Jaja!
Ez az oval kormány teljesen zsír! Tavaj brinyóval jártam Pesten melózni és én is átalakítottam a kormányt, de mivel nem kaptam a lejjebb bemutatott kormányt gyorsba (vagy drága volt) egyenes monti kormányt tettem fel egy deore Lx fékváltókarral. Nekem marhára bejött a pesti forgalomban, sokkal jobb, mint a hagyományos kormánnyal lavírozgatni a kocsik között. Fent fogod a kormányt úgy is és így közel van a fék, kiegyenesettebben ülsz, így jobban átlátod a forgalmat stb.
Szóval a kormányt támogatom szocsek mert nekem is bejött, az áttételt pedig te érzed! Ha úgy érzed kellene egy kisseb sor elõre, akkor rajta, nem ciki ez, nem mindenki versenyzõ, vagy Ulrich, hogy felhúzza a hátán a hegyre az egész Tourt....
Viszont ezzel az a baj, hogy ha 3-as hajtókart teszel fel, akkor cserélni kell az elsõ átdobót, a hátsó váltót egy nagyobb kanalasra, a fékváltókart, vagy a váltókart (ha külön van), és lehet a láncot is, szóval nem kis móka ez...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#34021
Írta 2006. március 15. - 15:19
#34022
Írta 2006. március 15. - 11:36
A kolléga erre gondol:
és nem erre:
Nekem is olyan van, mint az elsõ. Teljesen király, csak drága.
és nem erre:
Nekem is olyan van, mint az elsõ. Teljesen király, csak drága.
#34023
Írta 2006. március 15. - 11:26
Helló Szökken!
A lánckerekes kérdést nem értem...
Idõfutam kormány: Marhaság. Kerékpár idõfutamra, közép és hosszútávú triatlonra találták ki. Triatlon: a felsõtest pihentetése (úszás után a bedurrant felsõtest "szívja az oxigent), aero pozíció! Nekem van, de minek? Mivel nem használom naponta, ezért még a triatlonon sem teszem fel már, hiszen teljesen más pozíció, az egész testedet át kellene szoktatni stb...
Sztem nem éri meg, de ez csak az én véleményem, vannak itt okosabbak is...
Ja és sokkal balesetveszélyesebb is!
A lánckerekes kérdést nem értem...
Idõfutam kormány: Marhaság. Kerékpár idõfutamra, közép és hosszútávú triatlonra találták ki. Triatlon: a felsõtest pihentetése (úszás után a bedurrant felsõtest "szívja az oxigent), aero pozíció! Nekem van, de minek? Mivel nem használom naponta, ezért még a triatlonon sem teszem fel már, hiszen teljesen más pozíció, az egész testedet át kellene szoktatni stb...
Sztem nem éri meg, de ez csak az én véleményem, vannak itt okosabbak is...
Ja és sokkal balesetveszélyesebb is!
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34024
Írta 2006. március 15. - 11:02
Egy éve Merida880-t hajtok (ne cikizzed! életkor/testsúly/jövedelem szempontból optimális - és egybént is jó egy öreg amatõrnek), csak úgy tekergetek erre-arra családdal és egyedül. Ezek után:
1. A lánckerekeket cserélném kompaktra (nagggyon-naggggyon meredek hegyek vannak Budán...), de vmit olvastam, hogy a Shimano (nekem Sora) nem nagyon szereti. Tudtok errõl vmit? Kompakt vagy tripla - mit javasoltok?
2. Városi nagy arcok mintha az idõfutam-kormányt preferálnák (v.ö. pl. BikeMag 2006. Jan-Feb, Jancsika cikk). Belevágjak? (a nyeregben töltött idõ max 10%-ban fogom az ökör szarvát legalul...)
1. A lánckerekeket cserélném kompaktra (nagggyon-naggggyon meredek hegyek vannak Budán...), de vmit olvastam, hogy a Shimano (nekem Sora) nem nagyon szereti. Tudtok errõl vmit? Kompakt vagy tripla - mit javasoltok?
2. Városi nagy arcok mintha az idõfutam-kormányt preferálnák (v.ö. pl. BikeMag 2006. Jan-Feb, Jancsika cikk). Belevágjak? (a nyeregben töltött idõ max 10%-ban fogom az ökör szarvát legalul...)
#34025
Írta 2006. március 15. - 01:01
Hát igen, necces, necces. Bár tudok egy eladót, de az csak elsõ meg van vagy 11 éves
evansbikes.co.uk, talán lesz nekik kerkészett nélkül is...
evansbikes.co.uk, talán lesz nekik kerkészett nélkül is...
#34026
Írta 2006. március 14. - 23:24
Kerékvárban volt a'szem tavaly egy vázszett (váz+villa). 30-ra emlékszem.
Én 17-ért adtam el, Ritchey stucnival, nyeregcsõvel. Persze megbántam már többször is, de akkor kellett a pénz.
4500 km alatt remekül viselkedett.
Én 17-ért adtam el, Ritchey stucnival, nyeregcsõvel. Persze megbántam már többször is, de akkor kellett a pénz.
4500 km alatt remekül viselkedett.
#34027
Írta 2006. március 14. - 16:04
Szia Henger, köszi a választ.Most van egy ilyen eladó váz a bikemagon 25.000.-ért.Én régen láttam egy ilyen gépet egy boltban és nagyon tetszett.Különleges a festése és ...na szóval tetszik.A mostani ~2000grammos vázamat akarnám lecserélni valami könnyû,olcsóra:). lNem tudom beleugorjak-e.Mali Magician Road is gyönyörû és az is könnyû a legkissebb ~1300gr.
