.
smokk módosította - 2014. július 17. - 17:36
Egyébként meg van kettő db eladó 622-28 méretű continental grand prix külső abroncsom,ha valakit érdekel..
http://www.conti-onl...nd_prix_en.html
Sajnos épphogycsak nem fért bele a vázamba ://
akciós áron adom ,12000ft a kettő együtt.nem láttak még aszfaltot,csak az egyik lett egyszer felrakva a felnire. ![]()
Pontosabban: lazítsd ki a csavart, húzd be a féket, akkor húzd meg rendesen a csavart, engedd ki a féket...
Ha még ezután sem mozognak a pofák szimmetrikusan, megint ki lehet lazítani a csavart, elfordítani a féket egy kicsit a szükséges irányba, és úgy meghúzni újra.
De nincs azon a Sora féken valami állítási lehetőség? Nekem a Mongoose Maurickámon lévő noname kétforgáspontos (Tektro?) fékein is van egy kis imbuszcsavar, amivel lehet a két oldal egymáshoz képesti előfeszítését állítani.
Szia! De van,csak annyira elfordult,hogy már végét járta a finomhangoló szabta lehetőség,most mondjuk talán jó,de még mindig nem vagyok elégedett,mert kicsit ferde szerintem. Arra gondoltam lehet nem ártana alá ilyen körmös alátét mint amit az ultegra fékekhez adnak..ehhez nemvolt,és ahogy nézem gyárilag alapból nem adnak hozzá,nem csak arról van szó,hogy kifelejtették volna a csomagból..
Mondjátok, egy országúti gép mennyire bírja a magyar utakat? Ma erősen elgondolkodtam, hogy mire lehet Budapest környékén használni egy outit. Bp-Szentendre-Leányfalu volt az útvonal, de az út legnagyobb részén párom bringája majd szétesett, pedig az egy (igaz, merev seggű) monti, csak nagyon ócska teleszkópja van elöl. Elképzeltem ugyanott egy vékony kerekű országúti gépet magam alatt és a hideg is kirázott tőle... Budapesten, ha szabályosan akar az ember közlekedni, alig van olyan út, amin szabad biciklizni, nincs húsz méterenként jobbkezes kereszteződés és még az útfelület is elfogadható. A kifelé menő utak dettó... Tényleg ilyen rossz a helyzet outis szemmel vagy csak én látom túl sötéten a világot?
Nem szeretek itthon bringázni outival. Pont az általad említettek miatt. Sajnos ez nem pusztán egy-egy részre igaz, az egész ország úthálózata ramaty outis szemmel. A Balaton évről évre romlik, most ráadásul valami meztelencsiga invázió is van, gusztustalan, meg Füreden fesztivál. Senki sem vette a fáradtságot, h a szerencsétlen bringást figyelmeztesse, hova tovább egy táblát kirakjon, h ne hajtson be. Gyanútlanul betekersz, majd szembesülsz, h tilos áthajtani, a sétány bringautas része tele van bódékkal. Szívás. Ez egy kerékpárosbarát szemlélet. Sokat megyek kint a főutakon, nem büntettek és nem zavartak még le, bár azok minősége sem kifogástalan. Ha az ember jót akar kerékpározni, sajnos ki kell utazni külföldre, főleg ouitival. Szerencsés vagyok, h Szlovákia 35km-re van lakhelyemtől, más az utak minősége (persze ott is fellelhető kritikán aluli, pont fordított arányban az itthonival), és teljesen elfogadják a bringásokat és úgy is viszonyulnak hozzájuk. De szeretek Ausztriába, Szlovéniába, vagy Németországba is kimenni ha van lehetőségem rá, szuper utakon Q..va jó teker(eg)ni.
Ridley Noah Fast
Almádinál utaznak a rendőrök a bringásokra, a 71-esen össze lehet futni olyan rendőrökkel, akik felküldenek a bringaútra. Nagy bolyban viszont végig lehet menni az úton, ha versenyzőknek tűntök. Pár éve mi éjszaka mentünk körbe minimális világítással (holfény elöl
, villogó hátul ) és egy rendőr sem szólt nekünk, pedig találkoztunk párral.
