Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#33801
Posted 2006. April 03. - 15:30
#33802
Posted 2006. April 03. - 14:34
panaracer train külsõ, drótperemes
okés?
ja, 20x700 as, elég óccsóé.
nem versenycélra kéne...
#33803
Posted 2006. April 02. - 20:29
Legyen inkább, hogy csodaszép! Gratula hozzá!
#33804
Posted 2006. April 02. - 19:04
Majd ha üzemel a pix.bikemag ill ha lehet regisztrálni, akkor...
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#33805
Posted 2006. April 02. - 18:08
#33806
Posted 2006. April 02. - 18:01
#33807
Posted 2006. April 02. - 17:11
Szándékozom vásárolni egy dura ace fékváltókart, de felmerült egy fontos probléma: a 3×9 es fékváltókar ugyanúgy mûködik, ha csak két fogaskereket hasznélok elöl? Az elsõváltóm is 2es ultegra!!! Be lehet lõni úgy a 3 fokozatú fékváltókart, hogy az a kettessel is menjen? Minden hozzászólás segít!! köszi elõre is!
#33808
Posted 2006. April 01. - 22:30
Nah végre megérkezett a bringám! Lehet, hogy készítek majd képeket és felpakolom vhova. Az elsõdleges most az lesz, hogy terheljem a pedált.
Vinkler láttam a te bringádat is az üzletben. Gratula hozzá.
jöhetnek a képek :chin:
#33809
Posted 2006. April 01. - 15:47
milyen láncot ajánlotok 2x7 suntour edge lánckerékhez és fogsorhoz? szempont a tartósság, megbízhatóság, köszi
SRAM PC-kbõl a 8-as típusok. 38-ast kerüld, a 700 Ft-os KMC jobb nála (amúgy ez sem rossz) 48-ast használtam télen, városban, és a természetes kopáson kívül semmi baja. Drágábbat is vehetsz, ha bírja a pénztárcád. Azok jobbak (de sztem annyival nem).
#33810
Posted 2006. April 01. - 14:18
Vinkler láttam a te bringádat is az üzletben. Gratula hozzá.
#33811
Posted 2006. April 01. - 11:27
Hali,van valakinek tapasztalata/infója a Gipiemme Techno kerekérõl?
ez engem is érdekelhet, ha elviszi vki a WHR 550-em
#33812
Posted 2006. April 01. - 01:20
milyen láncot ajánlotok 2x7 suntour edge lánckerékhez és fogsorhoz? szempont a tartósság, megbízhatóság, köszi
#33813
Posted 2006. March 31. - 21:13
#33814
Posted 2006. March 31. - 21:11
legalábbis az elsõ 100 m-en...
Ez halál vicc, hogy az ember fia akár több százezret kiad, és katalógusból kell választani. A másik keserû tapasztalat, ha nem határozod meg pontosan az utolsó csavarig akkor megpróbálnak "spórolni" az általuk jelentéktelennek ítélt részleteken. Ezt több üzletben is megpróbálták. Szemem láttára adtak át úgy kerékpárt, hogy a full 105-ös szett állt sram láncból, sram fogsorból, rx100 szorzóváltóból, stb...
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33815
Posted 2006. March 31. - 20:21
Tény, a karbon a legmerevbb és a legkönnyebb,de amit valóban édemes megvenni mert 2-3 év múlva is annyit bír mint újkorában(+ egy kis bukás,úthenger,ilyesmi:-))) az még mindig k@rva drága.A vázgeo. meg tényleg az anygtól függ ugyhogy v.az anyagok fizikai tulajdonságai szerint mérlegelsz(szakítószilárdság keménység stb)vagy kipróbálsz pár vázat.Ott viszont a gyártástechnológia és a vázgeometria szerintem többet nyom a latban!Minõségi anyagból is lehet sz@rt csinálni...De a téma asszem onnan indult érdemesebb javítattni egy acélvázat v.venni egy másikat?Szerintem egy minõségi acélvázat igen(kivéve ha kamion alól bányászod elõ,de akkor valszeg itt te már nem teszed fel ezt a kérdést...)Alu v. karbonnál ez nem téma ebben szerintem egyetértünk.Tényleg,van olyan üzlet ahol kipróbálhatod a vázat?
Hát igen! Én most vettem bringát, de sehol sem tudtam kipróbálni...
Pedig autót sem veszel kipróbálás nélkül, meg biciklit sem?...
#33816
Posted 2006. March 31. - 19:53
#33817
Posted 2006. March 31. - 19:49
#33818
Posted 2006. March 31. - 13:51
A karbonról annyit, hogy nem a 80as éveket írjuk, 2006van... Nem tudok nyilatkozni csak a Specirõl, nekem az van, ha valakit érdekel, hogy miért csak majd egy kiló, meg olyan merev mint az állat, akkor specikatalógus, vagy internet (ahol megmagyrázzák, hogy a fullkarbon váz is darabokból van, aztán a darabokat újabb karbonrétegekkel - melyek egymáshoz viszonyított szögére is figyel a cég - erõsítik össze) Jó, ott a negatív példa, ahol a karbon Record hajtókar is már 2 fajta karbonból áll, "Directional" meg "Multidirectional", és mégis szemét:cry:
Az lenne a legtisztább munka, ha lenne 3 váz, ugyanolyan hajtással meg kerekekkel, oszt megtaposnánk...
#33819
Posted 2006. March 31. - 09:07
Akarom mondani:)Akarod mondani rugalmasabb.
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"
#33820
Posted 2006. March 31. - 09:00
Hiába nagyobb az acél rugalmassági modulusa az alumíniuménál, rugalmasság kérdésében nem csak ezt kell figyelembe venni, hanem a geometriai kialakítást is. Ahogy johnyiron írta, az aluvázaknál alkalmatott nagy átmérõjû és kis falvastagságû csövekre nagyobb merevség jön ki. Ha anyagismeret és gyártástechnológia könyvekre hivatkozol, akkor jártas vagy gépészeti kérdésekben, tudsz szilárdsági számítást is csinálni, könnyen ellenõrízheted.