Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#34041
Írta 2006. március 13. - 04:41
#34042
Írta 2006. március 12. - 21:28
én tévedek, mert nem vagyok épp o.utis.
de köszi a válaszokat!!
#34043
Írta 2006. március 12. - 21:27
#34044
Írta 2006. március 12. - 21:12
#34045
Írta 2006. március 12. - 21:06
Aztán érdemes még körülnézni.
Gumiból van Schwable Montello (ritka vacak), Conti (nem használtam, nem ismerem), és Tufo. Ebbõl az S22est ismerem. Két garnitúrát használtam el belõle. Egyenletesen jó teljesítményt nyújtott. Az elsõ kb. 8-9ezret, a hátsó 6-7ezret bír (súlytól, nyomástól függõen), ekkor kezdett a szövet megjelenni a futófelületen. Defektem csak Schwalbeval volt, Tufoval még nem.
Most kerékcserém volt (I love Mavic :-)) és erre egy pár C Jet Pro peremes szingó került. Tapasztalat kevés, de szombaton roppant jót tekertem vele!
#34046
Írta 2006. március 12. - 19:49
és felnik? azok nincsenek a biondo honlapján.
pármint peremes szingo
milyen tipusok vannak?
#34047
Írta 2006. március 12. - 19:32
ya és sima szingora gondolok. nem peremesre
viszont akkor még egy kérdés.
hazánkabn a32 lyuku peremes szingóbol mi a választék és menyibe kerül?
itt a felnire és agumira is gondolok.
Én itt néztem peremes szingót.
Az árai nem vészesek és álítólag baromi tartósak...
http://www.biondobik...product_id=2205
#34048
Írta 2006. március 12. - 18:04
viszont akkor még egy kérdés.
hazánkabn a32 lyuku peremes szingóbol mi a választék és menyibe kerül?
itt a felnire és agumira is gondolok.
#34049
Írta 2006. március 12. - 17:58
nem tudnátok megmondani a szingos felnik milyen sulyban vannak?
különösképp a mavic monthlerey pro-ra (80-as évek) gondolok de GP4
és a NISI felnik adatai is érdekelnének.
ineterneten valami 348g ot találtam a monthlerey pro-ra.
kerekenként menyi grammot sporolhatok szingóval?
150-200 g biztosan , nem?
#34050
Írta 2006. március 12. - 13:38
Hát eddig én is drótperemeset használtam, de annyi pozitív dolgot hallottam errõl a gumiról, hogy gondoltam kipróbálom...Igen, a kérdés jó!
Peremes szingó, hát én csak a verseny kerekeimre használnám.
Különbség a szingóhoz képest nyilván az, hogy nem kell ragasztani, nehezebb egy kicsit de legalább keményebbre lehet fújni mint a hagyományos drótperemest.
Javítani sztem nem lehet (legalábbis nem érdemes).
A szlime (a lötyi amit a szingóhoz használtam) nem jó semmire, ill. arra hogy a lassú defektet annyira befoltozza, hogy még éppen célba vagy haza tudsz érni. Erre nekem is volt példa: versenyen a zipp kerekem kezdett engedni, trutyis lett a fékem (mindíg innen tudta meg, hogy mûködött a szlájm), éppen célba értem. A szingót el is dobtam. Egy kicsit drága mulatság, és messze a legkörülményesebb a szingó!
Drótperemes Rulez!
Ha megér neked 7e pénzt egy defekt...
Lehet varrni és foltozni, de hidd el soha nem lesz az igazi.
Ennyiért kapsz egy jó michelin-conti + minõségi belsõ kombót, és ez javítható.
A gördülési ellenállás ami a gumi gyûrõdésébõl fakad szerintem 9-10 bar nyomás körül teljesen elhanyagolható 40 alatti sebességnél.
Persze ennyiért vehetsz jó drótperemes gumit, amibe tudod cserélni a belsõt. Én Hutchinsont használtam, ami kevláros volt. Szerencsére nem igazán kaptam vele defektet, és azért is választottam a Tufoból is ilyet, mert nálunk a Pilisbe elég kavicsosak az utak.