#34028
Írta 2006. március 14. - 12:03
2004-óta nem gyártják, sztem nem régen hagyták abba.
54-es nncs belõle. 52-56-60.
A váz nem nehéz. Saccra 1500-1800g kzött lehet. A komplett bicajom volt 10 kg.
54-es nncs belõle. 52-56-60.
A váz nem nehéz. Saccra 1500-1800g kzött lehet. A komplett bicajom volt 10 kg.
#34029
Írta 2006. március 14. - 10:54
Sziasztok.
Egy 54 es Caprine SpeedMax outi váz vajon hány grammos lehet?És vajon miért nem gyártják már?Vennétek olyan vázat amit már régóta nem gyártanak?Vagy alternatíva még a Mali Magician Road.
Üdv.
Egy 54 es Caprine SpeedMax outi váz vajon hány grammos lehet?És vajon miért nem gyártják már?Vennétek olyan vázat amit már régóta nem gyártanak?Vagy alternatíva még a Mali Magician Road.
Üdv.
#34030
Írta 2006. március 14. - 10:25
SAjnos Mavic agyat külön nem lehet kapni, csak gyári kerékszettben, legalábbis nálunk. Már régóta vadásznék rá, mert Mavic opennal, vagy reflexszel könnyebb és valamivel olcsóbbat lehetne fûzetni, mint a gyáriak.
PErsze, nincs olyan hogy össze kell kopjon a felni-fék, vagyis az már kopottságot jelent. A fékgumi pontos beállítása fontos, mert he feljebb van csak 1mm-t, akkor is kivájja a felni széle, a fékgumi meg koptatja a külsõ oldalfalát.
Vinkler: gratula a Biondóhoz! Jó az érték/minõség aránya.
PErsze, nincs olyan hogy össze kell kopjon a felni-fék, vagyis az már kopottságot jelent. A fékgumi pontos beállítása fontos, mert he feljebb van csak 1mm-t, akkor is kivájja a felni széle, a fékgumi meg koptatja a külsõ oldalfalát.
Vinkler: gratula a Biondóhoz! Jó az érték/minõség aránya.
#34031
Írta 2006. március 14. - 01:16
#34032
Írta 2006. március 13. - 22:28
Gratula!
Jó idõt mennyiért adtak volna hozzá opcióként?
Meglesz az is nyugi!
#34033
Írta 2006. március 13. - 22:27
De a Biondo-s!okéés na
csak most rendelted meg??
vagy ez milyen báyk?? nem a biondos??
Ma voltam bent megbeszélni a részleteket. Idáig alkudoztunk...
#34034
Írta 2006. március 13. - 20:52
Lehet, hogy nagyon lúzer vagyok, de nekem nem kellett soha összekopnia:chin: Nekem mindíg akkor fogott a legjobban mikor cseréltem. De az is lehet, hogy túl sokáig koptattam a régit azért volt olyan érzés.Várjuk a képeket a paripáról!
Fékes kérdés: Régen volt már „hagyományos felnifékem” nagyon, így egy kicsit el vagyok tõle szokva. Mennyi idõ alatt, vagy inkább kb. hány kilométer után kopik össze a fék-felni? Jelen esetben egy shimano fék-kerék comboról beszélünk.
Nem láttatok valahol mostanában "ipari csapágyas" agyakat? Egyáltalán milyen alternatívák lehetnek?
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34035
Írta 2006. március 13. - 20:48
Gratula!Ja!
Ma megrendeltem a BÁJKOT!!!!
Jó idõt mennyiért adtak volna hozzá opcióként?
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#34036
Írta 2006. március 13. - 20:00
Várjuk a képeket a paripáról!
Fékes kérdés: Régen volt már „hagyományos felnifékem” nagyon, így egy kicsit el vagyok tõle szokva. Mennyi idõ alatt, vagy inkább kb. hány kilométer után kopik össze a fék-felni? Jelen esetben egy shimano fék-kerék comboról beszélünk.
Fékes kérdés: Régen volt már „hagyományos felnifékem” nagyon, így egy kicsit el vagyok tõle szokva. Mennyi idõ alatt, vagy inkább kb. hány kilométer után kopik össze a fék-felni? Jelen esetben egy shimano fék-kerék comboról beszélünk.
#34037
Írta 2006. március 13. - 19:51
okéés na
csak most rendelted meg??
vagy ez milyen báyk?? nem a biondos??
csak most rendelted meg??
vagy ez milyen báyk?? nem a biondos??
#34038
Írta 2006. március 13. - 19:39
#34039
Írta 2006. március 13. - 19:21
Szerintem peremes szingó felni márpedig nincs!
A peremes szingó gumi lényege, hogy a már meglévõ peremes felnire rá lehet tenni és nem kell hozzá belsõ. Magasabb nyomással lehet használni és gyorsan lehet cserélni!
A peremes szingó gumi lényege, hogy a már meglévõ peremes felnire rá lehet tenni és nem kell hozzá belsõ. Magasabb nyomással lehet használni és gyorsan lehet cserélni!
#34040
Írta 2006. március 13. - 10:47
Pályára nyugodtan vehetsz szingós felnit és gumit, oda egyértelmûen való, sõt a leginkább. Oútra kétséges a dolog. UGyan még én sem hallottam peremes-szingós felnirõl, de kitudja, lehet, hogy újabban létezik (vagy az a bizonyos boltosnak nem volt fogalma a kérdésrõl). Summa summárum: peremes felnire jó a peremes-szingó, a sima szingó nem, csak szingós felnire.