csak én látok ijesztő hasonlóságot?
Igazából a váz dizájn és felépítés / geo szembetűnő szerintem. ![]()
csak én látok ijesztő hasonlóságot?
Igazából a váz dizájn és felépítés / geo szembetűnő szerintem. ![]()
csak én látok ijesztő hasonlóságot?

Így néz ki készen. Jagwire Road Pro piros bovdenszett, KMC X 10 EL lánc. Ja és én machináltam ![]()
Köszi!
Az agy pedig a kormány előtt van
Jövőhétre már lebeszéltem egy 120-as kölcsön stucnit, a mostani 100 -as. Remélem jó lesz
Ha nem lenne jó, nekem van egy 130-as WCS 4 Axis elfekvőben.
vendég_anorche_*
anorche,
fékváltókar fogásban látod az elsőagyat, vagy a kormány épp kitakarja? ha úgy látod a kerékagyat hogy az a kormány előtt látszik akkor túl közeli a kormány
Köszi! ![]()
Az agy pedig a kormány előtt van
Jövőhétre már lebeszéltem egy 120-as kölcsön stucnit, a mostani 100 -as. Remélem jó lesz ![]()
csak én látok ijesztő hasonlóságot?
Csak Te.. Ugyanis, ha ugyanaz az ember machinálta volna a cannondale-t is, mint a spesht, akkor most nem kéne azon gondolkoznom, milyen bowdenszettet vegyek, meg cseréljek-e láncot, vagy sem...
edit: remélem, ez így nem gond, hogy le lett írva ![]()
Vejne módosította - 2015. május 04. - 18:03
csak én látok ijesztő hasonlóságot?


newbiker módosította - 2015. május 04. - 17:25
anorche,
fékváltókar fogásban látod az elsőagyat, vagy a kormány épp kitakarja? ha úgy látod a kerékagyat hogy az a kormány előtt látszik akkor túl közeli a kormány
vendég_anorche_*
Köszönöm a választ neked is, és vittore30 -nak is!
A videót is köszönöm, majd tekerések előtt átmozgatom a segítségével a vállam
Plusz itt van 3 kép, ahogy jelenleg ülök a bicón. Az első kép a természetesnek eső helyzet, a másik kettő pedig ahogy próbáltam helyzetet váltani hogy kevesebb súly legyen a vállamon, inkább kevesebb sikerrel. A fehér szigetelőszalagot megpróbáltam combcsontom végére (combcsontfej?) tenni. Jól látható, hogy egy vonalban van nyeregcsővel és a középcsapággyal, vagyis elméletileg a nyereg jó helyen van. A hajtókar 3 óránál, és a térd alá inga akasztós módszer is ezt igazolja, szépen átmegy a tengelyen a kötél.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png
+1 kép, a kormány és váltókar beállításomról:
Rakd feljebb a kormányt.
Feljebb raktam, a vállamat nyújtottam, lazítottam, de továbbra is fáj ![]()
Túl közel lenne a kormány? Vagy túl messze?
Nem jó ez így, hogy elveszi a fájdalom a kedvem a tekeréstől ![]()
Nem olyan egyszerű a 8-as kart átalakítani 10-esre. Hidd el, "gúgliztam", és nem olyan szimpla, mint a 9-esbe bepakolni a 10-es mechanikát. Más a kialaktása ezeknek a régi csúcsos ergopowereknek&gömbfejűeknek. ![]()
Egyébként használtan QS-es (escape jobbos) kart nem vennék.
Egyébként nincs bajom a 8-cal olyan téren, hogy ad elég variációt síkra, DE alig kapni hozzá alkatrészt, a fékváltókar-hüdi méregdrága és alig van, a váltókar belső mechanikája valamiért nem olyan ropogós még új rugókkal sem (elég lágy a jobbos, nem az a tipikus recsegő-ropogó, hanem inkább PowerShift érzetű)
Naiv kérdés, de nem lehet, hogy tavaly abban a nagy esésben, amiben eltört a kioldókar, kicsit behatóbban sérült a belső mechanika? Mert szépen vált így rugócsere után, de korántsem recsegve.
Majd ha felpuhul, lehet, megmutatom olyan embernek is a kart, aki már többet szervizelt-javított belőlük.
Itt van mindenki, aki szamit: NAGYBAN a lenti kep jobban latszik, de nem lehet belinkelni.
na ez az. egyedül Voigt ment hasonlót. persze ott más volt a motiváció,mert nála tuti volt a csúcsdöntés.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Most nézegettem, hogy a sorom úgy cirka 1700 km után úgy néz ki, mintha 17ezret futott volna. Tudnak a michnél gyártani.
Annyi előnye van a vajpuha lánckeréknek,hogy nem fogja bevágni a rotort. Amúgy sem egészséges ez a 8-as lánckeréksor a 11-es rotoron, de remélem, nem lesz gond majd a levétellel.
Ami esetleg sanszos lehet így szezon közepén, hogy még kitoldjam egy 18-as lánckerékkel, hogy 13-14-15-16-17-18-19-21 legyen a felállás.
és itt az oka annak, hogy mi a Miche egyetlen előnye.. Mert se nem olcsó, se nem jó, ellenben lehet variálni.
Ha sh rotoros kerékszettem lenne, ugyan a 8-as sh-sram-sunrace sorokat szépen vinné a váltásom, DE nehéz lenne a számomra ideális 13-21 vagy 13-23 kombináció összeszedése.