Másik fórumon is írják, h ők úgy szokták a balaton kört, h rá sem néznek a bicajútra. A fene tudja. Mindenesetre mi nehezen tűnnénk versenyzőknek, 3 gyúrós 90kg+ kategóriában. :Đ Ennyire nem hülyék a rendőrök sem. Viszont ha annyi az egész, h felzavarnak az útra, az nem rizikó.
A dudálás, meg anyázás nem zavarna önmagában. Maximum visszaanyázunk, oszt ha megáll, akkor meg is verjük, egyikőnk sem kicsi.
Pont ezért ciki a vacak út, egy 60 kilós emberkének más a vacak út, mint 105 kilónál. Sajnálom a bicajt, meg a felnit. Maglódon lakom, itt a környéken eleve főúton szoktunk csak tudni edzeni, plusz vagy 500ekm-t vezettem már, úgyhogy nem igazán érzem át azt, h vkinek probléma a bicaj az úton.
Pelsó az baba. de 10eft-ot fizessek ki úgy, h akkor is megtartják, ha fúj a szél kegyetlen, hideg van, és esik az eső, ezt kösz, de nem. Idén gondolkodtunk rajta, de hárman egyöntetűen arra szavaztunk, h nem. És arról nem beszélve, h évi 2-3 tó kerülést csinálunk, az meg csak 1x van.
Almádinál utaznak a rendőrök a bringásokra, a 71-esen össze lehet futni olyan rendőrökkel, akik felküldenek a bringaútra. Nagy bolyban viszont végig lehet menni az úton, ha versenyzőknek tűntök. Pár éve mi éjszaka mentünk körbe minimális világítással (holfény elöl
, villogó hátul ) és egy rendőr sem szólt nekünk, pedig találkoztunk párral.
A sebesség mindent megold.
Azt nem tudom, hogy a rendőrök mennyire szólítanak le a 71-esről, de az autósok dudálnak meg anyáznak. Nem rám, de láttam a kerékpárútról, hogy milyen reakciókat vált ki egy, az úton tekerő sporttárs... (Mondjuk ott, akkor én se örültem volna neki, ha épp kocsival vagyok. Pedig én tudom, hogy mennyire gödrös, gyökeres az alternatíva.) Ilyesmit mindenesetre nem főszezonban kell csinálni, vagy esetleg valami esemény alkalmával: mondjuk a Pelsohoz kapcsolódó teljesítménytúrán. Amúgy a Velencei-tó déli partján megépült új kerékpárút sem igazán országúti-kompatibilis a cikkcakkos vonalvezetésével, derékszögű kanyarjaival, a közös szakaszon fagyizó gyerekeiket sétáltató fürdőzőkkel...
A dudálás, meg anyázás nem zavarna önmagában. Maximum visszaanyázunk, oszt ha megáll, akkor meg is verjük, egyikőnk sem kicsi.
Pont ezért ciki a vacak út, egy 60 kilós emberkének más a vacak út, mint 105 kilónál. Sajnálom a bicajt, meg a felnit. Maglódon lakom, itt a környéken eleve főúton szoktunk csak tudni edzeni, plusz vagy 500ekm-t vezettem már, úgyhogy nem igazán érzem át azt, h vkinek probléma a bicaj az úton.
Pelsó az baba. de 10eft-ot fizessek ki úgy, h akkor is megtartják, ha fúj a szél kegyetlen, hideg van, és esik az eső, ezt kösz, de nem. Idén gondolkodtunk rajta, de hárman egyöntetűen arra szavaztunk, h nem. És arról nem beszélve, h évi 2-3 tó kerülést csinálunk, az meg csak 1x van.
Mondjátok, egy országúti gép mennyire bírja a magyar utakat? Ma erősen elgondolkodtam, hogy mire lehet Budapest környékén használni egy outit. Bp-Szentendre-Leányfalu volt az útvonal, de az út legnagyobb részén párom bringája majd szétesett, pedig az egy (igaz, merev seggű) monti, csak nagyon ócska teleszkópja van elöl. Elképzeltem ugyanott egy vékony kerekű országúti gépet magam alatt és a hideg is kirázott tőle... Budapesten, ha szabályosan akar az ember közlekedni, alig van olyan út, amin szabad biciklizni, nincs húsz méterenként jobbkezes kereszteződés és még az útfelület is elfogadható. A kifelé menő utak dettó... Tényleg ilyen rossz a helyzet outis szemmel vagy csak én látom túl sötéten a világot?
