy rossz, akkor kicsit frusztrál a dolog, mert nem ezt várnám..
#12189
Írta 2013. március 27. - 17:17

Ez nem tudom milyen minoseg, de a Miche az eleg vacak, en mar lecsereltem. Szep, hogy barmilyen sort ossze lehet rakni, de pocsekul valt egy kozepkategorias Shimanohoz kepest.
Pontosan nem tudom hogy keszul, de nem ugy kovacsoljak, mint a Shimano, az biztos.
#12190
Írta 2013. március 27. - 16:07

érdekes kiosztás, egy váltó biztos szeretheti ezt az egyesével lépkedést.. Meg az emberi lábnak se rossz, bár az alsó lánckerék akár szûz is maradhat, mert ritka lehet az, mikor szükség lehet a 11t-re (kiv. lejtõ, de olyan itt nincs : ) )
viszont mindenképp furcsa, hogy miért csak kis manufaktúrák, mint ez a marchisio készítenek olyan 8s koszorút, ami a mai kazettatestekre illik. Bár a koszorú minõsége felõl lehetnek aggályok, pl. a miche 10s sor, amit használok, elég gyengén teljesít az eredeti 8s campyhoz képest, fõleg alul körülményes s lassú sokszor a váltás..
Lehet váltóbeállítási gond? nem hinném, mivel mindkettõre ránéztem, és valamiért a 10s miche soron sose tudtam olyan jó váltásteljesítményt kicsikarni, mint a 8s campán, a lánc mindkét rendszerben "low budget" megoldás, kmc és miche. Hmm ennek sem volt értelme...
#12191
Írta 2013. március 27. - 10:43

8%-on ez 1800-as VAM. kisse gyanus.

Ha nem barometrikus magassagmeressel mesz, akkor a Strava nagyon durvan teved neha. Kivancsi volnek, melyik szegmens ez? Mennyire sima a szintgorbe, vagy inkabb hullamvasut.
#12192
Írta 2013. március 27. - 10:37

#12193
Írta 2013. március 27. - 10:35

btw. Ma olvastam, hogy meg 20-25-os temponal (6-8% emelkedon) is akar 40Watt is lehet a szelarnyek "elonye".
Ebbõl a szempontból az emelkedõ lényegtelen, minden sebességhez tartozik bizonyos mértékû szélárnyék.
A sebesség mindent megold.
#12194
Írta 2013. március 27. - 10:26

TrainingPeaks | Free Training Log, Training Plans and Food Diary
btw. Ma olvastam, hogy meg 20-25-os temponal (6-8% emelkedon) is akar 40Watt is lehet a szelarnyek "elonye".
#12195
Írta 2013. március 27. - 09:57

400 watt azért nem lehet olyan sok,szélcsendben síkon talán 45km/h. ennyit egy versenyzõnek tudnia kell különben hogyan zárkozik fel egy defekt vagy bukás után(csapat munkáról nem is beszélve)
Egy vékony hegyi menõ, mint ahogy látni szoktuk, csapat nélkül sehogy.
A sebesség mindent megold.
#12196
Írta 2013. március 27. - 08:34

#12198
Írta 2013. március 26. - 17:41

Szerintem csak azt nezted el, hogy azt nem mondta, hogy o tud ennyit.
A tablazathoz meg annyit, hogy csak 2 napig volt teljesitmenymerom kolcsonben, szoval tulsagosan nagy kovetkeztetest azert ebbol nem lehet levonni.
5 percesben mar very good vagyok, de 1 percesben csak fair, FT-ben meg good teteje. 5mp-ben eppen csak good.
Na persze, biztos jobb vagy, csak altatod az ellenfeleket...

#12199
Írta 2013. március 26. - 15:27


A tablazathoz meg annyit, hogy csak 2 napig volt teljesitmenymerom kolcsonben, szoval tulsagosan nagy kovetkeztetest azert ebbol nem lehet levonni.
5 percesben mar very good vagyok, de 1 percesben csak fair, FT-ben meg good teteje. 5mp-ben eppen csak good.
#12200
Írta 2013. március 26. - 13:41

Ave, 400 watt milyen idõre lenne elég? (60 kilós ember 10 kilós bringa)
400 watt, 60 kilós ember? 6,67 W/kg? Kb. 15 percig tartva? Ez lehetetlen. Vagy a ProTourban kéne versenyezned.
Itt a táblázat szerint már ha 5 percig tudsz tartani 6,67 W/kg-ot, "international pro" szinten vagy (annak az alján). Na de 15 percig...? Watts per Kg - Sound Coaching Bike Fit
Vagy én néztem félre valamit?