Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#5601
vendég_anorche_*

vendég_anorche_*
  • vendég

anorche,

 

fékváltókar fogásban látod az elsőagyat, vagy a kormány épp kitakarja? ha úgy látod a kerékagyat hogy az a kormány előtt látszik akkor túl közeli a kormány

Köszi! :)

Az agy pedig a kormány előtt van :( Jövőhétre már lebeszéltem egy 120-as kölcsön stucnit, a mostani 100 -as. Remélem jó lesz :)



#5602
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

csak én látok ijesztő hasonlóságot? 

 

 

Csak Te.. Ugyanis, ha ugyanaz az ember machinálta volna a cannondale-t is, mint a spesht, akkor most nem kéne azon gondolkoznom, milyen bowdenszettet vegyek, meg cseréljek-e láncot, vagy sem...

 

edit: remélem, ez így nem gond, hogy le lett írva :)


Vejne módosította - 2015. május 04. - 18:03

  • donciccio kedveli ezt

#5603
newbiker

newbiker

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 520 hozzászólás

csak én látok ijesztő hasonlóságot? 

 

20150417_162954_www.kepfeltoltes.hu_.jpgspecialized_allez_www.kepfeltoltes.hu_.j


newbiker módosította - 2015. május 04. - 17:25

  • donciccio kedveli ezt

#5604
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

anorche,

 

fékváltókar fogásban látod az elsőagyat, vagy a kormány épp kitakarja? ha úgy látod a kerékagyat hogy az a kormány előtt látszik akkor túl közeli a kormány



#5605
vendég_anorche_*

vendég_anorche_*
  • vendég

Köszönöm a választ neked is, és vittore30 -nak is!

A videót is köszönöm, majd tekerések előtt átmozgatom a segítségével a vállam :)

 

Plusz itt van 3 kép, ahogy jelenleg ülök a bicón. Az első kép a természetesnek eső helyzet, a másik kettő pedig ahogy próbáltam helyzetet váltani hogy kevesebb súly legyen a vállamon, inkább kevesebb sikerrel. A fehér szigetelőszalagot megpróbáltam combcsontom végére (combcsontfej?) tenni. Jól látható, hogy egy vonalban van nyeregcsővel és a középcsapággyal, vagyis elméletileg a nyereg jó helyen van. A hajtókar 3 óránál, és a térd alá inga akasztós módszer is ezt igazolja, szépen átmegy a tengelyen a kötél.

 

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png

 

+1 kép, a kormány és váltókar beállításomról:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

 

 

Rakd feljebb a kormányt.

 

Feljebb raktam, a vállamat nyújtottam, lazítottam, de továbbra is fáj :(

Túl közel lenne a kormány? Vagy túl messze? 

Nem jó ez így, hogy elveszi a fájdalom a kedvem a tekeréstől :(



#5606
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nem olyan egyszerű a 8-as kart átalakítani 10-esre. Hidd el, "gúgliztam", és nem olyan szimpla, mint a 9-esbe bepakolni a 10-es mechanikát. Más a kialaktása ezeknek a régi csúcsos ergopowereknek&gömbfejűeknek. :)

 

Egyébként használtan QS-es (escape jobbos) kart nem vennék. 

 

Egyébként nincs bajom a 8-cal olyan téren, hogy ad elég variációt síkra, DE alig kapni hozzá alkatrészt, a fékváltókar-hüdi méregdrága és alig van, a váltókar belső mechanikája valamiért nem olyan ropogós még új rugókkal sem (elég lágy a jobbos, nem az a tipikus recsegő-ropogó, hanem inkább PowerShift érzetű)

 

Naiv kérdés, de nem lehet, hogy tavaly abban a nagy esésben, amiben eltört a kioldókar, kicsit behatóbban sérült a belső mechanika? Mert szépen vált így rugócsere után, de korántsem recsegve. :o Majd ha felpuhul, lehet, megmutatom olyan embernek is a kart, aki már többet szervizelt-javított belőlük.



#5607
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

Itt van mindenki, aki szamit:   NAGYBAN a lenti kep jobban latszik, de nem lehet belinkelni.

CEElH2OWMAAoy-b.png

na ez az. egyedül Voigt ment hasonlót. persze ott más volt a motiváció,mert nála tuti volt a csúcsdöntés. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5608
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

Most nézegettem, hogy a sorom úgy cirka 1700 km után úgy néz ki, mintha 17ezret futott volna. Tudnak a michnél gyártani.

 

Annyi előnye van a vajpuha lánckeréknek,hogy nem fogja bevágni a rotort. Amúgy sem egészséges ez a 8-as lánckeréksor a 11-es rotoron, de remélem, nem lesz gond majd a levétellel.

