Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34211 replies to this topic

#33801
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 posts
20as... hát, majd óvatosan, meg vagy 8bar-ral, amúgy király :bananadan

#33802
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,707 posts
üdv.
panaracer train külsõ, drótperemes
okés?
ja, 20x700 as, elég óccsóé.
nem versenycélra kéne...

#33803
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 posts
Ilyenkor sosem tudom mit írjak, hogy csodaszép, vagy hogy vazzé Te mázlista!
Legyen inkább, hogy csodaszép! Gratula hozzá!

#33804
Aladdin

Aladdin

    vendég

  • fórumtag
  • 91 posts
Ma edzés elõtt készítettem képeket, de csak egyet linkelek, mert a mobilommal lõttem õket. Szóval nem túl éles képek és a nap is kicsit zavaró.
Majd ha üzemel a pix.bikemag ill ha lehet regisztrálni, akkor...

http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.

#33805
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
nemigen értem panizzi! Fejtsd ki részletesen!

#33806
panizzi

panizzi

    vendég

  • fórumtag
  • 49 posts
csak úgy lehet belõni :lol1:

adott a láncszélesség, szóval ...
:rocketman

#33807
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Sziasztok
Szándékozom vásárolni egy dura ace fékváltókart, de felmerült egy fontos probléma: a 3×9 es fékváltókar ugyanúgy mûködik, ha csak két fogaskereket hasznélok elöl? Az elsõváltóm is 2es ultegra!!! Be lehet lõni úgy a 3 fokozatú fékváltókart, hogy az a kettessel is menjen? Minden hozzászólás segít!! köszi elõre is!

#33808
panizzi

panizzi

    vendég

  • fórumtag
  • 49 posts

Nah végre megérkezett a bringám! Lehet, hogy készítek majd képeket és felpakolom vhova. Az elsõdleges most az lesz, hogy terheljem a pedált. :)
Vinkler láttam a te bringádat is az üzletben. Gratula hozzá.


jöhetnek a képek :chin:
:rocketman

#33809
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,181 posts

milyen láncot ajánlotok 2x7 suntour edge lánckerékhez és fogsorhoz? szempont a tartósság, megbízhatóság, köszi


SRAM PC-kbõl a 8-as típusok. 38-ast kerüld, a 700 Ft-os KMC jobb nála (amúgy ez sem rossz) 48-ast használtam télen, városban, és a természetes kopáson kívül semmi baja. Drágábbat is vehetsz, ha bírja a pénztárcád. Azok jobbak (de sztem annyival nem).

#33810
Aladdin

Aladdin

    vendég

  • fórumtag
  • 91 posts
Nah végre megérkezett a bringám! Lehet, hogy készítek majd képeket és felpakolom vhova. Az elsõdleges most az lesz, hogy terheljem a pedált. :)
Vinkler láttam a te bringádat is az üzletben. Gratula hozzá.
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.

#33811
panizzi

panizzi

    vendég

  • fórumtag
  • 49 posts

Hali,van valakinek tapasztalata/infója a Gipiemme Techno kerekérõl?


ez engem is érdekelhet, ha elviszi vki a WHR 550-em

#33812
eeeasy

eeeasy

    vendég

  • fórumtag
  • 14 posts
hello mindenki,

milyen láncot ajánlotok 2x7 suntour edge lánckerékhez és fogsorhoz? szempont a tartósság, megbízhatóság, köszi

#33813
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,413 posts
Hali,van valakinek tapasztalata/infója a Gipiemme Techno kerekérõl?

#33814
johnyiron

johnyiron

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 475 posts
Én 40-es átlagot akarok, és mindenki csak mögém állhat be:hehe:
legalábbis az elsõ 100 m-en...
Ez halál vicc, hogy az ember fia akár több százezret kiad, és katalógusból kell választani. A másik keserû tapasztalat, ha nem határozod meg pontosan az utolsó csavarig akkor megpróbálnak "spórolni" az általuk jelentéktelennek ítélt részleteken. Ezt több üzletben is megpróbálták. Szemem láttára adtak át úgy kerékpárt, hogy a full 105-ös szett állt sram láncból, sram fogsorból, rx100 szorzóváltóból, stb...
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"

