Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#10281
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

A radwelt.co.at bolttól megjött a válasz. 70euró a próba. Időpontegyeztetés után hosszabb körre is el lehet vinni a bringát. Vásárlás esetén beszámítják a vételárba. Az általam nézet CAADX vázú gépekből van 58 és 61 méretben is.

 

varom a beszamolot :) vegulis ha 70 eur... es beszamitjak, akkor mar ott vagy arban, mintha angoloktol rendelned. legalabbis a 105osre 1400 eur remlik.

 

salzburgban jartam parszor a bikepalastban - no ott mindig lattam olyan (epitett) bringat, amire lehetett a nyalat csorgatni. de meg a szomszedos kisvarosban (hallein ~ 25e lakos) is talaltam olyan boltot, ahol a tobb ezer euros karbon cangakbol volt minden meretben. egy kis pince annyira teli volt tomve, ha nem latom, nem hiszem el. hova tudnak annyit eladni... a cannondale eleg nepszeru.

 

milyen magas vagy, es melyik meretet lotted be?


arn módosította - 2013. november 13. - 20:05


#10282
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

"

Szerintem a protourban sem mennek már évi 30-40 ezreket, sokat fejlődött az edzéstudomány az elmúlt 15-20 évben"  na meg a szakaszok is rövidültek a többnaposokon.Akiket ismerek a pro mezőnyből azok ca. 35k környékén vannak,a contisok ennél kevesebbet mennek(asia tour) még emlékszem mikor Indurain napi 9 órákat tekert ,persze csak blokkokban :) viszont amit észrevettem hogy nagyon nem mindegy hogy mennyi kilométer van az ember lábában,ezalatt nem csak az idei évre gondolok hanem az elmúlt évekre összesen. Az évi 40k-ról még eszembe jutott hogy itthon is sokan tekertek ennyit.



#10283
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

@petter78: En se mentem 10k-t a szezonban. (novembertol-oktoberig)
Mondjuk nem gondolom, hogy keveset edzenek. Persze lehetne (elmeletileg) mindennap menni az dobna meg egy 5000-et rajta talan, utana csak a napi atlag 2 orat lehetne novelni, de hat azt inkabb csak "profikent" lehet, szerintem, vagy fanatikuskent.

Ismerek egy korombeli osztrak sracot, aki rangos amator versenyeken volt elso 10-ben, o se kilometer halmozo.

Szevasz Ave! Persze, értem és egyet is értek azzal, hogy nem kell sokat menni feltétlenül ahhoz, hogy haladjon is a szekér. Én arra utaltam, hogy amikor viszont kell - szezonban - akkor azért nem árt, ha heti 9-10 óra minőségi bringa belefér, mondjuk minimum 3 , de inkább 4-5 alkalommal. Ehhez viszont az kell, hogy ezt a 9-10 órát ne csak piriszkázzuk vagy eszetlenül magunkat mindig szétcsapva csináljuk, hanem akkor ez már EDZÉS. Meg nyilván az sem mindegy, hogy csinálsz-e mellette más állóképességi sportot.

Ha a 9-10 óra megvan heti szinten (amatőrben ez szerintem elég az élvezetes versenyzéshez) akkor az havi 1000-1200 km 30-as átlaggal. Ha csak 3 hónapig ezt tudod tartani ápr. máj, júni akkor júliusra már erős leszel :-). Én legalábbis magamon mindig ezt vettem észre

Szerintem a protourban sem mennek már évi 30-40 ezreket, sokat fejlődött az edzéstudomány az elmúlt 15-20 évben

Amúgy ez a téma a tél közeledtével mindig előjön és mindig meg is beszéljük.



#10284
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
@petter78: En se mentem 10k-t a szezonban. (novembertol-oktoberig)
Mondjuk nem gondolom, hogy keveset edzenek. Persze lehetne (elmeletileg) mindennap menni az dobna meg egy 5000-et rajta talan, utana csak a napi atlag 2 orat lehetne novelni, de hat azt inkabb csak "profikent" lehet, szerintem, vagy fanatikuskent.

Ismerek egy korombeli osztrak sracot, aki rangos amator versenyeken volt elso 10-ben, o se kilometer halmozo.

#10285
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Óhh. ne.

 

http://bolha.testbik...php?clid=166927

 

Sajnos a szett szebb állapotú sokkal, mint az én cuccaim, a váz fényezése is sokkal szebb. A felnik meg jóval jobbak (Ugyan a Mexcio 68 campagnolo felnik se rosszak, de az open 4 cd kívánatosabb).

 

Sajnos, ha ez 95-öt ér, az enyém kb. 70-et. : |  Méretre is azonosak, szóval simán vállalnám. Ráadásul nem LX a kormánycsapágy, meg nem pezsgő 105 az átdobó.. : D

 

külön poén az első féknél a gyorskioldó.. hogy miért áll az égbe. Bár legalább nagyon szépen van bandázsolva, ez sajnos ritka.


Vejnecske módosította - 2013. november 13. - 15:16


#10286
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Szerintem is zsírt érdemes használni, sőt a legjobb, ha valamilyen speciális korrozigátló zsírt használ az ember.

