Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#6661
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás

..........rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.

oszt ezt honnan vetted Jani?? :D


Ridley Noah Fast 


#6662
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

még mindig keresgélek 2. generációs ergopower-re fehér borítást. ilyet: http://www.rosebikes...bers/aid:486045 mondjuk,még mindig nem vagyok biztos benne,h érdemes e rá kiadnom némi pénzmagot rá. itt-ott lehet kapni,de kb 7000 forint. a tuttibringát is felhívtam,h van e nekik,de nem jártam szerencsével. azért őket kerestem első körben,mert 3500 körül volt nekik vlmikor. a másik,h az eladó állítása szerint nem is a legjobb minőség. kenődik,v mi. vlkinek van ilyen gumival tapasztalata? érdemes e keresgélnem,v hagyjam a francba. még a kínai csudásbódékat nem tanulmányoztam kellő mélységben. lehet,h ott lenne. szóval tapasztalatokat,és vásárlási lehetőséget is várok tőletek.  :) köfi

 

lehetőleg vlmi pesti bolt lenne jó nekem


donciccio módosította - 2015. február 12. - 14:35

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#6663
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

Itt van ez a szerencsétlen, ő is nagy mestere volt a chopperkormány beállításnak http://high-alpine.c...12/DSC06693.jpg

és imádta a fékkart úgy beállíttatni, hogy a campa tervezője forog a sírjában, pedig még él http://i.dailymail.c...324_468x361.jpg


  • ivancso.isti kedveli ezt

#6664
ivancso.isti

ivancso.isti

    vendég

  • fórumtag
  • 268 hozzászólás

-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.

Mindjárt vissza is fordítom az enyémen :(

 

Úgy látom a profik között is akad, akinek fölfelé áll, pl. hengerezés közben néztem ezt a videót, és Mosernek így van, pl. 17:23-27 között látható



#6665
torma99

torma99

    vendég

  • fórumtag
  • 182 hozzászólás
Vejne: Az ebay csurig van sniper botokkal, amik az utolsó másodpercekben betolják a gazdi helyett a licitet. Van belőlük ingyenes is, fizetős is. Keress rá a gugliban. Ha valami nagyon kell érdemes használni.
  • Vejne kedveli ezt

alkdefohij.png


#6666
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

 Van itt egy kép: http://revomag.hu/wp...eallitas_10.jpg Eszerint lemérve nekem 4 ujjam fér el a kormányszárnál, nem 3.

3 ujj? :D :D nekem nincs annyi ujjam ami oda beférne. :D


  • SerpaPerec kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#6667
Norby86

Norby86

    fórumtag

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás

Norby, nekem nem 3-4, hanem kb. 7 ujjam fér úgy el még (tenyér plusz 2...)

 

Még nem szoktad meg az outi pozíciót? Nagy a váz?

 

amúgy.. Ebayen valami automata üzemelhet? Tegnap 2 mp-el csúsztam le erről:

 

http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557

 

Kicsit ideges voltam... 8ezer ft a csapágyszett UT hajtásba, és ha ki is cserélném, akkor is maradna egy kopott-karcos-csúnya biliacéltányéros Mirage-om. Jobb ötlet 20-30 közt normális hajtást venni! :)

 

ÍGY, ha MAXIMUM 30ezerig UT karton hajtást lát bárki Chorus-RS szinten (TOrq-R max. új és dobozos érdekel ennyiért) vagy max. 20-ig szép állapotú Centaur-Veloce alut, mindenképp szóljon. Max. 20-30 ezer a krabon, 20 az alura, csapágyat ne kelljen cserélni benne, tányér ne legyen cápás.

 

Amiért ezeket az árakat szabtam... Mert annyiért mennek az öbölben. : )

 

Norby: az a revos cikk nem jó. Jóval nagyobb távolság van a kormány-ülés közt a fórumozók 99%-ánál.