#33815
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 posts

Tény, a karbon a legmerevbb és a legkönnyebb,de amit valóban édemes megvenni mert 2-3 év múlva is annyit bír mint újkorában(+ egy kis bukás,úthenger,ilyesmi:-))) az még mindig k@rva drága.A vázgeo. meg tényleg az anygtól függ ugyhogy v.az anyagok fizikai tulajdonságai szerint mérlegelsz(szakítószilárdság keménység stb)vagy kipróbálsz pár vázat.Ott viszont a gyártástechnológia és a vázgeometria szerintem többet nyom a latban!Minõségi anyagból is lehet sz@rt csinálni...De a téma asszem onnan indult érdemesebb javítattni egy acélvázat v.venni egy másikat?Szerintem egy minõségi acélvázat igen(kivéve ha kamion alól bányászod elõ,de akkor valszeg itt te már nem teszed fel ezt a kérdést...)Alu v. karbonnál ez nem téma ebben szerintem egyetértünk.Tényleg,van olyan üzlet ahol kipróbálhatod a vázat?


Hát igen! Én most vettem bringát, de sehol sem tudtam kipróbálni...
Pedig autót sem veszel kipróbálás nélkül, meg biciklit sem?... :D

#33816
hmb

hmb

    vendég

  • fórumtag
  • 11 posts
Ja,meg okostojás vagyok ebben is egyettértünk!Ki mekkora átlagot szeretne pelsón?Hátha betudok állni valaki mögé:-)))

#33817
hmb

hmb

    vendég

  • fórumtag
  • 11 posts
Tény, a karbon a legmerevbb és a legkönnyebb,de amit valóban édemes megvenni mert 2-3 év múlva is annyit bír mint újkorában(+ egy kis bukás,úthenger,ilyesmi:-))) az még mindig k@rva drága.A vázgeo. meg tényleg az anygtól függ ugyhogy v.az anyagok fizikai tulajdonságai szerint mérlegelsz(szakítószilárdság keménység stb)vagy kipróbálsz pár vázat.Ott viszont a gyártástechnológia és a vázgeometria szerintem többet nyom a latban!Minõségi anyagból is lehet sz@rt csinálni...De a téma asszem onnan indult érdemesebb javítattni egy acélvázat v.venni egy másikat?Szerintem egy minõségi acélvázat igen(kivéve ha kamion alól bányászod elõ,de akkor valszeg itt te már nem teszed fel ezt a kérdést...)Alu v. karbonnál ez nem téma ebben szerintem egyetértünk.Tényleg,van olyan üzlet ahol kipróbálhatod a vázat?

#33818
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 posts
Hát igen, pro és kontra, anyagismereti pubik, meg tapasztalt kerekesek. Maradunk annyiban, hogy 4évig hajtottam egy CroMo GT-vel, Reynolds csõ, ami azét már annyira nem sz@r, akkoriba nagyon jó volt, de ráültem egy alura, és hát... könnyebb is volt, meg merevebb is.

A karbonról annyit, hogy nem a 80as éveket írjuk, 2006van... Nem tudok nyilatkozni csak a Specirõl, nekem az van, ha valakit érdekel, hogy miért csak majd egy kiló, meg olyan merev mint az állat, akkor specikatalógus, vagy internet (ahol megmagyrázzák, hogy a fullkarbon váz is darabokból van, aztán a darabokat újabb karbonrétegekkel - melyek egymáshoz viszonyított szögére is figyel a cég - erõsítik össze) Jó, ott a negatív példa, ahol a karbon Record hajtókar is már 2 fajta karbonból áll, "Directional" meg "Multidirectional", és mégis szemét:cry:

Az lenne a legtisztább munka, ha lenne 3 váz, ugyanolyan hajtással meg kerekekkel, oszt megtaposnánk...

#33819
johnyiron

johnyiron

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 475 posts

Akarod mondani rugalmasabb. :)

Akarom mondani:)
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"

#33820
Alonso

Alonso

    vendég

  • fórumtag
  • 58 posts
HMB!

Hiába nagyobb az acél rugalmassági modulusa az alumíniuménál, rugalmasság kérdésében nem csak ezt kell figyelembe venni, hanem a geometriai kialakítást is. Ahogy johnyiron írta, az aluvázaknál alkalmatott nagy átmérõjû és kis falvastagságû csövekre nagyobb merevség jön ki. Ha anyagismeret és gyártástechnológia könyvekre hivatkozol, akkor jártas vagy gépészeti kérdésekben, tudsz szilárdsági számítást is csinálni, könnyen ellenõrízheted.