Itt egy üveg borral olcsóbb http://webbicikli.hu..._CENTAUR_C-GREY :-)
Szerinted a négyszög kompatibilis az én mostani tengelyemmel melyen egy Ofmega tányér van? Más. Saját gépről lehet fényképet feltenni? Ha igen, hogyan?
Georgio
Itt egy üveg borral olcsóbb http://webbicikli.hu..._CENTAUR_C-GREY :-)
Szerinted a négyszög kompatibilis az én mostani tengelyemmel melyen egy Ofmega tányér van? Más. Saját gépről lehet fényképet feltenni? Ha igen, hogyan?
Georgio
Georgio
Sziasztok!
16 év hibernálás után felélesztettem országúti bringámat. Azért fordulok hozzátok, mert ki szeretném cserélni a hajtóművet. Azt nem értem, hogy miért lényeges az, hogy hány sebességes a gép? Egy Campa Centaurt néztem ki, azt írják, hogy 2x10s, nekem most 2x8s van. Kérdésem az, hogy feltudom-e rakni a gépemre? (Lényeg, hogy szögletes tengelyre való legyen.)
Georgio
16 az nem sok. Ripley 57-et tipródott az űrben :-)
Campagnolo a középrész? 4szög tengelyes Centaur hajtóművet néztél ki?
Sziasztok!
16 év hibernálás után felélesztettem országúti bringámat. Azért fordulok hozzátok, mert ki szeretném cserélni a hajtóművet. Azt nem értem, hogy miért lényeges az, hogy hány sebességes a gép? Egy Campa Centaurt néztem ki, azt írják, hogy 2x10s, nekem most 2x8s van. Kérdésem az, hogy feltudom-e rakni a gépemre? (Lényeg, hogy szögletes tengelyre való legyen.)
Georgio
Georgio
http://www.raggidist...p/libreria.html néhány katalógus,ha érdekel vlkit.
néhány bringa: http://www.raggidist...biciclette.html
repülő csészealj kerekek: http://www.raggidist...tory-store.html
de a legjobb ez: 
80-as évek. hiába.
donciccio módosította - 2014. augusztus 04. - 09:47
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Jó ötlet, de hol lehet 1500 forintért fogaskereket venni? Ez mondjuk majd az őszi projekt lesz, egy hátsó kereket is kell szereznem, Sunrace alsócsöves váltókarokat, meg drukkolni, hogy vigye a mostani hátsó váltó a 9 fokozatot. De ha nem, akkor azt is valahonnan.
passz, én speciel besétáltam az LBS-be, mondtam, mi kéne, ők megkérdezték a forgalmazót, aki 1500ft-os darabárat mondott a külön lánckerékre..
A BBB sorok amúgy jónak tűnnek. A nyolcas soraikról érdemes tudni, hogy 5mm-re vannak hézagolva, ami miatt imádnám, ha shimano rotoros kerékszettem lenne
A Miche sorokat nézted még? Egyesével kaphatsz lánckereket, meg a hézagolókat is cserélgetheted, ha úgy szeretnéd. Ráadásul nem rosszak azok sem (legalábbis a 10s campag soraik vannak olyan jók, mint a közép-árfekvésű campag sorok..)
Kísértésbe esni és megszeretni valamit látás után nagyon szép dolog.
http://www.retrobike...=299518&start=0
Azonban. Hiába hallani csak jókat a vázról, ha mégis több, mint 10 éves, és van benne nyolc szezon aktív használat. Az alumínium meg sajnos kevésbé tartós, mint a kompozitok vagy az acél.. Gondolom, nem érdemes megpróbálni, hogy mennyire fáradt meg az anyag, így is tele van a hazai apró a fejcsőnél-nyeregvázcsőnél vagy középcsapágyháznál repedt-javított aluvázakkal.
(bár azok főleg meridiánok)
Van aki csinalt, az indexes orszagutis topicban meg kepek is voltak rola.
Elsore nem lesz szep es konnyu sem. Es persze merev, kenyelmes sem, valoszinuleg.
Szvsz nem kerekparvazzal kell kezdeni a karbonos munkakat...
esetleg belinkelnétek? ![]()
Kísértésbe esni és megszeretni valamit látás után nagyon szép dolog.
http://www.retrobike...=299518&start=0
Azonban. Hiába hallani csak jókat a vázról, ha mégis több, mint 10 éves, és van benne nyolc szezon aktív használat. Az alumínium meg sajnos kevésbé tartós, mint a kompozitok vagy az acél.. Gondolom, nem érdemes megpróbálni, hogy mennyire fáradt meg az anyag, így is tele van a hazai apró a fejcsőnél-nyeregvázcsőnél vagy középcsapágyháznál repedt-javított aluvázakkal.
