Az apróban van egy olyan elb.....t nyereg, mint a tiéd. http://apro.bikemag....g-l268506.html#
köszönöm,h kimondtad helyettem a nyereghez illő megfelelő jelzőt.
Az apróban van egy olyan elb.....t nyereg, mint a tiéd. http://apro.bikemag....g-l268506.html#
köszönöm,h kimondtad helyettem a nyereghez illő megfelelő jelzőt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Csináltam a versenybringámból egy túrabiciklit
Hallgatok a tapasztalatotokra, szóval megfordítottam a stucnit, és aláraktam a hézagolót. Hát, szoknom kell a látványt (bár az ISM nyereg látványa se volt olyan kellemes, amikor az volt rajta). A kormányt lehet túlságosan fölfelé fordítottam, bár élőben nem ilyen durva, lehet nem ideális szögből fotóztam. De gondoltam kipróbálom, hogy a fékváltókar gumi része, amit fogunk, nem vízszintes, hanem kicsit emelkedik, hogy a csukló természetes állásban lehessen. A nyerget pedig vízszintesebbre állítottam.
csinálsz majd olyan képet is amin vízszintesen van az ülés? meg told hátrébb. ha másképp nem megy akkor úgy lődd be,h a nyereg orráról leengedett függőón minimum 50 mm-re van a középcsapágy közepétől. a nyeregmagasságot meg legalább a sarok a pedálon módszerrel állítsd be.
egyébként nem akarlak elkeseríteni,de sztem a villádból túl sok lett levágva. ha kb 15 mm-el több lett volna hagyva rajta,akkor nem kellett volna megfordítani a stucnit,és jobban nézne ki. gondolom az nem tetszik,h felfele áll.
én mondjuk ezért utálom az ahead rendszert.
donciccio módosította - 2015. január 15. - 06:25
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Hat ezt meg nezni is rossz! ![]()
Vegyel egy egyenes nyeregcsovet elsonek, ha tenyleg ilyen eloretolt nyeregnel is ugy erzed, hogy hatul ulsz.
Azt irtad vizszintesre allitottad a nyerget, hat a kepen nem ugy van.
Az apróban van egy olyan elb.....t nyereg, mint a tiéd. http://apro.bikemag....g-l268506.html#
A sebesség mindent megold.
Úristen, mit csináltál! ![]()
Kezdjük a számokkal. A nyereg orra mennyivel van hátrébb, mint a középcsapágy közepe? A nyereg orra mennyire van a kormány közepétől? Mennyivel van lejjebb a kormányod teteje, mint a nyereg. Nyeregmagasságot a nyereg közepén szoktunk mérni.
A sebesség mindent megold.
Csináltam a versenybringámból egy túrabiciklit ![]()

