>alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.
Mert regen minden jobb volt? Oke, ez '82, de hirtelen mindig ez ugrik be, ha alkatresztoresrol van szo.
>alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.
Mert regen minden jobb volt? Oke, ez '82, de hirtelen mindig ez ugrik be, ha alkatresztoresrol van szo.
Lemond a z csapatban carbonnal ment. libegő bovden már nem volt(bár én még 92-ben is azzal mentem) na meg klipszes pedál sem.
igen. neki pl karbon váza volt. meg az a hülye scott kormánya.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
libegő bovden már nem volt,vagy csak nem láttam. alu váz nem nagyon volt akkoriban. max az alan volt amit használtak,de az nem volt a mezőnyben. pl az a csapat,amelyik look-al versenyzett,az karbon volt. inkább acéllal mentek. néhány csapatnak volt csak karbon váza. ez jó minőségű,élvezhető. majd még megpróbálok letölteni néhányat.
Lemond a z csapatban carbonnal ment. libegő bovden már nem volt(bár én még 92-ben is azzal mentem) na meg klipszes pedál sem.
én ezeket youtuben néztem de katasztrófa a képminőség. ok, nem vártam HD élményt, de elég gagyisztán. 91-ben még nyomatta valaki libegő fékbowdennel? anno volt pár rettenet séró is, bár Migu speciel szolíd, visszafogott hajzattal nyomult :-) gondolom vegyesek voltak az acél és aluvázak: alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.
libegő bovden már nem volt,vagy csak nem láttam. alu váz nem nagyon volt akkoriban. max az alan volt amit használtak,de az nem volt a mezőnyben. pl az a csapat,amelyik look-al versenyzett,az karbon volt. inkább acéllal mentek. néhány csapatnak volt csak karbon váza. ez jó minőségű,élvezhető. majd még megpróbálok letölteni néhányat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
én ezeket youtuben néztem de katasztrófa a képminőség. ok, nem vártam HD élményt, de elég gagyisztán. 91-ben még nyomatta valaki libegő fékbowdennel? anno volt pár rettenet séró is, bár Migu speciel szolíd, visszafogott hajzattal nyomult :-) gondolom vegyesek voltak az acél és aluvázak: alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.
a lényeg lemaradt,sisak híján könyebb volt felismerni a versenyzőket
igen. ez is igaz. volt egy két kemény héjú sisak,azok nagyon hasonlítottak a maiakra. főleg a bell-re. meg a klasszik bőr sisakok is nagyon ott voltak a szeren.
akkor volt a legjobb védőfelszerelés,amikor a zsebükben vitték.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
leszedtem ma egy régi tour de france összefoglalót. az 1991-es versenyről szólt. ez volt Indurain első győzelme. nagyon jó volt végignézni,mert ezt még nem láttam a tv-ben.
több dolog is érdekes volt. egyrészt a technika,másrészt a taktika. meg a hegyeken a pedálfordulatuk is kevesebb volt,mint mostanában. a sprint befutóknál nem voltak felvezető "vonatok". a rádiók hiánya miatt időnként elég kaotikus volt egy-egy szakasz. ezt jó értelemben mondanám. ami engem egy kicsit jobban érdekelt,az a technika. időnként megállítottam,kinagyítottam a filmet. gugliztam is egy picit. nagyon érdekes volt látni,h 4 db alkatrész gyártó termékeit használták. volt a shimano,campa,mavic,suntour. ebben az évben még csak a shimanonak volt fékváltókarja,meg két forgáspontos fékje. ami nekem érdekes volt,h nem mindig használták. pl.: Bugno,és Fignon nem nagyon favorizálta. csak egy-egy szakaszon láttam,de a hegyeken már nem nagyon használták. a fékek is érdekesek voltak. azzal is az volt,h az egy forgáspontosakkal mentek sokan. ált. a shimanot használó csapatoknál volt ez. gondolom a tömeg csökkentés volt a cél vele. a verseny útvonala is tök másként volt összeállítva. volt prológ (5,4 km),TTT (36,5 km),és két egyenkénti. 73,és 57 km-esek. szóval elég sok időfutam volt.