 

Az szép, nem tudom miért raknak fel ilyen hibás cikket akkor, az embert csak félrevezeti az ilyen cikk. :/ Minden esetre a nyereg szerintem jól van beállítva, még talán a magasságon állítok majd ha meglesz a cipőm,mert jelenleg teljesen függőlegesen áll a lábam, ha a hajtókar lefelé néz, egy minimális hajlást akkor érek el ha megemelem a sarkam a pedálon. De aztán lehet hogy ez is pont jól van belőve, ez mind akkor derül ki ha összeáll a kép és meglesz a cipő a stoplival. Kicsit úgy érzem jelenleg mint ha a fali csillárhoz nyújtózkodnék, amikor meg akarom fogni a fékváltókar tetején a gumi markolatot pl.



#6668
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Norby, nekem nem 3-4, hanem kb. 7 ujjam fér úgy el még (tenyér plusz 2...)

 

Még nem szoktad meg az outi pozíciót? Nagy a váz?

 

amúgy.. Ebayen valami automata üzemelhet? Tegnap 2 mp-el csúsztam le erről:

 

http://www.ebay.de/i...=p2047675.l2557

 

Kicsit ideges voltam... 8ezer ft a csapágyszett UT hajtásba, és ha ki is cserélném, akkor is maradna egy kopott-karcos-csúnya biliacéltányéros Mirage-om. Jobb ötlet 20-30 közt normális hajtást venni! :) 

 

ÍGY, ha MAXIMUM 30ezerig UT karton hajtást lát bárki Chorus-RS szinten (TOrq-R max. új és dobozos érdekel ennyiért) vagy max. 20-ig szép állapotú Centaur-Veloce alut, mindenképp szóljon. Max. 20-30 ezer a krabon, 20 az alura, csapágyat ne kelljen cserélni benne, tányér ne legyen cápás.

 

Amiért ezeket az árakat szabtam... Mert annyiért mennek az öbölben. : )

 

Norby: az a revos cikk nem jó. Jóval nagyobb távolság van a kormány-ülés közt a fórumozók 99%-ánál.



#6669
Norby86

Norby86

    fórumtag

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás

-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.

 

Ez esetben kicsit tanácstalan vagyok, hogy most vegyek e kisebb kormányszárat, mivel átfordítva -6 fokba annyira ki kell nyújtózkodnom hogy már-már vízszintes pozíciót vesz fel a felsőtestem. Légellenállás szempontjából persze nem baj, csak szerintem hosszabb távon ez fájdalmakkal járhat. Minden esetre hétvégén kipróbálom milyen így tekerni vele, addig nem döntök. Még esetleg ha picit közelebb viszem a nyerget a kormányhoz jó lehet. Van itt egy kép: http://revomag.hu/wp...eallitas_10.jpg Eszerint lemérve nekem 4 ujjam fér el a kormányszárnál, nem 3.



#6670
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Elnéztem, 100-al számoltam, onnan jött. :) De 90 fokkal kell szoval akkor 6 fok +,- Kérdés persze hogy melyik lesz az ideálisabb nekem. Az a 6 fok emelkedés avagy csökkenés.

-6-on érdemes használni, rendes országútin soha nem fordítjuk +ba a stucnit.



A sebesség mindent megold.

 


#6671
Norby86

Norby86

    fórumtag

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás

derékszög az kilencvenfok.

ha ahhoz képest "negatív" az eltérés, az 84 fok. ha "pozitív", akkor 6 fok.

ha vennél egy 10 vagy 16 fokos stucnit, azzal tudsz még mélyebbre vagy magasabbra "kerülni" irányítás-fronton.

szpeskónak van olyan stucnija, amibe különböző betétekkel tudsz variálni a dőlésszögön.


Köszi. :D Már képbe vagyok, nemtudom miért számoltam 100 fokkal amikor 90 fok a derékszög. Látszik hogy a matek sosem volt az erösségem. :)

#6672
Norby86

Norby86

    fórumtag

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás

De honnan a 16? :)


Elnéztem, 100-al számoltam, onnan jött. :) De 90 fokkal kell szoval akkor 6 fok +,- Kérdés persze hogy melyik lesz az ideálisabb nekem. Az a 6 fok emelkedés avagy csökkenés.

#6673
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A kormányszár végére rá van írva hogy 6/84. Ebből következtetek hogy egyik irányból 6 fokos a dőlésszöge a másik irányból meg... ezek szerint nem 16 fok, de akkor mennyi az annyi? Mert hogy nem 84 fok az tuti, az egy csöppet meredek lenne. :)

De honnan a 16? :)



A sebesség mindent megold.

