Ha mar kabel szoba kerult.
En 11sp polimeres valtobowdent szeretnek, ilyet: https://www.bike-com...Polymer-p34143/
Tipp, BP-n valahol? Seholse talalok a weben, de attol meg lehet valahol, csak ugye hol...
Ha mar kabel szoba kerult.
En 11sp polimeres valtobowdent szeretnek, ilyet: https://www.bike-com...Polymer-p34143/
Tipp, BP-n valahol? Seholse talalok a weben, de attol meg lehet valahol, csak ugye hol...
Wut? lenézek, és a kormány jóval előrébb van, mint az első kerékagy. De ezt írtam, és most is ezt ismételtem meg
Egyébként még egy kis kábelezés: Ride on Gore kábelszettekről valakinek tapasztalata? Elég csábító áron van a váltóbowdenszett (váltóbowdenházak&váltóbowdenek&kupakok) (5k HUF körüli áron idehaza).
Megéri? Sajnos csak fehér&piros színekben elérhető, de valami különös véletlen miatt nekem pont ez a két szín van a két bringámon..
Más, megint tengely: hogy kéne lennie? Ha annyira rövid stucnit tennék, hogy lenézve a kormány pont kitakarná az első agyat, tuti, hogy olyan ronda lenne a kerékpárom, hogy ránézni nem brnék, nemhogy ráülni! Akkor mi értelme lenne?
...
Más: tegnap kicsit nézegettem ezt a "méretezés" témát, s akárhogy erőlködöm, a kormány bőven az első tengely előtt van. Nem érzem kinyúltnak-hosszúnak se a gépet, se a stucnit. Irányításra meg úgy optimális.
...
csak hogy pontosítsuk> amiről írsz, az első kerékagy virtuálisan a kormány előtt, azaz azon túl, előre van, vagy a kormány és 'közted'?
minden esetre furcsa campagnal nem láttam-hallottam ilyen jelenségről, bár ott meg elő-elő fordul, hogy a két kar "beakadt" aztán nem lép sehova. (ld. múltkor Vittore által linkelt record rivjú, ott is előjött a jelenség, meg szervizben is bele lehet futni, ha épp' állítgatja a mechi a mechet.)
Mondjuk campánál a régi 8-as rendszer annyira primitív "agricultural" mukodésu-érzetű, meg olyan csattogó-ropogó, hogy igazából föl'sleges is bele normális bowdent venni.
Más: tegnap kicsit nézegettem ezt a "méretezés" témát, s akárhogy erőlködöm, a kormány bőven az első tengely előtt van. Nem érzem kinyúltnak-hosszúnak se a gépet, se a stucnit. Irányításra meg úgy optimális.
Donciccio vetette föl, hogy a legkényelmesebb a bringán "ülni", egy-két képet lőve úgy nagyjából megvan, hogy mit tartok annak
alapeset: fvk támaszkodás kényelmesen behajlított könyökkel, a "trekkinges" üzemmód (kormányszarv?)
Nékem így kényelmes, jól érzem magam rajta, nem nyom-tör-vág-fáj sehol-semmi, és a kormányt kézbe véve mindig elgondolkozom, hogy mi a f..nak nem vettem még normális kezelőszervet a coralra...
Vejne módosította - 2015. június 20. - 11:15
....ezért használok SRAM-ot teflonyos kanyóccal
Ridley Noah Fast
Lehet csak bizonyos sorozatoknál van vele gond, évszám szerint még nem néztem meg, hogy melyik karok szakítják el a bovdent.
A sebesség mindent megold.
Nálam 6700-asnál 4év alatt semmi gond bowdenekkel,igaz most egy hónapja bandázscserénél kicseréltem váltó és fékszettet is gyári Shimano szettekre,szép fehérek,remélem legalább annyit él mind elődje,de ha jövő szezonra összejön a vázcsere,akkor lehet hamarabb cserélődik,ha nem lehet hozzászabni.