 

Szevasz Jani Úr, ránéztem a blogodra az alul lévő linken és olvastam a legutóbbi bejegyzésed. Meglepett, hogy nem mész 9000-et sem éves szinten, de neked mellé ott van a kori nem? (ha jól gondolom akkor van közöd hozzá, talán bíráskodsz?) Azért az meghozza az erőt a lábakba és nem hasonlítható össze azzal, ha valaki csak a karosszékből indulva megy 9000-et egy évben. Illetve nyilván ott van még a módszeresség meg az elosztás, én idóben jobban szeretem már ezeket értékelni, abból azért több látszik.

És mit változtattsz a felkészüléseden? Meg az étkezési szokásaid változtatása is érdekes lehet, gondolom nemcsak nekem.

Azt meg nagyon is meg tudom érteni amikor azt írod, hogy akkor megy jól az ember, ha játéknak tekinti és nincs eredménykényszere

Üdv, Kakas Peti



#10287
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

már megint katyvasz bringa: http://apro.bikemag....u-l199666.html#

1 forgáspontos fék. 7-es elsőváltó (ami nem egészséges a fékváltókarral). 9-es rendszer. igaz,h ultegra minden rajta. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#10288
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

A radwelt.co.at bolttól megjött a válasz. 70euró a próba. Időpontegyeztetés után hosszabb körre is el lehet vinni a bringát. Vásárlás esetén beszámítják a vételárba. Az általam nézet CAADX vázú gépekből van 58 és 61 méretben is.

azt nem is tudtam hogy 70 euro egy kör, viszont a környéken jó köröket lehet tekerni :D



#10289
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

A radwelt.co.at bolttól megjött a válasz. 70euró a próba. Időpontegyeztetés után hosszabb körre is el lehet vinni a bringát. Vásárlás esetén beszámítják a vételárba. Az általam nézet CAADX vázú gépekből van 58 és 61 méretben is.



#10290
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nem rossz ötlet, jobbnak is hangzik, mint az alkohol viszkozitásával vetekedő olcsó olaj.

 

Lánckenést mondjuk nem viszem túlzásba, ott tényleg pár csepp, de még abból is törlök le. Hangtalan legyen, meg sikamlós a váltás, attól több kenés nem szükséges. Igaz, arra is Hanseline MTB Kettenölt használok, de ez a láncmosás-kenés téma föl-föl merül mindig a "meghajtás" topikban. = )

 

 



#10291
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

inkább zsírt tegyél a nyeregcsőre. az olajat kimossa az eső,v egyéb folyadék. a zsír kicsit tömít is. ha esőben mész,a hátsó kerékről sok minden bele kerülhet az ülőcsőbe,majd szépen lecsorogva a középrészbe. 

Szerintem is zsírt érdemes használni, sőt a legjobb, ha valamilyen speciális korrozigátló zsírt használ az ember.



A sebesség mindent megold.

 


#10292
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Nyilt titok, de én az olaszból úgy operáltam ki a berohadt nyeregcsövet (a keo pedál miatt 1 cm-el kintebb szerettem volna húzni a csövet, ahogy átálltam taposóról, és meglepetés fogadott..) hogy a nyeregcsőnél fogva befogtam a gépet egy batár satuba, aztán szépen a váznál fogva lassan kihúztam. Az egész jó néhány izzadtságcseppembe belekerült.

 

De legalább kézmelegtől nem hevült föl jobban a cső, és azt a ronda Kalloy Uno 40 cm-es bitót jó volt számuzni a polcra.

 

a muvelet után term. nem feledkeztem el egy cseppecske olajról az új nyeregcsövön. ;)

 

http://www.velomine....roducts_id=1281

Szerintem egy acélvázra ilyen szettet akasztva senki nem bánná, hogy nem karbonmatricás a fékváltókarja vagy nem karbon a hajtókar. Már csak ezüst kiegészitőket kell hozzá szerezni meg valami klasszikusabb nyerget

inkább zsírt tegyél a nyeregcsőre. az olajat kimossa az eső,v egyéb folyadék. a zsír kicsit tömít is. ha esőben mész,a hátsó kerékről sok minden bele kerülhet az ülőcsőbe,majd szépen lecsorogva a középrészbe. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#10293
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

igen. már néztem. korrózió álló ötvözetlen acéllal (hi-ten) még nem találkoztam.  :) mondjuk a tömege alapján nem sima szénacél. valóban húzott cr-mo csövekből lehet,ha jó a mérleg. ez tipikusan az az eset,amikor az eladó nem tudja mi a portékája. rengeteg ilyen van,de ez nem baj..... nekem. B)   

 

a hőterhelés biztos jót tett neki. ;)

Nyilt titok, de én az olaszból úgy operáltam ki a berohadt nyeregcsövet (a keo pedál miatt 1 cm-el kintebb szerettem volna húzni a csövet, ahogy átálltam taposóról, és meglepetés fogadott..) hogy a nyeregcsőnél fogva befogtam a gépet egy batár satuba, aztán szépen a váznál fogva lassan kihúztam. Az egész jó néhány izzadtságcseppembe belekerült.

