Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#34041
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
aha köszi
és felnik? azok nincsenek a biondo honlapján.
pármint peremes szingo
milyen tipusok vannak?
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#34042
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás

ya és sima szingora gondolok. nem peremesre

viszont akkor még egy kérdés.
hazánkabn a32 lyuku peremes szingóbol mi a választék és menyibe kerül?
itt a felnire és agumira is gondolok.


Én itt néztem peremes szingót.
Az árai nem vészesek és álítólag baromi tartósak...
http://www.biondobik...product_id=2205

#34043
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
ya és sima szingora gondolok. nem peremesre

viszont akkor még egy kérdés.
hazánkabn a32 lyuku peremes szingóbol mi a választék és menyibe kerül?
itt a felnire és agumira is gondolok.
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#34044
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
Hali
nem tudnátok megmondani a szingos felnik milyen sulyban vannak?
különösképp a mavic monthlerey pro-ra (80-as évek) gondolok de GP4
és a NISI felnik adatai is érdekelnének.
ineterneten valami 348g ot találtam a monthlerey pro-ra.

kerekenként menyi grammot sporolhatok szingóval?
150-200 g biztosan , nem?
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#34045
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás

Igen, a kérdés jó!
Peremes szingó, hát én csak a verseny kerekeimre használnám.
Különbség a szingóhoz képest nyilván az, hogy nem kell ragasztani, nehezebb egy kicsit de legalább keményebbre lehet fújni mint a hagyományos drótperemest.
Javítani sztem nem lehet (legalábbis nem érdemes).
A szlime (a lötyi amit a szingóhoz használtam) nem jó semmire, ill. arra hogy a lassú defektet annyira befoltozza, hogy még éppen célba vagy haza tudsz érni. Erre nekem is volt példa: versenyen a zipp kerekem kezdett engedni, trutyis lett a fékem (mindíg innen tudta meg, hogy mûködött a szlájm), éppen célba értem. A szingót el is dobtam. Egy kicsit drága mulatság, és messze a legkörülményesebb a szingó!
Drótperemes Rulez!
Ha megér neked 7e pénzt egy defekt...
Lehet varrni és foltozni, de hidd el soha nem lesz az igazi.
Ennyiért kapsz egy jó michelin-conti + minõségi belsõ kombót, és ez javítható.
A gördülési ellenállás ami a gumi gyûrõdésébõl fakad szerintem 9-10 bar nyomás körül teljesen elhanyagolható 40 alatti sebességnél.

Hát eddig én is drótperemeset használtam, de annyi pozitív dolgot hallottam errõl a gumiról, hogy gondoltam kipróbálom...
Persze ennyiért vehetsz jó drótperemes gumit, amibe tudod cserélni a belsõt. Én Hutchinsont használtam, ami kevláros volt. Szerencsére nem igazán kaptam vele defektet, és azért is választottam a Tufoból is ilyet, mert nálunk a Pilisbe elég kavicsosak az utak.
Mondjuk a javítás kérdésben mondasz valamit, lehet még meggondolom magam...Feltöltött kép

#34046
johnyiron

johnyiron

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 475 hozzászólás
Kinek a pap, kinek a paplan:D
Spinergy Revx karbon lett a gyõztes!
Igaz nem új, de alig használt, pár idõfutamon mentek vele.
Gondolkodtam új zipp, campa shamal (itt ugye gond a campa rotor shimano kompatibilitás), de fõleg a mavic cosmic carbon ill .a ksyrium ssc sl között és ez lett.
Ez végül is titán agy full karbon kerék, alu felnivel nem fékezem le a karbont, drótperemes, meg egy kicsit erõsebb az alu keret miatt.
Aero szempontból tökéletes, eszméletlenül merev, igaz nehéz egy kicsit, közel két kiló a kettõ, de síkon jó lesz!
Barátomnak is ilyen van Õ azt mondja, hogy már akár 30-nál érvényesül a kitûnõ aerodinamika.
Hát meglátjuk, csak már mehetnék kint:wallbange :cry:
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"

#34047
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 hozzászólás
Na és milyen versenykereket sikerült újítanod?

Én spec C Jet Prot használok. Eddig körülbelül 100km van benne, szóval még véleményt nem írok. Elõtte évekig mentem S22-es normál szingóval és egyetlen egyszer volt defektem, amit nekem a lötyi szuperül megoldott. Hiába, kinek a pap, kinek a papné...

#34048
johnyiron

johnyiron

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 475 hozzászólás
Ja és dilemmáztam itt hetekkel ezelõtt versenykerék vásárlással kapcsolatban, amit azóta megvettem. Az egyik fõ szempont az volt, hogy ne szingós legyen...:D
Volt telim, magasfelnis karbonom, állandó problémám a szingóval volt.
Jó sokat sírtam róla, de magamat egy életre lebeszéltem róla:hehe:
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"

