..........rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
oszt ezt honnan vetted Jani??
..........rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
oszt ezt honnan vetted Jani??
Ridley Noah Fast
még mindig keresgélek 2. generációs ergopower-re fehér borítást. ilyet: http://www.rosebikes...bers/aid:486045 mondjuk,még mindig nem vagyok biztos benne,h érdemes e rá kiadnom némi pénzmagot rá. itt-ott lehet kapni,de kb 7000 forint. a tuttibringát is felhívtam,h van e nekik,de nem jártam szerencsével. azért őket kerestem első körben,mert 3500 körül volt nekik vlmikor. a másik,h az eladó állítása szerint nem is a legjobb minőség. kenődik,v mi. vlkinek van ilyen gumival tapasztalata? érdemes e keresgélnem,v hagyjam a francba. még a kínai csudásbódékat nem tanulmányoztam kellő mélységben. lehet,h ott lenne. szóval tapasztalatokat,és vásárlási lehetőséget is várok tőletek. köfi
lehetőleg vlmi pesti bolt lenne jó nekem
donciccio módosította - 2015. február 12. - 14:35
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Itt van ez a szerencsétlen, ő is nagy mestere volt a chopperkormány beállításnak http://high-alpine.c...12/DSC06693.jpg
és imádta a fékkart úgy beállíttatni, hogy a campa tervezője forog a sírjában, pedig még él http://i.dailymail.c...324_468x361.jpg
-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
Mindjárt vissza is fordítom az enyémen
Úgy látom a profik között is akad, akinek fölfelé áll, pl. hengerezés közben néztem ezt a videót, és Mosernek így van, pl. 17:23-27 között látható
Van itt egy kép: http://revomag.hu/wp...eallitas_10.jpg Eszerint lemérve nekem 4 ujjam fér el a kormányszárnál, nem 3.
3 ujj?
nekem nincs annyi ujjam ami oda beférne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Norby, nekem nem 3-4, hanem kb. 7 ujjam fér úgy el még (tenyér plusz 2...)
Még nem szoktad meg az outi pozíciót? Nagy a váz?
amúgy.. Ebayen valami automata üzemelhet? Tegnap 2 mp-el csúsztam le erről:
http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557
Kicsit ideges voltam... 8ezer ft a csapágyszett UT hajtásba, és ha ki is cserélném, akkor is maradna egy kopott-karcos-csúnya biliacéltányéros Mirage-om. Jobb ötlet 20-30 közt normális hajtást venni!
ÍGY, ha MAXIMUM 30ezerig UT karton hajtást lát bárki Chorus-RS szinten (TOrq-R max. új és dobozos érdekel ennyiért) vagy max. 20-ig szép állapotú Centaur-Veloce alut, mindenképp szóljon. Max. 20-30 ezer a krabon, 20 az alura, csapágyat ne kelljen cserélni benne, tányér ne legyen cápás.
Amiért ezeket az árakat szabtam... Mert annyiért mennek az öbölben. : )
Norby: az a revos cikk nem jó. Jóval nagyobb távolság van a kormány-ülés közt a fórumozók 99%-ánál.
Az szép, nem tudom miért raknak fel ilyen hibás cikket akkor, az embert csak félrevezeti az ilyen cikk. :/ Minden esetre a nyereg szerintem jól van beállítva, még talán a magasságon állítok majd ha meglesz a cipőm,mert jelenleg teljesen függőlegesen áll a lábam, ha a hajtókar lefelé néz, egy minimális hajlást akkor érek el ha megemelem a sarkam a pedálon. De aztán lehet hogy ez is pont jól van belőve, ez mind akkor derül ki ha összeáll a kép és meglesz a cipő a stoplival. Kicsit úgy érzem jelenleg mint ha a fali csillárhoz nyújtózkodnék, amikor meg akarom fogni a fékváltókar tetején a gumi markolatot pl.
Norby, nekem nem 3-4, hanem kb. 7 ujjam fér úgy el még (tenyér plusz 2...)
Még nem szoktad meg az outi pozíciót? Nagy a váz?
amúgy.. Ebayen valami automata üzemelhet? Tegnap 2 mp-el csúsztam le erről:
http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557
Kicsit ideges voltam... 8ezer ft a csapágyszett UT hajtásba, és ha ki is cserélném, akkor is maradna egy kopott-karcos-csúnya biliacéltányéros Mirage-om. Jobb ötlet 20-30 közt normális hajtást venni!
ÍGY, ha MAXIMUM 30ezerig UT karton hajtást lát bárki Chorus-RS szinten (TOrq-R max. új és dobozos érdekel ennyiért) vagy max. 20-ig szép állapotú Centaur-Veloce alut, mindenképp szóljon. Max. 20-30 ezer a krabon, 20 az alura, csapágyat ne kelljen cserélni benne, tányér ne legyen cápás.
Amiért ezeket az árakat szabtam... Mert annyiért mennek az öbölben. : )
Norby: az a revos cikk nem jó. Jóval nagyobb távolság van a kormány-ülés közt a fórumozók 99%-ánál.