 


#6674
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

bookmarkalert



#6675
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

http://alex.phred.or...rt/Default.aspx


  • Vejne kedveli ezt

#6676
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

A kormányszár végére rá van írva hogy 6/84. Ebből következtetek hogy egyik irányból 6 fokos a dőlésszöge a másik irányból meg... ezek szerint nem 16 fok, de akkor mennyi az annyi? Mert hogy nem 84 fok az tuti, az egy csöppet meredek lenne. :)

derékszög az kilencvenfok.

 

ha ahhoz képest "negatív" az eltérés, az 84 fok. ha "pozitív", akkor 6 fok.

 

ha vennél egy 10 vagy 16 fokos stucnit, azzal tudsz még mélyebbre vagy magasabbra "kerülni" irányítás-fronton. 

 

szpeskónak van olyan stucnija, amibe különböző betétekkel tudsz variálni a dőlésszögön.


Vejne módosította - 2015. február 11. - 18:20


#6677
Norby86

Norby86

    fórumtag

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás

Lehet, hogy az enyém is hülye kérdés, de ezek a számok, hogy jöttek ki neked?

 

A kormányszár végére rá van írva hogy 6/84. Ebből következtetek hogy egyik irányból 6 fokos a dőlésszöge a másik irányból meg... ezek szerint nem 16 fok, de akkor mennyi az annyi? Mert hogy nem 84 fok az tuti, az egy csöppet meredek lenne. :)



#6678
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Lehet hülye kérdés, de kezdőként tekintsétek el nekem. :) Szóval mindenképpen ezzel a 110-es stucnimmal akarom kipróbálni a kerékpárt, hogy szerepel az úton mikor tekerem, és erre talán hétvégén lesz is időm kicsit. A kérdésem: a jelenlegi Ritchey stucni ami rajta van az 6/84 fokos szöget tud bezárni, magyarul gondolom egyik irányból 6 fokot a másikból meg 16 fokot ha megfordítom. (de javítsatok ki ha tévedek). Szóval így hogy most a vázméret egy icipicit nagyobb mint kéne, érdemes esetleg a nagyobb tehát a 16 fokos szögben beállítani a stucnit, vagy érdemesebb 6 fokon hagyni az emelkedését? Mert nekem most a nagyobb emelkedési szög volt beállítva, ami kényelmesebbnek bizonyult mint a 6 fokos, de azért szeretném ha hatékonyan tudnák tekerni és nem lenne nagy a légellenállásom menet közben. Mit tudtok javasolni ez ügyben? Akinek ilyen tipusú kormánya van milyen emelkedési szöggel használja a kormányszárat?

Lehet, hogy az enyém is hülye kérdés, de ezek a számok, hogy jöttek ki neked?


  • Vejne kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#6679
Norby86

Norby86

    fórumtag

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás

Lehet hülye kérdés, de kezdőként tekintsétek el nekem. :) Szóval mindenképpen ezzel a 110-es stucnimmal akarom kipróbálni a kerékpárt, hogy szerepel az úton mikor tekerem, és erre talán hétvégén lesz is időm kicsit. A kérdésem: a jelenlegi Ritchey stucni ami rajta van az 6/84 fokos szöget tud bezárni, magyarul gondolom egyik irányból 6 fokot a másikból meg 16 fokot ha megfordítom. (de javítsatok ki ha tévedek). Szóval így hogy most a vázméret egy icipicit nagyobb mint kéne, érdemes esetleg a nagyobb tehát a 16 fokos szögben beállítani a stucnit, vagy érdemesebb 6 fokon hagyni az emelkedését? Mert nekem most a nagyobb emelkedési szög volt beállítva, ami kényelmesebbnek bizonyult mint a 6 fokos, de azért szeretném ha hatékonyan tudnák tekerni és nem lenne nagy a légellenállásom menet közben. Mit tudtok javasolni ez ügyben? Akinek ilyen tipusú kormánya van milyen emelkedési szöggel használja a kormányszárat?



#6680
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

Ezt en filmeztem, igen.

idén is csinálhatnál egy ilyen filmet. :) 

 

megnéztem a google street wiev-en is a pályát,de sajnos a végéig nem ment el a kamerás autó. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A