Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34366 hozzászólás a témában

#5581
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Jó a teszt! ...és ha még a lábát is borotválná, akkor mi lenne itt te Úristen :-)

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a strava milyen wattokat számolt volna, ez gondolom nincs meg, hiszen van mért adat, akkor meg minek számolgasson.

Hány kilós a srác? olyan 70 körül lehet nem?

73kg.  Egyebkent lehet tudni, mennyit saccol a Strava.  398W a valos 441 helyett.     (Ami a Stravan 433-nak latszik, mert volt par masodpercre 0-s power ertek vmi bug miatt)



#5582
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Jó a teszt! ...és ha még a lábát is borotválná, akkor mi lenne itt te Úristen :-)

Arra azért kíváncsi lennék, hogy a strava milyen wattokat számolt volna, ez gondolom nincs meg, hiszen van mért adat, akkor meg minek számolgasson.

Hány kilós a srác? olyan 70 körül lehet nem?



#5583
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.326 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

:o Durva! Nyugodtan lehülyézhettek mert nem értek hozzá de nekem viszont nagyon csúnyának tűnik a stílusa, ilyen rángatós, billegős, rugdosós, x-lábas nem? Azon ha lehetne javítani mennyit hozna teljesítményben?

Ezen nem sokat lehet javítani, maxon ment. Tamás elképesztően erős, remélem gyorsan megtalálja egy szponzor!



#5584
Tekergek

Tekergek

    🚲

  • fórumtag
  • 1.257 hozzászólás

En is mutatok egy videot.


:o Durva! Nyugodtan lehülyézhettek mert nem értek hozzá de nekem viszont nagyon csúnyának tűnik a stílusa, ilyen rángatós, billegős, rugdosós, x-lábas nem? Azon ha lehetne javítani mennyit hozna teljesítményben?



#5585
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

En is mutatok egy videot.  Az egyik legvagyottabb BP-i KOM egy kulonleges teszten.

 


  • MJani01, gren_tamas és SerpaPerec kedveli ezt

#5586
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.262 hozzászólás

Ez az agykitakarós módszer kb hülyeség, a régi sötét időkből maradt meg. Egy BG beállításhoz képest sehol sincs, de még az sem garantálja a sikert ha nincs erőd hogy megtartsd magad.

 

a BG egy ordas nagy kamu, amit azért találtak ki, hogy ha bejönne egy az alábbi videoban szerelőhöz hasonló kliens, jól körbe lehessen bodyfittingelni. :D pl 7:50 körül  mekkora koncentrációt igényel a művelet :)

 

 

...és még pénzt is kérnek érte.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5587
simon23

simon23

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 949 hozzászólás

Sziasztok!!

 

Tudok valami forrást, Campa hátsó váltóhoz teflonos bowden beszerzésére??

 

THX!!


Ridley Noah Fast 


#5588
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

bakker, ma olyat lattam, de olyat...     Jo, nem lattam jol, de egy lepukkant fixinek tunt messzirol, de Delta fekekkel.  :o   Bakker.


  • donciccio kedveli ezt

#5589
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Mé', a trekking kényelmes? Ősszel-télen mentem apáméval elég sokat, és kb. fájt rajta a csuklóm, derekam, vállam, kulcscsontom. Ugyebár 2 héttel kulcscsonttörés után már országútival gond nélkül tudtam 50-60 km-eket menni, de trekkinggel még hónap múlva is fájdogált a vállam.

 

A jól beállított országúti hobbikerékpár kényelmes. Csak, lehet, hogy nem 130mm keskeny nyergekre kéne ráengedni a széles csípőjű srácot, nem 40cm keskeny kormánnyal kéne tolnia a széles vállú izomgyurinak, nem 80mm-es stucnikkal kéne elrontani az 59-es vázak geometriáját és kezelését, illetve, nem combnyi vastag alucsövekből egyenes villával kialakított "erőteljes és merev" vázra kéne ráültetni a kezdőt szigorúan drótos 9 bárra földrukkolt gumikon, magas aero felniken.. 

 

Végy egy megfelelő vázat, ami nem büntet.

Alakítsd alkatodra a megfelelő nyereggel-kormánnyal-stucnival-nyeregcsővel

Dobj hozzá jó kerékszettet-gumikat.

A szett tegye a dolgát.

 

Ez a hierarchia akkor, ha hozzám hasonlóan csak tekergőzöl, de nem versenyzel, és, csak kikapcsolódni akarsz, meg jól érezni Magad. hehe.

