belépő a 2400es Claris. Fölötte Sora 3500-ös, abból komplett szettet már kapsz 70 körül boltban, hozzádobsz egy kerékszettet..
A favorit vázak angolmenetes középcsapágyházzal futnak, a legtöbb 622-es kerékmérettel, DE bökkenő lesz a fék benyúlása, mert a sh fékjei közül a legtöbb 39-49 mm, a szérián kívüliek közt vannak 47-57 mm benyúlásúak, de lehet, hogy ettől is extrémebb fog kelleni, olyat meg tektróék nyomnak nagyüzemben.
A hátsó papucstávval gond lesz, 120 vagy 124mm lesz az szerintem, azt azért 130-ra szét lehet húzni, de ne felejtsd el párhuzamosítani a papucsokat. Plusz, remélem valami kovácsoltvas papucsos favoritról van szó, mert azért készültek kellemes darabok is belőle.
Ha valami alap-gépezet, én nem költenék rá sokat. Új külsők, új bowdenek, kis pucolás, lánc-racsni, ztán használnám. Nincs értelme annak, amit tesztbájkon látsz, hogy a lemezpapucsos hiten acél ezer éves csepelekbe 40-50 ezres kerékszettet tesznek meg integrált tengelyes hajtókart.. nem látom jó biznicnek.
viszont erre költenék:
http://www.worthpoin...s-531-129422039
http://www.sterba-bi...gallery?lang=EN
bocsánat, de egy haver pár hónapja szerzett a faterjának a kivénhedt maraton helyett egy favoritot, s mondta, hogy azért nagy különbség van a vasak közt. A 86-os maraton konkrétan szétrohadt-elrozsdált, acél volt rajta a stucni-kormány-nyeregcső-sárvédők-felnik, amik természetesen 27-esek voltak. Ezzel szemben a vele kb. egyívású cseh masinán alu stucni, alu kormány, alu nyeregcső, alu felnik 622-es méretben, meg a váz is igényesebbnek hatott.
Ehh. furcsa maratonról meg favoritról írni pár hsz-al a Merényi Bel Cantók, Zullók, Pegorettik emlegetése után.
Vejnecske módosította - 2013. november 28. - 21:44