khmm.... eleve eretnekség a téma, amit felhozok, de még helyből tovább is ragoznám.
Szóval bekövetkezni látszik, amitől féltem, a MTB BB7 nem annyira akar jó lenni a TRP oúti karokkal... Azt gondoltam, hogy ha a V-fékkar canti állásában tök fain volt, akkor jó lesz orszáégúti karral is, de úgy tűn', ez még annál is kevesebbet húz, ennyire közel meg minimum bajos állítani a pofákat, de azért még futok vele egy kört.
Szóval ha továbbra is bowdenes karoknál maradnék, milyen féktesteket érdemes nézegetnem? TRP HY/RD -ot egyelőre hanyagolnám, a Spyre-ről is esett szó, az szimpatikusabb (egyszerűbb, szebb). Van azóta Spyke is, de első ránézésre olcsósított Spyre-nak tűnik, ami arra utazik, hogy a figyelmetlen vásárló véletlenül ráklikkel a Spyre helyett...Aztán ugye BB7 road. ez továbbra is egy oldalról nyom, és én a MTB változatról is épp azt hiányolom, hogy NE KÉZZEL lehessen tekerni a buta piros műanyag tekerőket, hanem szerszámmal...de ezen túl lehet lendülni.
Aztán elgondolkodtam (nem volna rossz, ha nem kéne megint egy hónapot várnom, szóval itthonról, vagy max németből jönne), hogy azért azt nem hiszem, hogy kizárólag egy vagy kettő gyártó képes használható bowdenes tárcsaféket letenni az asztalra. Mi a helyzet a Shimanóval? Montin hidrósból úgyis "mindenki" azt használ, a Sramot pedig "mindenki" eladja..
Meg is örültem ennek: https://ebike.hu/ter...ikus-tarcsafek/ aztán leesett, hogy ja, ez nem első+hátsó, hanem csak egy
Aztán erről is egész jó értékeléseket találtam: https://ebike.hu/ter...ikus-tarcsafek/
Megvehető?
miért nem a meglévő BB7 belsejét cseréled ki? erről már beszéltünk.
a szerszámmal történő betétállítás miért fontos?
kétféle cikkszám van a mtn és a road esetében a belsőrészre (13. oldal, 4-es cucc):
https://www.sram.com...d_spc_rev_a.pdf
nem tűnik nagy mutatványnak a csere:
https://www.pinkbike...threadid=167591