Campagnal nem is lesz.. ultra shift fvkban a gyári campag házban használtam 2 szezonban is noname 300 ftos valtobowdent hiba nélkül. A bringa eladodott de a bowden maig ugyanaz...
A 8as campag karokban is noname rozsdamentes bowden szolgált mindig es sose volt probléma.. ha tört, szakadt v oxidalodott, az mindig a hatso loop ban vagy a BB shell alatt történt....
Shimano 57/67/79 betegség, ez nem jött össze nekik elsőre (ld, mennyire népszerű a 78/66 vonal, ill sokak szerint a 46 vált as ban jobb, mint az 57es széria...
Ez marhasag, 7800-ban is elszakad a bovden. Elso konkretan el is szakadt nekem, hatso csak ultra pontatlan lett, meg idoben csereltem.
Gyakori a rejtettnél, az enyémben is kell kb 5ekm-ként cserélni, mert folyamatosan elszakad. Istinél is ugyanígy sérült.
a Jagwire-nél évek óta ilyen gondom még nem volt...
Csak hogy más is odafigyeljen erre, leírom, mi volt. Váltómmal elvileg nincsen semmi, a bowden a hátsó bowdenházban tényleg szépen és könnyedén mozgott.
Felhajtottam a gumi védőburkolatot a kormányon és lám, már a bandázsból kandikált ki szépen egy bowdenszál! A bandázst kicsit felhajtva aztán láttam, mi a helyzet. Gyakorlatilag 3 szál "él" még a bowdenből, az összes többi elszakadt...
Gyakori a rejtettnél, az enyémben is kell kb 5ekm-ként cserélni, mert folyamatosan elszakad. Istinél is ugyanígy sérült.
A sebesség mindent megold.
"egyszerűen nem viszi le a láncot az alsó 3-4 fogaskerékre.."
ez nem a rugó miatt van, Ha rugó lenne akkor max a szokottnál lassabban tenné le de letenné. Szerintem szorul a bowden, 10-es 105-ből is volt 2 típus az első még külső bowdenes volt. Itt gyakori volt, hogy a valókarból kilépve szálasodott ki a bowden és szorult a házban, de a rejett bowdenesnél is előfordulhat. Vedd le a bowdent a váltóról - 1 imbusz - és ha bowden nélkül leteszi akkor legalább tuti, hogy nem a rugó vagy a váltó a hibás. De ennyi erővel az egész váltót levehetde - mégegy imbusz és lánc bontása - és kézbe véve, megnyomkodva is el lehet ezt dönteni egyszerűen
Csak hogy más is odafigyeljen erre, leírom, mi volt. Váltómmal elvileg nincsen semmi, a bowden a hátsó bowdenházban tényleg szépen és könnyedén mozgott.
Felhajtottam a gumi védőburkolatot a kormányon és lám, már a bandázsból kandikált ki szépen egy bowdenszál! A bandázst kicsit felhajtva aztán láttam, mi a helyzet. Gyakorlatilag 3 szál "él" még a bowdenből, az összes többi elszakadt...
Nocsak, mit leltem a könyvjelzők közt?
http://www.aliexpres...2040951959.html
A logó-3t nélküliség szimpatikus.
Ha replika, legyen replika, de ne akarjon eredetinek látszani.
Replika. Hivhatjuk szerintem hamisitvanynak.
Egyebkent nekem tegnap jott meg alirol rendelt kulacstarto parom, persze, hogy nem ugy nez ki, mint a fotokon, 10grammal nehezebb, es az egyik nem is tartja a kulacsot rendesen.
Tokom. Oke, hogy olcso, de azert annyira nem, hogy siman bukjam.
Nocsak, mit leltem a könyvjelzők közt?
http://www.aliexpres...2040951959.html
A logó-3t nélküliség szimpatikus.
Ha replika, legyen replika, de ne akarjon eredetinek látszani.
