egy nagyon találó kép a mostani közép csapágyamra:
egy nagyon találó kép a mostani közép csapágyamra:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.bike24.c...pgc=0;orderby=2
Jó drága.. értem én, hogy új, de ennyiért már 11s százötös van, vagy jóval olcsóbban 10s százötös..
https://www.bike24.c...pgc=0;orderby=2
dögöljek meg, de nekem TETSZIK.. de mi az, hogy nincs 12-25-ös sor?
Vajon a váltó kompatibilis a régi 10-esekkel, vagy át lett dolgozva, mint a 11-esek?
Vejne módosította - 2015. július 04. - 21:07
http://www.ebay.de/i...946434364&rt=nc
Nivakrómacél. Méretben baba. Festésre artezán.
árban korrekt! Idehaza ennyiért legyalázott rozsdás Bassot osztanak fejcsapágy nélkül
tegnap volt az eurosporton az insider című műsor. Hinault volt a főszereplő benne. nagyon tetszett.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ha az ut tul nagy ugras lenne pakolj fel egy octalink durat :-]
minden bizonnyal. rohanok venni egyet,h belerondítson a campa szettembe.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a hangok is megmondták,h nem vagyok hülye.
először befújtam féktisztítóval a küllőanyáknál. még hangosabb lett,és nem csak egy küllőnél. aztán tegnap beolajoztam őket. megszűnt a zajongás.
még mindig üldöznek a hangok. most nem a keréktől jön,hanem a középrésztől. úgy voltam vele,h egy,vagy két hete szedtem szét,nem lehet baja. az összeszerelésnél a szokásosnál több zsírral szereltem össze. tegnap leszedtem a bal oldali kart,és meghúztam az ezen az oldalon lévő csészét. olyan volt,mintha lazult volna. én úgy emlékeztem,h nagyobb nyomatékkal tekertem be.remélem ennyi elég lesz neki. ebben a melegben nagyon nincsen kedvem szerelgetni. tegnap már úgy voltam vele,h ezt a titán tengelyes record monoblokkot kiszedem,és elhajítom. a chorus-al nem volt ennyi macera. már az is megfordult a fejemben,h szentségtörést eszközlök,és kicserélem egy ut hajtásra a mostanit. elég hülyén mutatna a bringán,de lehet,h kevesebb macera lenne vele.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....s-l297346.html#
tetszik a kormány hajlítása, de..
1. a fricc kirakat-matricacégek miért mindig triplával adták ezeket?
2. 6-7 kg? én meg 45 vagyok!
Hát aminek a nevében Dura van, az általában ilyen.
A Gommitalia meglepő! Ma kerekítette ki 3100-ra a km óra magát, mielőtt fölszereltem volna, előtte cca. 4száz km körül mehettem a gumikkal, meg a városi használatot nem mindig "rekordolom". Szóval durva közelítéssel olyan 3600 körül lehet a gumikban. És a hátsó még mindig csak nagyon minimálisan kockásodik ujjbeggyel végighúzva-tapizva. Defekt nulla, bár lyukak-vágások vannak rajt'.
Mivel kényelemre és tapadásra sokkal jobb, mint a Rubino Pro volt, és tavaly csak 370 körüli font-árfolyam volt, így a párjáért kiadott 10 GBP tényleg nem "kidobott pénz" a jelek szerint.
Oké, vehettem volna Rubino Prot kicsivel drágábban, de ezt nem bántam meg. Relatíve jól tapad-kényelmes, olcsó volt, cserébe jó ronda! Meg csirke..
Szerintem Open Corsát ennyi használattal már belsőig koptattam volna.. BÁr ki tudja. 7-7.5 baron használom, ha az számít bármit a kopáshoz.. (20mm).
>Koptatott már el valaki Durano-t? Az enyém egyre furcsábban kopik, olyan érzésem van, hogy már a defektvédő rétegen járok
Hamarosan durranó lesz akkor.
porszem a gépezetben.
ritka az amikor a saját bringámon nem jövök rá egy hiba okára. a jelenség: egy olyasmi "ciripelő" hangot hallok bringázás közben,mint amikor a lánc nem fut rendesen a hátsó fogaskerekeken. mintha a nagyobb fogaskerékhez időnként hozzáérne a lánc. de nem ez okozza a hangot. ha nem tekerek,akkor is lehet hallani. tehát vlmi forgó részegységtől ered a hang. a hátsó kerék felől hallottam,így ma ezt szétszedtem. én a rotorban lévő kicsi ipar csapágyakra gondoltam,de se ott,se máshol nem találtam semmi rendellenességet. még az év elején zsíroztam újra az agyakat,és teljesen tiszta volt a kenőanyag. a rotor csapágyait is újrakentem a zsírzógombon keresztül. a bennük lévő zsír sem volt az átlagosnál koszosabb. megnéztem a küllőperemet,és a felnit is. hátha repedt,vagy ilyesmi,de ott sem találtam semmit. egy dolog volt,ami kicsit eltért a szokásostól. az alu tengely végén lévő,5-ös inbusszal kicsavarható csavar volt a kelleténél jobban meghúzva,de az is kilazult egy kicsit több erő befektetéssel. szóval ez a helyzet. majd holnap reggel megyek egy kicsit tekerni. akkor majd meglátom,hallom,h változott e vlmi.
