Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#8141
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

>alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.

 

Mert regen minden jobb volt? :)   Oke, ez '82, de hirtelen mindig ez ugrik be, ha alkatresztoresrol van szo.

BloisChaville1982Fignon.jpg


  • SokadikX és Vejne kedveli ezt

#8142
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Lemond a z csapatban carbonnal ment. libegő bovden már nem volt(bár én még 92-ben is azzal mentem) na meg klipszes pedál sem.

igen. neki pl karbon váza volt. meg az a hülye scott kormánya. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8143
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

libegő bovden már nem volt,vagy csak nem láttam. alu váz nem nagyon volt akkoriban. max az alan volt amit használtak,de az nem volt a mezőnyben. pl az a csapat,amelyik look-al versenyzett,az karbon volt. inkább acéllal mentek. néhány csapatnak volt csak karbon váza. ez jó minőségű,élvezhető. majd még megpróbálok letölteni néhányat. 

Lemond a z csapatban carbonnal ment. libegő bovden már nem volt(bár én még 92-ben is azzal mentem) na meg klipszes pedál sem.



#8144
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

én ezeket youtuben néztem de katasztrófa a képminőség. ok, nem vártam HD élményt, de elég gagyisztán. 91-ben még nyomatta valaki libegő fékbowdennel? anno volt pár rettenet séró is, bár Migu speciel szolíd, visszafogott hajzattal nyomult :-) gondolom vegyesek voltak az acél és aluvázak: alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.

libegő bovden már nem volt,vagy csak nem láttam. alu váz nem nagyon volt akkoriban. max az alan volt amit használtak,de az nem volt a mezőnyben. pl az a csapat,amelyik look-al versenyzett,az karbon volt. inkább acéllal mentek. néhány csapatnak volt csak karbon váza. ez jó minőségű,élvezhető. majd még megpróbálok letölteni néhányat. 


  • Vejne kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8145
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

én ezeket youtuben néztem de katasztrófa a képminőség. ok, nem vártam HD élményt, de elég gagyisztán. 91-ben még nyomatta valaki libegő fékbowdennel? anno volt pár rettenet séró is, bár Migu speciel szolíd, visszafogott hajzattal nyomult :-) gondolom vegyesek voltak az acél és aluvázak: alkatrésztörés nem is nagyon fordult elő.



#8146
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

a lényeg lemaradt,sisak híján könyebb volt felismerni a versenyzőket :)

igen. ez is igaz. volt egy két kemény héjú sisak,azok nagyon hasonlítottak a maiakra. főleg a bell-re. :D meg a klasszik bőr sisakok is nagyon ott voltak a szeren. :) akkor volt a legjobb védőfelszerelés,amikor a zsebükben vitték. :D 


  • SerpaPerec kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8147
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

leszedtem ma egy régi tour de france összefoglalót. az 1991-es versenyről szólt. ez volt Indurain első győzelme. nagyon jó volt végignézni,mert ezt még nem láttam a tv-ben. :)

több dolog is érdekes volt. egyrészt a technika,másrészt a taktika. meg a hegyeken a pedálfordulatuk is kevesebb volt,mint mostanában. a sprint befutóknál nem voltak felvezető "vonatok". a rádiók hiánya miatt időnként elég kaotikus volt egy-egy szakasz. ezt jó értelemben mondanám. ami engem egy kicsit jobban érdekelt,az a technika. időnként megállítottam,kinagyítottam a filmet. gugliztam is egy picit. nagyon érdekes volt látni,h 4 db alkatrész gyártó termékeit használták. volt a shimano,campa,mavic,suntour. ebben az évben még csak a shimanonak volt fékváltókarja,meg két forgáspontos fékje. ami nekem érdekes volt,h nem mindig használták. pl.: Bugno,és Fignon nem nagyon favorizálta. csak egy-egy szakaszon láttam,de a hegyeken már nem nagyon használták. a fékek is érdekesek voltak. azzal is az volt,h az egy forgáspontosakkal mentek sokan. ált. a shimanot használó csapatoknál volt ez. gondolom a tömeg csökkentés volt a cél vele. a verseny útvonala is tök másként volt összeállítva. volt prológ (5,4 km),TTT (36,5 km),és két egyenkénti. 73,és 57 km-esek. szóval elég sok időfutam volt.

