sztem nem az olaj minősége volt az esetemben a számottevő dolog. inkább az lehetett,h a tisztítás nem sikerült a legjobban.
Lehet,tisztítást/olajzást én is rongyban átforgatással kb:200-250km-enként,1500-2000km-ként meg gázolajban átmosva végzem.
sztem nem az olaj minősége volt az esetemben a számottevő dolog. inkább az lehetett,h a tisztítás nem sikerült a legjobban.
Lehet,tisztítást/olajzást én is rongyban átforgatással kb:200-250km-enként,1500-2000km-ként meg gázolajban átmosva végzem.
A Rohloff láncolaj nekem nagyon bevált,már vagy 15éve csak azt használom,ki sem próbálok mást,míg lehet kapni.
sztem nem az olaj minősége volt az esetemben a számottevő dolog. inkább az lehetett,h a tisztítás nem sikerült a legjobban.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
a csapágyaim még mindig nincsenek nálam. hiába: a szagértelem,az kéremszépen szagértelem. jó méret volt felírva a csapágyboltban,csak rosszat hozattak. most máshonnan rendeltem,de ők meg nem tudtak még érte menni a rövidebb hét miatt. na mind1 is. úgy néz ki nem is a csapágy adta ki a fura hangokat. vlszínű a lánc volt a ludas. tavasszal kitakarítottam,beolajoztam. amikor úgy láttam utána kenetem. 1-2 hete rámértem a kopásra. kb 60%-nál tart a lánc. még van benne,de már ideje lesz rendelni. szóval néhány napja levettem a láncot,és egy ronggyal letöröltem. nem fújtam le féktisztítóval,vagy ilyesmi,tehát maradt benne olaj. visszatettem,és úgy néz ki megszűnt a darálós érzet. esőt,sarat nem látott a bianchi. kicsit érdekes. most vlmi rohloff olajat használok. előtte meg nem tudom milyen volt,de az is kicsit sűrűbb a sima műszerolajnál. arra gondolok,h nem nagyon tudott a görgők közé jutni a kenés,vagy nem volt elég alapos a tavaszi zsírtalanítás,kenés. még néhány szó a csapágyakról: most 4 db-ot rendeltem. ha tényleg nem a csapágy a ludas,akkor egy jó sokáig elég lesz.
A Rohloff láncolaj nekem nagyon bevált,már vagy 15éve csak azt használom,ki sem próbálok mást,míg lehet kapni.
tegnap megrendeltem a monoblokkba a csapágyakat,mert mintha kicsit darabosak lennének. remélem kibírja addig,ami benne van. nincsen kedvem egy plusz szereléshez.
a csapágyaim még mindig nincsenek nálam. hiába: a szagértelem,az kéremszépen szagértelem. jó méret volt felírva a csapágyboltban,csak rosszat hozattak. most máshonnan rendeltem,de ők meg nem tudtak még érte menni a rövidebb hét miatt. na mind1 is. úgy néz ki nem is a csapágy adta ki a fura hangokat. vlszínű a lánc volt a ludas. tavasszal kitakarítottam,beolajoztam. amikor úgy láttam utána kenetem. 1-2 hete rámértem a kopásra. kb 60%-nál tart a lánc. még van benne,de már ideje lesz rendelni. szóval néhány napja levettem a láncot,és egy ronggyal letöröltem. nem fújtam le féktisztítóval,vagy ilyesmi,tehát maradt benne olaj. visszatettem,és úgy néz ki megszűnt a darálós érzet. esőt,sarat nem látott a bianchi. kicsit érdekes. most vlmi rohloff olajat használok. előtte meg nem tudom milyen volt,de az is kicsit sűrűbb a sima műszerolajnál. arra gondolok,h nem nagyon tudott a görgők közé jutni a kenés,vagy nem volt elég alapos a tavaszi zsírtalanítás,kenés. még néhány szó a csapágyakról: most 4 db-ot rendeltem. ha tényleg nem a csapágy a ludas,akkor egy jó sokáig elég lesz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ilyen van nekem is gyárilag. Még le lehetne szedni 4g-ot belőle a csavarok helyes méretre vágásával. De nem fogom megcsinálni.
A Richey karbon MTB villámhoz amit adtak spéci alu "diót", azt simán bármilyen fejcsapágy kupakjával és csavarjával rögzíteni lehet. Ha eszembe jut, megmérem, ez mennyi, mert érzésre 15 grammnál nem lehet több. Ha sejtésem beigazolódna, egy grammozós alu kupakkal + Syntace Ti-csavarral ez könnyebb, mint az FSA-ból a karbon kupakos.
De olcsóbb letörölgetni a port a vázról.
Az FSA a nehéz. Ilyen falvastagságú karboncsövet csak az idióták tudják megroppantani, 4-8nm-rel kell meghúzni a csavart, nem kell oda semmilyen támaszték.
Ha jobban megnézem az enyém mégsem ilyen, csak nagyon hasonló.
