igen arra.
megnéztem a lange dealer B2B rendszerében, szal nem publik.
Koszi az infot!
igen arra.
megnéztem a lange dealer B2B rendszerében, szal nem publik.
Koszi az infot!
A mai tekerésnél próbáltam nagyon figyelni hogy a kezem laza legyen, de nem megy
Ilyenkor a testem picit előrébb, lejjebb dől, ez viszont a kezeimnek kényelmetlen, ezért nyomom magam karból vissza. Holnap csinálok egy szentségtörést, az ülést picit hátrább tolom.
Most látom, hogy a decahtlon honlapján 184cm hez 60-as vázat ajánlanak.
Kár hogy anno a boltban csak 57 -es mérteben volt a bicóból, jó lett volna ha rátudtam volna ülni egy 54 és egy 60-asra is.
Neked mekkora a távolság a kormány, és nyereg orra között?
jó kérdés, majd lemérem Neked.

Amúgy az 57 a Te méreted abból a vázból, sőt, nekem is jó lenne, a 60-as viszont még nekem is nagy.. (a hatvanasnak 190-es fejcsöve van, ami bitangnagy! 165mm hosszú a fejcsöve az 57-es modellnek 565 mm vízszintes felsőcsőhosszal, ez nekem pl. teljesen ideális is lehetne (a wilierem csak 5mm-rel volt hosszabb, a kancsó meg 10-el))
Buta kérdés, de nem tudsz valakivel elmenni tekerni a környékeden? Mert, ha élőben látná egy hozzáértő, hogy ülsz, mit fogsz, merre hány méter a tartásod, akkor jobban tudna korrigálni, mint a fórumos leírások-"kétcentek". ![]()
áh nem tudom, honnan vettem azokat az adatokat, de szerintem úgy van az.. És 184 cm-hez nem kell 60-as váz..
Vejne módosította - 2015. június 21. - 19:21
A mai tekerésnél próbáltam nagyon figyelni hogy a kezem laza legyen, de nem megy
Ilyenkor a testem picit előrébb, lejjebb dől, ez viszont a kezeimnek kényelmetlen, ezért nyomom magam karból vissza. Holnap csinálok egy szentségtörést, az ülést picit hátrább tolom.
Most látom, hogy a decahtlon honlapján 184cm hez 60-as vázat ajánlanak.
Kár hogy anno a boltban csak 57 -es mérteben volt a bicóból, jó lett volna ha rátudtam volna ülni egy 54 és egy 60-asra is.
Neked mekkora a távolság a kormány, és nyereg orra között?
Az 54-est nem igen tudtad volna megülni, mert az ehhez a magassághoz nagyon kicsi. Nekem egy régi L-es Meridám van, ez 57,5-ös méret kb. szóval nem feltétlenül rossz az az 57, mondjuk egy 120-as stucnival és jó beállítással.
Méricskélj egy kicsit és állítgass. http://www.argonautc...session-timeout
vendég_anorche_*
A mai tekerésnél próbáltam nagyon figyelni hogy a kezem laza legyen, de nem megy
Ilyenkor a testem picit előrébb, lejjebb dől, ez viszont a kezeimnek kényelmetlen, ezért nyomom magam karból vissza. Holnap csinálok egy szentségtörést, az ülést picit hátrább tolom.
Most látom, hogy a decahtlon honlapján 184cm hez 60-as vázat ajánlanak.
Kár hogy anno a boltban csak 57 -es mérteben volt a bicóból, jó lett volna ha rátudtam volna ülni egy 54 és egy 60-asra is.
Neked mekkora a távolság a kormány, és nyereg orra között?
anorche módosította - 2015. június 21. - 18:55
Y-63Z98950 Erre tudtal rakeresni valahol? Publikus?
igen arra.
megnéztem a lange dealer B2B rendszerében, szal nem publik. ![]()
de bármelyik partner üzlet meg tudja rendelni, aki hajlandó vele 2,5 percet foglalkozni, s mondom fritzektől jó eséllyel megjön egy 7 alatt .
