Hogy is van?Könnyű,olcsó,márkás.Kettőt választhatsz
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#10201
Írta 2013. november 28. - 18:15

#10202
Írta 2013. november 28. - 18:09

kösz, a kommersztől egy fokkal jobbat szeretnék.
főleg nagymúltú olaszt
és ez innentől életem végéig maradna, eladás nem szempont.
ez öt számjegyből nehéz lesz,hacsak nem euroban.
#10203
Írta 2013. november 28. - 17:31

van még 2-3, kevésbé celeb vázépítő itthon :-), bár gondolom az 5 számjegy nekik sem pálya
a villa az, ami "korlátoz". Colos villával rengeteg patinás márka vázát be lehet szerezni, de nyolcados fejcsövűt még nem igazán találtam. : |
Pegoretti festéseit néztem. Hmm.. Maradjunk annyiban: égető birtoklási vágyam lett pár váz láttán. : ) Bejön az art.
itt pl. Zullo:
http://www.zullo-bike.com/techinfo.pdf
és a pálya-fejcsövek colosak, bár az inqubo az nyolcados.
bár szutyokfestve is szépek:
http://road.cc/conte...int drága.. : )
Vejnecske módosította - 2013. november 28. - 17:35
#10204
Írta 2013. november 28. - 16:49

beszéltem a Merényi Danival, hát annyit őszintén nem szánok vázra amennyibe egy BelCanto Pista kerül... csodaszép tényleg, és én lennék a legbüszkébb ember a világon, ha azzal járhatnék munkába, de szeretném ötszámjegyből megúszni
épp elég, hogy 145 euró a hátsó agy önmagában, mert csak "custom made" 20 lyukas pálya agyak léteznek.
van még 2-3, kevésbé celeb vázépítő itthon :-), bár gondolom az 5 számjegy nekik sem pálya
#10205
Írta 2013. november 28. - 16:20

ha nem vagy 60 éves, akkor még biztos sokáig élsz! érdemes lenne custom vázat csináltatnod. a csőszettek jobbak mint 20 éve, a magyar vázépítők meg királyok
beszéltem a Merényi Danival, hát annyit őszintén nem szánok vázra amennyibe egy BelCanto Pista kerül... csodaszép tényleg, és én lennék a legbüszkébb ember a világon, ha azzal járhatnék munkába, de szeretném ötszámjegyből megúszni
épp elég, hogy 145 euró a hátsó agy önmagában, mert csak "custom made" 20 lyukas pálya agyak léteznek.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10206
Írta 2013. november 28. - 15:39

kösz, a kommersztől egy fokkal jobbat szeretnék.
főleg nagymúltú olaszt
és ez innentől életem végéig maradna, eladás nem szempont.
ha nem vagy 60 éves, akkor még biztos sokáig élsz! érdemes lenne custom vázat csináltatnod. a csőszettek jobbak mint 20 éve, a magyar vázépítők meg királyok
#10207
Írta 2013. november 28. - 15:28

Nem nagy múltú olasz,viszont új,választhatsz színt,nem kell hegesztgetni és kalitkával keresni a vevőt ha el akarod adni.nem mellékesen kényelmes.
kösz, a kommersztől egy fokkal jobbat szeretnék.
főleg nagymúltú olaszt
és ez innentől életem végéig maradna, eladás nem szempont.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10209
Írta 2013. november 28. - 12:22

Nem nagy múltú olasz,viszont új,választhatsz színt,nem kell hegesztgetni és kalitkával keresni a vevőt ha el akarod adni.nem mellékesen kényelmes.
#10210
Írta 2013. november 28. - 11:30

ti sokkal jobban benne vagytok, mint én, szóval:
vennék egy könnyű cromo országútit, hogy aztán áthegesztethessem SS-nek.
mindenképpen könnyű legyen
és nem baj, ha Colnago, vagy Pinarello, vagy hasonló tradíciókkal rendelkező gyártó váza, és legalább annyira legyen modern, hogy ahead 1.1/8" villa kelljen bele.
hol keressem? apró kilőve (2-3 havonta fordul elő egy normálisnak tűnő lomizott váz, sokszorosan túlárazva) ebay szintén, licitáltam egy törött Serotta titán vázra, és 350 euróért ment el (200-ig voltam jó) a nem töröttek meg arany árban mennek.
szerintem 58 a méretem, de ez nyilván vázgyártó-függő
minden ötletet köszönök előre is
#10211
Írta 2013. november 28. - 10:17

ti sokkal jobban benne vagytok, mint én, szóval:
vennék egy könnyű cromo országútit, hogy aztán áthegesztethessem SS-nek.
mindenképpen könnyű legyen és nem baj, ha Colnago, vagy Pinarello, vagy hasonló tradíciókkal rendelkező gyártó váza, és legalább annyira legyen modern, hogy ahead 1.1/8" villa kelljen bele.
hol keressem? apró kilőve (2-3 havonta fordul elő egy normálisnak tűnő lomizott váz, sokszorosan túlárazva) ebay szintén, licitáltam egy törött Serotta titán vázra, és 350 euróért ment el (200-ig voltam jó) a nem töröttek meg arany árban mennek.
szerintem 58 a méretem, de ez nyilván vázgyártó-függő
minden ötletet köszönök előre is
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10212
Írta 2013. november 27. - 19:20

bármilyen sh hátsó váltó, akár régi rx100 vagy pözsi is. : )
http://www.cxmagazin...r-compatibility
http://en.wikibooks....rive_Components
vannak egyéb érdekes kombók is.
engem annyiban érint, hogy 8as váltókart 8as váltóval 8as soron meg 10es váltókart 10es váltóval 10es soron használok, homogénen ugyanaz szett a váltókarban-váltóban-sorban : )
Vejnecske módosította - 2013. november 27. - 19:22
#10214
Írta 2013. november 27. - 06:24

