itt már jobban látszik a 2-es furat. nagyon pontosnak kell lenni a készítésénél. sok mérés, és egy pontos fúrás kell hozzá. jó lett volna egy állványos fúróval csinálni, de az nem állt rendelkezésemre, így csak egy kis aksis kézi fúróval oldottam meg. hát így ennyi. apró, de fontos trükk ez.
kicsit tuningoltam a könnyű kerekemet. https://www.youtube....gvsv2wqpU&t=22s szuper racsni hang lett a végeredmény. ebben a kerékben egy régebbi record agy van. alu tengelyes, alu rotoros, de még szép fényes, nem fekete, mint amilyen lett 2008 után. erről lenne szó:
a csere oka az az idézetben látható rotor fehér színű tömítésének kopottsága. ilyen rotort már nem kaptam, még a használtat sem. múlt évben vettem egy újabb verziót belőle. ehhez másik tengely is kell. már 1x összeraktam, de úgy tűnt, h görbe a tengely. használtan vettem, így ez előfordulhatott volna. aztán most rászántam magam, h cseréljek a rotorokban csapágyakat. be is raktam az újabbakba, és az összeszerelés után már látszott, h nem volt görbe a tengely. egyébként ez volt az egyik tippem a racsni imbolygására. múlt év végén vettem új kalapácsokat, és rugót is a rotorhoz. azzal raktam össze. szóval most már van sok-sok züm-züm.
ez az újabb agy, amiben már más a tengely, és a rotor is. egyébként a rotor titánból van, és egyetlen darabból van kialakítva. annyira örültem, h tuti lett minden, mert egy ilyen tengely újonnan kb 40 euró. mondjuk a csapágyak ára rendesen felment. gagyit nem rakok ilyen szintű alkatrészekbe, így mint már eddig is a koyo márka mellett döntöttem.