 

szóval nekem nagyon bejött. :)

 

innen töltöttem: cyclingtorrents.nl

a lényeg lemaradt,sisak híján könyebb volt felismerni a versenyzőket :)



#8148
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

leszedtem ma egy régi tour de france összefoglalót. az 1991-es versenyről szólt. ez volt Indurain első győzelme. nagyon jó volt végignézni,mert ezt még nem láttam a tv-ben. :)

több dolog is érdekes volt. egyrészt a technika,másrészt a taktika. meg a hegyeken a pedálfordulatuk is kevesebb volt,mint mostanában. a sprint befutóknál nem voltak felvezető "vonatok". a rádiók hiánya miatt időnként elég kaotikus volt egy-egy szakasz. ezt jó értelemben mondanám. ami engem egy kicsit jobban érdekelt,az a technika. időnként megállítottam,kinagyítottam a filmet. gugliztam is egy picit. nagyon érdekes volt látni,h 4 db alkatrész gyártó termékeit használták. volt a shimano,campa,mavic,suntour. ebben az évben még csak a shimanonak volt fékváltókarja,meg két forgáspontos fékje. ami nekem érdekes volt,h nem mindig használták. pl.: Bugno,és Fignon nem nagyon favorizálta. csak egy-egy szakaszon láttam,de a hegyeken már nem nagyon használták. a fékek is érdekesek voltak. azzal is az volt,h az egy forgáspontosakkal mentek sokan. ált. a shimanot használó csapatoknál volt ez. gondolom a tömeg csökkentés volt a cél vele. a verseny útvonala is tök másként volt összeállítva. volt prológ (5,4 km),TTT (36,5 km),és két egyenkénti. 73,és 57 km-esek. szóval elég sok időfutam volt.

 

szóval nekem nagyon bejött. :)

 

innen töltöttem: cyclingtorrents.nl


donciccio módosította - 2014. augusztus 10. - 18:31

  • GT_Atee és SerpaPerec kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8149
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

10900540-1391019134-616329.jpg

 

és elkezdett csurogni a nyálam. :D http://www.probikeki...e/10900540.html


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8150
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Tönkre ment a 9-es Gs Tiagra hátsó váltóm. Mivel nem mai gyerek sajnos újonnan nem találtam cseredarabot, söt a 9-es váltók szinte el is tűntek, 105-öt, ultegrát árlistába felejtve sem láttam. Az új 9-es Sora viszont nagyon baráti árban van, kinézetre tiszta régi Tiagra, csak kár hogy fekete... Ötletet, javaslatot, elfekvő készletről tippet szívesen fogadok.

Gondolom a 10-es váltókkal játszani kell, hogy rendesen menjen a váltás, bár van ahol kifejezetten írják, hogy plö 5600-as 105-ös 9/10 kompatibilis. Angol fórumon ugyanerről azt írják nem ok a 9essel.

Megy a 10-es váltókkal is.



A sebesség mindent megold.

 


#8151
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Tönkre ment a 9-es Gs Tiagra hátsó váltóm. Mivel nem mai gyerek sajnos újonnan nem találtam cseredarabot, söt a 9-es váltók szinte el is tűntek, 105-öt, ultegrát árlistába felejtve sem láttam. Az új 9-es Sora viszont nagyon baráti árban van, kinézetre tiszta régi Tiagra, csak kár hogy fekete... Ötletet, javaslatot, elfekvő készletről tippet szívesen fogadok.

Gondolom a 10-es váltókkal játszani kell, hogy rendesen menjen a váltás, bár van ahol kifejezetten írják, hogy plö 5600-as 105-ös 9/10 kompatibilis. Angol fórumon ugyanerről azt írják nem ok a 9essel.

Valami gond a Sunrace-szel?

 

egyébként nekik van 4400-es tiagra:

 

http://fanaticbike.h...4400-hatsovalto

 

de szerintem máshol még elfekvő 45-ös tiagrát is találsz. Vagy 34-es sorát. 9-es mind.



#8152
torma99

torma99

    vendég

  • fórumtag
  • 182 hozzászólás
Tönkre ment a 9-es Gs Tiagra hátsó váltóm. Mivel nem mai gyerek sajnos újonnan nem találtam cseredarabot, söt a 9-es váltók szinte el is tűntek, 105-öt, ultegrát árlistába felejtve sem láttam. Az új 9-es Sora viszont nagyon baráti árban van, kinézetre tiszta régi Tiagra, csak kár hogy fekete... Ötletet, javaslatot, elfekvő készletről tippet szívesen fogadok.

