Fő különbség a 65 és 66 szériák közt a plusz egy fokozat, és a középcsapágy (oktalink vs. HT2). A 9-es tartósabb lesz, hosszú távon olcsóbban fenntartható. A Veloce meg veloce, nem ultegra, szóval nagyon nem egy szinten van az ultegrával, jóval alá pozícionált szettről van szó. ![]()
A mirage-os moserrel nekem még az volt a problémám, hogy vízcső. No offence, de folyamatosan látni, hogy 70ezrekért hirdetnek OriaTT09 vázra Exage-zsal épített Mosereket idehaza, és valami megmagyarázhatatlan ok miatt el is viszik őket. ![]()
Pedig annyival jobb bicajok mennek el olyan árakon. Kónuszt azért említettem, mert meg lehet nézni az oldalukon a "korábbi termékeket", folyamatosan hozzák be a külföldön "kiselejtezett" bringákat, aztán néha igazi óriások is jönnek velük.
http://apro.bikemag....l-l242508.html#
ez meg érdekes. A jobbos fékváltókarra tényleg ráhúzták a V2 fékváltókar-gumit. Egy igazi mekkmester legalább lereszeli a csúcsos fejét a fékváltókar-testnek, hogy jobban fölfeküdjön a gumi. ![]()

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





