Dave: ez németes, mindig belefutok teszteken abba, hogy lepontozzák a 42-44-es kormányt, és a német aprókban is mindig kapni olcsó 44-est, minden esetben azzal a szöveggel, hogy keskenyebbre váltás miatt.
Spring: én a spesh-t venném. A cannondale kormányról ugyanis az életben nem mosod le a logót, a speshről jó esetben egy kis acetonnal pár perc alatt, és univerzális. Meg a cannondale kormányok érdekesen méretezettek, az enyém hivatalosan 44-es, gyakorlatilag 45-45.5, az xl-es syntace-ra kívülről "ráhúzom"
Amúgy megéri a pillekormány hazai utakra: a c1 ugyan 250 gramm, de alsó fogásban NAGYON rugalmas, és a fékváltókar fogásban sem túl rideg. Az igazi beregi háborús övezetu utakon felbecsülhetetlen.
én tudtam, hogy a magasságomhoz képest széles-erős a vállam és a 40es kevés, de "on stock" bringán nem cseréltek már kívánságra sem.
nem kifejezetten kényelmetlen ez a 40-es, de pl. tempós kiállásocskáknál (rövid emelkedőkre fel pl.) a fékváltóra rászorítva érzem, hogy szűk és menet közben is inkább kívülről fogom át sokszor, mint vonalban/belülről.
a 42-es annyival volt szélesebb + végig bandázsolva, hogy az egyenes részén két nyugis/mászós fogás is volt, ezen csak egy van. de más is a geó, alapból is direktebb a kormányzás nagyobb tempónál, meg kell szokni...
u.i.: fehér bandázs a legnagyobb büntetés egy amatőrnek, nem mentem még vele egy ezrest, de már vállalhatatlanul mocskos