Én 88 kg vagyok, az imént említett egysebis országútimon a 25-ös gumikat kőkeményre kell fújni, és még úgy is vallásos tisztelettel kell kerülgetni, kimozogni minden útegyenetlenséget, különben képes felütést kapni egy szem, a tükörsíma aszfaltra kiszóródott nagyobbacska zúzottkő-darabtól is... Amikor vettem, úgy terveztem, hogy azt fogom használni munkába járásra is, de erre a célra nagyon gyorsan visszaültem valami montiszerűségre, vajon miért?
Van egy régi, szingós kerekű országútim is, a szingó kevés előnye közül az egyik, hogy nem kap felütést, de azt már régen nem használtam... Van viszont egy szintén régi, aluvázas Kettler Citybike-om, az a 26-os kerekein 1,5"-os Schwalbe City Jet gumikkal gurul úgy, mint egy országúti, a zötyiket meg sokkal jobban tűri... Szerintem városi közlekedésre, túrázásra valami ilyesmi a legjobb.
A Maurice-al a Balatonnak még csak a keleti medencéjét kerültem meg, de azt tudom, hogy vannak olyan részek - Pl Lellén, meg Szepezdnél - ahová fulltelós monti kéne... (Lellén inkább kimentünk az útra, mert a gyökerek folyton kiverték az említett Kettler kulacstartójából a kulacsot.)
Azt nem tudom, hogy a rendőrök mennyire szólítanak le a 71-esről, de az autósok dudálnak meg anyáznak. Nem rám, de láttam a kerékpárútról, hogy milyen reakciókat vált ki egy, az úton tekerő sporttárs... (Mondjuk ott, akkor én se örültem volna neki, ha épp kocsival vagyok. Pedig én tudom, hogy mennyire gödrös, gyökeres az alternatíva.) Ilyesmit mindenesetre nem főszezonban kell csinálni, vagy esetleg valami esemény alkalmával: mondjuk a Pelsohoz kapcsolódó teljesítménytúrán. Amúgy a Velencei-tó déli partján megépült új kerékpárút sem igazán országúti-kompatibilis a cikkcakkos vonalvezetésével, derékszögű kanyarjaival, a közös szakaszon fagyizó gyerekeiket sétáltató fürdőzőkkel...
Húzd meg rendesen a csavart.
Pontosabban: lazítsd ki a csavart, húzd be a féket, akkor húzd meg rendesen a csavart, engedd ki a féket...
Ha még ezután sem mozognak a pofák szimmetrikusan, megint ki lehet lazítani a csavart, elfordítani a féket egy kicsit a szükséges irányba, és úgy meghúzni újra.
De nincs azon a Sora féken valami állítási lehetőség? Nekem a Mongoose Maurickámon lévő noname kétforgáspontos (Tektro?) fékein is van egy kis imbuszcsavar, amivel lehet a két oldal egymáshoz képesti előfeszítését állítani.
Mondjátok, egy országúti gép mennyire bírja a magyar utakat? Ma erősen elgondolkodtam, hogy mire lehet Budapest környékén használni egy outit. Bp-Szentendre-Leányfalu volt az útvonal, de az út legnagyobb részén párom bringája majd szétesett, pedig az egy (igaz, merev seggű) monti, csak nagyon ócska teleszkópja van elöl. Elképzeltem ugyanott egy vékony kerekű országúti gépet magam alatt és a hideg is kirázott tőle... Budapesten, ha szabályosan akar az ember közlekedni, alig van olyan út, amin szabad biciklizni, nincs húsz méterenként jobbkezes kereszteződés és még az útfelület is elfogadható. A kifelé menő utak dettó... Tényleg ilyen rossz a helyzet outis szemmel vagy csak én látom túl sötéten a világot?
Ide kapcsolódik a kérdésem is.
Haverokkal meg szoktuk kerülni a balatont nyáron 1-2x. Idén megvolt kedden az első, de abszolút kritikán aluli a kerékpár út, a felén egyszerűen képtelenség 25-30-as tempót menni, annyira tönkre van menve. Felmerült bennünk, hogy az országútra kimegyünk. Gondolom a régi 7-es, és 71-es útvonal ilyenkor a bevett szokás. Rendőrök mennyire szedik ki az embert, mertmivel kresz szerint ha az út mellett fut a kerékpár út, akkor azt a bicajosnak kötelező használnia?
