Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#11121
Írta 2013. július 30. - 00:15

>"...hogy a gyengék ne kerüljenek be elém"
Hm, en is imadtam, amikor az egyik kicsi lany nyomult be mellem "alig" helyre.
Vegulis megertem en, csak hat nem tetszik.
#11122
Írta 2013. július 30. - 00:01

Jó dolog a külön rajt.Szo se rola, nagy flash volt vegigmenni az elejevel, megha ez egy gyengebb mezony is. (masters + meg idosebbek + lanyok kulon mezonyben rajtoltak 5 perc hatrannyal)
300meterre a celtol meg 2. helyre is volt eselyem, ha csak matematikai is.
Eddig gondolkodni nem nagyon kellett mezonyversenyeken, a taktika csak annyi volt, hogy nem leszakadni. Hat ez most mar masrol is szol.

hm, ez a tourdepecs erdekelne, de pont Balatonon leszek. :/ Azert megprobalok majd nem bankodni.
Azert az kemeny, hogy a hegyi OB 22km-s. Hm, talaltak egy Galibiert? Hat nem, 150meterrol 520meterre... 2% atlag. upsz.
Én is kíváncsi leszek erre. Már azon is gondolkodtam, hogy rápróbálok egy szökésre az elején és megcsinálom idõfutamként (hobbiban indulok idén a pécsi versenyeken).
A sebesség mindent megold.
#11123
Írta 2013. július 29. - 23:59

BikeCAD Applet | www.bikecad.ca
#11124
Írta 2013. július 29. - 23:48


Azert az kemeny, hogy a hegyi OB 22km-s. Hm, talaltak egy Galibiert? Hat nem, 150meterrol 520meterre... 2% atlag. upsz.
#11125
Írta 2013. július 29. - 23:28

300meterre a celtol meg 2. helyre is volt eselyem, ha csak matematikai is.
Eddig gondolkodni nem nagyon kellett mezonyversenyeken, a taktika csak annyi volt, hogy nem leszakadni. Hat ez most mar masrol is szol.
#11126
Írta 2013. július 29. - 21:33

esetleg linket kérhetek a syntace-hoz? : ) köszönöm.
Az ebayes volt, használt. A többi amit felsoroltam az új, a bike-discount.de webshopból.
#11127
Írta 2013. július 29. - 19:57

Ave-nak meg külön gratulálok, jót ment.
Hétvégén Pécsen lesznek versenyek, hegyi OB, de lesz hobbiknak is ugyanazon a pályán futam, délután meg a klasszikus hosszúhetényi kör. Információk a tourdepecs.hu oldalon.
A sebesség mindent megold.
#11128
Írta 2013. július 29. - 06:27

#11129
Írta 2013. július 29. - 05:24

Na közben össze is jött, kemény 5 EUR + szállítás
, azért ez elég durva a 100 EUR egykori listaárhoz képest
Illetve rendeltem 1-2 érdekes dolgot, ha van érdelõdés megosztom majd a tapasztalatokat:
- Time Xpresso 4 pedál (ez az új Time széria, 224 gramm / pár). Eddig alap shimanot használtam (PD-R540, 330 gramm), kíváncsi vagyok....
- Fizik R3 cipõ, karbon talp, csatos. A fizik nyeregben nagyon bejött, remélem cipõben is be fog...
- Ultremo ZX TUBELESS külsõk. A Hutchinson már próbálkozott outi belsõ nélküli rendszerrel, de Európában a Schwalbe az elsõ fecske (nomen est omen). 6700-es ultegra kerekeim vannak, azok tubeless kompatibilisek, kíváncsi vagyok...
néha bizony vannak.. érdekes dolgok bayen. Nekem 2007-es Centaur UT hajtókar pl. szállítással együtt 70 ojró volt, svájci boltból. Hétfõn föladták, csütörtökön kézben tartottam.
Planet-x bikesról rendeltünk társulva pajtással két pár rubino pro3 szliket, párja 11.400 ft-ra jött ki, a 150-es szövetsûrûségû "kopasz" változatnak. Rá 3 napra meg leárazták ezeket:
Vittoria Open Corsa EVO KS Folding Tyre
Vittoria Open Corsa EVO KX Folding Tyre / 700c / Yellow and Black / 23mm
én vígan elvagyok a rubinoval, pajti nem akarja õket még feltenni, mert szeretné agyonkoptatni a maxxis detonatorokat, csak épp' egy hónap alatt 3 defektje volt, ami furcsa, mert ugyanott bringázunk, ugyanannyit, és nekem nulla, neki 3 defekt. : ) (volt már nekem, de országúton soha. városban sajnos nem ilyen víg a statisztika..)
esetleg linket kérhetek a syntace-hoz? : ) köszönöm.
#11130
Írta 2013. július 28. - 23:30

Na közben össze is jött, kemény 5 EUR + szállításKöszi közben a bayen találtam eladó syntace F99-eket, most is azt használok csak 105 millisben.

