Kipróbáltam a duplán bandázsolt kormánnyal közlekedést. Nem igazán jött be, valószínűleg ugyanazért, amiért a túl puha nyergeket is kerüljük.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#8461
Írta 2014. július 14. - 21:24
#8462
Írta 2014. július 14. - 14:23
Beszélgettem velük,tehát ugyanaz mint a tavalyi racing 7,csak jóval olcsóbban,mivel ezek gyári bicajokról OEM kerekek. Tehát valószínű egyenlőre maradok ennél a racing sport szettnél,aztán a későbbiekben inkább felsőbb kategóriában nézelődök fulcrum 5 től felfelé..
remek vétel akkor annyiért. Sokszor morfondírozok amúgy, hogy a külföldi webshopokban miért olyan drága a Campag-Fulcrum kínálat, mert itthon azért az utóbbi hajtókarjai-kerékszettjei, illetve Campag szettjei-kerekei sokszor jobb árakon mennek, mint külföldiában. De ez így van jól, egyszer örüljön már a magyar is.
Közben persze bánkódom, mert olyan gyönyörű San Marco Rolls nyerget hirdetnek debrecenben, hogy ihaj, hat db mátyiért. Szép aranyos színű sínnel, fekete bőr.. ![]()
#8463
Írta 2014. július 14. - 13:58
Szerintem ez a régebbi, még 2:1 -es 20/24 küllős hetes fulcrum,csak átmatricázva. igazad van,megéri ennyiért,viszont az a fránya g3 küllőzés csábít
Beszélgettem velük,tehát ugyanaz mint a tavalyi racing 7,csak jóval olcsóbban,mivel ezek gyári bicajokról OEM kerekek. Tehát valószínű egyenlőre maradok ennél a racing sport szettnél,aztán a későbbiekben inkább felsőbb kategóriában nézelődök fulcrum 5 től felfelé..
- Vejne kedveli ezt
#8464
Írta 2014. július 13. - 14:11
A mostani Giro sisakom valamiért vonzza a darazsakat. Nincs / nem volt hozzá bogárháló. Lehet ilyet külön vásárolni? Installálható az bármilyen sisakhoz?
#8465
Írta 2014. július 13. - 14:10
Érdeklődj a Racing sportról szerintem. Hátha valami "kevert darab", bár szerintem R7-tel lehet egy szinten, akkor meg bőven megéri. Pár bringa gyári kereke is amúgy, valami Sorás Moserben meg Wilierben találkoztam már vele.
Szerintem ez a régebbi, még 2:1 -es 20/24 küllős hetes fulcrum,csak átmatricázva. igazad van,megéri ennyiért,viszont az a fránya g3 küllőzés csábít ![]()
#8466
Írta 2014. július 13. - 13:49
utánajárva kicsit a dolgoknak ezek maradtak:
Campa Khamsin G3 asymmetric,vagy esetleg a tavalyi G3, pénzbe kb ugyanannyiba jönne ki a kettő, 45000ft
Fulcrum racing 7 2014,ez is kb 45.
miche race 707, 45
és olcsóból a tutti által ajánlott fulcrum racing sport ami kb 33.
nehéz a döntés ..
Érdeklődj a Racing sportról szerintem. Hátha valami "kevert darab", bár szerintem R7-tel lehet egy szinten, akkor meg bőven megéri. Pár bringa gyári kereke is amúgy, valami Sorás Moserben meg Wilierben találkoztam már vele.
- smokk kedveli ezt
#8467
Írta 2014. július 13. - 12:49
utánajárva kicsit a dolgoknak ezek maradtak:
Campa Khamsin G3 asymmetric,vagy esetleg a tavalyi G3, pénzbe kb ugyanannyiba jönne ki a kettő, 45000ft
Fulcrum racing 7 2014,ez is kb 45.
miche race 707, 45
és olcsóból a tutti által ajánlott fulcrum racing sport ami kb 33.
nehéz a döntés .. ![]()
- Vejne kedveli ezt
#8468
Írta 2014. július 12. - 21:55
#8469
Írta 2014. július 12. - 21:26
Mondjátok, van Budapesten olyan bolt, ahol ki is lehet próbálni vásárlási kötelezettség nélkül egy relative komolyabb outit? Jó 15-20 éve azért vettem MTB-t (akkor egy Cheyenne-t), mert féltem, hogy az outi nem bírná el a 110-115 kilómat. Négy éve, mikor bringát kerestem, volt olyan lehetőség valamelyik, Budapesttől nem túl távoli üzletben, hogy némi letéti összeg otthagyását követően el lehetett menni egy körre a kifejezetten e célra szánt bringákkal - ezért merem megkérdezni, bármekkora hülyeségnek tűnik az ötlet.
