Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#5601
newbiker

newbiker

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 520 hozzászólás

csak én látok ijesztő hasonlóságot? 

 

20150417_162954_www.kepfeltoltes.hu_.jpgspecialized_allez_www.kepfeltoltes.hu_.j

Igazából a váz dizájn és felépítés / geo szembetűnő szerintem. ;)



#5602
newbiker

newbiker

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 520 hozzászólás

csak én látok ijesztő hasonlóságot? 

 

 

rsz_20150417_114735_www.kepfeltoltes.hu_

 

Így néz ki készen. Jagwire Road Pro piros bovdenszett, KMC X 10 EL lánc. Ja és én machináltam ;)



#5603
newbiker

newbiker

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 520 hozzászólás

Köszi! :)

Az agy pedig a kormány előtt van :( Jövőhétre már lebeszéltem egy 120-as kölcsön stucnit, a mostani 100 -as. Remélem jó lesz :)

Ha nem lenne jó, nekem van egy 130-as WCS 4 Axis elfekvőben. :D 



#5604
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás
Nem extrém a 120s stucni,nekem is az van 55os felsocsohoz

#5605
vendég_anorche_*

vendég_anorche_*
  • vendég

anorche,

 

fékváltókar fogásban látod az elsőagyat, vagy a kormány épp kitakarja? ha úgy látod a kerékagyat hogy az a kormány előtt látszik akkor túl közeli a kormány

Köszi! :)

Az agy pedig a kormány előtt van :( Jövőhétre már lebeszéltem egy 120-as kölcsön stucnit, a mostani 100 -as. Remélem jó lesz :)



#5606
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

csak én látok ijesztő hasonlóságot? 

 

 

Csak Te.. Ugyanis, ha ugyanaz az ember machinálta volna a cannondale-t is, mint a spesht, akkor most nem kéne azon gondolkoznom, milyen bowdenszettet vegyek, meg cseréljek-e láncot, vagy sem...

 

edit: remélem, ez így nem gond, hogy le lett írva :)


Vejne módosította - 2015. május 04. - 18:03

  • donciccio kedveli ezt

#5607
newbiker

newbiker

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 520 hozzászólás

csak én látok ijesztő hasonlóságot? 

 

20150417_162954_www.kepfeltoltes.hu_.jpgspecialized_allez_www.kepfeltoltes.hu_.j


newbiker módosította - 2015. május 04. - 17:25

  • donciccio kedveli ezt

#5608
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

anorche,

 

fékváltókar fogásban látod az elsőagyat, vagy a kormány épp kitakarja? ha úgy látod a kerékagyat hogy az a kormány előtt látszik akkor túl közeli a kormány



#5609
vendég_anorche_*

vendég_anorche_*
  • vendég

Köszönöm a választ neked is, és vittore30 -nak is!

A videót is köszönöm, majd tekerések előtt átmozgatom a segítségével a vállam :)

 

Plusz itt van 3 kép, ahogy jelenleg ülök a bicón. Az első kép a természetesnek eső helyzet, a másik kettő pedig ahogy próbáltam helyzetet váltani hogy kevesebb súly legyen a vállamon, inkább kevesebb sikerrel. A fehér szigetelőszalagot megpróbáltam combcsontom végére (combcsontfej?) tenni. Jól látható, hogy egy vonalban van nyeregcsővel és a középcsapággyal, vagyis elméletileg a nyereg jó helyen van. A hajtókar 3 óránál, és a térd alá inga akasztós módszer is ezt igazolja, szépen átmegy a tengelyen a kötél.

 

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png

 

+1 kép, a kormány és váltókar beállításomról:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

 

 

Rakd feljebb a kormányt.

 

Feljebb raktam, a vállamat nyújtottam, lazítottam, de továbbra is fáj :(

Túl közel lenne a kormány? Vagy túl messze? 

Nem jó ez így, hogy elveszi a fájdalom a kedvem a tekeréstől :(



#5610
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nem olyan egyszerű a 8-as kart átalakítani 10-esre. Hidd el, "gúgliztam", és nem olyan szimpla, mint a 9-esbe bepakolni a 10-es mechanikát. Más a kialaktása ezeknek a régi csúcsos ergopowereknek&gömbfejűeknek. :)

 

Egyébként használtan QS-es (escape jobbos) kart nem vennék. 

