zsizsibazsa ezt még talán érdemes megvárni http://apro.bikemag....lo-l242497.html
Köszönöm a linket vittore30!
Péntekig mindenképpen várok,mert akkor fogok BP-re utazni,és onnan szombaton a célbringához kipróbálni.
Beraktam a kedvencek közé. ![]()
zsizsibazsa ezt még talán érdemes megvárni http://apro.bikemag....lo-l242497.html
Köszönöm a linket vittore30!
Péntekig mindenképpen várok,mert akkor fogok BP-re utazni,és onnan szombaton a célbringához kipróbálni.
Beraktam a kedvencek közé. ![]()
Vejne!
Én a 9-10 közötti tartosságról sokat olvastam, leginkább külföldi oldalakon,sőt tartósteszteket is bogarásztam,és majdnem mindenhol az derült ki,hogy a 10 sebis rendszerek a tartósabbak( a tesztekben csak shimano alkatrészek/rendszerek voltak). Személyes tapasztalatom még nincs,mert most szereltem össze a 10 sebis rendszert,de pár hónap múlva már tudok nyilatkozni saját véleménnyel is. Ezenkívül a ht2 is szerintem a 6600 felé billenti a dolgot.Fenntartási költségben sem vagyok biztos,hogy sokkal rosszabb...csak egy példa, rosebikes-on egy 10 sebis lánc(cn-5701) 16 euro a 9 sebis(cn-hg73) 13...9sebis hg-50 sor 19 euro, 10 sebis cs-4600 19euro. ![]()
smokk módosította - 2014. július 21. - 19:36
Fő különbség a 65 és 66 szériák közt a plusz egy fokozat, és a középcsapágy (oktalink vs. HT2). A 9-es tartósabb lesz, hosszú távon olcsóbban fenntartható. A Veloce meg veloce, nem ultegra, szóval nagyon nem egy szinten van az ultegrával, jóval alá pozícionált szettről van szó. ![]()
A mirage-os moserrel nekem még az volt a problémám, hogy vízcső. No offence, de folyamatosan látni, hogy 70ezrekért hirdetnek OriaTT09 vázra Exage-zsal épített Mosereket idehaza, és valami megmagyarázhatatlan ok miatt el is viszik őket. ![]()
Pedig annyival jobb bicajok mennek el olyan árakon. Kónuszt azért említettem, mert meg lehet nézni az oldalukon a "korábbi termékeket", folyamatosan hozzák be a külföldön "kiselejtezett" bringákat, aztán néha igazi óriások is jönnek velük.
http://apro.bikemag....l-l242508.html#
ez meg érdekes. A jobbos fékváltókarra tényleg ráhúzták a V2 fékváltókar-gumit. Egy igazi mekkmester legalább lereszeli a csúcsos fejét a fékváltókar-testnek, hogy jobban fölfeküdjön a gumi. ![]()
zsizsibazsa ezt még talán érdemes megvárni http://apro.bikemag....lo-l242497.html
3-4 év ide vagy oda,igazából az számit hogy mennyit és hogyan használták.
A két ktm nálam a nyerő,az,hogy a kettő közül melyiket,vagy esetleg egy harmadikat választod már a te döntésed lesz. az egyik ultegra 6500 ami 9 sebis, a másik az újabb ultegra 6600(pontosabban 6603) ami már 10 sebis.
A két bicaj között korban van kb 3-4év. Én lehet a tizest választanám,de nem én kezelem a kasszát nálatok
Köszönöm a választ.
Ezek szerint a 3-4 év,meg az hogy 1 sebességgel több van a gépen,40.000-et számít?(mondjuk nem tudom alunál mennyit számít ez a pár év ide vagy oda,mert az acélnál semmit)
Nem tudom hogy megéri e...
Ennyiből tudok alkudni a régebbiből (kék KTM),és plusz 40-ért hogy eladom a régi szettet is,még jobbal is felszerelhetném a gépet.
Kasszát én kezelem,de nem szeretnék a csillagos égig menni az árakkal. ![]()
Már azon is agyalok,hogy a cro-mo vázasból is lehet alkudni,és annak a szettjét lecserélni valami faszára.(csak hát az acél...)
Azt hiszem kb ennyit agyaltam az első országutimon is mielőtt vettem,de még így is nehézkes dönteni,hogy pár szakmabeli,és szakértő segít. ![]()
Valamennyit azt mondta enged,de minimálisat.
2007-es évjáratú ultegra van rajta,de nem tudta megmondani melyik széria.
Gondolom Ti jobban képben vagytok ezzel.
A két ktm nálam a nyerő,az,hogy a kettő közül melyiket,vagy esetleg egy harmadikat választod már a te döntésed lesz. az egyik ultegra 6500 ami 9 sebis, a másik az újabb ultegra 6600(pontosabban 6603) ami már 10 sebis.
A két bicaj között korban van kb 3-4év. Én lehet a tizest választanám,de nem én kezelem a kasszát nálatok ![]()
smokk módosította - 2014. július 21. - 17:20
Szerintem azért kérdezz rá,lehet enged az árból!
Valamennyit azt mondta enged,de minimálisat.
2007-es évjáratú ultegra van rajta,de nem tudta megmondani melyik széria.
Gondolom Ti jobban képben vagytok ezzel. ![]()
http://apro.bikemag....e-l241516.html#
de érdemes nézegetni Konusz bikes hirdetéseit. ( www.konuszbikes.hu ) ilyen kaliberu bringakat 120-125 körül szokott mérni, sokszor óriás méretekben.