(előfordul hogy vmi ott sincs, de mivel a linkelt oldalon in stock, és ők is onnan veszik, így jó eséllyel van)
Bikertigger módosította - 2015. június 21. - 12:01
6090 Ft a listaára, nincs a langénak készleten, de ha van a fritzeknél kb egy hét alatt itt van ha megrendeled valaho.
Y-63Z98950 Erre tudtal rakeresni valahol? Publikus?
Ha mar kabel szoba kerult.
En 11sp polimeres valtobowdent szeretnek, ilyet: https://www.bike-com...Polymer-p34143/
Tipp, BP-n valahol? Seholse talalok a weben, de attol meg lehet valahol, csak ugye hol...
6090 Ft a listaára, nincs a langénak készleten, de ha van a fritzeknél kb egy hét alatt itt van ha megrendeled valaho.
Bikertigger módosította - 2015. június 21. - 10:01
akkor úgy látszik, nálad ez a klasszik beállítás nem jön be
de tkp. mindegy, a lényeg, hogy jól érezd magad (legalábbis testtartásilag
) a bringán 100km után is, meg hogy ami kraft benned van, maximálisan át tudd adni a hajtásnak
ez a "klasszik" beállítás már nem nagyon alkalmazható. te se erőltesd. nagyon sok fajta kormány van már a piacon. a vázak között is rengeteg a változó. Vejne bringája jól van beállítva.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
akkor úgy látszik, nálad ez a klasszik beállítás nem jön be
de tkp. mindegy, a lényeg, hogy jól érezd magad (legalábbis testtartásilag
) a bringán 100km után is, meg hogy ami kraft benned van, maximálisan át tudd adni a hajtásnak
miért, mekkora vázat-stucnit javasolnál a magasságomhoz?
(1.87)
amúgy idén&tavaly nem mentem 100 fölött, tavaly előtt többször is, és nem volt probléma. Idén annyi probléma van, hogy mióta hosszabb stucnira és szélesebb kormányra váltottam, azóta nehezemre esik csak 2.5 órákat menni, mert sokkal természetesebbnek és komfortosabbnak érzem kerékpárt.. A józan ész azt diktálná, hogy ha hosszabb stucnival lett kényelmesebb, akkor valoszinuleg rovidebb stucnival lenne rosszabb, nem?
Ave: sajnos ehhez analfabéta leszek, sajnos "errefelé" vagy Noname vagy BBB bowdenezés van. : \
Vejne módosította - 2015. június 20. - 20:43
Wut? lenézek, és a kormány jóval előrébb van, mint az első kerékagy. De ezt írtam, és most is ezt ismételtem meg
Egyébként még egy kis kábelezés: Ride on Gore kábelszettekről valakinek tapasztalata? Elég csábító áron van a váltóbowdenszett (váltóbowdenházak&váltóbowdenek&kupakok) (5k HUF körüli áron idehaza).
Megéri? Sajnos csak fehér&piros színekben elérhető, de valami különös véletlen miatt nekem pont ez a két szín van a két bringámon..
Más, megint tengely: hogy kéne lennie? Ha annyira rövid stucnit tennék, hogy lenézve a kormány pont kitakarná az első agyat, tuti, hogy olyan ronda lenne a kerékpárom, hogy ránézni nem brnék, nemhogy ráülni! Akkor mi értelme lenne?
akkor úgy látszik, nálad ez a klasszik beállítás nem jön be ![]()
de tkp. mindegy, a lényeg, hogy jól érezd magad (legalábbis testtartásilag
) a bringán 100km után is, meg hogy ami kraft benned van, maximálisan át tudd adni a hajtásnak ![]()
Ha mar kabel szoba kerult.
En 11sp polimeres valtobowdent szeretnek, ilyet: https://www.bike-com...Polymer-p34143/
Tipp, BP-n valahol? Seholse talalok a weben, de attol meg lehet valahol, csak ugye hol...
Wut? lenézek, és a kormány jóval előrébb van, mint az első kerékagy. De ezt írtam, és most is ezt ismételtem meg ![]()
Egyébként még egy kis kábelezés: Ride on Gore kábelszettekről valakinek tapasztalata? Elég csábító áron van a váltóbowdenszett (váltóbowdenházak&váltóbowdenek&kupakok) (5k HUF körüli áron idehaza).
