Nem tudom mit lehet kezdeni ezekkel a sérülésekkel,miután nekiálltam alaposan átnézni "nagyítóval" a gépet,ezt a pár hibát találtam.
A fékkarral gondolom mivel karbon,nem sok mindent lehet kezdeni,ha csak nem lennék profi epoxi gyantás szakember. 
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Viszont a vázzal a hátsó fék felfogatásánál lehet valamit kezdeni?(le van pattanva a festék)
Nem fog megindulni?Tudom hogy alu,de ne rakjak rá kis lakkot?Vagy zománc festéket?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Az alátétet viszont gondolom elég olcsón lehet cserélni. 
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Amúgy elég jól egyben van a szerkezet.A bovdenház kicsit kidörzsölte az idő folyamán a vázat,de gondolom ez ellen sokat nem lehet tenni...
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Nem lesz gond! se a festéssel, ha látnád az én első papucsomat.. Ugyanilyen, na. A karbon Campag váltókarokról szeret a lakk leválni, szóval nem foglalkoznék vele.
Vázat meg nem tart semeddig sem védeni:
http://tuttibringa.h...abelvedo-detail
Igaz, nekem akkora mázlim volt, hogy FB-n írtam, hogy keresek ilyen gumibogyót bowdenház köré, 5 perc múlva kaptam a fülest egy sráctól, hogy neki van, s ingyen ideadja. NB: általában ő is sokmindent keres, s MINDIG ingyen, szóval egy következetes gavallér. Ingyen akar, DE ingyen ad is ^^
Gyönyörű kerékpár.
Ha nem Wheeler lett volna a neve, tuti elviszik nagyon hamar. Az Athena azért nem az olcsóbb szettek közül származik, s ha még UltraTorque, UltraShift is mellé, akkor Tied az isten lába.
Távolról nem látom, de ez ugye tényleg UT hajtókar?
amúgy egy tipp: menj el a legközelebbi százszorszép nevű boltba "százikába", és vegyél piros vagy fekete szigszalagból 1 tekercset. Kinek az ötlete volt a bandázst kék szalaggal lezárni?
Nem vitorlásverseny ez, az ürdüngbe is!
Vejne módosította - 2014. július 29. - 14:37