Buta kérdés, de nem lenne jobb a nyeregcső-nyereg helyzettel játszani? A stucni 2cm-rel rövidebbre cseréje nem kicsit ront be az irányításnak, szerintem.
Én nemrég cseréltem a 42-es kormány-110-es stucni kombót 120-as stucni-440-es kormányra, és sokkal termsézetesebbnek meg nyugodtabbnak érződik a kormányzás. Igaz, most "besz..ttam" magam, mert a nyergem eléggé hátra van tolva, 25mm a nyeregcső hátrahajlása, és én hülye most vettem Zero offszetes nyeregcsövet. maximum úgy fogok trükközni, hogy a stucnit lentebb engedem, s úgy pont jó lehet a hátranyúlás nélküli nyeregcső.
Egyébként a Flite Max nyeregnek vicces hangja van a magyar utakon. Rugózik-izeg-zizeg kialakítása miatt, kb. ugyanaz a "nyikorgása" van, mint a Turbomatic2-nek volt, igaz, a két nyereg struktúrája nagyon hasonló..
egyébként egy specialized stucnit próbálj meg szrezni, olyat, ami különféle betétekkel állítható dőlésszögű. Úgy játszadozhatsz többet.
http://service.speci...ction-Guide.pdf
Öcsiferinek volt pár hete, szerintem már nincs, de megkérdezheted..
Vejne módosította - 2015. február 09. - 15:39