Jogos,időközben beszéltem a tulajjal,elbeszéltünk egymás mellett,a képen látható beállításokkal 185 el használja,így ez kapufa sajna...
Mivel nem sürgős így marad a tovább nézelődés,a linkelt Battaglin elhiszem hogy szép és jó,de vhogy nem szimpatizálok vele.
Lealkuszom egy százasra az Olympiát aztán meglássuk,addig állítgatom amíg jó nem lesz,aztán ha nem sikerül annyiba el tudom adni is,és legalább lesz viszonyítási alapom...legyen az az "A" terv" !
könyörgöm NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a Vejne által belinkelt gép 100%-jobb!!!
bijancsi módosította - 2015. június 18. - 14:43
"egyszerűen nem viszi le a láncot az alsó 3-4 fogaskerékre.."
ez nem a rugó miatt van, Ha rugó lenne akkor max a szokottnál lassabban tenné le de letenné. Szerintem szorul a bowden, 10-es 105-ből is volt 2 típus az első még külső bowdenes volt. Itt gyakori volt, hogy a valókarból kilépve szálasodott ki a bowden és szorult a házban, de a rejett bowdenesnél is előfordulhat. Vedd le a bowdent a váltóról - 1 imbusz - és ha bowden nélkül leteszi akkor legalább tuti, hogy nem a rugó vagy a váltó a hibás. De ennyi erővel az egész váltót levehetde - mégegy imbusz és lánc bontása - és kézbe véve, megnyomkodva is el lehet ezt dönteni egyszerűen
Köszi! A váltóra gyanakodtam, mert laza bowdennel is nehezen ment le. Igazad van, a bowdent igazán kilazíthattam volna, hogy megnézzem. Megteszem.
Köszi az infót a váltókar környéki szálasodásról, megpróbálok benézni oda a gumis részt felpöndörítve, van-e ott ilyesmi gond. Naplóm szerint 9440 km-nél járok a géppel és a fékeken + zsírzáson kívül még semmihez nem nyúltam, bármi lehet...
Lealkuszom egy százasra az Olympiát aztán meglássuk,addig állítgatom amíg jó nem lesz,aztán ha nem sikerül annyiba el tudom adni is,és legalább lesz viszonyítási alapom...legyen az az "A" terv" !
A Mardonini 55,5 az még egy mérettel nagyobb mint az egy számmal kisebb amit nem javallotok!
54 alatti outit alig találni,nemhogy olyat ami számomra kezdőbringának jó lenne...ez esetleg?
izé, tripla, kb. 8-9 éves szettel.
Bár, én most olyat mutatok, ami meg 2001 előtti
http://apro.bikemag....ll-l294110.html
Bá, 1999 körüli chorus 53cm CT, szóval CC kb. 51cm lesz, a felsőcső meg szerintem 51-52 körül így szemre.. szóval ez már lehet kicsi.
A genesis nem rossz, de eladni az életben nem fogod :\
ZSCS: amit leírsz, az bowden. Rejtett bowdenes (5700) fvk-od van, az szent, én bowdencserével kezdeném.
Vejne módosította - 2015. június 18. - 12:29
"egyszerűen nem viszi le a láncot az alsó 3-4 fogaskerékre.."
ez nem a rugó miatt van, Ha rugó lenne akkor max a szokottnál lassabban tenné le de letenné. Szerintem szorul a bowden, 10-es 105-ből is volt 2 típus az első még külső bowdenes volt. Itt gyakori volt, hogy a valókarból kilépve szálasodott ki a bowden és szorult a házban, de a rejett bowdenesnél is előfordulhat. Vedd le a bowdent a váltóról - 1 imbusz - és ha bowden nélkül leteszi akkor legalább tuti, hogy nem a rugó vagy a váltó a hibás. De ennyi erővel az egész váltót levehetde - mégegy imbusz és lánc bontása - és kézbe véve, megnyomkodva is el lehet ezt dönteni egyszerűen