@andersen: Nem, meg nincs meg, ha elkeszul felteszem a fotokat rola ide.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#8401
Írta 2014. július 20. - 23:59
#8402
Írta 2014. július 20. - 23:01
#8403
Írta 2014. július 20. - 22:48
Milyen magas vagy? 59-es vázhoz illik 190nek lenni, szóval biztos szép szál a fiatalabb nemzedéke is a családnak
sorrendben:
1. nem rossz, bár 150-ért 65-ös ultegra nem is túl jó. Kicsit alkudoznék belőle.
2. Egy ... nagyon rossz ajánlat. 1050-es hajtókar, Sora váltókar, trekből bontott kerékszett, valami poén nyereggel, pezsgő fékekkel... "vicc" De 80-at megér.
3. Az a Merida tetszik, pezsgő105-ös bringákért ennyit szoktak elkérni, 85-90ezer ft-ot.
4. A campagnolo Mirage 8s szettel szerelt országútik reálértéke kb. 75-80ezer ft. Ez 150. Ráadásul vízcsővázon. A feléért elhoznám.
5. Nyolcas campagnolot nem vennék. (Igen, azt használok, de nem vennék.
) Az a váz se tűnik túl "csillapítónak" azokkal a csőátmérőkkel.
Az összes ajánlat közül MAGASAN a KTM. Néhány embernek az értékrendjével gondok vannak, mert az a Moser pl. vicc áron van.
Mindenképp a KTM ezek közül.
Köszönöm szépen válaszod,és a tanácsokat.Az F.Mosert egyébként eredetileg 80-ra hírdette meg a tulaj,legalább is azt láttam,vagy két külön bringa,csak nagyon hasonlók.
Egyébként első kérdésedre válaszolva,teljesen beletrafáltál.190cm magas vagyok. ![]()
Nekem is a KTM tűnik a legvonzóbbnak,de volt már egy épített 60-as cro-mo vázas országútim,és nagyon meg voltam vele elégedve.(talán egy ici picit nagy volt a váz)
A full karbon is jó árnak tűnik,de ennyiért szerintem az eddigi cikkeket,és fórumokat olvasva,4-5 év után megreccsenne a váz...Kicsit tartok ettől az olcsó karbonos témától,de ha azt mondják az itteni szakértők,hogy jó vétel lehet,megnézem jövő héten.
A campagnolóval egyébként mi a hiba?Mivel írtad hogy nem nem jó,pedig Te is azt használsz.Erre a részre még kíváncsi lennék. ![]()
Köszönöm előre is válaszod.
További szép estét.
Üdv.
zsibi
#8404
Írta 2014. július 20. - 21:51
Sziasztok!!
Valaki használ outin SQlab nyerget? Vásárlása előtt állok és érdekelne milyen a tapasztalat róla.
Ridley Noah Fast
#8405
Írta 2014. július 20. - 20:02
Nem igazan a 11 seb miatt, bar a 18-nak nagyon fogok orulni, ha megint lesz.
A rejtett valtobovden volt az egyetlen valos ok, mivel a videokon ez nagyon latszott. (A 7900 nem tetszett igazan sosem.)
Szoval igazabol foleg esztetikai okokbol, de a fek upgrade-nek is nagyon orulok azert.
A 7800-et 2009 tavasza ota hasznaltam, fantasztikus cucc meg ma is. Es abszolut problemamentes volt ebben az 5 evben, az alkatreszeket mosason kivul sosem tartottam karban (szetszedes, zsirozas) es ugy mukodnek mint ujkorukban.
Bocs hogy újra kérdezem, amit említettél kazettaátalakításról tudsz infót adni? Ha jól értem te is 10-es kompatibilis kerékszettre tennél 11-es kazettát. Köszi!
#8406
Írta 2014. július 20. - 18:00
Milyen magas vagy? 59-es vázhoz illik 190nek lenni, szóval biztos szép szál a fiatalabb nemzedéke is a családnak ![]()
sorrendben:
1. nem rossz, bár 150-ért 65-ös ultegra nem is túl jó. Kicsit alkudoznék belőle.
2. Egy ... nagyon rossz ajánlat. 1050-es hajtókar, Sora váltókar, trekből bontott kerékszett, valami poén nyereggel, pezsgő fékekkel... "vicc" De 80-at megér.