Üdv!
Meggyűlt a bajom egy sora féktesttel. Felszerelem,nyomaték kulcsal meghúzom a gyári ajánlás szerint,de nem tudom beállítani mert állandóan elfordul az egyik irányba,amerre a bowdenház nyomja,és az egyik pofa mindig odafeszül a felnihez..találkozott valaki már ilyennel?
Húzd meg rendesen a csavart.
A sebesség mindent megold.
Üdv!
Meggyűlt a bajom egy sora féktesttel. Felszerelem,nyomaték kulcsal meghúzom a gyári ajánlás szerint,de nem tudom beállítani mert állandóan elfordul az egyik irányba,amerre a bowdenház nyomja,és az egyik pofa mindig odafeszül a felnihez..találkozott valaki már ilyennel?
ilyet még nem tapasztaltam. sora fvkar+tektro fékem viszont anno tudott olyat hogy HHH-ról legurulva beragadt, vszínűleg a bowdenház is gagyi lehetett. a mostani veloce fékem nagyjából jó, bár a fékpofa hosszabb mint pl egy rsx-é és vagy ezért vagy másért a campa érzékeny arra hogy a 2 oldal tutira egyező távolságra legyen a felnitől, máskülönben jön a "bólogató" érzés
Üdv!
Meggyűlt a bajom egy sora féktesttel. Felszerelem,nyomaték kulcsal meghúzom a gyári ajánlás szerint,de nem tudom beállítani mert állandóan elfordul az egyik irányba,amerre a bowdenház nyomja,és az egyik pofa mindig odafeszül a felnihez..találkozott valaki már ilyennel?
SEGÍTSÉG!
Sziasztok, nagy problémám van, van nekem egy szeretett bringám, amit sajna egy évig nem tudtam használni, de mikor most előszedtem a közösségi tárolóból rá kellet jönnöm, hogy egy ismeretlen jóakaróm hazavágta az első kerekemet. Azaz valahogy szét feszegettte, deformálta.
Nos ez egy Gipiemme phantom kerék (http://www.gipiemme....s/78-phatm.aspx), amit nagyon szeretk, nagyon strapabíró...
Tud valai esetleg egy kerék gurut, aki tán rendbe tudá szedni--szét és össze fűzés egyengetés....
Előre is köszi.
Ja nem találtam jobb topikot, mert a keréképítés tele van mutival.
Kipróbáltam a duplán bandázsolt kormánnyal közlekedést. Nem igazán jött be, valószínűleg ugyanazért, amiért a túl puha nyergeket is kerüljük.
Én 2mm vastag, fehér, közepes keménységű habfóliát használok a bandázs alatt a kritikus helyeken. olyan mint amit csomagolásnál használnak.... Jó erősen tekerem rá a bandázst,és nagyon szeretem így.
Kipróbáltam a duplán bandázsolt kormánnyal közlekedést. Nem igazán jött be, valószínűleg ugyanazért, amiért a túl puha nyergeket is kerüljük.
nyomta a s.gged? ![]()
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Kipróbáltam a duplán bandázsolt kormánnyal közlekedést. Nem igazán jött be, valószínűleg ugyanazért, amiért a túl puha nyergeket is kerüljük.
Beszélgettem velük,tehát ugyanaz mint a tavalyi racing 7,csak jóval olcsóbban,mivel ezek gyári bicajokról OEM kerekek. Tehát valószínű egyenlőre maradok ennél a racing sport szettnél,aztán a későbbiekben inkább felsőbb kategóriában nézelődök fulcrum 5 től felfelé..
remek vétel akkor annyiért. Sokszor morfondírozok amúgy, hogy a külföldi webshopokban miért olyan drága a Campag-Fulcrum kínálat, mert itthon azért az utóbbi hajtókarjai-kerékszettjei, illetve Campag szettjei-kerekei sokszor jobb árakon mennek, mint külföldiában. De ez így van jól, egyszer örüljön már a magyar is.
Közben persze bánkódom, mert olyan gyönyörű San Marco Rolls nyerget hirdetnek debrecenben, hogy ihaj, hat db mátyiért. Szép aranyos színű sínnel, fekete bőr.. ![]()