Aki megmondja, hogy ez miben tér el a Vento Asymmetrictől, az kap egy csomag Albert kekszet.
R7->khamszin
R5->vento
R4->scirocco
R3->Zonda
R1->Eurus
talán..
R1 nem a Shamal, vagy az már a Zero?
Aki megmondja, hogy ez miben tér el a Vento Asymmetrictől, az kap egy csomag Albert kekszet.
R7->khamszin
R5->vento
R4->scirocco
R3->Zonda
R1->Eurus
talán..
R1 nem a Shamal, vagy az már a Zero?
Ez a fajta lenne, az asszimetrikus hátsós. Iparisok. http://www.fulcrumwh...-27-02-2015.pdf
Aki megmondja, hogy ez miben tér el a Vento Asymmetrictől, az kap egy csomag Albert kekszet.
R7->khamszin
R5->vento
R4->scirocco
R3->Zonda
R1->Eurus
talán..
Hahó!
Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.
Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.
Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.
Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?
Köszi a segítséget!
Az R5 lényegét tekintve nagyon hasonlít a Zondára, szóval a belépő szintű kerékhez képest fogsz javulást tapasztalni. Én egyre több pozitív élményt és kilométert szerzek a Zondával. Gyorsulási élmény, felfelé gyorsításnál különösen és sebesség tartás teljesen más lesz. 300 euró körül foghatsz ki Zondát újonnan, gondolom az r5 se sokkal drágább vagy olcsóbb.
a Fulcrum R5 iparis?
Azt hittem, kónuszos.
Amúgy érdemes megkérdezni, hogy milyen R5-ös. Mert abból is 2014-ben jött ki új, ami a régitől pár ficsőrrel többet tud, pl. aszimmetrikus felnikialakítás hátul, 1:1 küllőzés, túlméretes agyperem. A régebbi R5-ösök nem olyanok.
Ez a fajta lenne, az asszimetrikus hátsós. Iparisok. http://www.fulcrumwh...-27-02-2015.pdf
Biztos?
Igen, ég és föld a kónuszos javára.
a Fulcrum R5 iparis? Azt hittem, kónuszos.
Amúgy érdemes megkérdezni, hogy milyen R5-ös. Mert abból is 2014-ben jött ki új, ami a régitől pár ficsőrrel többet tud, pl. aszimmetrikus felnikialakítás hátul, 1:1 küllőzés, túlméretes agyperem. A régebbi R5-ösök nem olyanok.
Vejne módosította - 2015. május 02. - 16:58
Hahó!
Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.
Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.
Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.
Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?
Köszi a segítséget!
Igen, ég és föld a kónuszos javára.
A sebesség mindent megold.
Hahó!
Idén váltottam mtb-ről országútira, mert már közel 30km/h átlagokat tekertem hosszabb (nem nagy szintemelős) távokon.
Lapierre Sensium 100-as lett a választott. Ez Shimano WHR 501-es kerekekkel szerelt. Nem vagyok "grammőrült" - így nem is az kb 150-200gr könnyítés miatt kérdezem -, de arra lennék kíváncsi, hogy pld. egy Fulcrum Racing 5-ös ipari csapágyas kerékszett érezhető változást jelentene-e.
Van ki szerint a konuszos és az ipari csapágyas kerekek között ég és föld a különbség, többek szerit csak misztifikáció az egész.
Viszonylag jó áron cserélhetném le, csak nem tudom érdemes-e?
Köszi a segítséget!
Biztos?
Tegye fel a kezét, aki 20 év múlva az alsócső felé akar nyúlkálni váltás miatt, egy vízvezetékcsövekből épült vázon!
Senki? Hálátlan népség!
én tényleg kedvelem ezeket a régi cuccokat,de....... már nem szeretnék fékváltókar,és vlmi look,time,stb pedál nélkül bringázni. az utóbbi 30 évben ez volt szerintem a kerékpáripar két legfontosabb fejlesztése a kényelem,és biztonság szempontjából.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Túl van kicsit árazva, de ez nem a Devecseri levanszervizelve, bevanállítva, a szél lefújta a retket róla kategória... Persze lehet, hogy onnan van, de látszik, hogy fektettek bele energiát. Dupla ennyiért vehetsz egy katalógus vázat, olcsó szettel és örülhetsz, hogy de fasza márkás....Ez 20 éve bringa és még 20 évig az is lesz...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
majdnem meg lett az 53 km a csúcskísérletnél. nagyon kiegyensúlyozott volt. látszik a pályás múlt Alex Dowsett-nél. most nem mértem a köridőket,csak a végén néhányat. 17-en belül ment. sztem így kell felépíteni ezt a teljesítményt. gratula.
donciccio módosította - 2015. május 02. - 15:15
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Túl van kicsit árazva, de ez nem a Devecseri levanszervizelve, bevanállítva, a szél lefújta a retket róla kategória... Persze lehet, hogy onnan van, de látszik, hogy fektettek bele energiát. Dupla ennyiért vehetsz egy katalógus vázat, olcsó szettel és örülhetsz, hogy de fasza márkás....Ez 20 éve bringa és még 20 évig az is lesz...
Cromor vázas gépet 110-ért alsócsöves váltókarral?
Feléért kéne illetve, 50 körül.
De amit hónapok-fél év óta nem tud valaki eladni, az valószínuleg nem reális áron van hirdetve
Vejne módosította - 2015. május 02. - 12:30
Ma megint megtapasztaltam mekkora führer dolog esőben lejonni dobogokorol
van javítófestékem az acélvázhoz. befőttesüvegben. beszáradva természetesen. de most kellene, apró javításhoz. feloldható a cucc szerintetek?
Ma megint megtapasztaltam mekkora führer dolog esőben lejonni dobogokorol
én is jártam ma arra. megvolt 3 év után az első 100-asom. jobban mondva 116 km lett. Vác,Megyeri híd,Dobogókő,Esztergom,Visegrád,egy kis komp,Nagymaros,Vác. viszont én még eső előtt hazaértem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://weightweenies...rt=120#p1065022
"there's also some extra room in the dropouts, so using a 1mm shim there would give more clearance."
Hmmm.. Érdekes, ki kéne próbálni valami hasonlót a villámon a Coralon..
Isti keresett az Édesapjának 52 körüli országútit. Kicsit körbeszaglásztam, és egy lengyel sráctól ezt az ajánlatot kaptam:
A váz szerintem valami alapabb , a cuccok vegyesek, de pont úgy van válogatva, hogy működjön, egyedül az átdobó kérdéses.
További képeken a felnik-gumik állapota:
elvileg a sor-fékbetétek rendben vannak, a lánc is. (ezt állítja)
MO-ra DPD-vel szállítva 222 euró. Abból kb. 22 euró a DPD-é, szóval effektíve 200 euró, nem tudom, mit gondoltok.
Pezsgő105 fékváltókar-fékek, Ultegra600 hátsó váltó, Mirázs Hajtókar (a kistányér örökéletű ) meg egy altus átdobó, AMI nem tetszik.
Nekem bejön a hv: kerámiacsapis a felső görgő asszem, ha nem barmoltak bele. A fékszett is baba, elöl golyóscsapágyas, hátul azt hiszem nem az, de nagyon erős és finoman adagolható. A többi cucc elég decens, a kerékagyról nem tudom most hirtelen, micsoda.
Mi a hozzáértőbbek véleménye? :\
Vejne módosította - 2015. április 30. - 17:37
2015-ös giro roadbook: http://velorooms.com...15/Giro2015.pdf
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A