http://apro.bikemag....s-l297346.html#
tetszik a kormány hajlítása, de..
1. a fricc kirakat-matricacégek miért mindig triplával adták ezeket?
2. 6-7 kg? én meg 45 vagyok!
http://apro.bikemag....s-l297346.html#
tetszik a kormány hajlítása, de..
1. a fricc kirakat-matricacégek miért mindig triplával adták ezeket?
2. 6-7 kg? én meg 45 vagyok!
Hát aminek a nevében Dura van, az általában ilyen.
A Gommitalia meglepő! Ma kerekítette ki 3100-ra a km óra magát, mielőtt fölszereltem volna, előtte cca. 4száz km körül mehettem a gumikkal, meg a városi használatot nem mindig "rekordolom". Szóval durva közelítéssel olyan 3600 körül lehet a gumikban. És a hátsó még mindig csak nagyon minimálisan kockásodik ujjbeggyel végighúzva-tapizva. Defekt nulla, bár lyukak-vágások vannak rajt'.
Mivel kényelemre és tapadásra sokkal jobb, mint a Rubino Pro volt, és tavaly csak 370 körüli font-árfolyam volt, így a párjáért kiadott 10 GBP tényleg nem "kidobott pénz" a jelek szerint.
Oké, vehettem volna Rubino Prot kicsivel drágábban, de ezt nem bántam meg. Relatíve jól tapad-kényelmes, olcsó volt, cserébe jó ronda! Meg csirke..
Szerintem Open Corsát ennyi használattal már belsőig koptattam volna.. BÁr ki tudja. 7-7.5 baron használom, ha az számít bármit a kopáshoz.. (20mm).
>Koptatott már el valaki Durano-t? Az enyém egyre furcsábban kopik, olyan érzésem van, hogy már a defektvédő rétegen járok
Hamarosan durranó lesz akkor. ![]()
porszem a gépezetben.
ritka az amikor a saját bringámon nem jövök rá egy hiba okára. a jelenség: egy olyasmi "ciripelő" hangot hallok bringázás közben,mint amikor a lánc nem fut rendesen a hátsó fogaskerekeken. mintha a nagyobb fogaskerékhez időnként hozzáérne a lánc. de nem ez okozza a hangot. ha nem tekerek,akkor is lehet hallani. tehát vlmi forgó részegységtől ered a hang. a hátsó kerék felől hallottam,így ma ezt szétszedtem. én a rotorban lévő kicsi ipar csapágyakra gondoltam,de se ott,se máshol nem találtam semmi rendellenességet. még az év elején zsíroztam újra az agyakat,és teljesen tiszta volt a kenőanyag. a rotor csapágyait is újrakentem a zsírzógombon keresztül. a bennük lévő zsír sem volt az átlagosnál koszosabb. megnéztem a küllőperemet,és a felnit is. hátha repedt,vagy ilyesmi,de ott sem találtam semmit. egy dolog volt,ami kicsit eltért a szokásostól. az alu tengely végén lévő,5-ös inbusszal kicsavarható csavar volt a kelleténél jobban meghúzva,de az is kilazult egy kicsit több erő befektetéssel. szóval ez a helyzet. majd holnap reggel megyek egy kicsit tekerni. akkor majd meglátom,hallom,h változott e vlmi.
talán sikerült megtalálnom a hiba (hang,zaj) okát. egy küllő adja,vagy a felniben lévő szegecs. valahol azon a környéken lesz.
a hangok is megmondták,h nem vagyok hülye.
először befújtam féktisztítóval a küllőanyáknál. még hangosabb lett,és nem csak egy küllőnél. aztán tegnap beolajoztam őket. megszűnt a zajongás. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Koptatott már el valaki Durano-t? Az enyém egyre furcsábban kopik, olyan érzésem van, hogy már a defektvédő rétegen járok
és az oldalmintázat is elkezdett kopni, felül a barázdák teteje már lekopott. Más gumikat a szövetig szoktam koptatni, de ennek már autógumi profilja van.
Meg sok guminál a defektvédelem benne van a szövetben, ebben meg elvileg a szövet fölött van.
A sebesség mindent megold.
Donciccionak aluvázat meg Hondát!
http://bikemarkt.mtb...m-mapei-rennrad
Ja, 315-ös eurónál ez a héccáz elég sok..
Meg úccse teccik néki..
-aluváz
-krabon nyeregcső
-néccöges bohóckurbli kompakt áttéttel
-krabonkanalas háccsóváltó
-12-28-as lánckeréksor
-Ricsikokpit rövid stucnival és keskeny kormánnyal.
-fekete plasztik köcsögketrecek.. huhh..
kifejezetten halmozottan hátrányos helyzetu kerekpar!
szerintem úgy hajítaná a MÉH-telepre vagy Vasudvardba, hogy Orlando Bloom sem győzné ordítani, hogy
max. a Nokon bowdenszettet fogja luwolni..