 

Ami esetleg sanszos lehet így szezon közepén, hogy még kitoldjam egy 18-as lánckerékkel, hogy 13-14-15-16-17-18-19-21 legyen a felállás. 

 

és itt az oka annak, hogy mi a Miche egyetlen előnye.. Mert se nem olcsó, se nem jó, ellenben lehet variálni. :)

 

Ha sh rotoros kerékszettem lenne, ugyan a 8-as sh-sram-sunrace sorokat szépen vinné a váltásom, DE nehéz lenne a számomra ideális 13-21 vagy 13-23 kombináció összeszedése.

 

Meg így később egy fékváltókar-hátsó váltó cserével tudok 10C-re állni. Igaz, ha Sh rotoros kerékszettem lenne, akkor egy FVK cserével tudnék 10S-re váltani, a hátsó váltó érintése nélkül (tkp. a régi 8-9-es campy hátsó váltók bowdenhúzása pont úgy jön ki 10-es váltókarral, hogy shimano hézagolású 10-es sorokat viszik, a campát nem. )

 

Aztán ha 10-re váltanék, a sort-láncot amúgy is cserélni kéne,de így,hogy campy rotorom van, még a hátsó váltót is kelleni fog cserélni.

 

Mert, ha ezek a 8-as miche sorok így kopnak, én többet nem invesztálok a 8-as rendszerbe...

sok a "lenne". mid van most? egy 8-as record ergopower,8-as campa váltó,és egy 9-10-11-et fogadó kereked,campa rotorral. a legegyszerűbb természetesen venni egy 10-es váltást (ergopower,első,és hátsó váltó.) én inkább máshonnan közelítenék. ugye,ha belefutsz egy olyan ergopowerba,aminek csak kevés állása van,v qs,akkor vehetsz első váltót is. viszont,ha maradna a mostani record,akkor maradhat az első váltó is. tehát,én vennék egy 10-es váltót,vlmi régebbit,és egy törött,10-es ergot. abból átpakolni azokat az alkatrészeket,amiből 10-es lesz a 8-as kar. ez nem a legegyszerűbb,de talán elég költséghatékony. mondjuk én még mindig hajlok afelé,h venned kéne egy 2. szériás váltást. vlmi daytona,centaur szintűt. lehet,h öregszem,de én már nem kevergetném a shimaot a campával. vannak működő kombinációk,de vlmi gebasz mindig beb@asz.    


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5609
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Most nézegettem, hogy a sorom úgy cirka 1700 km után úgy néz ki, mintha 17ezret futott volna. Tudnak a michnél gyártani.

 

Annyi előnye van a vajpuha lánckeréknek,hogy nem fogja bevágni a rotort. Amúgy sem egészséges ez a 8-as lánckeréksor a 11-es rotoron, de remélem, nem lesz gond majd a levétellel.

 

Ami esetleg sanszos lehet így szezon közepén, hogy még kitoldjam egy 18-as lánckerékkel, hogy 13-14-15-16-17-18-19-21 legyen a felállás. 

 

és itt az oka annak, hogy mi a Miche egyetlen előnye.. Mert se nem olcsó, se nem jó, ellenben lehet variálni. :) 

 

Ha sh rotoros kerékszettem lenne, ugyan a 8-as sh-sram-sunrace sorokat szépen vinné a váltásom, DE nehéz lenne a számomra ideális 13-21 vagy 13-23 kombináció összeszedése.

 

Meg így később egy fékváltókar-hátsó váltó cserével tudok 10C-re állni. Igaz, ha Sh rotoros kerékszettem lenne, akkor egy FVK cserével tudnék 10S-re váltani, a hátsó váltó érintése nélkül (tkp. a régi 8-9-es campy hátsó váltók bowdenhúzása pont úgy jön ki 10-es váltókarral, hogy shimano hézagolású 10-es sorokat viszik, a campát nem. )

 

Aztán ha 10-re váltanék, a sort-láncot amúgy is cserélni kéne,de így,hogy campy rotorom van, még a hátsó váltót is kelleni fog cserélni.

 

Mert, ha ezek a 8-as miche sorok így kopnak, én többet nem invesztálok a 8-as rendszerbe...



#5610
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Itt van mindenki, aki szamit:   NAGYBAN a lenti kep jobban latszik, de nem lehet belinkelni.