Hallgatok a tapasztalatotokra, szóval megfordítottam a stucnit, és aláraktam a hézagolót. Hát, szoknom kell a látványt (bár az ISM nyereg látványa se volt olyan kellemes, amikor az volt rajta). A kormányt lehet túlságosan fölfelé fordítottam, bár élőben nem ilyen durva, lehet nem ideális szögből fotóztam. De gondoltam kipróbálom, hogy a fékváltókar gumi része, amit fogunk, nem vízszintes, hanem kicsit emelkedik, hogy a csukló természetes állásban lehessen. A nyerget pedig vízszintesebbre állítottam.
Gondolkodtam (meg gurultam pár kört a ház körül), és szerintem mégsem a mélyen lévő kormány lehet a baj, hanem mégiscsak az, hogy hátul ülök. Mióta elkezdtem bringázni, mindig is ilyen mélyen volt a kormányom. Igaz, nem ezzel a bringával kezdtem, hanem egy Bianchival, ami elvileg ugyanez a vázméret volt, csak éppen annak a nyeregcsöve nem nyúlt ennyire hátra (meg talán a bringa geometriája is egy kicsit más lehetett), azon tökéletesen ültem (ugyanezzel a nyereggel és kormánnyal, ugyanígy le volt teljesen rakva a kormány...)
Kár, hogy ez ennyire rövid, ez a 23 cm nagyon kevés http://apro.bikemag....cm-l264366.html
imádom,amikor az amatőrök utánozzák a profi bringásokat,és ekkora különbséget csinálnak a nyereg,és a kormány közt.
https://c2.staticfli..._3110a9c02b.jpg szóval nem mindig voltak a prók se őrültek :-)
na igen,ha feljebb kerül a kormány azzal közelebb is kerül
de a 20 centi mélyen lévő kormány önmagában nincs mélyen(gondolom nincsen sörhasa
) a másik hogy valószinűleg spiccel,ezért már eleve elől kell ülnie. Aztán még a hát és kar izmokról ne is beszéljünk mert ugy is a lábaival tekeri a pedált .
nincsen mélyen a kormány,ellenben messze van a nyeregtől és ezért húzod magad előre(lehet hogy tévedek)
ha följebb lenne a kormány,akkor nem húzná rá a kormányra magát.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nincsen mélyen a kormány,ellenben messze van a nyeregtől és ezért húzod magad előre(lehet hogy tévedek)
Mindig is hátul ültem ezen a nyergen, hiszen előrébb már olyan keskeny, hogy nem is lehet ülni rajta. Csak nemrég döntöttem meg, hogy minél kevésbé csússzak előre, a kezeimre. Hátra nem csúszok így rajta, azzal nincs gond. Tényleg lehet, hogy egyenes nyeregcső kéne, vagy visszarakom az ISM Adamo Road nyerget, na azon aztán elöl ül az ember
Függőón módszerrel szerintem nem ülök rosszul, de ez annyira szubjektív vizsgálat, egyedül nehéz végrehajtani, lehet nem teljesen jól csináltam.
Majd menetközben kiderül, jó-e most...
inkább egy szélesebb nyerget vegyél,ne azt a triatlonos adamo-t tedd fel. jobb lenne egy 140 mm szélességű neked sztem. ez így ránézésre olyan 130 mm körüli lehet.
egyébként feltennék egy kevés játékpénzt arra,h a függőónos méréssel ellenőrizve rossz helyen ülsz.
ha nem lenne ennyire mélyen a kormányod,akkor tudnál ülni ezen a nyergen is,és a kompakt kormányra sem lenne szükséged.
a képek alapján: stucni megfordít,hézagoló alá tesz. ezzel nyersz 15-20 mm-t.
donciccio módosította - 2015. január 14. - 18:36
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Csináltam képet
Nagy a különbség a nyereg-kormány magasság között?
A nyerget a jelölés szerint persze nem is lehetne ennyire előre rakni, már a nyeregpálca görbülete kezdődik a menet hátsó részénél...
Az hogy az orra fölfelé áll, nem érzem, hogy nyomna gáttájékon (a nyereg hátsó részén ülök, ami kb. vízszintes)
ez a beállítás nagyon durva. majdnem,mint egy állatorvosi ló. a kormányt mindenképp emeld magasabbra. hány cm van a kormány,és a nyereg közt? 15-18 között? ez így baromi sok. én is azt javasolnám,mint vittore. csak a kormány emeléssel kiegészíteném.
imádom,amikor az amatőrök utánozzák a profi bringásokat,és ekkora különbséget csinálnak a nyereg,és a kormány közt. ![]()
mondjuk ezzel a szetáppal nem csodálom,h zsibbadt a kezed. így már sztem több mint 50% került a kezeidre a testsúlyodból.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mindig is hátul ültem ezen a nyergen, hiszen előrébb már olyan keskeny, hogy nem is lehet ülni rajta. Csak nemrég döntöttem meg, hogy minél kevésbé csússzak előre, a kezeimre. Hátra nem csúszok így rajta, azzal nincs gond. Tényleg lehet, hogy egyenes nyeregcső kéne, vagy visszarakom az ISM Adamo Road nyerget, na azon aztán elöl ül az ember ![]()
Függőón módszerrel szerintem nem ülök rosszul, de ez annyira szubjektív vizsgálat, egyedül nehéz végrehajtani, lehet nem teljesen jól csináltam.
Majd menetközben kiderül, jó-e most...
Ez a nyereg hátra lejt, szóval nem csoda hogy hátul ülsz
én először beállítanám a nyeregmagasságot a cipősarok módszerrel, aztán a függőónnal a nyereg előre-hátra pozícióját. és persze vízszintesbe állítanám a stokit
Csináltam képet

Nagy a különbség a nyereg-kormány magasság között?

A nyerget a jelölés szerint persze nem is lehetne ennyire előre rakni, már a nyeregpálca görbülete kezdődik a menet hátsó részénél...
Az hogy az orra fölfelé áll, nem érzem, hogy nyomna gáttájékon (a nyereg hátsó részén ülök, ami kb. vízszintes)
ha annyira előre van tolva a nyereg,akkor ott vlmi nagy gebasz kell legyen a beállításaidnál. nem lehet,h nagyon mélyen van a kormányod?
1 fotó a bringáról segítene
+1
meg a pilótáról. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ha annyira előre van tolva a nyereg,akkor ott vlmi nagy gebasz kell legyen a beállításaidnál. nem lehet,h nagyon mélyen van a kormányod?
1 fotó a bringáról segítene
A nyeregmagassaggal kapcsolatban nekem a kinyujtott labbal a ciposarok epp elerje a pedalt (tudom van aki ennel 1-1.5 cm-el magasabbra allitja)
én is így szoktam,csak cipő nélkül érje el a sarkam a pedál felfekvő felületét. ehhez a magassághoz szoktam még hozzáadni a cipőtalp,és stopli vastagságát. az a baj,h a cipők sarka nagyon váltózó. emiatt egy másik cipővel már mást ad ki.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A