Ma már a derekam miatt nem tudnék hosszú távon ilyet használni, de...
pl merida tesztprogram---bikefun.hu
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8470
Írta 2014. július 12. - 19:59
Mondjátok, van Budapesten olyan bolt, ahol ki is lehet próbálni vásárlási kötelezettség nélkül egy relative komolyabb outit? Jó 15-20 éve azért vettem MTB-t (akkor egy Cheyenne-t), mert féltem, hogy az outi nem bírná el a 110-115 kilómat. Négy éve, mikor bringát kerestem, volt olyan lehetőség valamelyik, Budapesttől nem túl távoli üzletben, hogy némi letéti összeg otthagyását követően el lehetett menni egy körre a kifejezetten e célra szánt bringákkal - ezért merem megkérdezni, bármekkora hülyeségnek tűnik az ötlet.
Ma már a derekam miatt nem tudnék hosszú távon ilyet használni, de...
Jó ötlet. de csak mm pontos nyereg, stucni és egyéb beállításokkal érdemes
#8471
Írta 2014. július 12. - 19:40
#8472
Írta 2014. július 12. - 18:31
2013as Mavic Aksium-om van, tavaly ezzel nyomtam végig a Super Randonneur sorozatot, a 3-4-600km-en nyeregcső-csomagtartó táskával, megpakolva, sosem kellett centírozni.
Az szép teljesítmény. Haver használtan vette a sajátját, én is csodálkoztam, hogy mennyire problémái voltak vele, mert arra számolt ő is, hogy kb. sosem kell majd hozzányúlni. Nem ez lett. >teszem hozzá, legalább eredeti állapotában vette a kereket, mert egy másik ismerősöm volt olyan szerencsétlen, hogy vett egy racing7-es hátsó kereket, amiben 3 küllőt cserélt az előző gazdája, de gány módon egyrészt fekete küllők helyett ezüsttel pótolt, másrészt a küllőhosszt is el...tolta, és nem lehetett normálisan centrírozni a kereket.. nagyon profi megoldás-.. -.-' )
Amúgy nem vagyok meglepve, hogy a campag "kukázta" a G3 küllőzést az első keréken. Nem tudom, hogy normális-e, ha pattogósnak érzem a bicaj elejét, igaz, az összehasonlítási alap meg a másik véglet (3kereszt, sok küllő, acélváz-villa). De nem tartom kényelmesnek a 3G küllőzést elöl.
Donciccio által linkelt váz nagyon szép, de a Lótuszból (Loto) miért kell Lottót csinálni?
>főleg, hogy néhány évjáraton végig ki van írva a "fior di loto", és a feliratban is el van rejtve egy virág, nem tudom, ki gondolhat a lottóra a név után..)
Egyébként a hátsó váltó rugófeszességét állító csavar lazításának van valami hátránya, azon kívül, hogy "ficánkolhat" kicsit a váltókanál, és nagyobb eséllyel sóz oda a lánc a láncvillának? Mert kilazítva annyival szebb-jobb-könnyedebb a váltásérzés, hogy eszembe nem jutna visszaállítani a maximális feszítést..
Vejne módosította - 2014. július 12. - 18:33
#8473
Írta 2014. július 12. - 15:31
ez mintha olyan lenne mint a régi 7-es.
ez mintha olyan lenne mint a régi 7-es.
Én is ezt gyanítom,egyébként küllőszámra/elosztásra és súlyra is az.. Ahogy nézem ezt rakják sok gyári bringára alapból,pl merida scultura comp,vagy bianchi néhány modelljére,de láttam más bicón is. Valószínűleg ezért van átnevezve,és ezért nincs a fulcrum weboldalán. Gondolom tuttibringájéknál is úgy van,hogy valaki nem az alap kerékszettel rendelte a bicóját...