és tényleg csak a nokon okés,de az sem a kedvenc színem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Donciccionak aluvázat meg Hondát!
http://bikemarkt.mtb...m-mapei-rennrad
Ja, 315-ös eurónál ez a héccáz elég sok..
Meg úccse teccik néki..
-aluváz
-krabon nyeregcső
-néccöges bohóckurbli kompakt áttéttel
-krabonkanalas háccsóváltó
-12-28-as lánckeréksor
-Ricsikokpit rövid stucnival és keskeny kormánnyal.
-fekete plasztik köcsögketrecek.. huhh..
kifejezetten halmozottan hátrányos helyzetu kerekpar!
szerintem úgy hajítaná a MÉH-telepre vagy Vasudvardba, hogy Orlando Bloom sem győzné ordítani, hogy
max. a Nokon bowdenszettet fogja luwolni..
Vejne módosította - 2015. július 01. - 07:25
http://index.hu/kere.../?cp=1#comments
nem egy örömhír...
viszont jót röhögtem, milyen durva sokáig tart ezeket a táblákat leszedni: ![]()
"Fontos nap a Magyarországon kerékpározó hazai és külföldi bringásoknak 1015. június 30-a: megkezdték a traktort, lovas kocsit és kerékpárt kitiltó leszerelését a 10-es útról."
Kisherceg módosította - 2015. június 30. - 16:08
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
hozzá a sachs agyas kerékszett,és már meglenne a bringa nagy része.
még egy tricolor hajtómű kéne hozzá.
hüm.. amúgy érdekes ez a 8-as rendszer.. Mármint: senki sem látott még olyan Sunrace vagy BBB sort, ami 4.8mm-re lenne hézagolva, igazából 5mm mind.. Négyből három ismerősöm szerint LEHETETLEN 8-as shimano váltást 5mm-re hézagolt soron belőni, 1 szerint nincs vele gond..
Most kinek higgyek?
Élőben én úgy láttam: működik..
Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be
az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet
http://apro.bikemag....t-l296789.html#
ez árában van.. 15k fékváltókar, 8k fékszett, 5k hátsó váltó, 2k első váltó, 1.5 k bowdenakasztó.. szóval megéri így egyben!
hozzá a sachs agyas kerékszett,és már meglenne a bringa nagy része.
még egy tricolor hajtómű kéne hozzá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be
az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet
élőben nagyon szép pedig a színe. én még emlékszem ezekre a felnikre. azt hiszem ezt a kerékszettet még a biker forgalmazta idehaza.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A kormanyt en lejjebb csavarnam
a szemem és aeszthétikai szempontok szerint valóban igazad van.
a csuklóm-könyököm-vállam másképp gondolja ![]()
Donciccio: nem tudom.. nekem nem jön be
az agszett szép, de a felnik tönkreteszik a képet ![]()
http://apro.bikemag....t-l296789.html#
ez árában van.. 15k fékváltókar, 8k fékszett, 5k hátsó váltó, 2k első váltó, 1.5 k bowdenakasztó.. szóval megéri így egyben!
Vejne módosította - 2015. június 30. - 07:12


szép kis gurigák. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
talán sikerült megtalálnom a hiba (hang,zaj) okát. egy küllő adja,vagy a felniben lévő szegecs. valahol azon a környéken lesz.
Don,nekem volt olyan Mavic Open Pro felninél,hogy ahol össze van illesztve/hegesztve,ott van benn egy alu ellensúly(szelep ellen),az kezedett el mocorogni és adni kis rezgő hangot,ha megütögettem ott oldalról a kereket,szépen lehetett hallani,hogy rezeg/zörög.Úgy oldottam meg,hogy ahol van ez a ellensúly ott belülről megfurtam a felnit egy 2mm-es fúróval,a súly minkét véginél(duplánszegecselés miatt máshogy nem hozzáférhető) és pillanatragasztót nyomtam bele,azóta kussban van.
Figyelem, aki nem szereti az unalmas hosszú frusztrálóan semmitmondó kommenteket, az most továbblép. Dontsayididntwarnya
Anorché, legyünk unalmasak című rovat következő felvonása: Kancsó után Korálos "bikefit".
Nos, a fékváltókar "bumpszli" és nyeregorr távolsága 77 cm, a stucnihossz 120mm, a felsőcsőhossz 580mm CC, nyeregvázcső 580mm CC, (BB shellbe stampelt "58" meg kifejezetten beszédes)
A kormány előrenyúlása 84mm, esése 144 mm, a fékváltókar-pozíció "tankönyvből másolt": fékkar alja egy vonalban a kormány alsó részének vonalával, a kormány felső része pedig a stucni vonalának meghosszabbításába esik. A kormány hajlítása "kurvarondabazdmeghányinger" (By StZs) "Ritchey Biomax".
NB: a pici fényvisszaverős szalagot használom ált. a megfelelő stucnimagasság beállítására. Előzőleg a szalag "szorult" a fejcsapágycsésze és stucniszár közt, de abban a magasságban az alsó fogás már picit mély volt. Így pont jó, kényelmes.