szóval nekem nagyon bejött.
innen töltöttem: cyclingtorrents.nl
a lényeg lemaradt,sisak híján könyebb volt felismerni a versenyzőket
leszedtem ma egy régi tour de france összefoglalót. az 1991-es versenyről szólt. ez volt Indurain első győzelme. nagyon jó volt végignézni,mert ezt még nem láttam a tv-ben.
több dolog is érdekes volt. egyrészt a technika,másrészt a taktika. meg a hegyeken a pedálfordulatuk is kevesebb volt,mint mostanában. a sprint befutóknál nem voltak felvezető "vonatok". a rádiók hiánya miatt időnként elég kaotikus volt egy-egy szakasz. ezt jó értelemben mondanám. ami engem egy kicsit jobban érdekelt,az a technika. időnként megállítottam,kinagyítottam a filmet. gugliztam is egy picit. nagyon érdekes volt látni,h 4 db alkatrész gyártó termékeit használták. volt a shimano,campa,mavic,suntour. ebben az évben még csak a shimanonak volt fékváltókarja,meg két forgáspontos fékje. ami nekem érdekes volt,h nem mindig használták. pl.: Bugno,és Fignon nem nagyon favorizálta. csak egy-egy szakaszon láttam,de a hegyeken már nem nagyon használták. a fékek is érdekesek voltak. azzal is az volt,h az egy forgáspontosakkal mentek sokan. ált. a shimanot használó csapatoknál volt ez. gondolom a tömeg csökkentés volt a cél vele. a verseny útvonala is tök másként volt összeállítva. volt prológ (5,4 km),TTT (36,5 km),és két egyenkénti. 73,és 57 km-esek. szóval elég sok időfutam volt.
szóval nekem nagyon bejött.
innen töltöttem: cyclingtorrents.nl
donciccio módosította - 2014. augusztus 10. - 18:31
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Tönkre ment a 9-es Gs Tiagra hátsó váltóm. Mivel nem mai gyerek sajnos újonnan nem találtam cseredarabot, söt a 9-es váltók szinte el is tűntek, 105-öt, ultegrát árlistába felejtve sem láttam. Az új 9-es Sora viszont nagyon baráti árban van, kinézetre tiszta régi Tiagra, csak kár hogy fekete... Ötletet, javaslatot, elfekvő készletről tippet szívesen fogadok.
Gondolom a 10-es váltókkal játszani kell, hogy rendesen menjen a váltás, bár van ahol kifejezetten írják, hogy plö 5600-as 105-ös 9/10 kompatibilis. Angol fórumon ugyanerről azt írják nem ok a 9essel.
Megy a 10-es váltókkal is.
A sebesség mindent megold.
Tönkre ment a 9-es Gs Tiagra hátsó váltóm. Mivel nem mai gyerek sajnos újonnan nem találtam cseredarabot, söt a 9-es váltók szinte el is tűntek, 105-öt, ultegrát árlistába felejtve sem láttam. Az új 9-es Sora viszont nagyon baráti árban van, kinézetre tiszta régi Tiagra, csak kár hogy fekete... Ötletet, javaslatot, elfekvő készletről tippet szívesen fogadok.
Gondolom a 10-es váltókkal játszani kell, hogy rendesen menjen a váltás, bár van ahol kifejezetten írják, hogy plö 5600-as 105-ös 9/10 kompatibilis. Angol fórumon ugyanerről azt írják nem ok a 9essel.
Valami gond a Sunrace-szel?
egyébként nekik van 4400-es tiagra:
http://fanaticbike.h...4400-hatsovalto
de szerintem máshol még elfekvő 45-ös tiagrát is találsz. Vagy 34-es sorát. 9-es mind.
az egy jó váz volt. bár elég régi.
lehet hogy csak replika volt,árultak ilyeneket austriában az intersportban is "pár száz schillingért"
Még jó, hogy te nem estél el benne... Te tényleg, mégis hova rakta ő a kereket?