CEElH2OWMAAoy-b.png


ave módosította - 2015. május 04. - 10:21

  • donciccio kedveli ezt

#5611
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

nagyon sok kosz tud belemenni alulról a villába. olyan,mintha a dzsuva nem ismerné a gravitációt. :D 

 

az egy órásról egy grafikon: 11072812_1001866586499904_58850899697566

sajnos a többiek grafikonja nincs rajta. ha vlki találna egy olyat,amin fel vannak tüntetve,akkor az jobban összehasonlítható lenne.

 

 

erről az applikációról már hallottam,de nem tudtam,h már elkészült: https://play.google....orandroid&hl=hu


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5612
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

Egy rendes záróanya így vagy úgy tömített. Ott eleve nem juthat le semmi, lentről is kizárt, hogy feljusson, pláne extra hosszú nyakkal. Az egyébként elképzelhető, hogy a kormányszár nem pontos. Nekem is van olyan kormányszáram ami 0.1 mm-el gyengébb. A Syncros érdekes módon 25.4. passzentos amilyennek egy nyeregcsőnek is lennie kell.

 

Ja igen.....a villanyak toldás SZERINTEM über-fusi, gány megoldás....hacsak nem a falon lóg a bringa dísznek...



#5613
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ez oké....de ha jól tömített a csapágy és a záróanya, pontosan illesztett a kormányszár akkor nem ropoghat semmi...szerintem

alulról juthat be? Vagy esetleg amiatt, hogy a stucniszár és a kormánycsapágy felső csészéi közt azért van némi "hézag".?

 

Majd lövök egy fotót, hogy mire is gondolok pontosan. :) Egyébként előző két szezonban ugyanez a felállás volt, de más stucnival (ugyanilyen record, de egy kicsit rövidebb).

 

Nem tudom, hol keressem a hibát, a takarítás megszüntette a ropit, de egy kis esős használat meg a szokásos sivatagi homokviharok után ismételten előjött. :)

 

szerintem nem foglalkozom vele. 


Vejne módosította - 2015. május 03. - 20:11


#5614
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

Ez oké....de ha jól tömített a csapágy és a záróanya, pontosan illesztett a kormányszár akkor nem ropoghat semmi...szerintem



#5615
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

Mi tud ropogni egy menetesben ami az Ahead-esben nem?

a villában lévő kosz. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5616
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

Mi tud ropogni egy menetesben ami az Ahead-esben nem?



#5617
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Off: bever a mennykő, másfél hete takarítottam száraz zsírtalanra a villanyakat&stucniszárat&diót, megszűnt a ropogás, erre napi használat és egy kis megázás után ma ismét elkezdte. 

 

Boldoguljon meg a menetes kormánycsapágyrendszer kitalálója. Valakinek valami forrása colos hosszú nyakas villára? :) Vagy vegyek valami rövid nyakút, és Máriusz?



#5618
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Endomondóval tekerek, mellkaspánttal. Viszonylag tekergetek (idén 1445km). Nem tudom edzés-e ahogy csinálom, mert elindulok, és végig ami kifér. Ez egy 100km-en így néz ki:

Avg. Heart Rate 144

Max. Heart Rate 164

(öregember vagyok 47év, térdműtétekkel, asztmával)

Az asztmán is segít egy megfelelő étrend. Meg az ízületi nyűgökön is.

 

Újjászületni nem fogsz jó étrendtől, de lényegesen jobban fogod Magad érezni, s enyhülni fognak a betegséged tünetei :)



#5619
xotom

xotom

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás

Szerintem erre ne gyűjtögess, inkább eddzél többet vagy költsd a pénzt minőségi ételre vagy pulzusmérőre, többet számít a teljesítményben.

Endomondóval tekerek, mellkaspánttal. Viszonylag tekergetek (idén 1445km). Nem tudom edzés-e ahogy csinálom, mert elindulok, és végig ami kifér. Ez egy 100km-en így néz ki:

Avg. Heart Rate 144

Max. Heart Rate 164

(öregember vagyok 47év, térdműtétekkel, asztmával)


Biztos?


#5620
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

gaboca1; verti

Köszi! Akkor lehet a cél egy könnyebb kónuszos. Gyűjtögetek idén pénzt, és jövőre belevágok. Egy alkalommal a mtb-vel eláztam és furcsa hangokat adott a kerék. Szétkaptam, kitisztogattam, újrazsíroztam összeszereltem, és csodás lett. Állítólag azok érzékenyek a vízre. 

Szerintem erre ne gyűjtögess, inkább eddzél többet vagy költsd a pénzt minőségi ételre vagy pulzusmérőre, többet számít a teljesítményben.


  • newbiker, ivancso.isti és SerpaPerec kedveli ezt


A sebesség mindent megold.