 

Egyébként nincs bajom a 8-cal olyan téren, hogy ad elég variációt síkra, DE alig kapni hozzá alkatrészt, a fékváltókar-hüdi méregdrága és alig van, a váltókar belső mechanikája valamiért nem olyan ropogós még új rugókkal sem (elég lágy a jobbos, nem az a tipikus recsegő-ropogó, hanem inkább PowerShift érzetű)

 

Naiv kérdés, de nem lehet, hogy tavaly abban a nagy esésben, amiben eltört a kioldókar, kicsit behatóbban sérült a belső mechanika? Mert szépen vált így rugócsere után, de korántsem recsegve. :o Majd ha felpuhul, lehet, megmutatom olyan embernek is a kart, aki már többet szervizelt-javított belőlük.



#5611
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

Itt van mindenki, aki szamit:   NAGYBAN a lenti kep jobban latszik, de nem lehet belinkelni.

CEElH2OWMAAoy-b.png

na ez az. egyedül Voigt ment hasonlót. persze ott más volt a motiváció,mert nála tuti volt a csúcsdöntés. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5612
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

Most nézegettem, hogy a sorom úgy cirka 1700 km után úgy néz ki, mintha 17ezret futott volna. Tudnak a michnél gyártani.

 

Annyi előnye van a vajpuha lánckeréknek,hogy nem fogja bevágni a rotort. Amúgy sem egészséges ez a 8-as lánckeréksor a 11-es rotoron, de remélem, nem lesz gond majd a levétellel.

 

Ami esetleg sanszos lehet így szezon közepén, hogy még kitoldjam egy 18-as lánckerékkel, hogy 13-14-15-16-17-18-19-21 legyen a felállás. 

 

és itt az oka annak, hogy mi a Miche egyetlen előnye.. Mert se nem olcsó, se nem jó, ellenben lehet variálni. :)

 

Ha sh rotoros kerékszettem lenne, ugyan a 8-as sh-sram-sunrace sorokat szépen vinné a váltásom, DE nehéz lenne a számomra ideális 13-21 vagy 13-23 kombináció összeszedése.

 

Meg így később egy fékváltókar-hátsó váltó cserével tudok 10C-re állni. Igaz, ha Sh rotoros kerékszettem lenne, akkor egy FVK cserével tudnék 10S-re váltani, a hátsó váltó érintése nélkül (tkp. a régi 8-9-es campy hátsó váltók bowdenhúzása pont úgy jön ki 10-es váltókarral, hogy shimano hézagolású 10-es sorokat viszik, a campát nem. )

 

Aztán ha 10-re váltanék, a sort-láncot amúgy is cserélni kéne,de így,hogy campy rotorom van, még a hátsó váltót is kelleni fog cserélni.

 

Mert, ha ezek a 8-as miche sorok így kopnak, én többet nem invesztálok a 8-as rendszerbe...

sok a "lenne". mid van most? egy 8-as record ergopower,8-as campa váltó,és egy 9-10-11-et fogadó kereked,campa rotorral. a legegyszerűbb természetesen venni egy 10-es váltást (ergopower,első,és hátsó váltó.) én inkább máshonnan közelítenék. ugye,ha belefutsz egy olyan ergopowerba,aminek csak kevés állása van,v qs,akkor vehetsz első váltót is. viszont,ha maradna a mostani record,akkor maradhat az első váltó is. tehát,én vennék egy 10-es váltót,vlmi régebbit,és egy törött,10-es ergot. abból átpakolni azokat az alkatrészeket,amiből 10-es lesz a 8-as kar. ez nem a legegyszerűbb,de talán elég költséghatékony. mondjuk én még mindig hajlok afelé,h venned kéne egy 2. szériás váltást. vlmi daytona,centaur szintűt. lehet,h öregszem,de én már nem kevergetném a shimaot a campával. vannak működő kombinációk,de vlmi gebasz mindig beb@asz.    


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5613
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Most nézegettem, hogy a sorom úgy cirka 1700 km után úgy néz ki, mintha 17ezret futott volna. Tudnak a michnél gyártani.