Meg így később egy fékváltókar-hátsó váltó cserével tudok 10C-re állni. Igaz, ha Sh rotoros kerékszettem lenne, akkor egy FVK cserével tudnék 10S-re váltani, a hátsó váltó érintése nélkül (tkp. a régi 8-9-es campy hátsó váltók bowdenhúzása pont úgy jön ki 10-es váltókarral, hogy shimano hézagolású 10-es sorokat viszik, a campát nem. )
Aztán ha 10-re váltanék, a sort-láncot amúgy is cserélni kéne,de így,hogy campy rotorom van, még a hátsó váltót is kelleni fog cserélni.
Mert, ha ezek a 8-as miche sorok így kopnak, én többet nem invesztálok a 8-as rendszerbe...
sok a "lenne". mid van most? egy 8-as record ergopower,8-as campa váltó,és egy 9-10-11-et fogadó kereked,campa rotorral. a legegyszerűbb természetesen venni egy 10-es váltást (ergopower,első,és hátsó váltó.) én inkább máshonnan közelítenék. ugye,ha belefutsz egy olyan ergopowerba,aminek csak kevés állása van,v qs,akkor vehetsz első váltót is. viszont,ha maradna a mostani record,akkor maradhat az első váltó is. tehát,én vennék egy 10-es váltót,vlmi régebbit,és egy törött,10-es ergot. abból átpakolni azokat az alkatrészeket,amiből 10-es lesz a 8-as kar. ez nem a legegyszerűbb,de talán elég költséghatékony. mondjuk én még mindig hajlok afelé,h venned kéne egy 2. szériás váltást. vlmi daytona,centaur szintűt. lehet,h öregszem,de én már nem kevergetném a shimaot a campával. vannak működő kombinációk,de vlmi gebasz mindig beb@asz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Most nézegettem, hogy a sorom úgy cirka 1700 km után úgy néz ki, mintha 17ezret futott volna. Tudnak a michnél gyártani.
Annyi előnye van a vajpuha lánckeréknek,hogy nem fogja bevágni a rotort. Amúgy sem egészséges ez a 8-as lánckeréksor a 11-es rotoron, de remélem, nem lesz gond majd a levétellel.
Ami esetleg sanszos lehet így szezon közepén, hogy még kitoldjam egy 18-as lánckerékkel, hogy 13-14-15-16-17-18-19-21 legyen a felállás.
és itt az oka annak, hogy mi a Miche egyetlen előnye.. Mert se nem olcsó, se nem jó, ellenben lehet variálni.
Ha sh rotoros kerékszettem lenne, ugyan a 8-as sh-sram-sunrace sorokat szépen vinné a váltásom, DE nehéz lenne a számomra ideális 13-21 vagy 13-23 kombináció összeszedése.
Meg így később egy fékváltókar-hátsó váltó cserével tudok 10C-re állni. Igaz, ha Sh rotoros kerékszettem lenne, akkor egy FVK cserével tudnék 10S-re váltani, a hátsó váltó érintése nélkül (tkp. a régi 8-9-es campy hátsó váltók bowdenhúzása pont úgy jön ki 10-es váltókarral, hogy shimano hézagolású 10-es sorokat viszik, a campát nem. )
Aztán ha 10-re váltanék, a sort-láncot amúgy is cserélni kéne,de így,hogy campy rotorom van, még a hátsó váltót is kelleni fog cserélni.
Mert, ha ezek a 8-as miche sorok így kopnak, én többet nem invesztálok a 8-as rendszerbe...
nagyon sok kosz tud belemenni alulról a villába. olyan,mintha a dzsuva nem ismerné a gravitációt.
az egy órásról egy grafikon: 
sajnos a többiek grafikonja nincs rajta. ha vlki találna egy olyat,amin fel vannak tüntetve,akkor az jobban összehasonlítható lenne.
erről az applikációról már hallottam,de nem tudtam,h már elkészült: https://play.google....orandroid&hl=hu
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Egy rendes záróanya így vagy úgy tömített. Ott eleve nem juthat le semmi, lentről is kizárt, hogy feljusson, pláne extra hosszú nyakkal. Az egyébként elképzelhető, hogy a kormányszár nem pontos. Nekem is van olyan kormányszáram ami 0.1 mm-el gyengébb. A Syncros érdekes módon 25.4. passzentos amilyennek egy nyeregcsőnek is lennie kell.
Ja igen.....a villanyak toldás SZERINTEM über-fusi, gány megoldás....hacsak nem a falon lóg a bringa dísznek...
Ez oké....de ha jól tömített a csapágy és a záróanya, pontosan illesztett a kormányszár akkor nem ropoghat semmi...szerintem
alulról juthat be? Vagy esetleg amiatt, hogy a stucniszár és a kormánycsapágy felső csészéi közt azért van némi "hézag".?
Majd lövök egy fotót, hogy mire is gondolok pontosan.
Egyébként előző két szezonban ugyanez a felállás volt, de más stucnival (ugyanilyen record, de egy kicsit rövidebb).
Nem tudom, hol keressem a hibát, a takarítás megszüntette a ropit, de egy kis esős használat meg a szokásos sivatagi homokviharok után ismételten előjött. ![]()
szerintem nem foglalkozom vele.
Vejne módosította - 2015. május 03. - 20:11
Ez oké....de ha jól tömített a csapágy és a záróanya, pontosan illesztett a kormányszár akkor nem ropoghat semmi...szerintem
Mi tud ropogni egy menetesben ami az Ahead-esben nem?
a villában lévő kosz. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A