 

Kontaktponton és gumin NEM SPÓROLSZ. (vagyis igen.. pl. ha 4800 ft-ért veszed a kényelmes hajlítású és megfelelő méretű kormányt, nem fogsz ötször annyit kipengetni ugyanennek a kormánynak egy drágább verziójára. :) )


Vejne módosította - 2015. május 06. - 19:37


#5590
torma99

torma99

    vendég

  • fórumtag
  • 182 hozzászólás

nem hülyeség,legfeljebb elavult. meg nem hinném,h a sötét középkor lett volna. én sem szögletes kerekekkel kezdtem a bringázást. az megint más kérdés,h felhígult az "országútis társadalom". egy országúti bringa sosem lesz olyan kényelmes,mint egy treking,vagy vlmi egyenes kormányos. csak éppen sokan nem értik ezt meg. már alig várom,amikor lecseng a futár,fixi,hipszter,qrvagazdagvagyokésveszekegytöbbmilliósbringátmutogatnimagam,és társai divat hullám.


Ez nem cseng le, sőt rosszabb lesz. Látunk még abs-t, meg össztelót óutin, ha a marketingeseken múlik.

alkdefohij.png


#5591
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.459 hozzászólás

Ez az agykitakarós módszer kb hülyeség, a régi sötét időkből maradt meg. Egy BG beállításhoz képest sehol sincs, de még az sem garantálja a sikert ha nincs erőd hogy megtartsd magad.

nem hülyeség,legfeljebb elavult. meg nem hinném,h a sötét középkor lett volna. én sem szögletes kerekekkel kezdtem a bringázást. az megint más kérdés,h felhígult az "országútis társadalom". egy országúti bringa sosem lesz olyan kényelmes,mint egy treking,vagy vlmi egyenes kormányos. csak éppen sokan nem értik ezt meg. már alig várom,amikor lecseng a futár,fixi,hipszter,qrvagazdagvagyokésveszekegytöbbmilliósbringátmutogatnimagam,és társai divat hullám. 


donciccio módosította - 2015. május 06. - 19:08

  • GT_Atee kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#5592
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Hmm végül is.. 120-as stucnim van most a Coralon, kicsit hosszabbat még elviselnék, illetve, ha esetleg kompakt kormányra váltanék, akkor kéne egy 130-as. :)

 

Ma néztem, ha fékváltókar fogásban megyek, akkor nem takarja ki az agyat a kormány, hanem a kormány az agy előtt van jóval. Ugyanez, ha hajlatban fogom, illetve, ha felül fogok az egyenes részen, akkor is a kormány az agy előtt látszik. Egyedül, ha alul fogok és hátul, akkor van "egy vonalban" az agy-kormány.

 

De nekem ez így elég kényelmes. Ld. kép az aláírásomban. Mind fékváltókar, mind alsó fogásban komfortos, még úgy is, ha hajlított könyökkel megyek alsó fogásban. De jó fogása van, és a nyereg sem nyom sehol.

 

Igazából empirikusan van beállítva a masina most, de legalább tényleg komfortos.. :)

Ez az agykitakarós módszer kb hülyeség, a régi sötét időkből maradt meg. Egy BG beállításhoz képest sehol sincs, de még az sem garantálja a sikert ha nincs erőd hogy megtartsd magad.



A sebesség mindent megold.

 


#5593
xotom

xotom

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás

Én úgy szoktam, hogy felülök a kecskére, felveszem a tekerő pozit, kormány szélén a fékkar felett támaszkodom és akkor nézek le. Most, hogy 110-es a stucni, egy az egyben kitakarja az első agyat, kvázi a a kormány egyenes részén forog a kerék. (ha kell egy új matt fekete Ritchey WCS 120-as stucni, szólj ;) )

Köszi. Megnéztem, gyárilag 9cm-es Ritchey kéne legyen rajta., de sztem 10cm-es van. Elvileg 12-es kéne, de fehéret gondoltam. Nézem fehér Deda Zero 100-ast 13e-ért 2014 aluménből. Ilyen a bicanga, 46-os váz. Itt még spd-vel.

20150227_183848k_www.kepfeltoltes.hu_.jp


xotom módosította - 2015. május 06. - 18:07

Biztos?