talán sikerült megtalálnom a hiba (hang,zaj) okát. egy küllő adja,vagy a felniben lévő szegecs. valahol azon a környéken lesz.
a hangok is megmondták,h nem vagyok hülye.
először befújtam féktisztítóval a küllőanyáknál. még hangosabb lett,és nem csak egy küllőnél. aztán tegnap beolajoztam őket. megszűnt a zajongás.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Koptatott már el valaki Durano-t? Az enyém egyre furcsábban kopik, olyan érzésem van, hogy már a defektvédő rétegen járok és az oldalmintázat is elkezdett kopni, felül a barázdák teteje már lekopott. Más gumikat a szövetig szoktam koptatni, de ennek már autógumi profilja van.
Meg sok guminál a defektvédelem benne van a szövetben, ebben meg elvileg a szövet fölött van.
A sebesség mindent megold.
Donciccionak aluvázat meg Hondát!
http://bikemarkt.mtb...m-mapei-rennrad
Ja, 315-ös eurónál ez a héccáz elég sok..
Meg úccse teccik néki..
-aluváz
-krabon nyeregcső
-néccöges bohóckurbli kompakt áttéttel
-krabonkanalas háccsóváltó
-12-28-as lánckeréksor
-Ricsikokpit rövid stucnival és keskeny kormánnyal.
-fekete plasztik köcsögketrecek.. huhh..
kifejezetten halmozottan hátrányos helyzetu kerekpar!
szerintem úgy hajítaná a MÉH-telepre vagy Vasudvardba, hogy Orlando Bloom sem győzné ordítani, hogy
max. a Nokon bowdenszettet fogja luwolni..
és tényleg csak a nokon okés,de az sem a kedvenc színem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Donciccionak aluvázat meg Hondát!
http://bikemarkt.mtb...m-mapei-rennrad
Ja, 315-ös eurónál ez a héccáz elég sok..
Meg úccse teccik néki..
-aluváz
-krabon nyeregcső
-néccöges bohóckurbli kompakt áttéttel
-krabonkanalas háccsóváltó
-12-28-as lánckeréksor
-Ricsikokpit rövid stucnival és keskeny kormánnyal.
-fekete plasztik köcsögketrecek.. huhh..
kifejezetten halmozottan hátrányos helyzetu kerekpar!
szerintem úgy hajítaná a MÉH-telepre vagy Vasudvardba, hogy Orlando Bloom sem győzné ordítani, hogy
max. a Nokon bowdenszettet fogja luwolni..
Vejne módosította - 2015. július 01. - 07:25
http://index.hu/kere.../?cp=1#comments
nem egy örömhír...
viszont jót röhögtem, milyen durva sokáig tart ezeket a táblákat leszedni:
"Fontos nap a Magyarországon kerékpározó hazai és külföldi bringásoknak 1015. június 30-a: megkezdték a traktort, lovas kocsit és kerékpárt kitiltó leszerelését a 10-es útról."
Kisherceg módosította - 2015. június 30. - 16:08
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
hozzá a sachs agyas kerékszett,és már meglenne a bringa nagy része.
még egy tricolor hajtómű kéne hozzá.
hüm.. amúgy érdekes ez a 8-as rendszer.. Mármint: senki sem látott még olyan Sunrace vagy BBB sort, ami 4.8mm-re lenne hézagolva, igazából 5mm mind.. Négyből három ismerősöm szerint LEHETETLEN 8-as shimano váltást 5mm-re hézagolt soron belőni, 1 szerint nincs vele gond..
Most kinek higgyek? Élőben én úgy láttam: működik..
Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be
az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet
http://apro.bikemag....t-l296789.html#
ez árában van.. 15k fékváltókar, 8k fékszett, 5k hátsó váltó, 2k első váltó, 1.5 k bowdenakasztó.. szóval megéri így egyben!
hozzá a sachs agyas kerékszett,és már meglenne a bringa nagy része. még egy tricolor hajtómű kéne hozzá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be
az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet
élőben nagyon szép pedig a színe. én még emlékszem ezekre a felnikre. azt hiszem ezt a kerékszettet még a biker forgalmazta idehaza.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A kormanyt en lejjebb csavarnam
a szemem és aeszthétikai szempontok szerint valóban igazad van.
a csuklóm-könyököm-vállam másképp gondolja
Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet
http://apro.bikemag....t-l296789.html#
ez árában van.. 15k fékváltókar, 8k fékszett, 5k hátsó váltó, 2k első váltó, 1.5 k bowdenakasztó.. szóval megéri így egyben!
Vejne módosította - 2015. június 30. - 07:12
szép kis gurigák.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A