3. Az a Merida tetszik, pezsgő105-ös bringákért ennyit szoktak elkérni, 85-90ezer ft-ot.
4. A campagnolo Mirage 8s szettel szerelt országútik reálértéke kb. 75-80ezer ft. Ez 150. Ráadásul vízcsővázon. A feléért elhoznám.
5. Nyolcas campagnolot nem vennék. (Igen, azt használok, de nem vennék.
) Az a váz se tűnik túl "csillapítónak" azokkal a csőátmérőkkel.
Az összes ajánlat közül MAGASAN a KTM. Néhány embernek az értékrendjével gondok vannak, mert az a Moser pl. vicc áron van.
Mindenképp a KTM ezek közül. ![]()
- zsibibazsa kedveli ezt
#8407
Írta 2014. július 20. - 15:24
Tiszteletem az Uraknak!
Tapasztaltabb,és rutinosabb kerékpárosok véleményét szeretném kérni az alábbi témában.
Szeretnék vásárolni a napokban egy országúti bringát,59-es a vázméret amire szükségem lenne,családos ember vagyok,szóval nem a brinágn szeretnám már tölteni a szabadidőm nagy részét,de azért nem is szeretnék olcsó jánost magam alá.
Fontos lenne a megbízhatóság,és a hosszú élettartam.
Zalaegerszegi utakon futna a gép,(már aki ismeri az itteni útvinyokoat,nem mindenhol tükör sima) és úgymond befejező bringának szeretném.Annyit takar,hogy 5-10 évig tuti nem szeretnék venni másikat.
Sokat olvasgattam a napokban a vázakról,mindenki mást ír.
Az alura azt írják,hogy túl sokáig nem bírja,és javíthatatlan.A másik azt mondja,hogy megkímélés esetén örök élet.
A másik amivel nagyon szemeztem és némi tapasztalat is van,az a Cro-Mo acél váz.Arra azt mondják örök élet,de puha,és nyeli az energiát.
80kg vagyok,szóval nem az a súlycsoport vagyok aki alatt szerintem nagyon törne az alu vagy karbon váz.
Karbonra hosszútávon nem ír senki jókat.
Ki is néztám 3-4 bringát,de nem tudok igazán választani,ezért kérném a tapasztaltabbak segítségét,hogy ki mit mond,és ajánl,és miért.
A gép nem csak nyáron,hanem hidegebb,esetleg esősebb időben is hajtva lenne.
Nem tudom hogy itt linket lehet e posztolni,ezért a leírásokkal kezdeném,majd a hozzá tartozó linkekkel.
1.
Megkímélt, szép állapotú KTM STRADA 3000 típusú országúti kerékpár!
59-es alu váz, full ULTEGRA 6500! (3x10-es,váltók, fékek, fékváltókarok, hajtás, kerékagy, spd sl pedál) ITM kormány, stucni, nyeregcső, Ambrosio Evolution felnik, új Lugano gumik!
Minden tökéletesen működik, hibátlan!
Használatból eredő apró karcok nyilván vannak rajta..
Ára: 150ezerhttp://apro.bikemag....a-l219764.html#
2.
Corratec Corones RCT alu váz karbon villa, 59-es méretű. sora váltás, 105-ös fékek és hajtás, bontrager kerékszett, v. rubino pro gumik . További képeket kérésre küldök. Alig használt, az egész bringa egy szezont futott.
http://apro.bikemag....r-l241462.html#
3.
Eladó a képen látható Merida országúti/verseny kerékpár. Shimano 105-ös, fékváltókar. 60-as váz, full karbon!!
http://apro.bikemag....az-l226550.html
4.
Campagnolo mirage fékváltókarok (3x8)
Campagnolo mirage első átdobó (konzolos)
Campagnolo mirage hátsó váltó
Campagnolo mirage hajtókar (33-39-52)
Campagnolo veloce fékek (rövid benyúlású)
igény esetén tudok adni hozzá olasz menetes 107/113as monoblokkothttp://apro.bikemag....t-l230762.html#
5.
Pedig most lett rendberakva,
a fékváltókar gumi zsírúj rajta.
A bowdenek is újak,
ne húzz velem ujjat!
A sor meg a lánc el van mosva,
ennek volt gazdája,nem volt lefosva!
A szett az campagnolo mirage,
ez a bici feldob bármilyen garázst!
Mind a két kerék ambrosio,
mert én tudom azt hogy mi jó!
