http://apro.bikemag....aj-l255004.html nem mindennapi a kontraszt a váz különböző csöveinek átmérője között. Konkrétan egész szarul néz ki ez a tanklöveg alsócső és a cérna homlokcső.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#7701
Írta 2014. október 05. - 21:06

#7702
Írta 2014. október 05. - 19:38

de. még köszöntünk is egymásnak. vác és 'chartyán közt :-)
bakker. tényleg. kicsi a világ.
mondjuk,ha megfordulsz,akkor hamar utolérhettél volna.
donciccio módosította - 2014. október 05. - 19:39
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7703
Írta 2014. október 05. - 19:37

sztem nem az enyémet.
én ma csak egy egész rövidet mentem.
tetszett? kié volt? egyről tudok még Pesten.
de. még köszöntünk is egymásnak. vác és 'chartyán közt :-)
#7704
Írta 2014. október 05. - 19:24

tegnap bementem a dunakeszinél lévő decába pedált venni. tök át lett variálva minden. alig találtam meg a bringás részleget. sztem kisebb is lett. egy ilyet szerettem volna venni: http://www.decathlon...id_8298317.html de nem volt nekik. csak ilyet lehetett kapni: http://www.decathlon...id_8298316.html télire nem merném ezt a kompozit pedált bevállalni. na mind1. lehet,h a görgőzéshez visszarakom a Bianchi-ra a delta pedált,és stoplit cserélek. ez lenne a legolcsóbb megoldás. ez 0 forintra jönne ki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7705
Írta 2014. október 05. - 19:18

Ma láttam egy celeste Bianchi Genius-t :-)
sztem nem az enyémet. én ma csak egy egész rövidet mentem.
tetszett? kié volt? egyről tudok még Pesten.
donciccio módosította - 2014. október 05. - 19:26
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7706
Írta 2014. október 05. - 18:46

#7707
Írta 2014. október 05. - 11:04

- donciccio kedveli ezt
#7708
Írta 2014. október 03. - 22:41

Nekem valamiért csak a hátsókeréknél jön elő ez mindig.
Nekem is,Open Pro-nál megfurtam 2-es fúróval belülről és pillanatragasztót folyattam belé,azóta kussol.
#7709
Írta 2014. október 03. - 22:03

A Mavic felniknél az illesztéseknél,egy aluminium darabka van a két vég találkozásánál/illesztésénél,ez nekem általában mozogni/rezegni szokott,míg be nem ragasztom fixre.
Nekem valamiért csak a hátsókeréknél jön elő ez mindig.
A sebesség mindent megold.
#7710
Írta 2014. október 03. - 21:27

A Mavic felniknél az illesztéseknél,egy aluminium darabka van a két vég találkozásánál/illesztésénél,ez nekem általában mozogni/rezegni szokott,míg be nem ragasztom fixre.
GT_Atee módosította - 2014. október 03. - 21:27
#7711
Írta 2014. október 03. - 13:23

Na, gondoltam ideje akkor megneznem ezt a Fulcrumot, az gumi nelkul varja sorsat egy dobozban.
Gumik nelkul tenyleg az illesztes megy alulra, eleg hatarozottan. (kb. mint a D/A C50 teszi, csak az ugye pont forditva.)
Egy belsot ratettem csak ugy nagyjabol, fujtam bele kicsit, hogy rajta maradjon valamennyire.
Az eredmeny ugyanaz, csak kisse finomabb a jelenseg, a szelep fent all meg, az illesztes van alul.
Ezek szerint a Shimano valamit tud a konnyu illesztesekrol?
Vagy hogy a fenebe lehet, hogy tok forditva mukodik.
Persze a Fulcrumhoz rovid szelep van, es butil belsot probaltam, a C50-en pedig 60mm-es szelep es latex belso. Ez azert lehet fontos, mert a szelep/belso talalkozasi pontnal tobb, es nehezebb (szerintem butil) anyagot hasznalnak.
De egyelore gumi nelkul a C50-et meg nem tudom kiprobalni.
#7712
Írta 2014. október 03. - 11:00

Ez is alufelni vegulis, a karbon csak ragasztva van ra, szerintem azzal nemigen lehet gond, a torott felnim alapjan a karbon resz az elsorangu munka.
Egyebkent anno a Fulcrum R3-nal nem ertettem, miert nincs leszedve a szelepnel ugyanugy az anyag, mint a tobbi kullo kozott.
Az illesztest ellensulyozzak? De hat a szelep onmaga joval nehezebb, mint az illesztes "tulsulya"
Az illesztés nehezebb, mint a szelep, még a hegesztett open pro-nál is az illesztéshez fordul a kerék.
A sebesség mindent megold.
#7713
Írta 2014. október 03. - 08:03

