Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34208 hozzászólás a témában

#33821
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás

Épp azért jó az acélváz mert lehet javítani!De valóban csak a drága,minõségit érdemes.És csak akkor,ha nem fusiban egy vízvezetékszerelõre bízod!Mivel az acél szívós,rugalmas lehet hogy csak kihuzatni kéne egy karoszérialakatossal.Ha cserélni kell a felsõcsöved a nyeregcsõt az eredeti helyére vissza lehet igazitan mivel nem vas hanem ötvözött acél.A rizikó a forrasztás technológiája és a forrasztóanyag.Nem megfelõ tech. esetén értelemszerüen a hõhatás miatt az anyag kilágyul,elveszti szivósságát,rugalmasságát és tekerés közben valszeg meroggyanna a váz...Szóval csepellel nem érdemes foglalkozni egy moseren már gondolkodnék.És mielött kötözködtök Fémipari anyag és gyártásismseret szakkönyveket ajánlom figyelmetekbe!:-)))

Hát ezért kérdeztem!

#33822
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Én meg az aluvázat, vagy inkább a karbont... Ezeknél nem kell félned, hogy megúzod magad, ha lépcsõn kell hordani a bicajt :bananadan meg hogy az erõ elvész valahol a hajtókar meg a kerék között... Az alu váz is csavarodik, mint a csiga háza:slimak: hát akkor szegény acél? Bár ha klasszikus váz lenne, Peugeot, vagy ilyesmi, akkor az érthetõ :)

#33823
hmb

hmb

    vendég

  • fórumtag
  • 11 hozzászólás
Épp azért jó az acélváz mert lehet javítani!De valóban csak a drága,minõségit érdemes.És csak akkor,ha nem fusiban egy vízvezetékszerelõre bízod!Mivel az acél szívós,rugalmas lehet hogy csak kihuzatni kéne egy karoszérialakatossal.Ha cserélni kell a felsõcsöved a nyeregcsõt az eredeti helyére vissza lehet igazitan mivel nem vas hanem ötvözött acél.A rizikó a forrasztás technológiája és a forrasztóanyag.Nem megfelõ tech. esetén értelemszerüen a hõhatás miatt az anyag kilágyul,elveszti szivósságát,rugalmasságát és tekerés közben valszeg meroggyanna a váz...Szóval csepellel nem érdemes foglalkozni egy moseren már gondolkodnék.És mielött kötözködtök Fémipari anyag és gyártásismseret szakkönyveket ajánlom figyelmetekbe!:-)))

#33824
panizzi

panizzi

    vendég

  • fórumtag
  • 49 hozzászólás

Tényleg nem érdemes cserélni, mert ha megrogyott a felsõ csõ, akkor a nyeregcsövet is elhúzta kicsit, és akkor ott is javítani kell. De milyen váz ez?


nézz végig az aprón : magasan szállnak az árak :bananadan

#33825
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás

Szal akkor csere:(
Egy csúnya esésem után még az a hitem is megingott, hogy mindig a villa a gyengébb és nem a váz...
De azért kösz a véleményt

Tényleg nem érdemes cserélni, mert ha megrogyott a felsõ csõ, akkor a nyeregcsövet is elhúzta kicsit, és akkor ott is javítani kell. De milyen váz ez?

#33826
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás

Nem benned van.:)
Én se vennék onnan egyszer voltam náluk újpesten. Elég is volt.:)

Mi a baj vele?

#33827
BCA

BCA

    vendég

  • fórumtag
  • 39 hozzászólás
Szal akkor csere:(
Egy csúnya esésem után még az a hitem is megingott, hogy mindig a villa a gyengébb és nem a váz...
De azért kösz a véleményt
A nyúl egy igazi jellem.
-Ott ül a fûben, de akkor sem szívja!

#33828
Mathias

Mathias

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

hát nem tudom, onnan nem vennék semmit


lehet, hogy bennem van a hiba :afro:




Nem benned van.:)
Én se vennék onnan egyszer voltam náluk újpesten. Elég is volt.:)

#33829
yvorl

yvorl

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.030 hozzászólás
hna azért pont hogy lehet yavítanni és utánna yo lessz.
de nem érdemes .
yobbféle váázakat is lehet kapni 5-20 ezer Ft közt magánszemélyektõl,, szóval kb. 8000 lenne egy csõcsere szakinál.
www.parkpre-italy.com www.parkpre.com
http://pix.bikemag.hu/album77
TEL.:30/4108066

#33830
johnyiron

johnyiron

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 475 hozzászólás

Hali!