#5594
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Én úgy szoktam, hogy felülök a kecskére, felveszem a tekerő pozit, kormány szélén a fékkar felett támaszkodom és akkor nézek le. Most, hogy 110-es a stucni, egy az egyben kitakarja az első agyat, kvázi a a kormány egyenes részén forog a kerék. (ha kell egy új matt fekete Ritchey WCS 120-as stucni, szólj ;) )

Hmm végül is.. 120-as stucnim van most a Coralon, kicsit hosszabbat még elviselnék, illetve, ha esetleg kompakt kormányra váltanék, akkor kéne egy 130-as. :)

 

Ma néztem, ha fékváltókar fogásban megyek, akkor nem takarja ki az agyat a kormány, hanem a kormány az agy előtt van jóval. Ugyanez, ha hajlatban fogom, illetve, ha felül fogok az egyenes részen, akkor is a kormány az agy előtt látszik. Egyedül, ha alul fogok és hátul, akkor van "egy vonalban" az agy-kormány.

 

De nekem ez így elég kényelmes. Ld. kép az aláírásomban. Mind fékváltókar, mind alsó fogásban komfortos, még úgy is, ha hajlított könyökkel megyek alsó fogásban. De jó fogása van, és a nyereg sem nyom sehol.

 

Igazából empirikusan van beállítva a masina most, de legalább tényleg komfortos.. :)



#5595
newbiker

newbiker

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 520 hozzászólás

Bocsi, ezt már akartam kérdezni, hogy felső fogásban kell nézni?

Ahol vettem a cangát lőttek egy body scanning beállítást, és hosszabb sticnit kellene vennem. Ezt is kinéregettem http://www.competiti...culatorBike.jsp és ez is azt mutatta. A body sc szerint ülés eleje kormány közép 51,15cm-re kellene lenni.

Azért megnézném a tengelykukkolós módot is, ha tudom hol kell fogni.

Köszi

 

Én úgy szoktam, hogy felülök a kecskére, felveszem a tekerő pozit, kormány szélén a fékkar felett támaszkodom és akkor nézek le. Most, hogy 110-es a stucni, egy az egyben kitakarja az első agyat, kvázi a a kormány egyenes részén forog a kerék. (ha kell egy új matt fekete Ritchey WCS 120-as stucni, szólj ;) )



#5596
xotom

xotom

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás

anorche,

 

fékváltókar fogásban látod az elsőagyat, vagy a kormány épp kitakarja? ha úgy látod a kerékagyat hogy az a kormány előtt látszik akkor túl közeli a kormány

Bocsi, ezt már akartam kérdezni, hogy felső fogásban kell nézni?

Ahol vettem a cangát lőttek egy body scanning beállítást, és hosszabb sticnit kellene vennem. Ezt is kinéregettem http://www.competiti...culatorBike.jsp és ez is azt mutatta. A body sc szerint ülés eleje kormány közép 51,15cm-re kellene lenni.

Azért megnézném a tengelykukkolós módot is, ha tudom hol kell fogni.

Köszi


Biztos?


#5597
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Piros-fehér. :)

Van fiókban sötétkék bowdenszett meg bandázs.. a végén még Raynaud-colour scheme lesz a történetből. Más kérdés, hogy ettől függetlenül is oda-vissza vagyok a vörös-sötétkék kettőséért: hideg-meleg kontraszt, kiválóan lehet vele figyelmet fölhívni, részleteket kihangsúlyozni.

 

Meg fölösleges idióta hozzászólásokat gyártani.



#5598
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Piros-fehér. :)


  • Vejne kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#5599
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Geo? A Speci sloping vázas, a Cannondale hagyományos, körte az almához mind kettő gyümölcs, de nagyon nem ugyanaz. :)

Pontosan. Amúgy hihetetlenül kényelmes a váz. 120-as stucnival és XL-es Racelite kormánnyal (bár aki a "lite"-ot a nevébe vette, szerintem nem látott még kormányt.)

 

Ha kompakt kormányra váltanék, akkor kéne a 130-as stucni. :)

 

Speciből amúgy az 56-os kellemes lenne 130-as stucnival. Kéne C'dale is, Speci is, hehe.

 

Bár nemrég willin láttam 600 euróért 10-es ultegrával szerelt Look555-öst, Ksyrium Elite kerékszettel.. meg akarok halni! XL-es :'( :'(


Vejne módosította - 2015. május 05. - 14:39


#5600
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás

Igazából a váz dizájn és felépítés / geo szembetűnő szerintem. ;)

Geo? A Speci sloping vázas, a Cannondale hagyományos, körte az almához mind kettő gyümölcs, de nagyon nem ugyanaz. :)


  • gren_tamas és Vejne kedveli ezt