98-as pantani(mercatone uno,zöld- sárga) festése volt.
az egy jó váz volt. bár elég régi.
donciccio módosította - 2014. augusztus 09. - 14:26
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
mennyire volt ős a váz? nem volt vlmi cső szett írva rá?
98-as pantani(mercatone uno,zöld- sárga) festése volt.
egy 8s zonda kerékszettel-mirage szettel szerelt ős-aluvázas kromóvillás bianchi volt 85ezerért. Egyforgáspontos fékek, muanyag fékváltókarok, és a legendásan jó alkatrészutánpótlással bíró 96 körüli Zonda aero kerékszett kőnehéz felnikkel és kardküllőkkel
szerintem 85ért jobb bicajokat is szoktak hirdetni.
mennyire volt ős a váz? nem volt vlmi cső szett írva rá?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
eltűnt a hirdetés.
egy 8s zonda kerékszettel-mirage szettel szerelt ős-aluvázas kromóvillás bianchi volt 85ezerért. Egyforgáspontos fékek, muanyag fékváltókarok, és a legendásan jó alkatrészutánpótlással bíró 96 körüli Zonda aero kerékszett kőnehéz felnikkel és kardküllőkkel
szerintem 85ért jobb bicajokat is szoktak hirdetni.
Priviben kaptam, de muszáj vagyok bemásolni, mert tanulságos!
"
http://apro.bikemag....l245548.html# "
szóval: az ár:
85ért sokkal jobb gépet is lehet venni. Ld. MJani nemrég el is adott egyet, olcsóbban, cromor columbus váz-pezsgő105 szett, kiváló kerékszett. Zeke szintén, tavaly, Razesa-cromor-tricolorultegra, hasonló áron.
Ezt a gépet mg fogják ennyiért venni, mert "BianchiCampaZondaAlu"
De!
- A zonda 8s kerékszett anno a campy belépője volt. Ráadásul "árva", alkatrészellátottság nulla, rotort 9-esből nem fogsz találni hozzá. Küllők problémásak, felni problmás. Szép, de nem ér használati értékre sokat.-A mirage rossz. A váltókar muanyag. Fékezéskor a fékkar érezhetően hajlik, gyengiti a fékhatást, a váltókar váltáskor szintén érdekes "plasztik feelinget" nyujt, igazán tonkreteve a váltás-fékezés érzetét. TUdom, mert mentem sokat azzal a karral..
-A mirage gyengébb, mint a Pezsgő, a tricolortól meg jóval.
-A mirage hajtókar-középrész majd' egy kiló, elég hitvány lánctányérokkal, csapnivaló felületkezeléssel (nagyon ronda tud ám lenni..) A tricolor hajtástól klasszisokkal rosszabb.
-A mirage egyforgáspontos fékek ereje... Előcselogatáshoz kell az ujjakat tornáztatni ám. Ha nem akarsz ínhüvelyygulladást, ne erőltesd
-Ezek a régi aluvázak se nem kényelmesek, s néha szeretnek fejcsőnél repedni. Meg nyeregvázcsőnél vagy középcsapágyháznál. Nem tartom jó vételnek.
-A zonda kerékszett valoszinuleg szintén nem a kényelmesebb fajtából származik. Plusz, az emlitett "noname" kerékszett gyakran tricolor agyak-Open4CD felnik párosábol áll. Utóbbi szinte örök életu lenne, ha a felnit nem fékezné el az ember..
Összességében: nem jó vétel a kerékpár. 85 az eszmei értéke, használati értéke kevesebb. És, ahogy mondtam, ennyiért jobbat is lehet találni sokszor. Ne hagyja magát az ember behuzatni a csőbe a "buzzwordkollekcióval", hiába bianchi, hiába campag, hiába zonda.. De ez igy nem lesz jo vetel.
eltűnt a hirdetés.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A