Szétnéztem köszönöm,de a legnagyobb bringájuk is 58.
Viszont most már kezd letisztulni a kép hogy melyik is a jelenlegi esélyesek.
Az eddig is palettán lévő:
http://apro.bikemag....a-l219764.html#
Ezt mondjuk lehet megkérdezem hogy miért is 40-el drágább mint a másik,
http://apro.bikemag....00-l237497.html
Az utolsó viszont szintén campás.Erről mi a vélemény?
http://apro.bikemag....e-l241516.html#
Melyik egyébként véleményed szerint az ár/értékben a legjobb?
Köszönöm válaszod előre is.
Üdv.
Igen!Köszönöm az ajánlást,de ennyit már nem szeretnék költeni.A KTM-ből is min egy 10-est szeretnék alkudni,és már akkor is nagyon mélyen a zsebbe nyúltam.Nem versenyre készülök,meg hát a gyerekre többet szeretnék áldozni mint a bringára.
Szerintem azért kérdezz rá,lehet enged az árból!
http://apro.bikemag....e-l241516.html#
de érdemes nézegetni Konusz bikes hirdetéseit. ( www.konuszbikes.hu ) ilyen kaliberu bringakat 120-125 körül szokott mérni, sokszor óriás méretekben. ![]()
Ezt nézted?
Igen!Köszönöm az ajánlást,de ennyit már nem szeretnék költeni.A KTM-ből is min egy 10-est szeretnék alkudni,és már akkor is nagyon mélyen a zsebbe nyúltam.Nem versenyre készülök,meg hát a gyerekre többet szeretnék áldozni mint a bringára. ![]()
cca 120 és 130 közt lehet eladni szvsz. igaz, a 6500 9sebis, oktalinkes rendszer volt, 2005ig, szoval jo 9-10 éves a bicaj.
Lassan nem is veszek semmit! ![]()
"ULTEGRA 6500! (3x10-es,váltók"
Vagy nem 6500 vagy nem 10 sebis... az 9-es rendszer volt.
Most hogy mondod,megnéztem a hátsó koszorúról a képet,és valóban 9-es csak. ![]()
Nem csak a mirázsnak.
MINDEN 8s campának.
-Más kazettatest, más zárógyűrű
-más bowdenhúzású váltókar és váltó
-alig lehet ma már kapni hüdit a fékváltókarra
-a mirage eleve kb. sora szint, és a 8s érában nem volt a legpöpecebbül sikerült próbálkozása az olaszoknak. (egy 2002-2004 körüli 9s Mirage elég kellemes hatású mondjuk.)
A 6500-ös ultegra jobb. Meg pl. az a Moser,amit linkeltél, komplett bringaként ér kb. 80-at. Sok Moser vázat-bringát hirdetnek idehaza, de 90%ban az oriatt09 féle "vízcsövekből" épült "nehezéksúly".
Minden esetre ekkora méretben könnyebb lesz bringát fognod, mert kevesen keresnek ekkora vázakat
Nem lett volna bajom amúgy a 8s Mirage-os Moserrel, ha feléért hirdeti a srác. De kezeljük reálértékükön a dolgokat
Értem!
Köszönöm az indoklást.Akkor ezek szerint a cro-mo vázas bringa is ezek miatt esik ki csak?
A KTM mennyit ér ebben az állapotában ha tényleg rendben van rajta minden?(Ha már kettőből ketten a KTM mint legjobbra szavaztatok) ![]()
A Moser amúgy is 58-as vázméretű,az meg már szerintem kicsit pici lenne,ahogy a 60-as váz meg kicsit nagy volt...
"ULTEGRA 6500! (3x10-es,váltók"
Vagy nem 6500 vagy nem 10 sebis... az 9-es rendszer volt.
Nekem a ezek közül a ktm szimpatikus
a corratec-ben lecserélném a sora váltást,de amúgy az sem rossz!
andersen módosította - 2014. július 21. - 09:33
Nem vagyok igazán szakértője a dolognak...Arra gondolsz,hogy a 8-as rendszere a mirázsnak egyedi,és nehézkes a javítás?Vagy a későbbi tuning nehezen lenne megoldható a bringán?
Nem csak a mirázsnak.
MINDEN 8s campának.
-Más kazettatest, más zárógyűrű
-más bowdenhúzású váltókar és váltó
-alig lehet ma már kapni hüdit a fékváltókarra
-a mirage eleve kb. sora szint, és a 8s érában nem volt a legpöpecebbül sikerült próbálkozása az olaszoknak. (egy 2002-2004 körüli 9s Mirage elég kellemes hatású mondjuk.)
A 6500-ös ultegra jobb. Meg pl. az a Moser,amit linkeltél, komplett bringaként ér kb. 80-at. Sok Moser vázat-bringát hirdetnek idehaza, de 90%ban az oriatt09 féle "vízcsövekből" épült "nehezéksúly".
Minden esetre ekkora méretben könnyebb lesz bringát fognod, mert kevesen keresnek ekkora vázakat
Nem lett volna bajom amúgy a 8s Mirage-os Moserrel, ha feléért hirdeti a srác. De kezeljük reálértékükön a dolgokat ![]()
nem a campával van gond. "lonely orphan eight spd campag" , az kissé más tészta... föleg mirázsbol, ami egy kulon kategoria, negativ rrtelemben
Nem vagyok igazán szakértője a dolognak...Arra gondolsz,hogy a 8-as rendszere a mirázsnak egyedi,és nehézkes a javítás?Vagy a későbbi tuning nehezen lenne megoldható a bringán?