Üdv!
Ma csapágyat cserélek egy Campa Khamsin hátsó kerékben. Ha esetleg valakit érdekel akkor dobok fel pár fotót, illetve el tudom mondani a menetét és hogy milyen csapágyak valók bele.
Igény vóna' rá!
Üdv!
Ma csapágyat cserélek egy Campa Khamsin hátsó kerékben. Ha esetleg valakit érdekel akkor dobok fel pár fotót, illetve el tudom mondani a menetét és hogy milyen csapágyak valók bele.
Üdv!
Ma csapágyat cserélek egy Campa Khamsin hátsó kerékben. Ha esetleg valakit érdekel akkor dobok fel pár fotót, illetve el tudom mondani a menetét és hogy milyen csapágyak valók bele.
FAKT
Nézzük...
http://www.ebay.de/i...=STRK:MEBIDX:IT
Szerintem pár tíz ember könvjelzőzte, aztán az utolsó 1 órában mindenki beír valami ajánlatot. Ez, ha kikiáltásin elmenne, valaki jól járna vele.. Hekk, még nekem is használható lenne róla a sor-gumi, meg úgy az egész kerékszett... Hehe.
Más kérdés, minek?
Plusz, nem is rja, hogy a gumit-sort adja, szóval feltételezem, nem adja.
Vejne módosította - 2015. április 29. - 07:40
Nem baj, vegulis nem erint, csak kivancsi voltam.Sehogy
vagy mégis?
Nem mondom meg a megoldást.
Egy szem kopasat hogy lehet merni?
Sehogy vagy mégis?
Nem mondom meg a megoldást.
MJani01 módosította - 2015. április 28. - 22:40
A sebesség mindent megold.
Passz, de tényleg gyorsabban kopik a tapasztalataim alapján is.
Nem vagyok egy őstehetség szerelő.
![]()
....
Amúgy nincs centrírozó állványom, az ujjamat szoktam odarakni a felnihez, az a mérőműszerem
Aha....Nem is kell állvány otthonra. De centírozáshoz esetleg logikusabb lenne valami fix ponthoz állítgatni a felnit, pl. az egyik fékpofához.
Vagy egy sufni tuning módszer: Kötsz egy műanyag gyorskötözőt a vázra és olyan hosszúságúra vágod le, hogy ha behajtod a kerékhez, kb. a felnihez érjen. Ehhez már tudsz centírozni, szépen látod hol is van az ütés.
Normális láncokhoz mind jár új (shimanoék a hülye rivetingpinjükre esküsznek btw ezt hogy hívjuk magyarul?). Korábban volt sram powerlinkem, ami kiszolgált három láncot és nem esett szét. Most kmc-m van a sajátjával, de ha cserélek shimi hg93 megy majd fel ugyanezzel a szemmel. Nekem nem volt gondom velük. Igaz nem vagyok egy ogre, meg nem is rugdosom a hajtást.
Nagyon kicsi nyolcassal ne foglalkozz , mert 100%-osan kb sosem lehet kicentírozni, bár a campa centír robotja biztos tud 99,99%_ot. Ha úgy érzed, hogy neked ez már sok, elviszed és megmutatod a szervízben aztán mondanak rá valamit ami az alábbi lehet:
Kicentírozzuk, hagyd itt, elteszik a pénzt és nem csinálnak vele semmit, majd azt mondják ,hogy javítottunk rajta de ez a max.
Ennek van egy alváltozata, hogy megcsinálják.
Vagy elhajtanak. Mivel abból hogy nem ér bele a fékbe nem mondtál el semmit, ezért konkrét tanácsot ebben a kérdésben nem tudok megfogalmazni (plö ha rosszul van beállítva a féked és fél centit legyez a felni az már egy fasza nyolcas, de 1-1 mm nem a világ vége)
Inkább ez az 1-1 mm kategória, szóval nem olyan vészes, épp ezért kérdeztem, hozzányúljak-e. Az utóbbi időben már magamnak centrírozok. Csak tudom, hogy ha belekezdek, több óráig eltart... (Ütést nem tudok helyrehozni, de egyelőre nem is kellett, csak nyolcasokkal bíbelődtem.) Nem vagyok egy őstehetség szerelő. Meg a lapított küllők főleg nem könnyítik meg a dolgom, csípőfogóval próbálok ellentartani, hogy ne tekeredjenek el közben, de néha nehezen mozognak a küllők, és miután elengedem a csípőfogóval, mégiscsak elfordulnak valamennyire... Kéne olajat csepegtetni mindig centrírozás előtt a küllőanyákhoz?
Amúgy nincs centrírozó állványom, az ujjamat szoktam odarakni a felnihez, az a mérőműszerem
Egyébként a fékbetétek elég közel vannak a felnihez, mert szeretem, ha keveset kell húzni a fékkaron, és már fékez. Szóval ez alapján is szerintem nem nagy az a nyolcas.
A patentszemet nem emlékszem mióta használom, szerintem jó régen, úgy rémlik, a lánc amit most lecseréltem, nem az első volt már ezzel a patentszemmel, hanem minimum a második. Majd ha ez a lánc is nyúlik 0,75%-ot, akkor utána jönnek a régebbi láncaim vissza, van elrakva 3 db enyhén nyúlt, várva arra, hogy az egész hajtóművem már kopott legyen annyira, hogy nyugodt szívvel visszarakjam a régi láncokat, mielőtt új tányérokat veszek. Akkor viszont az lesz a kérdés, meddig fogja bírni ez a szem... De ez nem mostanában lesz.