A váz mérete ötvenkilenc,
lakásban volt,ott ahol a kredenc!http://apro.bikemag....to-l241176.html
No hát kérem ezek közül szeretnék választani,ha az acél,akkor az egyértelmű,nekem a full karbon kicsit gyanus hogy ennyire olcsó,a többit a nagyérdemüekre bíznám.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást és javaslatot.
További szép hétvégét mindenkinek,és balesetmentes közlekedést!
Üdv.
zsibi
Nekem a ezek közül a ktm szimpatikus
a corratec-ben lecserélném a sora váltást,de amúgy az sem rossz!
smokk módosította - 2014. július 20. - 15:30
#8408
Írta 2014. július 20. - 15:04
Tiszteletem az Uraknak!
Tapasztaltabb,és rutinosabb kerékpárosok véleményét szeretném kérni az alábbi témában.
Szeretnék vásárolni a napokban egy országúti bringát,59-es a vázméret amire szükségem lenne,családos ember vagyok,szóval nem a brinágn szeretnám már tölteni a szabadidőm nagy részét,de azért nem is szeretnék olcsó jánost magam alá.
Fontos lenne a megbízhatóság,és a hosszú élettartam.
Zalaegerszegi utakon futna a gép,(már aki ismeri az itteni útvinyokoat,nem mindenhol tükör sima) és úgymond befejező bringának szeretném.Annyit takar,hogy 5-10 évig tuti nem szeretnék venni másikat.
Sokat olvasgattam a napokban a vázakról,mindenki mást ír.
Az alura azt írják,hogy túl sokáig nem bírja,és javíthatatlan.A másik azt mondja,hogy megkímélés esetén örök élet.
A másik amivel nagyon szemeztem és némi tapasztalat is van,az a Cro-Mo acél váz.Arra azt mondják örök élet,de puha,és nyeli az energiát.
80kg vagyok,szóval nem az a súlycsoport vagyok aki alatt szerintem nagyon törne az alu vagy karbon váz.
Karbonra hosszútávon nem ír senki jókat.
Ki is néztám 3-4 bringát,de nem tudok igazán választani,ezért kérném a tapasztaltabbak segítségét,hogy ki mit mond,és ajánl,és miért.
A gép nem csak nyáron,hanem hidegebb,esetleg esősebb időben is hajtva lenne.
Nem tudom hogy itt linket lehet e posztolni,ezért a leírásokkal kezdeném,majd a hozzá tartozó linkekkel.
1.
Megkímélt, szép állapotú KTM STRADA 3000 típusú országúti kerékpár!
59-es alu váz, full ULTEGRA 6500! (3x10-es,váltók, fékek, fékváltókarok, hajtás, kerékagy, spd sl pedál) ITM kormány, stucni, nyeregcső, Ambrosio Evolution felnik, új Lugano gumik!
Minden tökéletesen működik, hibátlan!
Használatból eredő apró karcok nyilván vannak rajta..
Ára: 150ezer
http://apro.bikemag....a-l219764.html#
2.
Corratec Corones RCT alu váz karbon villa, 59-es méretű. sora váltás, 105-ös fékek és hajtás, bontrager kerékszett, v. rubino pro gumik . További képeket kérésre küldök. Alig használt, az egész bringa egy szezont futott.
http://apro.bikemag....r-l241462.html#
3.
Eladó a képen látható Merida országúti/verseny kerékpár. Shimano 105-ös, fékváltókar. 60-as váz, full karbon!!
http://apro.bikemag....az-l226550.html
4.
Campagnolo mirage fékváltókarok (3x8)
Campagnolo mirage első átdobó (konzolos)
Campagnolo mirage hátsó váltó
Campagnolo mirage hajtókar (33-39-52)
Campagnolo veloce fékek (rövid benyúlású)
igény esetén tudok adni hozzá olasz menetes 107/113as monoblokkot
http://apro.bikemag....t-l230762.html#
5.
Pedig most lett rendberakva,
a fékváltókar gumi zsírúj rajta.
A bowdenek is újak,
ne húzz velem ujjat!
A sor meg a lánc el van mosva,
ennek volt gazdája,nem volt lefosva!
A szett az campagnolo mirage,
ez a bici feldob bármilyen garázst!
Mind a két kerék ambrosio,
mert én tudom azt hogy mi jó!