 

De legalább kézmelegtől nem hevült föl jobban a cső, és azt a ronda Kalloy Uno 40 cm-es bitót jó volt számuzni a polcra.

 

a muvelet után term. nem feledkeztem el egy cseppecske olajról az új nyeregcsövön. ;)

 

http://www.velomine....roducts_id=1281

Szerintem egy acélvázra ilyen szettet akasztva senki nem bánná, hogy nem karbonmatricás a fékváltókarja vagy nem karbon a hajtókar. Már csak ezüst kiegészitőket kell hozzá szerezni meg valami klasszikusabb nyerget


Vejnecske módosította - 2013. november 12. - 10:25


#10294
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

donciccio, ezt a vázat kihagytad az érdekességek közül http://apro.bikemag....az-l199247.html vajon hogy szedték ki a nyeregcsövet?

igen. már néztem. korrózió álló ötvözetlen acéllal (hi-ten) még nem találkoztam.  :) mondjuk a tömege alapján nem sima szénacél. valóban húzott cr-mo csövekből lehet,ha jó a mérleg. ez tipikusan az az eset,amikor az eladó nem tudja mi a portékája. rengeteg ilyen van,de ez nem baj..... nekem. B)   

 

a hőterhelés biztos jót tett neki. ;)


donciccio módosította - 2013. november 12. - 09:30

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#10295
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

a C40-es tényleg egy gyöngyszem,jó alap lehet. A költségmentes Pinarello engem is megfogott :D

 

donciccio, ezt a vázat kihagytad az érdekességek közül http://apro.bikemag....az-l199247.html vajon hogy szedték ki a nyeregcsövet?



#10296
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

itt a tecnos teszt , gondolom ismeritek http://revomag.hu/20...go-tecnos-1995/



#10297
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

mit műveltek ezzel? méltatlanul nehéz. volt ilyen teszt a nyomtatott verzióban (igaz kisebb) de 1 kg-val simán könnyebb volt, pedig azon is csak átlagos alkatrészek voltak

 

irányadónak az elméletileg kicsit nehezebb master: http://bit.ly/HS6hbH

a baj nem a tömeg: a váltás.. :) borzalmas lehet a 9-es rendszer 8as soron.

 

ez meg:

 

http://apro.bikemag....s-l199146.html#

 

hogy fog megállni? nincs rajta ilyen bizembazom utazási ügynök:

http://postimg.org/image/jmkd5gsdp/

 

  ;)

http://apro.bikemag....n-l198827.html#

ez jó lenne nekem, debreceni.. És a pedál is Made in France :)

 

Ma van 1 éve, hogy becsomagoltak nekem egy Bassot. Repül az idő.


Vejnecske módosította - 2013. november 12. - 08:00


#10298
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

nézem az aprót,és elkeserítő,h milyen béna hirdetések vannak. pl ez: http://apro.bikemag....l-l199427.html# egy nyamvadt fotó nincs fönt a bringáról,a hajtás felől fotózva. sztem ez lenne a minimum. a következő ismét 1 gyöngyszem: http://apro.bikemag....z-l199419.html#  itt nem az áruval van a gond..... idézek: "Telszámot kérj mailben!" ok,de nincs email sem feltüntetve.  :angry: pedig még lehet,h érdekelne is,mert sztem nem akkora a mérete a váznak,mint amit ír. itt a 3. versenyző: http://apro.bikemag....i-l199412.html# a címe,ami megfogott: "Pinarello költségmentes országuti"  :D úgy érzem,itt sikerült az eladónak túlzásokba esnie.

na mind1. lehet nem is ide kellett volna írnom. :)  

a C40-es tényleg egy gyöngyszem,jó alap lehet. A költségmentes Pinarello engem is megfogott :D



#10299
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

nézem az aprót,és elkeserítő,h milyen béna hirdetések vannak. pl ez: http://apro.bikemag....l-l199427.html# egy nyamvadt fotó nincs fönt a bringáról,a hajtás felől fotózva. sztem ez lenne a minimum. a következő ismét 1 gyöngyszem: http://apro.bikemag....z-l199419.html#  itt nem az áruval van a gond..... idézek: "Telszámot kérj mailben!" ok,de nincs email sem feltüntetve.  :angry: pedig még lehet,h érdekelne is,mert sztem nem akkora a mérete a váznak,mint amit ír. itt a 3. versenyző: http://apro.bikemag....i-l199412.html# a címe,ami megfogott: "Pinarello költségmentes országuti"  :D úgy érzem,itt sikerült az eladónak túlzásokba esnie.

na mind1. lehet nem is ide kellett volna írnom. :)  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#10300
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

mit műveltek ezzel? méltatlanul nehéz. volt ilyen teszt a nyomtatott verzióban (igaz kisebb) de 1 kg-val simán könnyebb volt, pedig azon is csak átlagos alkatrészek voltak

 

irányadónak az elméletileg kicsit nehezebb master: http://bit.ly/HS6hbH

a centaur-al,meg a hagyományos stucnival nekem jobban tetszik ez a colnago. elég jó súly ehhez a vázhoz. én simán bevállalnám.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A