(bár azok főleg meridiánok)
Van aki csinalt, az indexes orszagutis topicban meg kepek is voltak rola.
Elsore nem lesz szep es konnyu sem. Es persze merev, kenyelmes sem, valoszinuleg.
Szvsz nem kerekparvazzal kell kezdeni a karbonos munkakat...
Azt hiszem, én is írtam az illetőnek, sárvédő-krabonbarkács ügyben ![]()
bár a héten ma mentem először sárvédő nélkül, ma volt először száraz idő <3
A BBB sorok amúgy jónak tűnnek. A nyolcas soraikról érdemes tudni, hogy 5mm-re vannak hézagolva, ami miatt imádnám, ha shimano rotoros kerékszettem lenne ![]()
A Miche sorokat nézted még? Egyesével kaphatsz lánckereket, meg a hézagolókat is cserélgetheted, ha úgy szeretnéd. Ráadásul nem rosszak azok sem (legalábbis a 10s campag soraik vannak olyan jók, mint a közép-árfekvésű campag sorok..)
Vejne módosította - 2014. augusztus 01. - 18:29
Van aki csinalt, az indexes orszagutis topicban meg kepek is voltak rola.
Elsore nem lesz szep es konnyu sem. Es persze merev, kenyelmes sem, valoszinuleg.
Szvsz nem kerekparvazzal kell kezdeni a karbonos munkakat...
én sem úgy értettem hogy kapásból azzal kezdeném, hanem hogy majd a későbiekben csinálnék egyet ![]()
Ma éjszakai-délelőtti agymenésem ![]()
Mi lenne ha házilag készítenék szénszálból vázat? Szerintetek kivitelezhető lenne? Természetesen nem törekednék egy specialized minőségre, csak egyáltalán kivitelezhető lenne-e. Sokat foglalkoztam régebben makettezéssel, illetve van kerámikus végzettségem is, szóval a mintát meg tudnám csinálni könnyedén. Szerintetek van realitása?
Köszi ![]()
Üdv!
Venni szeretnék egy országútit. Az előzőt nem nevezném annak, szép halált is halt..
Keretem 200 ezer HUF körül lenne. Évi 2000-3000 km-t tekernék Alföldön.
A váz szekcióban írtam, h lehet építenék egyet http://forum.bikemag...sere/?p=1202791
Alternatívák esetleg?
Köszönöm szépen!
En akkor se.
Foleg a 19-18-17 Na jo, kicsit tulzok, de tenyleg alig lehet megerezni, ezert is zsenilias.
Köhhm, a gyengék megérzik
Viccen túl, sokkal használhatóbb sort kapok ezzel a megoldással.
Ráadásul, mikor megtudtam, hogy csak 1500 ft egy lánckerék külön, beindult a fantáziám. Úgymond, egy vonatjegy árából kapok egy új variációs lehetőséget.
A 13-as. Csak akkor veszem észre a lánckerekek közti lépéskülönbségeket, ha pörgetek.
En akkor se.
Foleg a 19-18-17 Na jo, kicsit tulzok, de tenyleg alig lehet megerezni, ezert is zsenilias.
Nekem az alul elhelyezett hátsó fék tűnt fel. Elég veszélyes helyen van koszolódás szempontjából. Azzal, hogy ráadásul a fordított elhelyezés miatt a fék mechanikája van a forgásirányban, rontottak a helyzeten. Volt ilyenem, elkoszolódott, konkrétan berohadt a fék a rengeteg szennyeződéstől, amit folyamatosan rávert a kerék, a végén már alig lehetett mozgatni.
Én ezért tettem arra a kis darabra egy 30 centis sárhányó darabot levágva. Elegem lett attól, h a hátsó kerék az első váltóba hordja be a szemetet. Igaz, én mániákusan tisztán tartom a bicajt. ![]()
Ez jó vételnek tünik! Ennyiért csak Tiagrásat kapni másból.
http://www.decathlon...id_8290145.html
Na milyen?
Nekem az alul elhelyezett hátsó fék tűnt fel. Elég veszélyes helyen van koszolódás szempontjából. Azzal, hogy ráadásul a fordított elhelyezés miatt a fék mechanikája van a forgásirányban, rontottak a helyzeten. Volt ilyenem, elkoszolódott, konkrétan berohadt a fék a rengeteg szennyeződéstől, amit folyamatosan rávert a kerék, a végén már alig lehetett mozgatni.