Illetve rendeltem 1-2 érdekes dolgot, ha van érdelõdés megosztom majd a tapasztalatokat:
- Time Xpresso 4 pedál (ez az új Time széria, 224 gramm / pár). Eddig alap shimanot használtam (PD-R540, 330 gramm), kíváncsi vagyok....
- Fizik R3 cipõ, karbon talp, csatos. A fizik nyeregben nagyon bejött, remélem cipõben is be fog...
- Ultremo ZX TUBELESS külsõk. A Hutchinson már próbálkozott outi belsõ nélküli rendszerrel, de Európában a Schwalbe az elsõ fecske (nomen est omen

#11131
Írta 2013. július 27. - 11:50

;1202044']Köszi. Most pörgött bele a bringába az elsõ ezres, nem érzek egyetlen laza küllõt sem, de elviszem valami szervizbe hogy szakember nézze meg. Jól lehet túlparázom a dolgot, de az MTB világból jövök és kicsit olyan törékenynek tûnik minden a bringán. Vigyázok, hogy ne menjek gödrökbe, puklikat kerülgetek de sose tudni.
Nekem is fura volt mtb után, de majd hozzászoksz.

#11132
Írta 2013. július 26. - 22:18

Én 125kg-mal mentem rigida flyer felnivel (505g, szegecsnélküli, duplafalú, enyhén aeros, 36, sima 2mm-es DT küllõvel) 23as gumival. Régi acélvázban. Elõl nem volt gond, hátul az elsõ idõkben beleugrott 8as hamar, és másodjára vagy harmadjára vittem el centríroztatni, utána beállt és teljesen jó lett.
Köszi. Most pörgött bele a bringába az elsõ ezres, nem érzek egyetlen laza küllõt sem, de elviszem valami szervizbe hogy szakember nézze meg. Jól lehet túlparázom a dolgot, de az MTB világból jövök és kicsit olyan törékenynek tûnik minden a bringán. Vigyázok, hogy ne menjek gödrökbe, puklikat kerülgetek de sose tudni.
#11133
Írta 2013. július 26. - 20:45

#11134
Írta 2013. július 26. - 20:38

Aha,én is vmi ilyesmire gondoltam,köszi! Csak nem voltam biztos benne..
Ennek van vmi pontos magyar neve? vagy csak vmi beállító váltóbowdenhez?
vidéken "bowdenfeszesség finomállítónak" mondjuk, amúgy nem tudom, mi a hivatalos.

BBB BCB-93 Adjuster | Karbantartás | Kábelvezetõ
#11135
Írta 2013. július 26. - 20:20

Ennek van vmi pontos magyar neve? vagy csak vmi beállító váltóbowdenhez?

#11136
Írta 2013. július 26. - 20:03

Sziasztok!
Van egy csepel torpedo országútim.A váltóbowdent szeretném bekötni,viszont elakadtam.Az alsócsövön ugye van vmi kis bowdentartó fülek vagy mi.Na amikor a váltóbowden házat be akartam kötni,akkor vettem észre hogy oda nem lehet csak úgy betenni,mivel kisebb a lyuk,és menet is van benne.Oda mit kellene tenni hogy be tudjam kötni a bowdent?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Köszi!
Valami ilyesmit keress: BBB Adjuster BCB-93 Schaltzuggegenhalter - BIKE-COMPONENTS.DE
#11137
Írta 2013. július 26. - 19:58

Van egy csepel torpedo országútim.A váltóbowdent szeretném bekötni,viszont elakadtam.Az alsócsövön ugye van vmi kis bowdentartó fülek vagy mi.Na amikor a váltóbowden házat be akartam kötni,akkor vettem észre hogy oda nem lehet csak úgy betenni,mivel kisebb a lyuk,és menet is van benne.Oda mit kellene tenni hogy be tudjam kötni a bowdent?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Köszi!
#11138
Írta 2013. július 25. - 23:05

;1201938']Szerintetek mennyire strapabíró egy Merida MR500 - Alexrims felni, 23mm-es gumival egy 90 kilós ember alatt? Nyilván értelmes használat mellett. Kerülgetem a legkisebb egyenetlenséget is nehogy beszedjek egy durvább nyolcast.
Én 125kg-mal mentem rigida flyer felnivel (505g, szegecsnélküli, duplafalú, enyhén aeros, 36, sima 2mm-es DT küllõvel) 23as gumival. Régi acélvázban. Elõl nem volt gond, hátul az elsõ idõkben beleugrott 8as hamar, és másodjára vagy harmadjára vittem el centríroztatni, utána beállt és teljesen jó lett.
#11139
Írta 2013. július 25. - 17:51

#11140
Írta 2013. július 25. - 16:03

Hát nem tudom,Sramot országútihoz?A montis dolgaik jól mûködnek de az outis nem igazán legalábbis szerintem.Egyébként a 105-öst 140 alatt is meg lehet venni Magyarországon.
Jól mûködnek pedig, használok többféle SRAM outi szettet is, nekem jobban bejött mint a Shimano, bár a különbség inkább az ízlésen múlik, minõségre mindkettõ elég jó.