#34049
johnyiron

johnyiron

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 475 hozzászólás
Igen, a kérdés jó!
Peremes szingó, hát én csak a verseny kerekeimre használnám.
Különbség a szingóhoz képest nyilván az, hogy nem kell ragasztani, nehezebb egy kicsit de legalább keményebbre lehet fújni mint a hagyományos drótperemest.
Javítani sztem nem lehet (legalábbis nem érdemes).
A szlime (a lötyi amit a szingóhoz használtam) nem jó semmire, ill. arra hogy a lassú defektet annyira befoltozza, hogy még éppen célba vagy haza tudsz érni. Erre nekem is volt példa: versenyen a zipp kerekem kezdett engedni, trutyis lett a fékem (mindíg innen tudta meg, hogy mûködött a szlájm), éppen célba értem. A szingót el is dobtam. Egy kicsit drága mulatság, és messze a legkörülményesebb a szingó!
Drótperemes Rulez!
Ha megér neked 7e pénzt egy defekt...
Lehet varrni és foltozni, de hidd el soha nem lesz az igazi.
Ennyiért kapsz egy jó michelin-conti + minõségi belsõ kombót, és ez javítható.
A gördülési ellenállás ami a gumi gyûrõdésébõl fakad szerintem 9-10 bar nyomás körül teljesen elhanyagolható 40 alatti sebességnél.
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"

#34050
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás
sziasztok!
Használt már valaki ilyet, vagy hallott valamit róla?
http://www.biondobik...product_id=2211

#34051
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás

Nézd csak meg ezen az oldalon a kerékpárokat!
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?:D
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...


Jaja én is megnéztem, de sajna ez csak vázszett....
Bár nem lenne rossz....

#34052
voti

voti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.179 hozzászólás

Nézd csak meg ezen az oldalon a kerékpárokat!
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?:D
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...

Csak váz szett (váz, villa, nyeregcsõ)! Ennél szerintem a két Zipp többe lenne...

#34053
johnyiron

johnyiron

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 475 hozzászólás
Nézd csak meg ezen az oldalon a kerékpárokat!
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?:D
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"

#34054
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás

Vinkler!
Mikor lesz kész a superbájkod?
Ezzel a versenyek után odagurulsz a szurkolóid elé, behúzod az elsõ féket, 53X11, és csak égeted a hátsó gumit, csak égeted, csak égeted, csak égeted...:clap:


Nem vagyok én motor (sajna).....
Hát a jövõ héten bemegyek megbeszélni a részleteket, aztán meglátjuk, sztem áprilisra tuti..

#34055
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Hihetetlen volt nekem is, hogy december végén volt 180-as Dura a Velotrade-be, de lehet szerezni:)

#34056
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
Ácsi! Nem azt mondtam, hogy profi oútisnak állok. Csak még mindig ezeket a gépeket szeretem a leginkább és kiegészítésnek, edzésnek használom. Eddig jól bevált. Nincs szándékomban mezõnyversenyeken indulni. Soha, semmilyenen! Azért is déházok, mert ott egyedül vagyok a pályán. De imádok száguldozni és a nagy távolságok leküzdését. Elõször 16 évesen voltam biciklivel Triesztben. Azóta az oúti is meghatározó nálam, csak most megtetszett ez az idõfutam dolog. Én soha nem az eredményekért bicikliztem, hanem mert jól érzem magam a nyeregben.

#34057
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
180-as hajtókar elég ritka, nem nagyon ajánlatos egy átlagos termetú embernek, persze Vinklernek igen, de nem lesz neki sem rosszabb 175, 172,5-sel, különösen akkor ha nem tud felhajtani 180-asat. A nagyon magasaknak akár 54-es, 55-ös fogszámú hajtómûfogaskerék is elmegy, persze itt is a leggyakoribb az 52-es és az 53-as.

#34058
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Olee: idõfutamkormány csak idõfutamra jó igazán (rövid távon, 1-2-szer kibirod azt a testhelyzetet az aerodinamika oltárán), különben nemcsak kényelmetlen, de veszélyes is és mezõnyversenyen tiltott. Amatõröknél leginkább a kormányra szerelhetõ kisebb-nagyobb könyöklõket szoktak alkalmazni. Az igazi idõfutamkormány esetében le-fel kellene szerelgetni, ráadásul szerintem még a kormánycsapágyat is ki kell cserélni. A profi megoldás persze a külön idõfutamgép, de ez becslésem szerint 1-2 embernek lehet még az oútija mellett. DH meg oúti együtt? Elég különbözõ dolgok, szerintem nem nagyon megy párhuzamosan, más edzés, más gép és felszerelés, más versenyek (esetleg hasonló idõpontban)...

#34059
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.364 hozzászólás
Igazából most fogom újrakezdeni a virsligumizást. Azért kérdeztem, mert már megrendeltem Mártitól a vázamat, közben meg egy edzésen kiderült, hogy idõfutamon sokkal jobbat megyek, mint számítottam. Eszembe jutott, hogy erre a vázra építhetnék e ilyen gépet. Meg hogy ezek az idõfutam kormányok mennyire kényelmetlenek hosszú távon. A kerekek szerintem jók lennének. Ambrosio kerámia+Spox karbon agyak+ mûanyag küllõk.
Keret lenne rá, de azért nem szeretném túlköltekezni magam, mert a Dh-t sem szeretném abbahagyni és a kettõ aztán elég drága együtt.

#34060
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Hát ja, mert idõfutamon nincs, aki a szelet fogja, szal a kevésküllõs kerék az télleg jó lenne...
Az áttétel a tekerési stílusodtól meg a lábaidtól függ, ha pörgetni szeretsz, akkor 172.5, ha a nyomatékosabb elõrehaladás híve vagy, akkor 180as kar, 53 foggal