Az acélvázam felsõcsöve eléggé meghajolt. Érdekelne a véleményetek, cserés a dolog, vagy van ismerõs szaki aki megoldja?
Még a muffos toldásos megoldásos:)

Nem érdemes foglalkozni vele. Szaki megoldaná, de az mégis csak egy javított váz, cromor vázat manapság szinte ingyen kapsz.
A váz olyan, mint az izület: ha már egyszer hozzányúlnak...
Mitõl hajlott meg? Zsák krumplival edzel a hegyre??? Véletlen ráejtettél egy tankot???:D :D
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"

#33831
BCA

BCA

    vendég

  • fórumtag
  • 39 hozzászólás
Hali!

Az acélvázam felsõcsöve eléggé meghajolt. Érdekelne a véleményetek, cserés a dolog, vagy van ismerõs szaki aki megoldja?
Még a muffos toldásos megoldásos:)
A nyúl egy igazi jellem.
-Ott ül a fûben, de akkor sem szívja!

#33832
seb

seb

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Oké, kösz mindenkinek.
Akkor lecserélem elöl a 42-est 39-esre, aztán majd egy kicsit késõbb hátulra beszerzek egy 25-öst (ugyanis nyáron Tátra, ha minden igaz).

#33833
panizzi

panizzi

    vendég

  • fórumtag
  • 49 hozzászólás

al01! www.matuzmaster.hu nekem jó tapasztalataim vannak róluk,ráadásul két üzletük van!Felújitott használt cuccaik is vannak dögivel!Ja meg szervizük is van.


hát nem tudom, onnan nem vennék semmit


lehet, hogy bennem van a hiba :afro:

#33834
t-works

t-works

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 964 hozzászólás
Ja, elég, ha elõl lesz 39, azzal akár a falon is. Bár ha készülsz extrém helyekre, Alpok, Tátra, akko 25ös hátra:slimak:

#33835
hmb

hmb

    vendég

  • fórumtag
  • 11 hozzászólás
al01! www.matuzmaster.hu nekem jó tapasztalataim vannak róluk,ráadásul két üzletük van!Felújitott használt cuccaik is vannak dögivel!Ja meg szervizük is van.

#33836
Vinkler

Vinkler

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 590 hozzászólás

Szevasztok!

A hétvégén (a kedves kis Diós árokban) döbbentem rá, hogy nincs megfelelõ áttétem, nem bírtam felvonszolni magam 42-23-al. Szóval valami lightosabbat szeretnék.
Szerintetek elég, ha a 42-es tányért lecserélem 39-esre? Vagy esetleg szoktak/érdemes ennél kisebb tányért használni? Vagy hátul (is) kellene operálnom?


Nekem az egyik brinyómon 42-19 a leglightosabb :D
szerintem elég a tányért lecserélni, ha le tudod...

#33837
johnyiron

johnyiron

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 475 hozzászólás

Szevasztok!

A hétvégén (a kedves kis Diós árokban) döbbentem rá, hogy nincs megfelelõ áttétem, nem bírtam felvonszolni magam 42-23-al. Szóval valami lightosabbat szeretnék.
Szerintetek elég, ha a 42-es tányért lecserélem 39-esre? Vagy esetleg szoktak/érdemes ennél kisebb tányért használni? Vagy hátul (is) kellene operálnom?

Hát sztem elöl 39, hátul 25 a végsõ megoldás. Ill. edzééééé sokat. Elöl a tripla nem kell Mo.-ra (költséges is lenne), hátul a 25-nél nagyobbat nem tudsz rakni.
"Van nálad ragtapasz?"
"Minek?"
"Mindjárt megszakadok!"

#33838
seb

seb

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Szevasztok!

A hétvégén (a kedves kis Diós árokban) döbbentem rá, hogy nincs megfelelõ áttétem, nem bírtam felvonszolni magam 42-23-al. Szóval valami lightosabbat szeretnék.
Szerintetek elég, ha a 42-es tányért lecserélem 39-esre? Vagy esetleg szoktak/érdemes ennél kisebb tányért használni? Vagy hátul (is) kellene operálnom?

#33839
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Van nekem egy 89-bõl való Shimano 600-as fékem és a fékkarok ill. villa közti beállító csavar oldalában van egy picike imbusz csavar. Nem tudja valaki, annak mi a szerepe?

#33840
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

csuma!

Szal, használható, occsó alternatíva kéne kormányra, bandázsra.
Ja: kormánynál nem köll az ergonomikus feltétlen...de alu lévén használtat nem igazán szeretnék...vagy nemtom hogy van ez outiaknál.


Kormány 2-3ezer, bandázs 1,5 (van ragasztószalag nélküli, ez sztem jobb), plusz fékkar újan 3, használtan ócsóbb. Plusz a szerelési idõ.