Egyébként rájöttem, nem az én testalkatomhoz való a sekély kormány. Ez a 144 mm kb. jó, esetleg 140-135 mm-t tudnék még elképzelni, a 133mm-es syntace-t picit sekélynek érzem, a 125mm-esek meg szóba nem jöhetnek. A biomax hajlítás ugyan kényelmes, de elérhetetlen távolságba teszi a fékkart, ami iszonyatosan "biztonságos", nem árt résen lenni!.
A korábban "kinézett" Deda Piega kormányt minap láttam első generációs ergopowerrel, pontosan így néz ki:

Ez 130mm mély, 80mm hosszú. Ellenben a Deda "shallow drop" hajlítás egy klasszikus kerek forma, 135mm mélységgel és 85mm előrenyúlással. Talán "sweet-spot" lehet? Lentebb kerülhetne a fékváltókar-fogás kb. 1cm-rel, az alsó fogás maradhatna ugyanott, s nem változna a hossz sem.
konkrétan ez a termék-hajlítás:

Amúgy ez már OCD.. akárhányszor kézbe veszem a Ritcheyt, mindig odáig vagyok a kényelemért, kézbe illő kialakításáért, és mégis minden nap felteszem a kérdést: nem lenne-e jobb az RHM vagy Shallow hajlítás.. ![]()
Más: a bohócgumik tök jól bírják. 3400-3500 km körül van bennük, és semmi defekt, bár, tele vannak vágásokkal&a hátsó kezd kissé laposodni. Szerintem hátul kb. 5500-6000 km után lesz cserés, szerencsére van itthon egy régebbi Conti Grand Prix Black Chilli, amit elöl használtam.
Az pont jó lesz oda!
Kormányt meg muszáj leszek kipróbálni, addig úgy sem tudhatom, hogy jó-e nekem, vagy sem, amíg nincs a kezemben ![]()
Vejne módosította - 2015. június 29. - 20:36
talán sikerült megtalálnom a hiba (hang,zaj) okát. egy küllő adja,vagy a felniben lévő szegecs. valahol azon a környéken lesz.
biztos vmi pimpfség lesz: pl a szelepcsavar lötyög
http://road.cc/conte...road-bike-video
25.4-es nyeregcsőátmérő
31.6-->27.2-->25.4
Már várom a 24-25mm-es darabokat.
28mm-es guminak férőhely, bár sokan még a 30mm-es szingókat is "begyűrik". Ceruzavékony támvillák..
Még pár ilyen "húzás" és újra 26mm-es kormányokkal fogják kínálni a bringákat
porszem a gépezetben.
ritka az amikor a saját bringámon nem jövök rá egy hiba okára. a jelenség: egy olyasmi "ciripelő" hangot hallok bringázás közben,mint amikor a lánc nem fut rendesen a hátsó fogaskerekeken. mintha a nagyobb fogaskerékhez időnként hozzáérne a lánc. de nem ez okozza a hangot. ha nem tekerek,akkor is lehet hallani. tehát vlmi forgó részegységtől ered a hang. a hátsó kerék felől hallottam,így ma ezt szétszedtem. én a rotorban lévő kicsi ipar csapágyakra gondoltam,de se ott,se máshol nem találtam semmi rendellenességet. még az év elején zsíroztam újra az agyakat,és teljesen tiszta volt a kenőanyag. a rotor csapágyait is újrakentem a zsírzógombon keresztül. a bennük lévő zsír sem volt az átlagosnál koszosabb. megnéztem a küllőperemet,és a felnit is. hátha repedt,vagy ilyesmi,de ott sem találtam semmit. egy dolog volt,ami kicsit eltért a szokásostól. az alu tengely végén lévő,5-ös inbusszal kicsavarható csavar volt a kelleténél jobban meghúzva,de az is kilazult egy kicsit több erő befektetéssel. szóval ez a helyzet. majd holnap reggel megyek egy kicsit tekerni. akkor majd meglátom,hallom,h változott e vlmi.
talán sikerült megtalálnom a hiba (hang,zaj) okát. egy küllő adja,vagy a felniben lévő szegecs. valahol azon a környéken lesz. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.bikeradar...corsa-15-49530/
Nicsaknocsak. 1.9 kilós vázra is lehet ám 7.5 kilós bringát varázsolni grammhuszár alkatrészek (kivéve: villa) nélkül..
hajtókarból le lehet kapni cca. 90 grammot (SR) a fékekből 100-at (butikfékek) a nyeregből szintén 100-at, nyeregcsőből kb. 50-et, etcetcetc.. A kerékszett sem alacsony profilú szingós, hanem magasabb peremes..
És tetszik, szép.
http://weightweenies...8627&start=1440
szépek ezek mind. ami különlegessé tesz néhányat, az a kúpos fejcső-villa külső csészés fejcsapággyal. Szokatlan-meghökkentő elsőre, de második blinkre már kifejezetten jó hatást kelt. Jobban harmonizál a modern szettekkel-kormányokkal, mint a filigrán colnyolcados fejcső... (IMHO