Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#3761
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ilyen van nekem is gyárilag. Még le lehetne szedni 4g-ot belőle a csavarok helyes méretre vágásával. De nem fogom megcsinálni. :)

A Richey karbon MTB villámhoz amit adtak spéci alu "diót", azt simán bármilyen fejcsapágy kupakjával és csavarjával rögzíteni lehet. Ha eszembe jut, megmérem, ez mennyi, mert érzésre 15 grammnál nem lehet több. Ha sejtésem beigazolódna, egy grammozós alu kupakkal + Syntace Ti-csavarral ez könnyebb, mint az FSA-ból a karbon kupakos.

 

De olcsóbb letörölgetni a port a vázról. :D



#3762
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Az FSA a nehéz. Ilyen falvastagságú karboncsövet csak az idióták tudják megroppantani, 4-8nm-rel kell meghúzni a csavart, nem kell oda semmilyen támaszték.

Ha jobban megnézem az enyém mégsem ilyen, csak nagyon hasonló.

A falvastagsag valtozik villa es villa kozott, nem irtad mennyi.   Nekem van ~5mm-s falu villam is, es van nagyon vekony is.  Ez utobbihoz nem is volt jo alapbol ez az expander, a szorito kupok osszeertek, mielott nekiszoritottak volna a villafalnak a tagulo reszt.



#3763
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ha ez az FSA konnyu, akkor mi a nehez? :)   Ez nehez, szerintem.  Raadasul nem is tamasztja meg belulrol a villat a felso csavarnal, csak az alsonal.   Ez mondjuk nem szukseges, ha az ember esszel huzza meg a csavart, de azert csak szamit.   Nekem is van ilyenem.

Az FSA a nehéz. Ilyen falvastagságú karboncsövet csak az idióták tudják megroppantani, 4-8nm-rel kell meghúzni a csavart, nem kell oda semmilyen támaszték.

Ha jobban megnézem az enyém mégsem ilyen, csak nagyon hasonló.



A sebesség mindent megold.

 


#3764
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Ha ez az FSA konnyu, akkor mi a nehez? :)   Ez nehez, szerintem.  Raadasul nem is tamasztja meg belulrol a villat a felso csavarnal, csak az alsonal.   Ez mondjuk nem szukseges, ha az ember esszel huzza meg a csavart, de azert csak szamit.   Nekem is van ilyenem.



#3765
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ez könnyű, ebből a sima (nem Pro) verziót használom 2 éve MTB-hoz. Talán ha 40g összesen, az olcsó. http://www.bike-disc...pro-1-1-8-38421

Tömeg (alu kupakkal): http://gewichte.mtb-...nder-compressor

 

A karbon gondolom még ennél is könnyebb.

Ilyen van nekem is gyárilag. Még le lehetne szedni 4g-ot belőle a csavarok helyes méretre vágásával. De nem fogom megcsinálni. :)



A sebesség mindent megold.

 


#3766
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Karbon villanyakhoz könnyű összehúzó kupakot (+rózsát) keresek. Van valakinek valami ötlete rá?

Ez könnyű, ebből a sima (nem Pro) verziót használom 2 éve MTB-hoz. Talán ha 40g összesen, az olcsó. http://www.bike-disc...pro-1-1-8-38421

Tömeg (alu kupakkal): http://gewichte.mtb-...nder-compressor

 

A karbon gondolom még ennél is könnyebb.



#3767
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nyilvan, de RANEZESRE hany latszik?      A mostani 4 karoson is lehetne eldugva az otodik.

 
a kis véleményemet én is megírtam, és kifejezetten aranyos, hogy egy campagnolo feliratos vázon, campag kerék&gruppó mellett ott ordít a 105 felirat a pedálon. :) :)
 
Amúgy a saját hajtásom kifejezetten "telitalálat" lett, ma vettem észre egy kis forgó, csillag alakú fényudvart-fényjátékot az aszfalton a középcsapágyházam árnyéka körül. A tükörre polírozott hajtókaron tükröződő napfény játszott.
 
 
50t tányért 135-ös furatkörre Miche-FSA-Stronglight vonalon kívül ki kínál még? Merre a legolcsóbb?


#3768
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Jó lesz az 5 karnak is. Az egyik a hajtókaron van.

Nyilvan, de RANEZESRE hany latszik?      A mostani 4 karoson is lehetne eldugva az otodik.