 

Annyi előnye van a vajpuha lánckeréknek,hogy nem fogja bevágni a rotort. Amúgy sem egészséges ez a 8-as lánckeréksor a 11-es rotoron, de remélem, nem lesz gond majd a levétellel.

 

Ami esetleg sanszos lehet így szezon közepén, hogy még kitoldjam egy 18-as lánckerékkel, hogy 13-14-15-16-17-18-19-21 legyen a felállás. 

 

és itt az oka annak, hogy mi a Miche egyetlen előnye.. Mert se nem olcsó, se nem jó, ellenben lehet variálni. :) 

 

Ha sh rotoros kerékszettem lenne, ugyan a 8-as sh-sram-sunrace sorokat szépen vinné a váltásom, DE nehéz lenne a számomra ideális 13-21 vagy 13-23 kombináció összeszedése.

 

Meg így később egy fékváltókar-hátsó váltó cserével tudok 10C-re állni. Igaz, ha Sh rotoros kerékszettem lenne, akkor egy FVK cserével tudnék 10S-re váltani, a hátsó váltó érintése nélkül (tkp. a régi 8-9-es campy hátsó váltók bowdenhúzása pont úgy jön ki 10-es váltókarral, hogy shimano hézagolású 10-es sorokat viszik, a campát nem. )

 

Aztán ha 10-re váltanék, a sort-láncot amúgy is cserélni kéne,de így,hogy campy rotorom van, még a hátsó váltót is kelleni fog cserélni.

 

Mert, ha ezek a 8-as miche sorok így kopnak, én többet nem invesztálok a 8-as rendszerbe...



#5614
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Itt van mindenki, aki szamit:   NAGYBAN a lenti kep jobban latszik, de nem lehet belinkelni.

CEElH2OWMAAoy-b.png


ave módosította - 2015. május 04. - 10:21

  • donciccio kedveli ezt

#5615
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

nagyon sok kosz tud belemenni alulról a villába. olyan,mintha a dzsuva nem ismerné a gravitációt. :D 

 

az egy órásról egy grafikon: 11072812_1001866586499904_58850899697566

sajnos a többiek grafikonja nincs rajta. ha vlki találna egy olyat,amin fel vannak tüntetve,akkor az jobban összehasonlítható lenne.

 

 

erről az applikációról már hallottam,de nem tudtam,h már elkészült: https://play.google....orandroid&hl=hu


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5616
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

Egy rendes záróanya így vagy úgy tömített. Ott eleve nem juthat le semmi, lentről is kizárt, hogy feljusson, pláne extra hosszú nyakkal. Az egyébként elképzelhető, hogy a kormányszár nem pontos. Nekem is van olyan kormányszáram ami 0.1 mm-el gyengébb. A Syncros érdekes módon 25.4. passzentos amilyennek egy nyeregcsőnek is lennie kell.

 

Ja igen.....a villanyak toldás SZERINTEM über-fusi, gány megoldás....hacsak nem a falon lóg a bringa dísznek...



#5617
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Ez oké....de ha jól tömített a csapágy és a záróanya, pontosan illesztett a kormányszár akkor nem ropoghat semmi...szerintem

alulról juthat be? Vagy esetleg amiatt, hogy a stucniszár és a kormánycsapágy felső csészéi közt azért van némi "hézag".?

 

Majd lövök egy fotót, hogy mire is gondolok pontosan. :) Egyébként előző két szezonban ugyanez a felállás volt, de más stucnival (ugyanilyen record, de egy kicsit rövidebb).

 

Nem tudom, hol keressem a hibát, a takarítás megszüntette a ropit, de egy kis esős használat meg a szokásos sivatagi homokviharok után ismételten előjött. :)

 

szerintem nem foglalkozom vele. 


Vejne módosította - 2015. május 03. - 20:11


#5618
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

Ez oké....de ha jól tömített a csapágy és a záróanya, pontosan illesztett a kormányszár akkor nem ropoghat semmi...szerintem



#5619
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

Mi tud ropogni egy menetesben ami az Ahead-esben nem?

a villában lévő kosz. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5620
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.064 hozzászólás

Mi tud ropogni egy menetesben ami az Ahead-esben nem?