A váz mérete ötvenkilenc,
lakásban volt,ott ahol a kredenc!
http://apro.bikemag....to-l241176.html
No hát kérem ezek közül szeretnék választani,ha az acél,akkor az egyértelmű,nekem a full karbon kicsit gyanus hogy ennyire olcsó,a többit a nagyérdemüekre bíznám.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást és javaslatot.
További szép hétvégét mindenkinek,és balesetmentes közlekedést!
Üdv.
zsibi
#8409
Írta 2014. július 20. - 07:39
Simon,
Mar bocs, de tok mas termekrol van szo.
Az egyik megelozesre valo, a masik meg utokezelesre. (mar ha jo ra)
Az Assos is jo egyebkent, de nekem a Morgan Blue jobban bevalt.
Persze van akinek nincs ilyenre szuksege, az oruljon neki!
Ugye a Kelen-re gondoltál. Tudom, h utókezelésre szolgál, az egyik barátom kipróbálta bringázás előtt, és azt mondta jobb mint az Assos. Nem volt még időm megvásárolni, de ezer egynéhány forintért megér egy próbát. Sajnos nekem is szükségem van ilyen "kocsikenőcsökre".
A hosszútávú bájkolás (2-3-400km) után annyira ég a seggem, h szinte kibírhatatlan. Tavaly letekertem 600km-t zsinórban, és a második nap már olyan volt mintha parázson ültem volna. Azóta ez az érzés már 100km-után is jelentkezik, már azon gondolkodom, h dokihoz kellene mennem. Azt hiszem itt ajánlotta valaki az Assos-t, vettem belőle "esemény" utáni-t is, de sajnos azt sem találom jónak. Mindenki örömódákat ír a gyártó e két termékéről, de nekem nem igazán jöttek be. Az utókezelésre szívesebben használok körömvirágkrémet. Akinek meg nincs rá szüksége az nem is teker több száz km-t! ![]()
Ridley Noah Fast
#8410
Írta 2014. július 20. - 01:43
Gondolom nem sokat segít a költségek csökkentésén, de egy ilyen krémet én kérnék, ha lehet!
Ha 5000 Ft-ert megfelel, akkor mar segitettel.
#8411
Írta 2014. július 20. - 01:40
Simon,
Mar bocs, de tok mas termekrol van szo.
Az egyik megelozesre valo, a masik meg utokezelesre. (mar ha jo ra)
Az Assos is jo egyebkent, de nekem a Morgan Blue jobban bevalt.
Persze van akinek nincs ilyenre szuksege, az oruljon neki!
- Vejne kedveli ezt
#8412
Írta 2014. július 20. - 01:34
Ave: miért cseréltél szettet, a 11 seb miatt? és mennyit mentek alattad a 7800-as STI-k? (az volt korábban, nem?)
Nem igazan a 11 seb miatt, bar a 18-nak nagyon fogok orulni, ha megint lesz.
A rejtett valtobovden volt az egyetlen valos ok, mivel a videokon ez nagyon latszott. (A 7900 nem tetszett igazan sosem.)
Szoval igazabol foleg esztetikai okokbol, de a fek upgrade-nek is nagyon orulok azert.
A 7800-et 2009 tavasza ota hasznaltam, fantasztikus cucc meg ma is. Es abszolut problemamentes volt ebben az 5 evben, az alkatreszeket mosason kivul sosem tartottam karban (szetszedes, zsirozas) es ugy mukodnek mint ujkorukban.
- petter78 kedveli ezt
#8413
Írta 2014. július 20. - 00:08
Végre egy kormány és annak spéci beállítása, ahova keresztbe befér a PB palack http://bit.ly/1tjz23Q
#8414
Írta 2014. július 19. - 22:13
Vejne, igen, itt a ket forgaspont szimmetrikus vegre. Szett csere volt, szoval nincs gond a kar/fektest passzolassal.
Wiggle valoban draga alapbol, de sokkal nagyobb a keszletuk, mint barki masnak, es van ami csak ott van, pl. amit en keresek.
http://www.wiggle.co...ois-cream-soft/
De ha valaki tud mashol, olcsobban, az irja meg batran.
Gondolom nem sokat segít a költségek csökkentésén, de egy ilyen krémet én kérnék, ha lehet!