Gondolom a 10-es váltókkal játszani kell, hogy rendesen menjen a váltás, bár van ahol kifejezetten írják, hogy plö 5600-as 105-ös 9/10 kompatibilis. Angol fórumon ugyanerről azt írják nem ok a 9essel.

alkdefohij.png


#8153
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

az egy jó váz volt. bár elég régi. 

lehet hogy csak replika volt,árultak ilyeneket austriában az intersportban is "pár száz schillingért"


  • donciccio kedveli ezt

#8154
ivancso.isti

ivancso.isti

    vendég

  • fórumtag
  • 268 hozzászólás

Még jó, hogy te nem estél el benne... Te tényleg, mégis hova rakta ő a kereket?



#8155
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Ez am a perec! :D

 

http://mtc.cdn.vine....WWuVX_S5hMMmBQ8


  • ivancso.isti kedveli ezt

#8156
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

98-as pantani(mercatone uno,zöld- sárga) festése volt.

az egy jó váz volt. bár elég régi. 


donciccio módosította - 2014. augusztus 09. - 14:26

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8157
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 hozzászólás

mennyire volt ős a váz? nem volt vlmi cső szett írva rá?

98-as pantani(mercatone uno,zöld- sárga) festése volt.


  • donciccio kedveli ezt

#8158
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

egy 8s zonda kerékszettel-mirage szettel szerelt ős-aluvázas kromóvillás bianchi volt 85ezerért. Egyforgáspontos fékek, muanyag fékváltókarok, és a legendásan jó alkatrészutánpótlással bíró 96 körüli Zonda aero kerékszett kőnehéz felnikkel és kardküllőkkel :D

 

szerintem 85ért jobb bicajokat is szoktak hirdetni.

mennyire volt ős a váz? nem volt vlmi cső szett írva rá?


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8159
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

eltűnt a hirdetés. :(

egy 8s zonda kerékszettel-mirage szettel szerelt ős-aluvázas kromóvillás bianchi volt 85ezerért. Egyforgáspontos fékek, muanyag fékváltókarok, és a legendásan jó alkatrészutánpótlással bíró 96 körüli Zonda aero kerékszett kőnehéz felnikkel és kardküllőkkel :D

 

szerintem 85ért jobb bicajokat is szoktak hirdetni.



#8160
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

 

Priviben kaptam, de muszáj vagyok bemásolni, mert tanulságos!

 

"

 

http://apro.bikemag....l245548.html# "

 

szóval: az ár:

 

85ért sokkal jobb gépet is lehet venni. Ld. MJani nemrég el is adott egyet, olcsóbban, cromor columbus váz-pezsgő105 szett, kiváló kerékszett. Zeke szintén, tavaly, Razesa-cromor-tricolorultegra, hasonló áron.

 

Ezt a gépet mg fogják ennyiért venni, mert "BianchiCampaZondaAlu"

 

De!
- A zonda 8s kerékszett anno a campy belépője volt. Ráadásul "árva", alkatrészellátottság nulla, rotort 9-esből nem fogsz találni hozzá. Küllők problémásak, felni problmás. Szép, de nem ér használati értékre sokat.

-A mirage rossz. A váltókar muanyag. Fékezéskor a fékkar érezhetően hajlik, gyengiti a fékhatást, a váltókar váltáskor szintén érdekes "plasztik feelinget" nyujt, igazán tonkreteve a váltás-fékezés érzetét. TUdom, mert mentem sokat azzal a karral..

-A mirage gyengébb, mint a Pezsgő, a tricolortól meg jóval.

-A mirage hajtókar-középrész majd' egy kiló, elég hitvány lánctányérokkal, csapnivaló felületkezeléssel (nagyon ronda tud ám lenni..) A tricolor hajtástól klasszisokkal rosszabb.

-A mirage egyforgáspontos fékek ereje... Előcselogatáshoz kell az ujjakat tornáztatni ám. Ha nem akarsz ínhüvelyygulladást, ne erőltesd :)

-Ezek a régi aluvázak se nem kényelmesek, s néha szeretnek fejcsőnél repedni. Meg nyeregvázcsőnél vagy középcsapágyháznál. Nem tartom jó vételnek.

-A zonda kerékszett valoszinuleg szintén nem a kényelmesebb fajtából származik. Plusz, az emlitett "noname" kerékszett gyakran tricolor agyak-Open4CD felnik párosábol áll. Utóbbi szinte örök életu lenne, ha a felnit nem fékezné el az ember.. :)

 

Összességében: nem jó vétel a kerékpár. 85 az eszmei értéke, használati értéke kevesebb. És, ahogy mondtam, ennyiért jobbat is lehet találni sokszor. Ne hagyja magát az ember behuzatni a csőbe a "buzzwordkollekcióval", hiába bianchi, hiába campag, hiába zonda.. De ez igy nem lesz jo vetel. :)

 

eltűnt a hirdetés. :(


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A