-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
Ez esetben kicsit tanácstalan vagyok, hogy most vegyek e kisebb kormányszárat, mivel átfordítva -6 fokba annyira ki kell nyújtózkodnom hogy már-már vízszintes pozíciót vesz fel a felsőtestem. Légellenállás szempontjából persze nem baj, csak szerintem hosszabb távon ez fájdalmakkal járhat. Minden esetre hétvégén kipróbálom milyen így tekerni vele, addig nem döntök. Még esetleg ha picit közelebb viszem a nyerget a kormányhoz jó lehet. Van itt egy kép: http://revomag.hu/wp...eallitas_10.jpg Eszerint lemérve nekem 4 ujjam fér el a kormányszárnál, nem 3.
Elnéztem, 100-al számoltam, onnan jött.
De 90 fokkal kell szoval akkor 6 fok +,- Kérdés persze hogy melyik lesz az ideálisabb nekem. Az a 6 fok emelkedés avagy csökkenés.
-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.
A sebesség mindent megold.
derékszög az kilencvenfok.
ha ahhoz képest "negatív" az eltérés, az 84 fok. ha "pozitív", akkor 6 fok.
ha vennél egy 10 vagy 16 fokos stucnit, azzal tudsz még mélyebbre vagy magasabbra "kerülni" irányítás-fronton.
szpeskónak van olyan stucnija, amibe különböző betétekkel tudsz variálni a dőlésszögön.
De honnan a 16?
A kormányszár végére rá van írva hogy 6/84. Ebből következtetek hogy egyik irányból 6 fokos a dőlésszöge a másik irányból meg... ezek szerint nem 16 fok, de akkor mennyi az annyi? Mert hogy nem 84 fok az tuti, az egy csöppet meredek lenne.
De honnan a 16?
A sebesség mindent megold.
A kormányszár végére rá van írva hogy 6/84. Ebből következtetek hogy egyik irányból 6 fokos a dőlésszöge a másik irányból meg... ezek szerint nem 16 fok, de akkor mennyi az annyi? Mert hogy nem 84 fok az tuti, az egy csöppet meredek lenne.
derékszög az kilencvenfok.
ha ahhoz képest "negatív" az eltérés, az 84 fok. ha "pozitív", akkor 6 fok.
ha vennél egy 10 vagy 16 fokos stucnit, azzal tudsz még mélyebbre vagy magasabbra "kerülni" irányítás-fronton.
szpeskónak van olyan stucnija, amibe különböző betétekkel tudsz variálni a dőlésszögön.
Vejne módosította - 2015. február 11. - 18:20
Lehet, hogy az enyém is hülye kérdés, de ezek a számok, hogy jöttek ki neked?
A kormányszár végére rá van írva hogy 6/84. Ebből következtetek hogy egyik irányból 6 fokos a dőlésszöge a másik irányból meg... ezek szerint nem 16 fok, de akkor mennyi az annyi? Mert hogy nem 84 fok az tuti, az egy csöppet meredek lenne.
Lehet hülye kérdés, de kezdőként tekintsétek el nekem.
Szóval mindenképpen ezzel a 110-es stucnimmal akarom kipróbálni a kerékpárt, hogy szerepel az úton mikor tekerem, és erre talán hétvégén lesz is időm kicsit. A kérdésem: a jelenlegi Ritchey stucni ami rajta van az 6/84 fokos szöget tud bezárni, magyarul gondolom egyik irányból 6 fokot a másikból meg 16 fokot ha megfordítom. (de javítsatok ki ha tévedek). Szóval így hogy most a vázméret egy icipicit nagyobb mint kéne, érdemes esetleg a nagyobb tehát a 16 fokos szögben beállítani a stucnit, vagy érdemesebb 6 fokon hagyni az emelkedését? Mert nekem most a nagyobb emelkedési szög volt beállítva, ami kényelmesebbnek bizonyult mint a 6 fokos, de azért szeretném ha hatékonyan tudnák tekerni és nem lenne nagy a légellenállásom menet közben. Mit tudtok javasolni ez ügyben? Akinek ilyen tipusú kormánya van milyen emelkedési szöggel használja a kormányszárat?
Lehet, hogy az enyém is hülye kérdés, de ezek a számok, hogy jöttek ki neked?
A sebesség mindent megold.
Lehet hülye kérdés, de kezdőként tekintsétek el nekem. Szóval mindenképpen ezzel a 110-es stucnimmal akarom kipróbálni a kerékpárt, hogy szerepel az úton mikor tekerem, és erre talán hétvégén lesz is időm kicsit. A kérdésem: a jelenlegi Ritchey stucni ami rajta van az 6/84 fokos szöget tud bezárni, magyarul gondolom egyik irányból 6 fokot a másikból meg 16 fokot ha megfordítom. (de javítsatok ki ha tévedek). Szóval így hogy most a vázméret egy icipicit nagyobb mint kéne, érdemes esetleg a nagyobb tehát a 16 fokos szögben beállítani a stucnit, vagy érdemesebb 6 fokon hagyni az emelkedését? Mert nekem most a nagyobb emelkedési szög volt beállítva, ami kényelmesebbnek bizonyult mint a 6 fokos, de azért szeretném ha hatékonyan tudnák tekerni és nem lenne nagy a légellenállásom menet közben. Mit tudtok javasolni ez ügyben? Akinek ilyen tipusú kormánya van milyen emelkedési szöggel használja a kormányszárat?
Ezt en filmeztem, igen.
idén is csinálhatnál egy ilyen filmet.
megnéztem a google street wiev-en is a pályát,de sajnos a végéig nem ment el a kamerás autó.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A