  • donciccio kedveli ezt

#3769
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

>ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.
Miert, a regi Record is 4 karos volt ranezesre...
campagnolo-c-record-crankset.jpg


Jó lesz az 5 karnak is. Az egyik a hajtókaron van.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3770
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás
http://www.bikeradar...rst-look-46640/ itt a tárcsás verzió

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3771
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

>ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.

Miert, a regi Record is 4 karos volt ranezesre...

campagnolo-c-record-crankset.jpg

meg az ut is mind.

 

CR9090.jpg



#3772
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

>ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.

Miert, a regi Record is 4 karos volt ranezesre...

campagnolo-c-record-crankset.jpg


  • Vejne kedveli ezt

#3773
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Potenza? Ugyanmár, minek átnevezni a leányzót, Athena az.

 

PowerShift, PowerTorque, ezüst és fekete, alumínium. Magyarul athena.

 

DE, az új kar szebb, cserébe nehezebb a régi athenától, gondolom, nem bírták elviselni, hogy az Athena PT karbon középcsapágy-csészékkel könnyebb volt a chorus ut-tól csészékkel.

 

Miért nincs karbon hajtókar-opció? Mert az már chorus lenne.

 

Shimanosodnak a karokkal-sorokkal.

 

A fékszett meg természetesen nehezebb a régi nem-szkeleton csentaurnál és drágább is, cserébe kevésbé potens, de jobban modulálható.

 

amúgy csinálják meg önlehúzócsavarosra a power-torque-ot, és legyen a power-shift mechanika fémbű. És akkor egy nagyon jó szettjük lesz. Meg legyen üregesre kovácsolt alumínium kar és tányér :)

 

olcsósított athenanak tűnik amúgy, mert azért a régi ps athena karok pöcökje alumínium volt, nem technopolümer (eufemisztikusabb formája az olcsó fröcsiplasztiknak)

 

váááá ezek megcisnálták!!! az új pt-t végre le is tudod szedni!!! és üreges alukar.

 

óh..óh


Vejne módosította - 2016. március 16. - 11:53


#3774
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

A dizájn is elég fura.

a cikk szerint ezzel az új szettel az ultegra ellen mennének. Nos akkor már megint le vannak maradva picit. Erről nekem a 6600-as ultegra ugrik be ha ránézek...

Amúgy van feketében is, az pont olyan mint az Athena. Az én kedvencen a hátsó váltó anyaga: karbonnal erősített Technopolymer = műanyag :-)



#3775
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

A dizájn is elég fura.

azért nem tudom megszokni. :) a régi jobb volt


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3776
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

campagnolo potenza: http://www.bikeradar...rst-look-46643/

 

21_posilverguarnitura_3quarti-2017-14580

18_posilverergopower-2017-1458088064141-

 

ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.

A dizájn is elég fura.


  • donciccio kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#3777
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

campagnolo potenza: http://www.bikeradar...rst-look-46643/

 

21_posilverguarnitura_3quarti-2017-14580

18_posilverergopower-2017-1458088064141-

 

ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.


donciccio módosította - 2016. március 16. - 09:19

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3778
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Liquid Image EGO.  2.5 ora feletti versenyeken kulso powerbank-rol hajtva.

Köszi. majd legközelebb lehet, kölcsönveszem braty készülékét, bár nálunk is használ még két srác kamot. Sajnos újranézni a videókat nem mindig jó, de így jár a VAINemojnen. 

 

kis örömködés, az elmúlt három napban sikerült jól összebarátkoznom a kancsóval, és most úgy érzem, nem változtatnék semmin, a diamante radlale kukába hajításán kívül. Bár jó gumi, de tényleg iszonyat puha, 9 barra fújva jobban össze tudom nyomni, és puhábbnak érződik, mint egy normális külső 7 baron. 


Vejne módosította - 2016. március 15. - 18:51


#3779
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

:) Jó videók. Milyen kamerát használsz? : ) milyen kiegészítkkel,?

Liquid Image EGO.  2.5 ora feletti versenyeken kulso powerbank-rol hajtva.


  • Vejne kedveli ezt

#3780
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Rakd ossze egy sima FSA-val, aztan vedd ki, es tedd be ezt.  Ennel nincs konnyebb, ha akarsz valamit beletenni.

http://www.schmolke-...tails/ahead.php

 

En magam inkabb egy extra magast tennek be a sajat mostanim helyett, hogy rendesen megtamassza alul/felul.

https://static.bike-...74bfa610dd.jpeg

helyett

https://static.bike-...04ffec4c47.jpeg

 

 

Köszi.



A sebesség mindent megold.