Anakronizmus haladóknak:
http://apro.bikemag....k-l202078.html#
(nb: mivel a K és Kh nem ugyanaz, utálom fonetikusan átírni, de most ez lesz.)
GP4-esből ha 28-32 furatost sikerülne szerezni egy csoda campa rotoros novatec agyszettel meg 1.8-1.5-1.8 küllőkkel meg esetleg 36 gramm párban tajvani gyorszárral WW kerékszettet lehet varázsolni. : )
#10215
Írta 2013. november 26. - 23:57

Hány sebességes a fkv? csak azért mert a 8-9-10 sebességesek azért eltérhetnek felépítésben. Ha a belinkelt 600-ashoz hasonló 8 sebességes 105-ösöd van akkor az viszonylag egyszerű, van rá sok infó, sőt van specialistája is.
FB-n keress rá: Shimano STI Shifter Repair csoport. Van ott felül a file-k alatt egy Helpful links nevű mappa, itt mindenféle STI javításról van fényképes leírás, hasznos.
8sebi. Leszedtem imbusszal a felső kupakot a fvk-ról, és megjavult! Vált mindkét irányba. Érti a fene.Mondjuk mire visszaraktam, asszem nem nyúlok többet hozzá. Azért a facebook oldal elmentem, hátha mégis egyszer....
Amúgy rájöttem, meg van a szépsége annak, ha valaki nem ért valamihez, de próbálkozik....szobában szereltem a gépet, pár órája úgy döntöttem, kész. Erre kb 15 perce belebotlottam a földön egy rugóba, ami összerakásnál nem hiányzott sehonnan se.
10 perc kellett hozzá, hogy rájöjjek, valószínű a hátsó váltóba ahogy belemegy a bovden, ott van egy kis állítgató csavar, na ahhoz tartozik.
Holnap lemérem, hátha sikerült még néhány grammot "spórolnom".
#10216
Írta 2013. november 26. - 21:55

Speedplay pedállal van valakinek tapasztalata? Tartós? Stabil?
ha szereted a cipőn hordani a pedált akkor okés
#10217
Írta 2013. november 26. - 21:37

#10218
Írta 2013. november 26. - 16:08

Hány sebességes a fkv? csak azért mert a 8-9-10 sebességesek azért eltérhetnek felépítésben. Ha a belinkelt 600-ashoz hasonló 8 sebességes 105-ösöd van akkor az viszonylag egyszerű, van rá sok infó, sőt van specialistája is.
FB-n keress rá: Shimano STI Shifter Repair csoport. Van ott felül a file-k alatt egy Helpful links nevű mappa, itt mindenféle STI javításról van fényképes leírás, hasznos.
Az ultegrára rákeresve több segítség jött google-tól, a rugó jó helyről jött! Alakul ez!
:)
#10219
Írta 2013. november 26. - 15:41

Óhh be szép is a campagnolooo. : ) "vérprimitív", még ha ez nem is állja meg a helyét, e akkor is, egy ergopowert szétszedni és összerakni egyszerubb mutatvány, van hozzá elérhető leírás. : ) Meg könnyebb, mint az estélyi.
A többi egyéni preferencia (kinek jön be a hüvelykgomb (nem hüvelygomba) kinek jön be a fogása a fékváltókarnak, a fékkarba integrált gyorskioldó, társai.)
#10220
Írta 2013. november 26. - 15:38

Ja, inkább 105 mint a műanyag excusar. Nekem van 105-ös pedálom, semmi baja. Jó a csapágya, van benne acél dokkoló felület ami nem kopik és a stopli is jól bírja.
A műanyag testű pedáloknál ahol nincs acél dokkoló felület azért előbb-utóbb kikopik a pedáltest aztán helo.
Annyi, hogy fekete 105-öst nem vennék mert arról ha kopik a festék akkor elég tréül tud kinézni, márpedig fog kopni mert nem mindig találsz bele a jó oldalba és a pedál alját is fogod néha taposni.
Az fvk szét-összerakáshoz 3 dolog kell: 1 türelem, sok, 2. digit fényképező és MINDEN fázist fotózni kell, 3. kellenek még csipeszek, piszkák, stb.
Én régi 8-as dura ace-t szedtem szét és raktam össze nemrég, elsőre nem működött miután összeraktam de rájöttem, hogy hol hibáztam. Másodszorra összejött, de sajnos nem lett tökéletes mert a vezérlőtárcsába mart csúszkapálya már kopott volt minimálisan és ez okozott gondot.
Az viszont nem jó jel, hogyha csak a fedlapot leszedve rugó jön ki belőle, ez annak a jele, hogy ott valami eltört és a rugó elszabadult. a 10-es külső bowdenes fvk-k azonos felépítésűek ha jól tudom, ha találsz infot ultegráról akkor az is jó támpont lesz. (asszem arról már láttam infot a neten)
8-as sora fvk ment már alattam is tönkre úgy, hogy nem váltott könnyebbre (nem mozdult a kar sem) leszedve és belenézve nekem is egy rugódarab esett ki belőle, láthatóan tört véggel. Innen nem is bontottam tovább.
Fekete lesz. Ezüstöt szerettem volna de az drágább 3-4e ft-tal, a lóvé meg nagyon kell.
Az ultegrára rákeresve több segítség jött google-tól, a rugó jó helyről jött! Alakul ez!:)