:\ Szabolcsban centríroznak 500 ft-ért
Hajdúban centíroznak 1000Ft-ért.
Ne legyen nagy kitérés, a küllők legyenek egyenlően feszesek, azt kézzel végigtapizva sokszor elég jól lehet érezni. AMi már több mm-es és szemet is zavar, ott rendszerint tapintani lehet egy-egy lazább vagy túlhúzott küllőt. Legalábbis nekem eddig ez jött le saját használatból.
Vejne módosította - 2015. április 28. - 21:02
Patentszemet milyen gyakran kell cserélni? Elmegy ugyanaz több lánccal, vagy érdemes minden lánccserénél újat berakni? (10 seb.)
Kb. mekkora az a nyolcas, amit már érdemes kicentrírozni? Ha még nem ér bele egyik fékbetétbe sem, akkor van valami hátránya egy kis nyolcasnak?
Normális láncokhoz mind jár új (shimanoék a hülye rivetingpinjükre esküsznek btw ezt hogy hívjuk magyarul?). Korábban volt sram powerlinkem, ami kiszolgált három láncot és nem esett szét. Most kmc-m van a sajátjával, de ha cserélek shimi hg93 megy majd fel ugyanezzel a szemmel. Nekem nem volt gondom velük. Igaz nem vagyok egy ogre, meg nem is rugdosom a hajtást.
Nagyon kicsi nyolcassal ne foglalkozz , mert 100%-osan kb sosem lehet kicentírozni, bár a campa centír robotja biztos tud 99,99%_ot. Ha úgy érzed, hogy neked ez már sok, elviszed és megmutatod a szervízben aztán mondanak rá valamit ami az alábbi lehet:
Kicentírozzuk, hagyd itt, elteszik a pénzt és nem csinálnak vele semmit, majd azt mondják ,hogy javítottunk rajta de ez a max.
Ennek van egy alváltozata, hogy megcsinálják.
Vagy elhajtanak. Mivel abból hogy nem ér bele a fékbe nem mondtál el semmit, ezért konkrét tanácsot ebben a kérdésben nem tudok megfogalmazni (plö ha rosszul van beállítva a féked és fél centit legyez a felni az már egy fasza nyolcas, de 1-1 mm nem a világ vége)
a "patentszem gyorsabban kopik" megállapításnak mi a forrása?
Passz, de tényleg gyorsabban kopik a tapasztalataim alapján is.
A sebesség mindent megold.
Pont ma olvastam róla.
http://forum.revomag...-topik/?p=44343
a "patentszem gyorsabban kopik" megállapításnak mi a forrása?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Patentszemet milyen gyakran kell cserélni? Elmegy ugyanaz több lánccal, vagy érdemes minden lánccserénél újat berakni? (10 seb.)
Pont ma olvastam róla. http://forum.revomag...-topik/?p=44343
A sebesség mindent megold.
Patentszemet milyen gyakran kell cserélni? Elmegy ugyanaz több lánccal, vagy érdemes minden lánccserénél újat berakni? (10 seb.)
Kb. mekkora az a nyolcas, amit már érdemes kicentrírozni? Ha még nem ér bele egyik fékbetétbe sem, akkor van valami hátránya egy kis nyolcasnak?
ivancso.isti módosította - 2015. április 28. - 17:17
FAVORIT? Normális fékhíd, kovácsoltvas papucsok, néccöges hajtás..
Tudnak a csehek! Ld. Festka!
http://apro.bikemag....et-l286008.html
145 GBP és kb. 15 GBP a szállítás, az kb. 160 GBP, ami szerintem még Istiék keretébe beleférne, DE ez egy lóba...ó váz.. Óriási
pedig Jádeszépszínevan
http://weightweenies...p?f=10&t=132101
a Nyeregtáskáét megvenni, és eladni Donciccionak.. >trollotime<
ha fizeted a postát,és még fizetsz érte nekem,akkor elfogadom.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nekem is sírt a vattaúj stopli a kopott pedálban kb. 1 hétig.
Megszűnőben. ellenben rájöttem, miért jó a rugófeszességállítás.. A régi kopott kéo stopli az easyben már érezhetően lötyög-kotyog, de, a klassziknál ha felhúzom a rugóerőt, akkor sicher. Szóval, jó az
ű
http://weightweenies...p?f=10&t=132101
hmm a szettjét megvenni, tetszik! a Nyeregtáskáét megvenni, és eladni Donciccionak.. >trollotime<
Vejne módosította - 2015. április 28. - 06:21
végre nem olyan egyhangú a színviláguk. ez pl tetszik.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nemreg kezdtem el a 3. vagy 4. szett stoplimat hasznalni ugyanazzal a pedallal. (2008-as Keo Carbon)
Eddig sose volt gondom a nyekergessel, de ezzel most elegge nyekereg. Elkopott volna a pedal, vagy mi?
Majd probalok ismerostel bringat kolcsonkerni, hogy Keo 2 Max-szal is nyekereg-e.
Tud valaki varazstrukkot az SPD SL-re valtason kivul?
nekem még nincs ilyen régóta kéo pedálom,de sztem már elkopott a pedál,ha az új stoplival is nyekereg. lehet még áttörölgetni olajos ronggyal. talán attól megszűnik egy darabig. nekem a régi delta pedáloknál is volt olyan,h már hiába cseréltem stoplit. a nyekergés megmaradt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A