Hmm végül is.. 120-as stucnim van most a Coralon, kicsit hosszabbat még elviselnék, illetve, ha esetleg kompakt kormányra váltanék, akkor kéne egy 130-as.
Ma néztem, ha fékváltókar fogásban megyek, akkor nem takarja ki az agyat a kormány, hanem a kormány az agy előtt van jóval. Ugyanez, ha hajlatban fogom, illetve, ha felül fogok az egyenes részen, akkor is a kormány az agy előtt látszik. Egyedül, ha alul fogok és hátul, akkor van "egy vonalban" az agy-kormány.
De nekem ez így elég kényelmes. Ld. kép az aláírásomban. Mind fékváltókar, mind alsó fogásban komfortos, még úgy is, ha hajlított könyökkel megyek alsó fogásban. De jó fogása van, és a nyereg sem nyom sehol.
Igazából empirikusan van beállítva a masina most, de legalább tényleg komfortos..
Ez az agykitakarós módszer kb hülyeség, a régi sötét időkből maradt meg. Egy BG beállításhoz képest sehol sincs, de még az sem garantálja a sikert ha nincs erőd hogy megtartsd magad.