A falvastagsag valtozik villa es villa kozott, nem irtad mennyi. Nekem van ~5mm-s falu villam is, es van nagyon vekony is. Ez utobbihoz nem is volt jo alapbol ez az expander, a szorito kupok osszeertek, mielott nekiszoritottak volna a villafalnak a tagulo reszt.
Ha ez az FSA konnyu, akkor mi a nehez? Ez nehez, szerintem. Raadasul nem is tamasztja meg belulrol a villat a felso csavarnal, csak az alsonal. Ez mondjuk nem szukseges, ha az ember esszel huzza meg a csavart, de azert csak szamit. Nekem is van ilyenem.
Az FSA a nehéz. Ilyen falvastagságú karboncsövet csak az idióták tudják megroppantani, 4-8nm-rel kell meghúzni a csavart, nem kell oda semmilyen támaszték.
Ha jobban megnézem az enyém mégsem ilyen, csak nagyon hasonló.
A sebesség mindent megold.
Ha ez az FSA konnyu, akkor mi a nehez? Ez nehez, szerintem. Raadasul nem is tamasztja meg belulrol a villat a felso csavarnal, csak az alsonal. Ez mondjuk nem szukseges, ha az ember esszel huzza meg a csavart, de azert csak szamit. Nekem is van ilyenem.
Ez könnyű, ebből a sima (nem Pro) verziót használom 2 éve MTB-hoz. Talán ha 40g összesen, az olcsó. http://www.bike-disc...pro-1-1-8-38421
Tömeg (alu kupakkal): http://gewichte.mtb-...nder-compressor
A karbon gondolom még ennél is könnyebb.
Ilyen van nekem is gyárilag. Még le lehetne szedni 4g-ot belőle a csavarok helyes méretre vágásával. De nem fogom megcsinálni.
A sebesség mindent megold.
Karbon villanyakhoz könnyű összehúzó kupakot (+rózsát) keresek. Van valakinek valami ötlete rá?
Ez könnyű, ebből a sima (nem Pro) verziót használom 2 éve MTB-hoz. Talán ha 40g összesen, az olcsó. http://www.bike-disc...pro-1-1-8-38421
Tömeg (alu kupakkal): http://gewichte.mtb-...nder-compressor
A karbon gondolom még ennél is könnyebb.
Nyilvan, de RANEZESRE hany latszik? A mostani 4 karoson is lehetne eldugva az otodik.
Jó lesz az 5 karnak is. Az egyik a hajtókaron van.
Nyilvan, de RANEZESRE hany latszik? A mostani 4 karoson is lehetne eldugva az otodik.
>ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.
Miert, a regi Record is 4 karos volt ranezesre...
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
>ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.
Miert, a regi Record is 4 karos volt ranezesre...
meg az ut is mind.
>ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.
Miert, a regi Record is 4 karos volt ranezesre...
Potenza? Ugyanmár, minek átnevezni a leányzót, Athena az.
PowerShift, PowerTorque, ezüst és fekete, alumínium. Magyarul athena.
DE, az új kar szebb, cserébe nehezebb a régi athenától, gondolom, nem bírták elviselni, hogy az Athena PT karbon középcsapágy-csészékkel könnyebb volt a chorus ut-tól csészékkel.
Miért nincs karbon hajtókar-opció? Mert az már chorus lenne.
Shimanosodnak a karokkal-sorokkal.
A fékszett meg természetesen nehezebb a régi nem-szkeleton csentaurnál és drágább is, cserébe kevésbé potens, de jobban modulálható.
amúgy csinálják meg önlehúzócsavarosra a power-torque-ot, és legyen a power-shift mechanika fémbű. És akkor egy nagyon jó szettjük lesz. Meg legyen üregesre kovácsolt alumínium kar és tányér
olcsósított athenanak tűnik amúgy, mert azért a régi ps athena karok pöcökje alumínium volt, nem technopolümer (eufemisztikusabb formája az olcsó fröcsiplasztiknak)
váááá ezek megcisnálták!!! az új pt-t végre le is tudod szedni!!! és üreges alukar.
óh..óh
Vejne módosította - 2016. március 16. - 11:53
A dizájn is elég fura.
a cikk szerint ezzel az új szettel az ultegra ellen mennének. Nos akkor már megint le vannak maradva picit. Erről nekem a 6600-as ultegra ugrik be ha ránézek...
Amúgy van feketében is, az pont olyan mint az Athena. Az én kedvencen a hátsó váltó anyaga: karbonnal erősített Technopolymer = műanyag :-)
A dizájn is elég fura.
azért nem tudom megszokni. a régi jobb volt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
campagnolo potenza: http://www.bikeradar...rst-look-46643/
ezzel a 4 karos hajtóművel még mindig nem tudok megbarátkozni,de ez van. biztos olcsóbb gyártani. nem kell két fajta szerszám az eltérő furatkörök miatt.
A dizájn is elég fura.
A sebesség mindent megold.