Megéri? Sajnos csak fehér&piros színekben elérhető, de valami különös véletlen miatt nekem pont ez a két szín van a két bringámon..
Más, megint tengely: hogy kéne lennie? Ha annyira rövid stucnit tennék, hogy lenézve a kormány pont kitakarná az első agyat, tuti, hogy olyan ronda lenne a kerékpárom, hogy ránézni nem brnék, nemhogy ráülni! Akkor mi értelme lenne?
...
Más: tegnap kicsit nézegettem ezt a "méretezés" témát, s akárhogy erőlködöm, a kormány bőven az első tengely előtt van. Nem érzem kinyúltnak-hosszúnak se a gépet, se a stucnit.
Irányításra meg úgy optimális.
...
csak hogy pontosítsuk> amiről írsz, az első kerékagy virtuálisan a kormány előtt, azaz azon túl, előre van, vagy a kormány és 'közted'? ![]()
minden esetre furcsa
campagnal nem láttam-hallottam ilyen jelenségről, bár ott meg elő-elő fordul, hogy a két kar "beakadt" aztán nem lép sehova. (ld. múltkor Vittore által linkelt record rivjú, ott is előjött a jelenség, meg szervizben is bele lehet futni, ha épp' állítgatja a mechi a mechet.)
Mondjuk campánál a régi 8-as rendszer annyira primitív "agricultural" mukodésu-érzetű, meg olyan csattogó-ropogó, hogy igazából föl'sleges is bele normális bowdent venni. ![]()
Más: tegnap kicsit nézegettem ezt a "méretezés" témát, s akárhogy erőlködöm, a kormány bőven az első tengely előtt van. Nem érzem kinyúltnak-hosszúnak se a gépet, se a stucnit.
Irányításra meg úgy optimális.
Donciccio vetette föl, hogy a legkényelmesebb a bringán "ülni", egy-két képet lőve úgy nagyjából megvan, hogy mit tartok annak
alapeset: fvk támaszkodás kényelmesen behajlított könyökkel, a "trekkinges" üzemmód (kormányszarv?)
Nékem így kényelmes, jól érzem magam rajta, nem nyom-tör-vág-fáj sehol-semmi, és a kormányt kézbe véve mindig elgondolkozom, hogy mi a f..nak nem vettem még normális kezelőszervet a coralra...
Vejne módosította - 2015. június 20. - 11:15
....ezért használok SRAM-ot teflonyos kanyóccal ![]()
Ridley Noah Fast
Lehet csak bizonyos sorozatoknál van vele gond, évszám szerint még nem néztem meg, hogy melyik karok szakítják el a bovdent.
A sebesség mindent megold.
Nálam 6700-asnál 4év alatt semmi gond bowdenekkel,igaz most egy hónapja bandázscserénél kicseréltem váltó és fékszettet is gyári Shimano szettekre,szép fehérek,remélem legalább annyit él mind elődje,de ha jövő szezonra összejön a vázcsere,akkor lehet hamarabb cserélődik,ha nem lehet hozzászabni.
Campagnal nem is lesz.. ultra shift fvkban a gyári campag házban használtam 2 szezonban is noname 300 ftos valtobowdent hiba nélkül. A bringa eladodott de a bowden maig ugyanaz...
A 8as campag karokban is noname rozsdamentes bowden szolgált mindig es sose volt probléma.. ha tört, szakadt v oxidalodott, az mindig a hatso loop ban vagy a BB shell alatt történt....
Shimano 57/67/79 betegség, ez nem jött össze nekik elsőre (ld, mennyire népszerű a 78/66 vonal, ill sokak szerint a 46 vált as ban jobb, mint az 57es széria...
Ez marhasag, 7800-ban is elszakad a bovden. Elso konkretan el is szakadt nekem, hatso csak ultra pontatlan lett, meg idoben csereltem.
Gyakori a rejtettnél, az enyémben is kell kb 5ekm-ként cserélni, mert folyamatosan elszakad. Istinél is ugyanígy sérült.
a Jagwire-nél évek óta ilyen gondom még nem volt... ![]()