#8474
Írta 2014. július 12. - 13:24
http://apro.bikemag....az-l240949.html méretben jó lenne nekem. ![]()
- Vejne kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8475
Írta 2014. július 12. - 12:53
. Szigorúan küllőszámból kiindulva: egy haverom vásárolt Axxiumot a Mavictól, és hetente kellett vinnie centríroztatni. Az sem vicces.
2013as Mavic Aksium-om van, tavaly ezzel nyomtam végig a Super Randonneur sorozatot, a 3-4-600km-en nyeregcső-csomagtartó táskával, megpakolva, sosem kellett centírozni.
- Vejne kedveli ezt
#8476
Írta 2014. július 11. - 20:59
Beszéltem velük,álítólag mindegy,hogy 18/24 vagy 20/27 küllő ehhez a súlyhoz még. viszont ajánlottak egy ilyet ,hogy fulcrum racing sport,erről hallottatok?nincs fenn az oldalon,de igen jó áron van.
ez mintha olyan lenne mint a régi 7-es.
- smokk kedveli ezt
#8477
Írta 2014. július 11. - 16:02
Erről szvsz jó ötlet lenne megkérdezni akár őket is. persze akár azt is, hogy 40-45 körül mit tudnának még ajánlani, mert sokszor van, hogy bontott kincsek vannak elrejtve.
Nekem 2010-es Khamszín van, szerintem lazán bevállalnék velük akár egy weight vestes tekerést is a macskaköves utakon.. Legalább kevéssé pattognék el.
A régi évjáratú khamszinok eléggé strapabíró hírnévnek örvendnek idehaza és keleti szomszédainknál is, ellenben az újakról még kevés a feedback. Szigorúan küllőszámból kiindulva: egy haverom vásárolt Axxiumot a Mavictól, és hetente kellett vinnie centríroztatni. Az sem vicces.
Legjobb (jajj, én is mindig romantikázok) persze ilyen felhasználásra a 32-32 3X3X DB-DB küllők valami strapabíró felnin és kb. Ultegra szintű aggyal.. <3
Beszéltem velük,álítólag mindegy,hogy 18/24 vagy 20/27 küllő ehhez a súlyhoz még. viszont ajánlottak egy ilyet ,hogy fulcrum racing sport,erről hallottatok?nincs fenn az oldalon,de igen jó áron van.
smokk módosította - 2014. július 11. - 16:02
#8478
Írta 2014. július 11. - 13:13
elnézést..18/24 küllő,de tasláltam tavalyit is 20/27 küllő párosítással. kérdés melyik lenne jobb...
Erről szvsz jó ötlet lenne megkérdezni akár őket is. persze akár azt is, hogy 40-45 körül mit tudnának még ajánlani, mert sokszor van, hogy bontott kincsek vannak elrejtve.
Nekem 2010-es Khamszín van, szerintem lazán bevállalnék velük akár egy weight vestes tekerést is a macskaköves utakon.. Legalább kevéssé pattognék el.
A régi évjáratú khamszinok eléggé strapabíró hírnévnek örvendnek idehaza és keleti szomszédainknál is, ellenben az újakról még kevés a feedback. Szigorúan küllőszámból kiindulva: egy haverom vásárolt Axxiumot a Mavictól, és hetente kellett vinnie centríroztatni. Az sem vicces.
Legjobb (jajj, én is mindig romantikázok) persze ilyen felhasználásra a 32-32 3X3X DB-DB küllők valami strapabíró felnin és kb. Ultegra szintű aggyal.. <3
#8479
Írta 2014. július 11. - 12:03
Nem kevés ez a 18/20 küllő az én 85 kilómhoz? a régebbi khamsin 20/27 küllős az már jó lenne,de azt nem találok sehol..
elnézést..18/24 küllő,de tasláltam tavalyit is 20/27 küllő párosítással. kérdés melyik lenne jobb...
#8480
Írta 2014. július 11. - 10:28
De gondolom abból nincs shimano rotoros,vagy tévedek?
update: Most látom,hogy van shimano rotorral..
Nem kevés ez a 18/20 küllő az én 85 kilómhoz? a régebbi khamsin 20/27 küllős az már jó lenne,de azt nem találok sehol..

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





