http://www.habcycles.com/m7.html Nem...
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#5561
Írta 2015. május 07. - 19:50

- dubitoergosum kedveli ezt
#5562
Írta 2015. május 07. - 19:41

most, hogy tudom, hogy 27,2-es a nyeregcső, az változtat valamin?
nem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5563
Írta 2015. május 07. - 19:34

akkor nem slx. csak a villanyakban van az általad felsoroltakban "huzagolás". nem lehet,h egy kicsit összébb zöműlt a nyeregcsőnél,és emiatt nem megy bele a 27,2-es cső?
neked lesz igazad, szétfeszítettem kicsit csavarhúzóval és így már passzentos
igen, direket ezeket soroltam fel, elviekben ezek lehetnek slx helyett - szerk.: kivéve az OR cuccokat, most olvasom, hogy azok mtb alapanyagok. most, hogy tudom, hogy 27,2-es a nyeregcső, az változtat valamin?
falvastagságmérő? ha kiderül hogy pl 8/5/8 vagy 9/6/9 stb máris közelebb vagy a megoldáshoz
ilyen ultrahangos cucc? tudsz esetleg olyan helyet, ahol van ilyen?
dubitoergosum módosította - 2015. május 07. - 19:39
#5564
Írta 2015. május 07. - 19:20

slx-re mindenhol azt írták, hogy alul a középrésznél vannak merevítések, ebben ott nincs.
a tubing chart szerint lehet Max OR, Niva OR, Cromor OR, Cromor, SP, SL, már ha minden cső ugyanaz a típus
akkor nem slx. csak a villanyakban van az általad felsoroltakban "huzagolás". nem lehet,h egy kicsit összébb zöműlt a nyeregcsőnél,és emiatt nem megy bele a 27,2-es cső?
- dubitoergosum kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5565
Írta 2015. május 07. - 19:17

középen öblösebb a hangjuk, ennyi biztos. csak abban nem vagyokl biztos, hogy ez egyszerűen nem azért van-e, mert a kötés letompítja. össze kéne hasonlítani egy olyan vázzal, amit tudok, h miből van
slx-re mindenhol azt írták, hogy alul a középrésznél vannak merevítések, ebben ott nincs.
a tubing chart szerint lehet Max OR, Niva OR, Cromor OR, Cromor, SP, SL, már ha minden cső ugyanaz a típus
falvastagságmérő? ha kiderül hogy pl 8/5/8 vagy 9/6/9 stb máris közelebb vagy a megoldáshoz
#5566
Írta 2015. május 07. - 18:44

vagy 27.0-es.. pl. sok SLX csöves váz 27.0-es. (megnövelt falvastagság miatt)
hát, mivel a csövek középen vékonyabb falúak, ott csilingelőbb hangot ad, a végeken meg persze tompább.
középen öblösebb a hangjuk, ennyi biztos. csak abban nem vagyokl biztos, hogy ez egyszerűen nem azért van-e, mert a kötés letompítja. össze kéne hasonlítani egy olyan vázzal, amit tudok, h miből van
slx-re mindenhol azt írták, hogy alul a középrésznél vannak merevítések, ebben ott nincs.
a tubing chart szerint lehet Max OR, Niva OR, Cromor OR, Cromor, SP, SL, már ha minden cső ugyanaz a típus
#5567
Írta 2015. május 07. - 18:28

Úgy emlékezem, András kölcsön bringával ment, persze a régi Bianchival sem volt lassú, sőt.
El bírom képzelni, hogy a mostani karbon Scottjával tud még hozni pár másodpercet.
A mostani, es egyel korabbi idejet is 6.8kg-s bringaval mente, lehet, hogy a jelenlegit mar a sajatjaval, nem tudom.
#5568
Írta 2015. május 07. - 18:26

a kopogtatásból mit kell hallani? kicsit élesedik a hangja a csövek vége felé, az gondolom jó jel (?), de lehet, h csak annyi, hogy a végek felé alapból élesedik, mert ott merevebb a cucc..
a nyeregcső viszont 26,8-as lesz, a 27,2-es csövem nem megy bele
mindenesetre az aelle-gara azért nem stimmt, mert a fejcsőben van merevítés. vagy az is lehet, h különböző csövekből van?
vagy 27.0-es.. pl. sok SLX csöves váz 27.0-es. (megnövelt falvastagság miatt)
hát, mivel a csövek középen vékonyabb falúak, ott csilingelőbb hangot ad, a végeken meg persze tompább.
Vejne módosította - 2015. május 07. - 18:28
#5569
Írta 2015. május 07. - 18:20

a kopogtatásból mit kell hallani? kicsit élesedik a hangja a csövek vége felé, az gondolom jó jel (?), de lehet, h csak annyi, hogy a végek felé alapból élesedik, mert ott merevebb a cucc..
a nyeregcső viszont 26,8-as lesz, a 27,2-es csövem nem megy bele
mindenesetre az aelle-gara azért nem stimmt, mert a fejcsőben van merevítés. vagy az is lehet, h különböző csövekből van?
dubitoergosum módosította - 2015. május 07. - 18:21
#5570
Írta 2015. május 07. - 18:05

kopogtatni kell, úgy kiderül, hogy kétszer húzott-e.
nyeregcsőméretet nézd meg, ha 26.8 akkor Aelle-Gara, ha 27.2 akkor Cromor vagy attól fölfelé bármi. Bár, az SP-SPX vastagabb falú volt, de nem azért, hogy nehéz legyen, hanem azért, hogy merev.
amúgy mindegy ezeknél, SL-ből is készültek 2 kg feletti vázak, pár száz gramm a difi csak általánosságban, "ride-quality" blind-testen meg nem tudom,melyik teljesíthet jobban, mert én sajna csak SL-Cromor-Aelle vázakkal mentem a lineupból.
Hmm egyszer talán szerzek egy jó forrasztott Dedaccsáj csöves masinériát, vagy egy Vintidzs Kannondellt, szigorúan colos fejcsővel és menetes villával.
- dubitoergosum kedveli ezt
#5571
Írta 2015. május 07. - 17:50

