Ez tenyleg gyonyoru ez a sarga Battaglin... Nyami.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#10241
Írta 2013. november 24. - 01:09
#10242
Írta 2013. november 23. - 21:33
A legutolsó szín, amit bringaváznak választanék, az a sárga. Az apróban lévő Battaglin mégis tetszik. Ami viszont furcsa, hogy ugyanez a váz itt már SOLD-ként szerepel, majdnem dupla ennyiért http://bit.ly/1fwjKoB a csőszettről kerestem infókat, második találatként dobta ki.
nekem bejön. C'dale vázból láttam nagyon szép Sárga CAAD4-es "taxit". Meg hát, a giallo magában szépen hangzik.
Érdekes látni néha egy-egy "ismertebb eladót" ebayen "randalírozni", bár meg kell jegyezni, hogy sajnos az ebay díjak miatt nincs más választásuk, mint a magasabb ár.
Én egy Bottecchia 989-es vázat néztem most apróban, elvileg ezek SL-SLX csöves dolgok voltak, az eladó azt írta, hogy középrésszel-fejcsapival a tömege a szettnek 3300 gramm, amit én kicsit sokallok, mert.. Egy SL csöves váz 2 kg alatt van, a villa meg megint 700 körül, szóval lehet, hogy nem is olyan "hudejó" csövekből építkezik ezen csoda:
http://apro.bikemag....ia-l201376.html
meg kénytelen voltam meghirdetni két fékváltókarpárt.. sajna feleslegessé váltak, mert valami hiba folytán Rekord Titániumot sikerült szereznem
http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649
A mechanika legyen ép, a rugók ne túl viseltesek, és akkor nyert ügyem van. Ha jól számolom, az ötödik pár 8as ergo ami átmegy a kezeimen, igaz, kettőt ahogy vettem úgy adtam instant (már előtte volt rá jelentkező)
#10243
Írta 2013. november 23. - 18:59
A legutolsó szín, amit bringaváznak választanék, az a sárga. Az apróban lévő Battaglin mégis tetszik. Ami viszont furcsa, hogy ugyanez a váz itt már SOLD-ként szerepel, majdnem dupla ennyiért http://bit.ly/1fwjKoB a csőszettről kerestem infókat, második találatként dobta ki.
#10244
Írta 2013. november 22. - 19:45
Jani nem tudok üzenetet írni neked.
facén megoldottam.
fontos lenne a válaszod. köszi.
Válaszoltam. Az új fórummotorral együtt betelt a postaládám, pedig volt bőven helyem, ráadásul ez a motor több üzenetet engedélyez. Mindegy, töröltem az összes eddigi üzenetet, most már itt is lehet nekem írni.
A sebesség mindent megold.
#10245
Írta 2013. november 22. - 09:04
Milyen jó meleg volt akkor, nekem is szép élmények fűződnek ahhoz a naphoz.
Jani nem tudok üzenetet írni neked. ![]()
facén megoldottam.
fontos lenne a válaszod. köszi.
donciccio módosította - 2013. november 22. - 09:10
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#10246
Írta 2013. november 21. - 21:12
Szerintem a felsorolt szempontok közül semelyikre sincs érezhető hatással az, hogy melyik oldalon van a húzott - és a nyomott küllő. Én azt tanácsolom, hogy a húzott küllő (hátsó kerék esetében a hajtáskor feszülő küllő) legyen az agyperem külső felén és szimmetrikusra fűzd a kereket. Elől felnifék esetén az agyat nem terheli nyomaték, ott teljesen mindegy, de úgy szép ha a hátsóval azonos.
#10247
Írta 2013. november 21. - 17:01
Szerintem felnifék esetén praktikus hajtásirányban a csavarni kereket. Illetve én nem tartom szépnek, ha nem szimmetrikusan tükrözve fűzik az első köröket, hanem átpotyogtatják egy oldalról.
Van valahol erről a témáról egy kimerítő cikk itt, de hirtelen nem találom. Lehet, hogy még papíralapon ment?
youtube-n van példa mindenre, van aki a perem külső és van aki a belső oldaláról kezdi a fűzést
#10248
Írta 2013. november 21. - 16:51
kerékfűzés téma:
gyorsíthatóság, fékezés, vagy a minél ritkább centrírozás szempontjából szerintetek van jelentősége, hogy fűzött kerék esetén az agyperem melyik oldalán vannak a – nem tudom a magyar nevüket – trailing és a leading küllők?
Szerintem felnifék esetén praktikus hajtásirányban a csavarni kereket. Illetve én nem tartom szépnek, ha nem szimmetrikusan tükrözve fűzik az első köröket, hanem átpotyogtatják egy oldalról.
Van valahol erről a témáról egy kimerítő cikk itt, de hirtelen nem találom. Lehet, hogy még papíralapon ment?
#10249
Írta 2013. november 21. - 16:33
kerékfűzés téma:
gyorsíthatóság, fékezés, vagy a minél ritkább centrírozás szempontjából szerintetek van jelentősége, hogy fűzött kerék esetén az agyperem melyik oldalán vannak a – nem tudom a magyar nevüket – trailing és a leading küllők?
#10250
Írta 2013. november 21. - 11:15
Sziasztok, tegnap este egy autóval együtt ellopták egy barátom bringáját is, a csomagtartóban volt.
Fullcarbon Ginat TCR composite váz és villa, csak lakkozott, carbon mintás (ránézésre fekete) M-es méret
10-es Ultegra szett, külső bowdenes R600 kompakt hajtómű, 550-es Shimano kerekek, fehér "díszcsíkos" Hutchinson gumik, Ritchey WCS anatomikus kormány, Giant stucni és nyeregcső, Selle Italia C2 nyereg.