Mondjuk a javítás kérdésben mondasz valamit, lehet még meggondolom magam...
#34051
Írta 2006. március 12. - 12:51
Spinergy Revx karbon lett a gyõztes!
Igaz nem új, de alig használt, pár idõfutamon mentek vele.
Gondolkodtam új zipp, campa shamal (itt ugye gond a campa rotor shimano kompatibilitás), de fõleg a mavic cosmic carbon ill .a ksyrium ssc sl között és ez lett.
Ez végül is titán agy full karbon kerék, alu felnivel nem fékezem le a karbont, drótperemes, meg egy kicsit erõsebb az alu keret miatt.
Aero szempontból tökéletes, eszméletlenül merev, igaz nehéz egy kicsit, közel két kiló a kettõ, de síkon jó lesz!
Barátomnak is ilyen van Õ azt mondja, hogy már akár 30-nál érvényesül a kitûnõ aerodinamika.
Hát meglátjuk, csak már mehetnék kint:wallbange :cry:
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34052
Írta 2006. március 12. - 10:36
Én spec C Jet Prot használok. Eddig körülbelül 100km van benne, szóval még véleményt nem írok. Elõtte évekig mentem S22-es normál szingóval és egyetlen egyszer volt defektem, amit nekem a lötyi szuperül megoldott. Hiába, kinek a pap, kinek a papné...
#34053
Írta 2006. március 12. - 09:09
Volt telim, magasfelnis karbonom, állandó problémám a szingóval volt.
Jó sokat sírtam róla, de magamat egy életre lebeszéltem róla:hehe:
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34054
Írta 2006. március 12. - 09:04
Peremes szingó, hát én csak a verseny kerekeimre használnám.
Különbség a szingóhoz képest nyilván az, hogy nem kell ragasztani, nehezebb egy kicsit de legalább keményebbre lehet fújni mint a hagyományos drótperemest.
Javítani sztem nem lehet (legalábbis nem érdemes).
A szlime (a lötyi amit a szingóhoz használtam) nem jó semmire, ill. arra hogy a lassú defektet annyira befoltozza, hogy még éppen célba vagy haza tudsz érni. Erre nekem is volt példa: versenyen a zipp kerekem kezdett engedni, trutyis lett a fékem (mindíg innen tudta meg, hogy mûködött a szlájm), éppen célba értem. A szingót el is dobtam. Egy kicsit drága mulatság, és messze a legkörülményesebb a szingó!
Drótperemes Rulez!
Ha megér neked 7e pénzt egy defekt...
Lehet varrni és foltozni, de hidd el soha nem lesz az igazi.
Ennyiért kapsz egy jó michelin-conti + minõségi belsõ kombót, és ez javítható.
A gördülési ellenállás ami a gumi gyûrõdésébõl fakad szerintem 9-10 bar nyomás körül teljesen elhanyagolható 40 alatti sebességnél.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34055
Írta 2006. március 11. - 22:10
Használt már valaki ilyet, vagy hallott valamit róla?
http://www.biondobik...product_id=2211
#34056
Írta 2006. március 11. - 15:56
Nézd csak meg ezen az oldalon a kerékpárokat!
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...
Jaja én is megnéztem, de sajna ez csak vázszett....
Bár nem lenne rossz....
#34057
Írta 2006. március 11. - 10:14
Csak váz szett (váz, villa, nyeregcsõ)! Ennél szerintem a két Zipp többe lenne...Nézd csak meg ezen az oldalon a kerékpárokat!
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...
#34058
Írta 2006. március 11. - 09:01
www.proathlon.hu
karbon, zipp kerekekkel, csak nem sorával szerelve?
Árban NEKED tökéletesen megfelelne...
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34059
Írta 2006. március 09. - 21:54
Vinkler!
Mikor lesz kész a superbájkod?
Ezzel a versenyek után odagurulsz a szurkolóid elé, behúzod az elsõ féket, 53X11, és csak égeted a hátsó gumit, csak égeted, csak égeted, csak égeted...:clap:
Nem vagyok én motor (sajna).....
Hát a jövõ héten bemegyek megbeszélni a részleteket, aztán meglátjuk, sztem áprilisra tuti..