ilyen bordákkal merevített cső az slx:
csak a fejcsőben lett végül ilyen merevítés, de azt nézem, hogy ott gyakorlatilag az összes Columbus csőszettben van. mindenesetre elég könnyű a váz, nem hiszem, hogy Aelle, Gara, vagy hasonló nehéz cucc lenne. lehet, hogy SL, de fingom sincs, hogy lehetne kideríteni.. mindenesetre szép cucc, bár rozsdafoltok vannak rajta, meg utófestés is 1-2 helyen, de nem az a felpuffadós dolog, ami alatt fél centi rozsda lenne. remélem nem is repedés
a papucsok Campagnolok, a támvillák közti merevítés meg Gipiemme.
írtam a Cicli Nanninak, de sztem nem beszélnek angolul
a középcsapágyház alján egy "V" alakú luk van. van olyan márka, aminek ez a jelzése? végülis utalhat a Cicli Nanni Villamarina utolsó szavára is. nekem csak a Vianelli ugrott be, de elég kezdő vagyok még az olasz vázkészítőket illetően
#5572
Írta 2015. május 07. - 16:16

erős ember (de notecnika ) felénk is van :
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5573
Írta 2015. május 07. - 15:35

Jaja, nem egy Bugno, az biztos.
Nem tanitotta senki, hogy kell tekerni, csak egy ostehetseg. Tizenevesen kellett volna kezdenie, nem 25 korul.
Akkor inkább azt mondanám hogy adottsága van, ha tehetsége is akkor át lehet képezni szép stílusra is, vagy legalábbis egy hatékonyabb stílusra amivel pl. még hosszabb ideig bírja (hogy egy összetettebb részekből álló versenyen teljesítsen). Egy ilyen Sky féle biomechanikus, szélalagutas kiképzés biztos tud mindenkin javítani, talán legtöbbet azon aki nagyon rosszul csinálja. Mondjuk abból kiindulva hogy ez egyáltalán érdekli
#5574
Írta 2015. május 07. - 13:24

Ahogy néztem ezen a szegmensen Holluby András is szépen teljesít... pedig ő sem fiatal és egy 10-11 kilós acél Bianchi-ja volt neki is 7-es szettel
szóval aki erős annak mindegy, régi bringával is lehet gyorsan menni
Úgy emlékezem, András kölcsön bringával ment, persze a régi Bianchival sem volt lassú, sőt. El bírom képzelni, hogy a mostani karbon Scottjával tud még hozni pár másodpercet.
#5575
Írta 2015. május 07. - 11:56

73kg. Egyebkent lehet tudni, mennyit saccol a Strava. 398W a valos 441 helyett. (Ami a Stravan 433-nak latszik, mert volt par masodpercre 0-s power ertek vmi bug miatt)
Ahogy néztem ezen a szegmensen Holluby András is szépen teljesít... pedig ő sem fiatal és egy 10-11 kilós acél Bianchi-ja volt neki is 7-es szettel
szóval aki erős annak mindegy, régi bringával is lehet gyorsan menni
#5576
Írta 2015. május 07. - 11:28

Durva! Nyugodtan lehülyézhettek mert nem értek hozzá de nekem viszont nagyon csúnyának tűnik a stílusa, ilyen rángatós, billegős, rugdosós, x-lábas nem? Azon ha lehetne javítani mennyit hozna teljesítményben?
Jaja, nem egy Bugno, az biztos. Nem tanitotta senki, hogy kell tekerni, csak egy ostehetseg. Tizenevesen kellett volna kezdenie, nem 25 korul.
#5577
Írta 2015. május 07. - 11:09

Jó a teszt! ...és ha még a lábát is borotválná, akkor mi lenne itt te Úristen :-)
Arra azért kíváncsi lennék, hogy a strava milyen wattokat számolt volna, ez gondolom nincs meg, hiszen van mért adat, akkor meg minek számolgasson.
Hány kilós a srác? olyan 70 körül lehet nem?
73kg. Egyebkent lehet tudni, mennyit saccol a Strava. 398W a valos 441 helyett. (Ami a Stravan 433-nak latszik, mert volt par masodpercre 0-s power ertek vmi bug miatt)
#5578
Írta 2015. május 07. - 09:29

Jó a teszt! ...és ha még a lábát is borotválná, akkor mi lenne itt te Úristen :-)
Arra azért kíváncsi lennék, hogy a strava milyen wattokat számolt volna, ez gondolom nincs meg, hiszen van mért adat, akkor meg minek számolgasson.
Hány kilós a srác? olyan 70 körül lehet nem?
#5579
Írta 2015. május 07. - 07:54

Durva! Nyugodtan lehülyézhettek mert nem értek hozzá de nekem viszont nagyon csúnyának tűnik a stílusa, ilyen rángatós, billegős, rugdosós, x-lábas nem? Azon ha lehetne javítani mennyit hozna teljesítményben?
Ezen nem sokat lehet javítani, maxon ment. Tamás elképesztően erős, remélem gyorsan megtalálja egy szponzor!
#5580
Írta 2015. május 07. - 01:42

En is mutatok egy videot.
Durva! Nyugodtan lehülyézhettek mert nem értek hozzá de nekem viszont nagyon csúnyának tűnik a stílusa, ilyen rángatós, billegős, rugdosós, x-lábas nem? Azon ha lehetne javítani mennyit hozna teljesítményben?