Nem hinném, hogy a bikemagon felbukkanna, de talán egyéb, nem bringás apróhirdetőkön előbb-utóbb igen. Ha látnátok valahol szóljatok légyszi.
Meg az is gyanús, ha valaki csak fagyizni jár egy PONT ilyennel.
Köszi!
https://www.facebook...&type=1
#10251
Írta 2013. november 21. - 08:33
Bocsánat a linkért, de:
http://bolha.testbik...php?clid=165568
ez mennyire éri meg? Mert a szett-kerékszett ha szép állapotban van, meg a villa-kormány-nyereg-nyeregszár, akkor is 100%-ig használható. És azért tényleg benne van minden: sor, lánc, középrész, hajtókar, fékek, váltókarok, kerékszett gumival, kormány bandázsolva, stucni, villa, nyeregszár, kormánycsapágy..
Szóval egész jó ajánlat, főleg, hogy ez azért 10-es, nagyon jók a fékek, meg nem tűnik leharcoltnak. Plusz, a Daytona (Athena-Centaur) akkoriban a Chorus után a 3. volt a sorban, és magasabb minőséget képviselt, mint a mai Centaur pl.
Köszönet a segítségért.
a cuccokat átrakod ebbe a vázba és van egy klassz bringád
http://www.konuszbik...lb3au4guq8nri27
#10252
Írta 2013. november 21. - 08:14
Bocsánat a linkért, de:
http://bolha.testbik...php?clid=165568
ez mennyire éri meg? Mert a szett-kerékszett ha szép állapotban van, meg a villa-kormány-nyereg-nyeregszár, akkor is 100%-ig használható. És azért tényleg benne van minden: sor, lánc, középrész, hajtókar, fékek, váltókarok, kerékszett gumival, kormány bandázsolva, stucni, villa, nyeregszár, kormánycsapágy..
Szóval egész jó ajánlat, főleg, hogy ez azért 10-es, nagyon jók a fékek, meg nem tűnik leharcoltnak. Plusz, a Daytona (Athena-Centaur) akkoriban a Chorus után a 3. volt a sorban, és magasabb minőséget képviselt, mint a mai Centaur pl.
Köszönet a segítségért.
Vejnecske módosította - 2013. november 21. - 08:15
#10253
Írta 2013. november 21. - 01:51
Videosorozatom kovotkezo epizodja: Pecs, Hegyi "OB" masters+seniors. (nem igazi OB, csak ugyanott es ugyanakkor rendeztek)
Az elso gyozelmem, raadasul itt tenyleg elsonek ertem be, nem csak a korcsoportot nyertem egy nagy kozos mezonyben. Persze kis mezony volt, es nem is tul eros, de hat aki jott, azt lenyomtam!
Aki csak a lenyegre kivancsi olvassa el a video leirasat a youtubon. Roviden: 25:00-nal van akcio, meg 31:40-tol.
Milyen jó meleg volt akkor, nekem is szép élmények fűződnek ahhoz a naphoz. ![]()
A sebesség mindent megold.
#10254
Írta 2013. november 21. - 01:25
Videosorozatom kovotkezo epizodja: Pecs, Hegyi "OB" masters+seniors. (nem igazi OB, csak ugyanott es ugyanakkor rendeztek)
Az elso gyozelmem, raadasul itt tenyleg elsonek ertem be, nem csak a korcsoportot nyertem egy nagy kozos mezonyben. Persze kis mezony volt, es nem is tul eros, de hat aki jott, azt lenyomtam! ![]()
Aki csak a lenyegre kivancsi olvassa el a video leirasat a youtubon. Roviden: 25:00-nal van akcio, meg 31:40-tol.
#10255
Írta 2013. november 20. - 23:04
Az 1055 és az 1056 között csak annyi a gyakorlati különbség,hogy az utóbbin a váltókanalat a pantográffal összekötő része hosszabb,így átéri a 8-at is.
#10257
Írta 2013. november 20. - 18:16
Jeez. A bovdenrogzito csavarok is elteroek!
No meg bele van preselve, nem, hogy 1055, vagy 1056. (?)
En sokaig azt hittem a 7-es es a 8-as tokeletesen kompatibilis, mivel gyakorlatban nekem az volt.
bele van ütve. : )
ez miez? trekking gruppó, kantifék, kormányvég-váltókar, nagyon.. érdekes
http://hasznaltbicik...8&cc=160&p=1126
Vejnecske módosította - 2013. november 20. - 18:16
#10258
Írta 2013. november 20. - 17:58
Jeez. A bovdenrogzito csavarok is elteroek! ![]()
No meg bele van preselve, nem, hogy 1055, vagy 1056. (?)
En sokaig azt hittem a 7-es es a 8-as tokeletesen kompatibilis, mivel gyakorlatban nekem az volt.
#10259
Írta 2013. november 20. - 17:09
ilyen ötvenhatosom van, brutáljól vált. Gyakorlatilag nincs késlekedés, ahogy klikkel a váltókar, úgy veszi elöl föl-le a láncot. És tényleg 100 gramm alatti a cucc, 94. : )
#10260
Írta 2013. november 20. - 15:17
egy ismerosnek van nyolcas da soron parositva hetes rx100valto meg nyolcas fvk, elvileg mukodik. az elso valto szinten, bar ugy tudon, sh stinél lehet gond, mert s regebbi elso atdobok még alsocsöves valtashoz lettek kitalalva, ahol az elso valtokar meg nem pozicionalt. :-(
az a különbség,h a 7es előre fele tólja a láncot,a 8as meg oldalra. ezért nem javallott a 7es elsőváltót az sti-vel kombinálni.
http://velobase.com/...m=113&AbsPos=0 7es
http://velobase.com/...um=113&AbsPos=1 8as
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