#8415
Írta 2014. július 19. - 22:08
Ave: miért cseréltél szettet, a 11 seb miatt? és mennyit mentek alattad a 7800-as STI-k? (az volt korábban, nem?)
petter78 módosította - 2014. július 19. - 22:09
#8416
Írta 2014. július 19. - 20:42
uh baszki ez nagyon pöpec
holnap meg is mérem magam
kezd beindulni a szekér
mit ajánlotok vegyek egyben egy használtat vagy alkatrészenként vegyem meg és állítsam össze?
érdemes nem egyedül mérni, hogy minden tényleg tuti pontos legyen
#8417
Írta 2014. július 19. - 20:20
uh baszki ez nagyon pöpec
holnap meg is mérem magam
kezd beindulni a szekér
mit ajánlotok vegyek egyben egy használtat vagy alkatrészenként vegyem meg és állítsam össze?
vegyél egyben egy használtat,aztán szép lassan a kialakuló izlésedhez épitted
ház épittésnél szokták mondani: elsőt az ellenségednek,a másodikat a barátodnak és csak a harmadikat magadnak ![]()
#8418
Írta 2014. július 19. - 19:28
uh baszki ez nagyon pöpec
holnap meg is mérem magam
kezd beindulni a szekér
mit ajánlotok vegyek egyben egy használtat vagy alkatrészenként vegyem meg és állítsam össze?
Nézzünk hierarchiát.
-stimmeljen a vázméret
-a váz azért legyen annyira jó, hogy kényelmes legyen. Szóval ne rázza ki a vesédet. Acélvázaknál ne legyen olyan, ami "dög de nyeklik".
-a kerékszettet válaszd ízlésed szerint. kivesézett, de a kényelemért válaszd az alacsonyabb felniprofilt, keresztezett fuzesmintákat, akár több húzott küllővel. "képlékenyebb" kerék függőlegesen.
-a szett álljon kézre, és ne legyen "árvagyerek". (Utóbbi kettő szerencsére csak a 8s és 9s campag első pár éve, illetve a 74 szériaszámmal kezdődő Dura Ace cuccok)
A "kézreáll" alatt értem: van, aki ki nem állhatja a campa fékváltókarokat, mások kedvelik, van, aki nem szereti a shimano fékek adagolását, mások igen, etc..
Legolcsóbb mindig egy használt bringa vétele, és ennek a "szabása" utólag. Hiába vadászgatsz össze alkatrészeket olcsón apróból, szinte kizárt, hogy olcsóbbra ki tudnád hozni, mint egy komplett bringa vásárlását. Ráadásul utóbbi azonnal használható, míg a darabokból összevásárlás akár türelemjáték és aprónézegető-játékba is átmehet (ie.: ismerek srácot, aki hónapokig építgette a sajátját, de még most sem jó minden részlet, szóval igazi dinamikusan megújuló rendszerre tett szert
)
Én vennék a helyedben egy jó állapotú használtat a méretben, ami megfelel a fő elvárásaimnak, s utána itt-ott módosítgatnék, ha szükséges.
btw, nekem eddig jó választásnak tunik mindkét kecském, egyedül az egyiknek az elejével probléma, hogy annyira pattog-merev, hogy borzadály. Végső elkeseredésemben a hülye G3as küllőzés és 31.6-os "batárkormány" duóra fogom az egészet ![]()
Ja, még valami: amit fent leírtam, egyáltalán nem biztos, csak jelenlegi "tudásommal" így látom, szerencsére a fórumon szinte csak nálam tapasztaltabbak-rutinosabbak vannak, így ha nagyon nagy hülyeséget írok le, az ki lesz javítva
Szóval, megbízhatsz az itteni közösségben (ezt megint csak így látom.. )
Vejne módosította - 2014. július 19. - 19:30
#8419
Írta 2014. július 19. - 18:48
Próbáld ki :
uh baszki ez nagyon pöpec
holnap meg is mérem magam ![]()
kezd beindulni a szekér ![]()
mit ajánlotok vegyek egyben egy használtat vagy alkatrészenként vegyem meg és állítsam össze?
#8420
Írta 2014. július 19. - 18:43
Próbáld ki :
http://www.competiti...culatorBike.jsp
tehát akkor melyik jön előbb, megnézem a hozzám tartozó méretet és ahhoz keresek vázat, vagy amikor kinézek magamnak egy bringát, a geometriája alapján eldöntöm, hogy jó e nekem abban a méretben?
esetleg a továbbfejlődésem érdekében lehet kapni könyvötleteket, hogy ne csak ilyen virtuális módon informálódjak?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