Ez is alufelni vegulis, a karbon csak ragasztva van ra, szerintem azzal nemigen lehet gond, a torott felnim alapjan a karbon resz az elsorangu munka.
Egyebkent anno a Fulcrum R3-nal nem ertettem, miert nincs leszedve a szelepnel ugyanugy az anyag, mint a tobbi kullo kozott.
Az illesztest ellensulyozzak? De hat a szelep onmaga joval nehezebb, mint az illesztes "tulsulya"
Úgy rémlik, más fulcrum keréken meg az illesztéssel szemben 2mm-es küllőt fűztek be a húzott helyett. Viccesen el lett hintve, hogy volt egy pár doboz fölösleges 2mm-es fekete küllő a sufniban, gyorsan befűzték, aztán a marketingesek kitalálták, hogy ez milyen jót tesz akerék kiegyensúlyozottságának..
#7714
Írta 2014. október 03. - 07:49

A centrírozásról jut eszembe; tavasszal, mikor még hosszabbak voltak az éjszakák, két küllőprizmát tettem fel az első kerékre, egymással szemben. Mivel a kerékszettem 24-küllös (ez egy kőnehéz tárcsafékes Mavic CrossOne), nem sikerült túl szépen, vagyis egymással szembe tenni őket. A nagy sebességű lefeléken úgy beszitált az első kerekem, hogy többször halálfélelmem volt, pláne, ha volt egy kis oldalszelem is, hogy egy alkalommal kis híján felfutottam az út melletti betonszegélyre egy ausztriai túrán, ahogy zúgtam lefelé egy szerpentiten. Levettem őket, probléma megszűnt. 2 hete visszatettem, ismét ugyanez, így áttettem a prizmákat a hátsó kerékre, így egészen tűrhető, a hátsó kerék a prizmákkal már nem ráz érezhetően.
MTB-n nem tűnt fel ez a jelenség, ott volt, hogy elől-hátul 2-2 db nehéz műanyag küllőprizmával mentem egész télen. GOndolom a nehéz, ballonos külső a saját magasabb tömegével, a gördülő kerék külső ívén szépen simítja a kerékszett esetleges kiegyensúlyozatlanságát.
#7715
Írta 2014. október 03. - 06:39

Valaki foglalkozott mar a bringa kerek centrirozas kerdessel?
A C50-es kerekeim elégge "ütnek", ha jól megtekerem kézben felemelve. Bringán nem igazán érezni, bar ki tudja, lehet éreznem, ha nem ütne.
Gondolom a hosszú szelep miatt üt. A jeladó mágnest a szeleppel szemben tettem fel, de az nem javított a helyzeten jelentosen. Ha a kezben tartom a kereket a szelep mindig alulra helyezkedik, eleg gyorsan.
Gondoltam elkezdek feltenni több mágnest, legalább kipróbálni. De persze valami elegánsabb megoldás lenne igazán jó.
az ambrosio már megoldotta közel 30 éve:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#7716
Írta 2014. október 03. - 02:53

Egyebkent foleg a legutobbi speed wobble "elmenyem" miatt jutottam oda, hogy talan erdemes lenne megnezni.
#7717
Írta 2014. október 03. - 02:28

Karbonfelniknél elő szokott fordulni, hogy nem egyforma az anyagvastagság mindenhol, lehet máshol is ütni fog. Ez az alu felniknél nem szokott gondot okozni, mert azok szelep nélkül mindig az illesztésnél a legnehezebbek, ami pont szembe van a szeleppel.
Ez is alufelni vegulis, a karbon csak ragasztva van ra, szerintem azzal nemigen lehet gond, a torott felnim alapjan a karbon resz az elsorangu munka.
Egyebkent anno a Fulcrum R3-nal nem ertettem, miert nincs leszedve a szelepnel ugyanugy az anyag, mint a tobbi kullo kozott.
Az illesztest ellensulyozzak? De hat a szelep onmaga joval nehezebb, mint az illesztes "tulsulya"
- Vejne kedveli ezt
#7718
Írta 2014. október 02. - 23:21

Gumi nelkul nem tudom, ha vege a szezonomnak, majd leveszem, megnezem.
De az biztos, hogy a szelep a nehez, mindig az van alul, ha engedem a kereket kiforogni.
Karbonfelniknél elő szokott fordulni, hogy nem egyforma az anyagvastagság mindenhol, lehet máshol is ütni fog. Ez az alu felniknél nem szokott gondot okozni, mert azok szelep nélkül mindig az illesztésnél a legnehezebbek, ami pont szembe van a szeleppel.
A sebesség mindent megold.
#7719
Írta 2014. október 02. - 23:16

Gumi nelkul nem tudom, ha vege a szezonomnak, majd leveszem, megnezem.
De az biztos, hogy a szelep a nehez, mindig az van alul, ha engedem a kereket kiforogni.
#7720
Írta 2014. október 02. - 22:41

Igen, erre gondoltam en is.
Valami ilyesmire:
Gumi nélkül nem üt a kerék?
Menet közben én pl nem veszem észre, de még azt se, ha kisebb "tojás" van benne. Annyira rosszak az utak, hogy szerintem már megszoktuk, hogy soha nem fut tökéletesen a kerék.
A sebesség mindent megold.